Waarom kreeg ik gewoon te horen "alles gaat goed met me vriend"....quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nog een paar:
Je woont zover weg en het regent, ik zie je later.
Ik heb vannacht slecht geslapen ik ben moe.
![]()
Hoe cool zou t zijn als zijn mailtje al de 5de was die die vriend deze week had gekregenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:15 schreef loveli het volgende:
Fijn dat TS op de hoogte wil blijven van de activiteiten van de bedrogene.
Volgende topic: hij heeft vreemdgaande vriendin nog steeds niet gedumpt, hoe nu verder?
Dus jij woont samen met een vreemdgaander? En jij vertrouwt haar helemaal?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:17 schreef KumA het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik gewoon te horen "alles gaat goed met me vriend"....
ben ik nou zo erg dat ik t niet eens waard ben dat ze een excuus voor me verzinnen![]()
maand later was hij er wel uitgeschopt en woonde ik bij haar in![]()
Dus lusten noch lastenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Het had ook zn charmes, geen lasten. Maar echte lusten had ik ook niet, want ze deed alles behalve neuken, maar toen er na 2 jaar een einde kwam aan t gekloot ging ze vreemd met de buurjongen die haar de eerste avond ook meteen anaal ontmaagde.
Wat was ik jong en naief![]()
Herkenbaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:11 schreef Angst het volgende:
[..]
daarbij verzinnen ze volgens mij ook allerlei kwade dingen over een relaties, jah hij is agressief, dus ik kan het niet makkelijk vertellen,
opdat zij compleet onschuldig lijken en hun vriend een ontzettende klootzak die nix verdient
totdat blijkt dat ze een keer tegen jou gelogen hebben, en dan pas heb je door dat ze overal over liegen
overigens ben ik geen ervaringsdeskundige, dus slechts van horen zeggen
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef Thisbe het volgende:
Inderdaad, ik geloof er werkelijk geen zak van!
Stiekem hoop ik dat TS ze ooit innig gearmd tegenkomt. Waarna het duidelijk wordt dat ze even een open relatie hadden, maar nu echt voor elkaar gekozen hebben. Dat ze een leuk huisje hebben gekocht, en hem stralend melden dat ze gaan trouwen.![]()
Stelletje jank wijven. Jij zou t niet willen weten dat je vent al een half jaar een ander loopt te neuken?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerlijk? Is de wetenschap dat ze uit elkaar zijn, dat hij er kapot van is en zij zich beseft dat je met jou niet moet fucken niet de zoete kers op de slagroom?
Oh nee wacht, je bent volkomen altruïstisch.
Er gaat heus geen volgend topic komen hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:15 schreef loveli het volgende:
Fijn dat TS op de hoogte wil blijven van de activiteiten van de bedrogene.
Volgende topic: hij heeft vreemdgaande vriendin nog steeds niet gedumpt, hoe nu verder?
Dat was bijna 10 jaar terugquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dus jij woont samen met een vreemdgaander? En jij vertrouwt haar helemaal?
Wij zouden helemaal niet gaan samenwonen, ze zou gewoon op haar zelf gaan wonen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:20 schreef rob_de_rechter het volgende:
Weet je wat ik me nu afvraag?
Als dat meissie nu voor TS gekozen had, en haar vriend gedumpt.... had TS zichzelf dan gemaild voordat hij met haar een huis ging kopen om zichzelf te melden dat hij een relatie heeft met een vreemdgaande kuthoer? Of was in dát geval het vreemdgaan niet zo erg geweest?
Daar moet je niet altijd standaard van uitgaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:40 schreef svbelzen het volgende:
[..]
Wij zouden helemaal niet gaan samenwonen, ze zou gewoon op haar zelf gaan wonen.
En natuurlijk weet ik ook wel dat zij niet trouw was, dus waarom zou ze dat ten opzichte van mij wel doen.
Ik ben gewoon open minded en als je het weet dan weet je het, dan moet je niet zeuren dan is het een keuze.
Dus ik heb ook helemaal geen liefdesverdriet ofzo dat dit kon gebeuren daar had ik rekening mee gehouden, alleen dat zij koophuis zou gaan kopen samen met hem dat had ik niet verwacht en jah daar ben ik nog steeds zwaar pissig om.
Maar hij wist van niks he, dat is anders.
We bleven 'vrienden'quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:30 schreef M.I.B. het volgende:
[..]
Dus lusten noch lasten![]()
Overigens, als er na 2 jaar een eind aan kwam, hoe weet je dan wat ze met de buurjongen allemaal deed?
Als alles goed ging met haar vriend dan had ze toch geen begoefte aan jou?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:17 schreef KumA het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik gewoon te horen "alles gaat goed met me vriend"....
ben ik nou zo erg dat ik t niet eens waard ben dat ze een excuus voor me verzinnen![]()
maand later was hij er wel uitgeschopt en woonde ik bij haar in![]()
Ik begrijp niet waar jij t over heb maar ik heb zo'n idee dat je nogal slechte ervaringen hebquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als alles goed ging met haar vriend dan had ze toch geen begoefte aan jou?
