abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:12:41 #101
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45835182
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:09 schreef zoalshetis het volgende:
ik stel voor het beest te accepteren, maar dan wel met de mogelijkheid op ze te jagen en van hun huid sloffen te maken, van hun gal parfum en van hun vlees heerlijke boutjes of burgers.
Blijf geen voorstander van de jacht. Ook hier niet

Maar ik vind (als de dodingsmethode zo humaan mogelijk is) dat het beter is dan als een stuk vlees uit de bioindustrie halen.
pi_45835184
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:02 schreef sizzler het volgende:

[..]

De meeste onderzoeken voor de overheid worden door bedrijven gedaan hoor. PwC, Deloite, Cebeon etc.
Daarom zeg ik ook ambtenaren bezig houden en flink wat geld uitgeven .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 20:23:37 #103
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_45835653
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:10 schreef TechXP het volgende:
Daarnaast zijn de dieren al erg lang in de natuur, waardoor hun aanwezigheid onderdeel is geworden. Ze zijn geintegreerd zeg maar. Als je zo een oplossing zou doen, door ze allemaal af te maken, dan zou je rekening moeten houden dat het een directe impact weer heeft op flora en fauna.
Ze hebben geen directe vijand, dus voer neem je niet weg. Wat voer betreft vernietigen ze volgens mij alleen maar de natuur.
quote:
Maar wat is nu het probleem? Dat ze dijken kapot maken? Nee, dat dus niet, want dat argument is niet onderbouwd door niemand en geen enkele bewijs voor.
Ze graven gaten in oevers. Dijken staan aan oevers, dus daar komt ongetwijfeld ook gaten in. Dat noem ik wel kapot maken.

Marianne's voorbeeld dat ze minder jongen krijgen als er meer zijn klopt wel, maar dan zijn er ondertussen een paar miljoen.
Carpe Libertatem
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:26:24 #104
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_45835759
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:11 schreef SCH het volgende:
Prima punt natuurlijk van de PvdD - dat walgelijke antropocentrische economische denken is zo ontzettend voorbij - ook de muskusrat is een schepsel en verdient het niet om zinloos wreed vermoord te worden.
nee, jij laat liever de halve randstad onderlopen en honderd duizende mensen om komen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:26:43 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45835769
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook ambtenaren bezig houden en flink wat geld uitgeven .
liever heel weinig ambtenaren en veel onafhankelijke onderzoeksbureau's.

alleen op echte punten als:
kernenergie
oorlog
drugs
natuur
criminaliteit
samenleving

graag door alle partijen overheidsbemoeienis op die punten. verder lekker bakkes houden en mijn belastinggeld ontvangen en zo efficiënt mogelijk uitgeven.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_45835854
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

nee, jij laat liever de halve randstad onderlopen en honderd duizende mensen om komen
Nou voor die ratten dat voor elkaar hebben.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:31:18 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45835963
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef du_ke het volgende:

[..]

lees ff de telegraafsite. je lacht je fucking dood.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:38:32 #108
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45836248
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:
Ze hebben geen directe vijand, dus voer neem je niet weg. Wat voer betreft vernietigen ze volgens mij alleen maar de natuur.
Nou ja.. de vos is in principe een natuurlijke vijand. En daarnaast heeft elk dier een invloed.. of je het negatief of positief moet noemen dat weet ik niet, maar als iets ergens zolang is, dan maakt het onderdeel er van uit. Hoewel de natuur ook weer veerkrachtig genoeg is om het gemis wel weer op te vangen.
quote:
Ze graven gaten in oevers. Dijken staan aan oevers, dus daar komt ongetwijfeld ook gaten in. Dat noem ik wel kapot maken.
Het gaat me erom dat muskusratten steeds gelinkt worden met dat ze dijken laten doorbreken, maar dat klopt dus niet. Ik zie muskusratten vooral in de slootjes van boeren zitten. En deze klagen daar natuurlijk over, want tsja.. er kan wel eens een gang in zakken. Echter vergeet men daar ook dat water, en het weer daar ook invloed op hebben plus dat de kwaliteit van de grond ook daar invloed op heeft. Het is meer slecht onderhoud van de boeren zelf die voor instorting zorgt van oevers van hun land.
quote:
Marianne's voorbeeld dat ze minder jongen krijgen als er meer zijn klopt wel, maar dan zijn er ondertussen een paar miljoen.
De dieren hebben wel grote territoria en niet elk gebied in NL vinden ze prettig. En ze moeten het delen met nog meer dieren waarmee ze het niet zo prettig kunnen vinden. Ik geloof dat de bruine rat ofzo het niet goed kon vinden met de muskusrat. Plus dat er nog aantal natuurlijke vijanden zijn als roofvogels en vossen. Alles bij elkaar zorgt voor een stabilisatie van de populatie.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:39:07 #109
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45836275
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:28 schreef du_ke het volgende:
ze ratten noemen is eigenlijk een belediging voor ze....
pi_45836313
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lees ff de telegraafsite. je lacht je fucking dood.
! Dat is dan wel weer leuk aan de telegraaf .
pi_45836346
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:39 schreef TechXP het volgende:

[..]

ze ratten noemen is eigenlijk een belediging voor ze....
Ongedierte is het, net als katten, duiven en andere ratten.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:41:37 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45836370
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ongedierte is het, net als katten, duiven en andere ratten.
pi_45836416
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:41 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Zolang ze binnen blijven is het goed .
  dinsdag 30 januari 2007 @ 20:43:55 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45836471
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zolang ze binnen blijven is het goed .
hey! mijn katten poepen alleen in mijn tuin en dan ook nog eens waar ze weten dat het mag. als je ooit een sneeuwwitte kat ziet in ams. doe er lief tegen. het zijn schatten.
pi_45836514
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hey! mijn katten poepen alleen in mijn tuin en dan ook nog eens waar ze weten dat het mag. als je ooit een sneeuwwitte kat ziet in ams. doe er lief tegen. het zijn schatten.
Ok zal ik doen .
  † In Memoriam † dinsdag 30 januari 2007 @ 20:51:45 #116
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_45836751
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:38 schreef TechXP het volgende:
Nou ja.. de vos is in principe een natuurlijke vijand. En daarnaast heeft elk dier een invloed.. of je het negatief of positief moet noemen dat weet ik niet, maar als iets ergens zolang is, dan maakt het onderdeel er van uit. Hoewel de natuur ook weer veerkrachtig genoeg is om het gemis wel weer op te vangen.
Maarja, een berg vossen uitzetten levert ook weer allemaal problemen op omdat je dan weer een dier enthousiast maakt die geen natuurlijke vijanden hebt. Wolven er dan maar verder bij?

Misschien moeten we in Nederland maar een keertje accepteren dat ons dichtbevolkte landschap niet gemaakt is voor wilde diertjes, niet meer in ieder geval.
quote:
Het gaat me erom dat muskusratten steeds gelinkt worden met dat ze dijken laten doorbreken, maar dat klopt dus niet. Ik zie muskusratten vooral in de slootjes van boeren zitten. En deze klagen daar natuurlijk over, want tsja.. er kan wel eens een gang in zakken. Echter vergeet men daar ook dat water, en het weer daar ook invloed op hebben plus dat de kwaliteit van de grond ook daar invloed op heeft. Het is meer slecht onderhoud van de boeren zelf die voor instorting zorgt van oevers van hun land.
Dat jij ze niet ziet zegt niet zoveel aangezien als ze in een dijk zitten je ze ook niet kan zien. Er zijn er blijkbaar meer dan 100.000 in mijn provincie. Ik heb er nog nooit eentje gezien en kom toch wel redelijk wat in de natuur.

Maar het lijkt mij toch logisch (ben even te lui om het ergens op te zoeken) dat die beesten schade doen aan dijken. Water en het weer hebben we niet zo heel veel directe invloed op, op die beesten wel, als we dat willen.
quote:
De dieren hebben wel grote territoria en niet elk gebied in NL vinden ze prettig. En ze moeten het delen met nog meer dieren waarmee ze het niet zo prettig kunnen vinden. Ik geloof dat de bruine rat ofzo het niet goed kon vinden met de muskusrat. Plus dat er nog aantal natuurlijke vijanden zijn als roofvogels en vossen. Alles bij elkaar zorgt voor een stabilisatie van de populatie.
Die paar verdwaalde roofvogels of vossen die Nederland rijk is en die ook daadwerkelijk achter Muskusratten aan zitten is volgens mij verwaarloosbaar.
Carpe Libertatem
  dinsdag 30 januari 2007 @ 21:27:42 #117
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45838137
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Maarja, een berg vossen uitzetten levert ook weer allemaal problemen op omdat je dan weer een dier enthousiast maakt die geen natuurlijke vijanden hebt. Wolven er dan maar verder bij?
Nee geen vossen uitzetten. Het gaat erom dat men vossen niet moet bejagen.
Verder regelt vossen zichzelf wel qua populatie. Zijn ook zeer zelfregulerend.
quote:
Misschien moeten we in Nederland maar een keertje accepteren dat ons dichtbevolkte landschap niet gemaakt is voor wilde diertjes, niet meer in ieder geval.
Dat is het probleem.. zo moet je niet denken. Je moet juist accepteren dat waar we leven de natuur ook leeft en dat we gezamelijk moeten leven.
quote:
Dat jij ze niet ziet zegt niet zoveel aangezien als ze in een dijk zitten je ze ook niet kan zien. Er zijn er blijkbaar meer dan 100.000 in mijn provincie. Ik heb er nog nooit eentje gezien en kom toch wel redelijk wat in de natuur.
Ik zeg niet dat ik ze niet zie. Ze zijn er wel. Maar er is geen probleem, terwijl die wel bedacht wordt en gecreeerd. De reden dat ze gevangen worden is om de dijken te beschermen.. maar dat is een slechte reden, want de argumentatie klopt niet...
quote:
Maar het lijkt mij toch logisch (ben even te lui om het ergens op te zoeken) dat die beesten schade doen aan dijken. Water en het weer hebben we niet zo heel veel directe invloed op, op die beesten wel, als we dat willen.
Er is nog nooit een dijk doorgebroken door een muskusrat. Er is amper schade bij dijken door muskusrat. Een beetje impact door natuur en door dieren (muizen, ratten, muskusratten, e.d.) mag er best zijn. Dat is niet erg (daar ontkom je niet aan).
Muskusrattenbestrijders zetten hun vallen niet bij dijken. Ze staan meestal (altijd) bij boeren in het land. Boeren die geen beheer en onderhoud plegen aan hun land.

Kortom.. is de argumentatie tot de muskusrattenbestrijding handhaven een beetje tegenstrijdig met de praktijk.
quote:
Die paar verdwaalde roofvogels of vossen die Nederland rijk is en die ook daadwerkelijk achter Muskusratten aan zitten is volgens mij verwaarloosbaar.
Nee, het is gewoon een deel van hulp bij populatiehandhaving. Of de invloed groot is weet ik niet.
Er is verder ook gewoon zelfregulering. Veel dieren => meer sterfte => meer voedsel => meer dieren => minder voedsel => meer sterfte etc.
pi_45838740
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:15 schreef zoalshetis het volgende:
kan je van een muskusrat niet ook prima wintersokken maken?

Maar goed dat er alternatieven gezocht wordt maar als die niet zo effectief zijn dan worden ze maar afgeschoten
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45838861
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

een vraag aan sch wat is een snellere pijlozere dood
1 Dood gebeten worden door een Vos die er eerst een half uur meespeelt
@ Een schot hagel door het hoofd wat binnen een seconde is gebeurd.

1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45841378
Mensen die op de PvdD hebben gestemd die snappen echt helemaal niks van politiek. Tenzij het een protest stem is, maar die had dan beter naar de SP kunnen gaan.

Bizar
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:57:26 #121
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45841810
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:47 schreef JohnDope het volgende:
Mensen die op de PvdD hebben gestemd die snappen echt helemaal niks van politiek.
waarom niet?
pi_45841928
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 30 januari 2007 @ 23:04:20 #123
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45842085
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:00 schreef JohnDope het volgende:
Je weet het zelf dus niet.. moet je ook niets gaan roepen joh.. misschien wat minder dope gebruiken...?
pi_45842208
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:04 schreef TechXP het volgende:

[..]

Je weet het zelf dus niet.. moet je ook niets gaan roepen joh.. misschien wat minder dope gebruiken...?
ik weet het best, maar ik wil aan die partij geen energie verspillen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 00:07:59 #125
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45844050
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:08 schreef JohnDope het volgende:
ik weet het best, maar ik wil aan die partij geen energie verspillen.
haha.. reageer dan ook hier niet dude!
pi_45844384
Nou, laat ze maar lekker onderzoek doen, zou ik zeggen. Want gelijk heeft ze, op dit moment is het inderdaad dwijlen met de kraan open. Als eruit blijkt dat er inderdaad geen andere opties zijn, zullen ze toch weer verder gaan met vallen plaatsen.

En vossen zullen die muskusratten best vangen hoor. De hond van mijn tante komt wekelijks (kurkdroog, overigens) thuis met een flinke rat.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:08:18 #127
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_45848057
Geweldig hoe hier de aanhangers van de PvdD en vrienden van de Muskusrat maar weer eens wat zij vooroordelen noemen en masse bevestigen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:10:45 #128
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45848098
dat is toch die partij met die homohaatster aan het hoofd
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:16:24 #129
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45848185
Jeetje, PietVerdriet, wat een tendentieuze OP.
Ik wéét dat je slimmer bent dan dat en je jezelf nu downplayt.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:20:09 #130
45206 Pietverdriet
pi_45848239
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:16 schreef Floripas het volgende:
pi_45848267
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:16 schreef Floripas het volgende:
Piet pwned zichzelf?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:40:44 #132
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45848506
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:10 schreef MikeyMo het volgende:
dat is toch die partij met die homohaatster aan het hoofd
PvdD is goed voor homo's
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:44:17 #133
45206 Pietverdriet
pi_45848585
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:40 schreef TechXP het volgende:

[..]

PvdD is goed voor homo's
ROTFLMAO
pi_45848814
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:07 schreef Ixnay het volgende:

De VVD brengt trouwens veel meer mensenlevens in gevaar, met die mensvriendelijke acties van Verdonk en al die "vredes"missies die gesteund worden. Homo's terugsturen naar Iran, vluchtelingen terugsturen, etc.
Ik dacht al, wanneer gaat er iemand gewoon weer de VVD de schuld geven van willekeurige zaken (al dan niet met vermelding van Satan herself, Verdonk)...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:57:53 #135
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45848842
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:44 schreef Pietverdriet het volgende:
ROTFLMAO
De gaykrant zegt het zelf hoor!!!
pi_45848952
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uskusrat.html?p=10,1
De PvdD wil dat de jacht op de muskusrat afschaffen, en daarmee de dijken in NL bewust in gevaar brengen.
Schande, men kiest voor de zieeeluuuugu muskus rat en neemt daarmee enorme economische schade en mensenlevens in koop.
Lezen is niet je sterkste punt? Misschien moet je je informatie niet meer van de telegraaf halen, want boy, wat zit jij er vaak naast nadat je een stuk van hun hebt gelezen! Ze zeggen nergens dat die beesten niet dood mogen, ze willen alleen een andere manier dan dat er nu gebeurt.
pi_45848962
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een vos, die muskusratten vangt?
Suuuure
een beest dat zelden zwemt gebruiken om een beest te bestrijden dat in het water leeft, lang onder water kan blijven en toegang tot burchten onderwater heeft.
Ze heten Partij van de Dieren, niet Verstand van de Dieren
quote:
Predatie vindt plaats door vos, bunzing, hermelijn, havik en bosuil.
  woensdag 31 januari 2007 @ 10:05:08 #138
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45848986
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:57 schreef TechXP het volgende:
Zijn dijkdoorbraken dan goed voor homo's?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_45848996
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:34 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat komt door zelfbewustzijn, nog zoiets wat muskusratten niet hebben.
Heb jij bewijs dat wij de enige met zelfbewustzijn zijn? Mensen zijn zo arrogant...
  woensdag 31 januari 2007 @ 10:06:28 #140
45206 Pietverdriet
pi_45849009
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:57 schreef TechXP het volgende:

[..]

Het ging me erom hoe er stond "PvdD is goed voor Homo's"
  woensdag 31 januari 2007 @ 10:07:27 #141
45206 Pietverdriet
pi_45849023
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:05 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Zijn dijkdoorbraken dan goed voor homo's?
Gay men do not like Dikes
  woensdag 31 januari 2007 @ 10:08:33 #142
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_45849040
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:07 schreef Pietverdriet het volgende:

Gay men do not like Dikes
lol
pi_45849134
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 18:55 schreef pomtiedom het volgende:

[..]

Negers brengen het ecosysteem niet uit balans slimmerik.
Bovendien zijn negers geen apart soort, maar behoren ze ook tot hetzelfde ras genaamd 'mensen'.

Niet zo dom doen dus.
Mensen brengen het ecosysteem meer uit balans dan welke diersoort dan ook, inheems of niet. Zullen we maar massaal onszelf afschieten?
pi_45849154
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:11 schreef SCH het volgende:
Prima punt natuurlijk van de PvdD - dat walgelijke antropocentrische economische denken is zo ontzettend voorbij - ook de muskusrat is een schepsel en verdient het niet om zinloos wreed vermoord te worden.
pi_45849159
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 16:57 schreef Pietverdriet het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)uskusrat.html?p=10,1
De PvdD wil dat de jacht op de muskusrat afschaffen, en daarmee de dijken in NL bewust in gevaar brengen.
Schande, men kiest voor de zieeeluuuugu muskus rat en neemt daarmee enorme economische schade en mensenlevens in koop.
Het is gewoon niet waar.

Kijk :
quote:
Partij voor de Dieren laakt 'wrede jacht' op muskusrat
DEN HAAG - [De bestrijding van muskusratten moet anders, vindt de Partij voor de Dieren (PvdD). Marianne Thieme heeft de ministers Cees Veerman (Landbouw) en Karla Peijs (Verkeer en Waterstaat) dinsdag gevraagd of zij onderzoek willen laten doen naar „nut, noodzaak en alternatieven voor de huidige bestrijding van muskusratten”.

[...]

Aan iedere dode muskusrat hangt daardoor een prijskaartje van 77 euro. „Dat geld kun je beter gebruiken om bijvoorbeeld gaas aan te brengen of rattenvangers te laten controleren of er gaten in de dijken zitten”, aldus Thieme.

[...]

de muskusratbestrijding gaat voort op de oude, naar het zich laat aanzien ineffectieve, kostbare en dieronvriendelijke wijze.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2007 10:15:30 ]
pi_45849171
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:06 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Waarom kunnen we ze niet allemaal afmaken? Het is andere landen met veel primitievere landen ook gelukt.

Kwestie van de fout van de natuur verstoren herstellen. Probleem opgelost.
Gaan we dan gelijk al onze andere fouten mbt de natuur herstellen? Dat gaat nogal wat kosten...
pi_45849189
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:23 schreef Boze_Appel het volgende:

Ze hebben wel natuurlijke vijanden, zie een vorige post van mij. Dat wij die natuurlijke vijanden nou ook afschieten, daar kunnen die beesten niks aan doen...
pi_45849209
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 20:51 schreef Boze_Appel het volgende:
Nederland heeft nog steeds een behoorlijke populatie roofvogels hoor.
pi_45849236
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 21:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

een vraag aan sch wat is een snellere pijlozere dood
1 Dood gebeten worden door een Vos die er eerst een half uur meespeelt
@ Een schot hagel door het hoofd wat binnen een seconde is gebeurd.

Vossen spelen niet met hun prooi, die doden ze met één welgemikte beet. Verder weten wilde dieren wat een vijand betekend, leggen ze zich over het algemeen neer bij de dood. Zo'n schot zien ze niet aankomen, ze worden opeens uit het leven gerukt zonder dat ze de tijd hadden om dat te beseffen en accepteren. Geef mij de natuurlijke oplossing maar.
pi_45849504
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:19 schreef Elseetje het volgende:

ze worden opeens uit het leven gerukt zonder dat ze de tijd hadden om dat te beseffen en accepteren.
Lijkt mij de beste manier om te gaan hoor...

Maar belangrijker: het zijn dieren. Die accepteren de dood niet zo zeer, maar proberen te overleven (instinct).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')