Hmm, ik weet niet wat ik erger vind, dit soort ***-excuses of gewoon te horen krijgen dat je bent gedumpt.
Ik kan uit ervaring zeggen dat er achter komen via anderen even pijn doet en daarna word je boos op je inmiddels ex-vriend (in mijn geval dan, in jouw geval dus vriendin), ik had er beter mee kunnen leven als hij rechtstreeks had gezegd dat hij het niet meer zag zitten. Ik ben gewaarschuwd door een wederzijdse kennis.
Dit verklaart wel veel. Het meisje is nog niet volwassen, ze zit nog in de tijd dat ze van alles wil doen. Eigenlijk moet je die (ex?)vriend laten zien wat voor naieveling het is. Verder nogmaals, het verdient niet de schoonheidsprijs. Je had dat meisje net zo lang moeten stalken dat zij het persoonlijk ging opbiechten. Nu heeft ze nooit helemaal haar straf gehad, is jammer had het haar gegund - the whore.quote:
Nee dat zeg ik ook niet, maar er is neem ik aan, dan niet over gelogen of vreemdgegaan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:45 schreef KumA het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar jij t over heb maar ik heb zo'n idee dat je nogal slechte ervaringen heb![]()
overigens iemand kan best met iemand anders wonen en geen problemen hebben, en als er dan iemand anders langs komt t daar gewoon net ff relaxter mee hebben, nogmaals dan hoef je niet problemen met die eerste te hebben hoor
ja, en. Sommigen zijn dan al getrouwd en hebben kids en zijn serieus. Een ander is nog onvolwassen op zijn of haar veertigste. Leeftijd zegt geen fuck.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:12 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ze is ook nog heel jong he? 21!
Dat is in het vorige topic allang gedaan, jongen. Dus klets niet zo dom. Voorbeeld:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien heb je hier een punt. Ik zeg ook nergens dat de TS qua timing goed zat, maar dat hadden jullie al wel gelezen. En als jij mijn verhaal in eerste instantie goed gelezen had, in plaats van wat je wil lezen, dan had je gezien dat ik zeg dat niemand van de vrouwen hier ingaat op het vreemdgaan van de vrouw [/b]. Ik zeg nergens dat iemand het goedpraat, ik zeg alleen dat het handig genegeerd word door alle vrouwen, alsof het een hete aardappel is waar men zich niet aan wil branden.
Feit is verder dat het hier om de acties van de TS gaat. Het lijkt me wel erg duidelijk dat dat meisje zeer verkeerd bezig is, dus om daar nou de hele tijd over door te gaanquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:19 schreef jaoka het volgende:
Ik vind ook dat degene die in de relatie zit en vreemd gaat, veel schuldiger is dan degene met wie hij/zij vreemd gaat (vooral als je degene niet kent).
21 zegt geen fuck?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
ja, en. Sommigen zijn dan al getrouwd en hebben kids en zijn serieus. Een ander is nog onvolwassen op zijn of haar veertigste. Leeftijd zegt geen fuck.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:44 schreef golfer het volgende:
1 van de leukste topics die ik de laatste tijd nagelezen heb.
Gewoon d'r vriendje jennen en hem duidelijk maken wat ze allemaal heeft uitgespookt en met wie. <> Dit heb ik idd gedaanquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:12 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ze is ook nog heel jong he? 21!
21! En 'Girls Just Wanna Have Fun' (kom ik ook veel te laat achter)
En op je 21e al samen gaan kijken naar een koopwoning?!?
Volgens mij weet ze gewoon nog niet of ze daar wel aan toe is of niet.
Maar ik zou het haar alsnog niet gemakkelijk maken hoor. Gewoon d'r vriendje jennen en
hem duidelijk maken wat ze allemaal heeft uitgespookt en met wie.
Is gewoon cool. En ik zie het niet als hypocrieterij van TS.
Er is gewoon een ander plan nu. Down met dat wijf!
Als ik nou es in TS zin schoenen stond he.. Ooooooooooooow.
Die kans krijg ik nooit. Die krijg ik gewoon niet.
shit.
Toe maar zeg!quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:19 schreef svbelzen het volgende:
[..]
Gewoon d'r vriendje jennen en hem duidelijk maken wat ze allemaal heeft uitgespookt en met wie. <> Dit heb ik idd gedaanik wil het geen jennen noemen maar als je dan toch opbiecht kun je beter gewoon alles zeggen. Van haar had ik te horen gekregen dat ze voormij ook al met 3 andere vreemd was gegaan ze was ook zo dom geweest mij foto's te sturen enzo en details waar en wanneer te zeggen, dat heb ik dus ook in mijn mail verwerkt.
leeftijd zegt geen fuck. Als je 16 bent kun je een relatie hebben voor het leven en als je 30 bent eentje die maar 2 weken duurd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
21 zegt geen fuck?
Dan zijn ze op z,n best pas bachelor Men. Dat zegt echt wel wat. Mischien is er een Generation Gap die
ik niet zie waarin normen en waarden nu in ene anders liggen. 21 is nog een kind. Nouja, die experimenteert al
met samenhokken met vriendjes hier en daar.
Mar echt. Hypotheek --> Huis? 21?
Idd leeftijd zegt niets...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:20 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
leeftijd zegt geen fuck. Als je 16 bent kun je een relatie hebben voor het leven en als je 30 bent eentje die maar 2 weken duurd.
Ik ken ook iemand van 21 die samenwoont en een hypotheek heeft...en een fulltime baan. Oh wacht...dat is mijn vriendin
quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:50 schreef svbelzen het volgende:
[..]
Ik moet die meid niet meer en enige wat mij mijn nabestaanden dit mogelijk kan opleveren is een schadeherstelrekening
oh helemaal mooi, dus jij dacht ik zeg het hem maar ff, als hij zichzelf van kant maakt komt ze wel met haar koffertjes mijn kant uit zekers?quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:32 schreef svbelzen het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ze heeft tegenmij gezegt dat hij al eens een zelfmoordpoging heeft gedaan, en tegen haar had gezegt "ik kan niet zonder je, dan maak ik er een eind aan" dit heeft ze maar 1x gezegt, ze heeft hier niet meer naar verwezen maar heeft het wel gezegt. Nu heb ik dat altijd met een korreltje zout genomen
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:03 schreef dolfina-chica het volgende:
Aller eerst:
Allemachtig, wat zitten hier een kortzichtige mensen zeg!!
dat wijf is een liegende trut, als je ooit hier weleens iets overgelezen hebt, en gezien dat hij reageerde op mijn post daarover, weet je dat dat een van de smoesjes is, om te kunnen verkopen dat ze niet weggaan bij hun exquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
oh helemaal mooi, dus jij dacht ik zeg het hem maar ff, als hij zichzelf van kant maakt komt ze wel met haar koffertjes mijn kant uit zekers?
Nou helemaal fraai uitgedacht dit is bijna moord met voorbedachte rade zeg duhuh![]()
true!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:21 schreef Angst het volgende:
[..]
dat wijf is een liegende trut, als je ooit hier weleens iets overgelezen hebt, en gezien dat hij reageerde op mijn post daarover, weet je dat dat een van de smoesjes is, om te kunnen verkopen dat ze niet weggaan bij hun ex
Heeft zijn relaas toch geholpenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:36 schreef Inekris het volgende:
Hoewel TS nobele bedoeling schrijft te hebben, heeft hij natuurlijk ongelofelijk stom voor God gespeeld.
Hypotheek, huis kopen of andere smoezelige aanleidingen zijn natuurlijk te gek voor woorden. Niet alleen ruineert hij de ander zijn dag -op zijn minst- maar erg veel respect voor zijn fuck-buddy heeft hij ook niet.
Het hele verhaal is te stupid voor woorden, volgens mij is TS bezig met een carriere als soap scenario schrijver.
En oh ja, dat huis kopen wij toch maar niet.
Als je maar niet mijn scenario gaat verfilmen en er miljonair mee gaat wordenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:36 schreef Inekris het volgende:
Hoewel TS nobele bedoeling schrijft te hebben, heeft hij natuurlijk ongelofelijk stom voor God gespeeld.
Hypotheek, huis kopen of andere smoezelige aanleidingen zijn natuurlijk te gek voor woorden. Niet alleen ruineert hij de ander zijn dag -op zijn minst- maar erg veel respect voor zijn fuck-buddy heeft hij ook niet.
Het hele verhaal is te stupid voor woorden, volgens mij is TS bezig met een carriere als soap scenario schrijver.
Lol, dat is nogal een understatement. Als ik aan het huis-shoppen was met mijn vriendin, en ik krijg van haar fuckbuddy te horen dat ze met jan-en-alleman vreemd gaat, is er wel wat meer vervelend dan dat mijn dag verpest is hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:36 schreef Inekris het volgende:
Hypotheek, huis kopen of andere smoezelige aanleidingen zijn natuurlijk te gek voor woorden. Niet alleen[b] ruineert hij de ander zijn dag[/i] -op zijn minst- maar erg veel respect voor zijn fuck-buddy heeft hij ook niet.
Tot hier was het geloofwaardig.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:19 schreef svbelzen het volgende:
[..]
Gewoon d'r vriendje jennen en hem duidelijk maken wat ze allemaal heeft uitgespookt en met wie. <> Dit heb ik idd gedaanik wil het geen jennen noemen maar als je dan toch opbiecht kun je beter gewoon alles zeggen. Van haar had ik te horen gekregen dat ze voormij ook al met 3 andere vreemd was gegaan ze was ook zo dom geweest mij foto's te sturen enzo en details waar en wanneer te zeggen, dat heb ik dus ook in mijn mail verwerkt.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |