quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Beef en Shao, gefeliciteerd namens Vivi.
Ik had 'r even ge-SMS't. Ze zal later vandaag zelf 'langskomen', ze mogen zo naar huis.
ah! ik had gisteren geen tijd om bij te lezen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:17 schreef dutchie het volgende:
Belana, gister was Beefcake nog bij de vk geweest en haar bloeddruk verhoogd en had ze wat vocht in haar benen. Bij mij gingen toen al heel zachtjes wat belletjes rinkelen, maar het kon natuurlijk ook wat anders zijn. Maar ik had het dus goed.
(soms is het gewoon leuk om gelijk te krijgen)
Veel sterkte voor haar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:10 schreef renzell het volgende:
Mijn vriendinnetje is vannacht om iets over twaalf via een keizersnee moeder geworden van een zoontje: Stijn. Het ging niet meer, de hartslag daalde te snel in de baarmoeder. Er was geen enkele reden meer om hem binnen te houden zeiden de artsen. Buiten de baarmoeder zou hij hoe dan ook meer kans maken dan binnen. Stijn weegt 1450 gram, te weinig dus om te kunnen opereren mocht dat nodig zijn. Maar hij heeft wel de hele nacht zelfstandig geademd! Vandaag gaan ze verdere onderzoeken doen naar het hartje. Daar valt nog weinig over te zeggen op dit moment. Superspannend vind ik het! Maar ze is wel mama, mijn vriendin, en ondanks alle zorgen ook blij en heel trots op haar kleine, dappere mannetje.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:22 schreef appelsap het volgende:
Beaker misschien een voordeel dat je buik nog niet zo in de weg zit, maar het kan straks ineens heel hard gaan hoor!
En uiteindelijk zal er ongeveer net zoveel in je buik zitten als bij een ander.
Ik ben ook donker van mezelfquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:47 schreef Brighteyes het volgende:Wat een mooi kereltje!
En wat is ie donker! Ik hadhem blond verwacht van jou!![]()
![]()
Nou, dat je moet gaan genieten hoef ik niet te zeggen!![]()
Dank jequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef appelsap het volgende:
Vivi wat een schatje!
En wat een bos haar al! Leuke naam trouwens.
Gaat het allemaal goed met je ondanks de zware bevalling?
Je maakt me nu wel een beetje nieuwsgierig hoor.
Ja! daar ben je dan , moedersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:44 schreef Vivi het volgende:
Hallo allemaal
Ten eerste: Beef! Gefeli metQuinten!!!!
(sorry, ik kan de blauwe ff niet vinden)
Bijijijijijjna een datumtweeling he![]()
Ten tweede, allemaal héééél erg bedankt voor alle lieve felicitaties en berichtjes, echt hartverwarmend om te lezen!
Ik ben sinds vanmiddag thuis met mijn kleine moppie, we moesten ff in het ziekenhuis blijven want de bevalling was..eh...niet zo leuk![]()
Maar dat vertel ik wel later, als Appelsappie en Slaapmeis al bevallen zijn![]()
Iig, het leed is geleden en ik ben een hele trotse mama, ik zal ff wat foto's spammen en dan morgen post ik wel wat uitgebreider, ik snak naar lekker mijn haar wassen en m'n 24 broodje filet nml. (en 3 glazen champagne hakken er ook best in na 9 mnd.)
Maar goed, zoals gezegd dus een kleine selectie uit de 328457430.000 foto's die we pas van ons mannetje hebben geschotende anderen houden jullie nog tegoed
![]()
Zondagnacht, net geboren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dean is 49 cm en bijna 7 pondEn hij heeft een heel lief stemmetje
Inkoppertje: Nah, dat zal hij dan wel van zijn vader hebben.... Gnagna...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:35 schreef oYo het volgende:
en wat heeft ie een verstandig smoeltje!!!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik hoop hem snel in het echt te bewonderen!
Oee. nu zie ik hoe zeer Dean op papa lijkt, zeg ,two peas in a podquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
![]()
Echt heel erg bedankt allemaal, echt harstikke lief jullie reacties
Ik ga lekker proberen te slapen nu, flesje zit er net in...(bij de kleine he)
Nog een laatste vanen mini-
[afbeelding]
Truste allemaal!
Ja he, 'tis echt een kloontje van hemquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:40 schreef milagro het volgende:
[..]
Oee. nu zie ik hoe zeer Dean op papa lijkt, zeg ,two peas in a pod![]()
leuk, hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja he, 'tis echt een kloontje van hem![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij... is slaapmeisje gisteren om 11.24 voor het laatst gespot...
Zou het?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:18 schreef minoes_ het volgende:
Welnee,slaapmeisje doet gewoon haar naam eer aan en ligt lekker te![]()
![]()
![]()
Wij zijn ook benieuwd jahquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd en kan niet wachten om nog even naar Bompie te luisteren en te gluren![]()
Fendy ook voor jullie wordt het spannend. Heel veel succes met de allerlaatste loodjesquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:16 schreef Fendy het volgende:
Hier nog steeds geen signalen dat er iets aan zit te komen...
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:22 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Fendy ook voor jullie wordt het spannend. Heel veel succes met de allerlaatste loodjes![]()
Dat dus!quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:10 schreef dutchie het volgende:
Vivi, wat doe je hier nog? Hup, get your *** over naar het babietjestopic.![]()
vivi, wij willen hier ook nog wel even genieten van zo'n mooi mannetje hoor!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:10 schreef dutchie het volgende:
Vivi, wat doe je hier nog? Hup, get your *** over naar het babietjestopic.![]()
Grote meid!quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Zo goed Mama moonah??
Duh.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:10 schreef Lishe het volgende:
Ik denk dat wij de enigen zijn die er wat van zien.![]()
Wat een goed nieuws Renzell!! Fijn dat het zo goed gaat met Stijn....quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:48 schreef renzell het volgende:
Trouwens, even een update over: Stijn. Het gaat goed!!!![]()
KP wat fijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:15 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Vandaag gesprek gehad met de directeur van school. Op sommige momenten kan je de man wel achter het behang plakken, maar in de meeste gevallen is het een beste vent! Ik had een A4 tje geschreven over wat ik wil totdat ik met verlof ga en uiteraard wat ik na het verlof wil gaan doen. En alles is ok! Precies hoe ik het hebben wil. Ben helemaal blij.
Beaker : Zal ik ff zijn nummer geven, dan kan hij je baas even bellen !
Genoeg over mezelf...ben erg benieuwd naar Slaapmeisje. Zal wel even duren voordat ze terug is uit het ziekenhuis.
Hoe is het met de misselijke en verkouden as moeders ?
Mooiquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:19 schreef Lishe het volgende:
Fijn dat dat geregeld is Kapiteintje!
En alle LLM's.... Spannend. Ik hoop dat er snel weer een mini geboren gaat worden!
Renzell, wat een superStijn! Ik ben plaatsvervangend trots. Je vriendinnetje is mama!!!
Tante Dutch![]()
![]()
En mijn eigenste lieve Liedje....Lief!
En nu ben jij!!
Ons minimeke, alive and ticking. 13,7 mm![]()
[[url=http://www.luuke.nl/images/Baby echo_500.png]afbeelding][/url]
Ook in flats voeten zijn wij geinteresseerd! Dus euh foto ??quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:51 schreef Beaker het volgende:
[..]
KP wat fijn
Ik ga vrijdag naar mijn baas en dan meld ik hem dat ik het ontzettend teleustellend vind hoe zij met hun personeel om gaan en dat ik vreselijk teleurgesteld ben dat ze niet gewoon zich aan de afspraken kunnen / willen houden.
Ik maak me ook niet druk meerik werk niet meer over
ze bekijken het maar
![]()
Ben vandaag voor de 20 weken echo geweest en alles wat ze hebben kunnen zien ziet er goed uit
Baby is lekker druken bleef met zijn kont lekker naar ons toe liggen
Heb een ontzettend leuke echo met twee flats-voeten![]()
Ik wil het record breken Loisquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef Lois het volgende:
Slaapmeisje ben je van plan zo lang mogelijk in het lijstje te staan ofzo?![]()
![]()
Ik denk niet dat je dat wilt Slaapmeisjequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik wil het record breken Lois
Tof, maar vanwaar dat jullie kind de werktitel "Bompie" heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Slaapvriendje heeft een nieuwe songtekst in het kader van de Doe Maar Musical (op de melodie van De Bom):
Ga bevallen dan
Het komt er toch wel van
Je merkt wel of het past
Ik heb jou nooit gekend
Ik wil weten wie je weten
Jij eigenwijze vent
Carriere maken, voordat de Bompie
Ik ren door mijn agenda, voordat de Bompie
Veilig in het ziekenfonds, voordat de Bompie
En als de Bompie...
Dan zit ik in mijn nette pak
Mijn baan is een kat in de zak
En Slaapmeisje hier op de bank
Awoeiiiiii
Ze ligt nuquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:15 schreef Vicky het volgende:
Fendy, ho isset met jouw vriendin?
Thanksquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:36 schreef Vicky het volgende:
Spannend Fendy.. Hoop voor je vriendin (en voor jou natuurlijk ook) dat jullie kleintje snel komt!
Gisterenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer zijn/waren jullie uitgerekend dan Fendy?
Wat denk je, ik heb in het streepjestopic zo lang in het lijstje gestaan, dus dan doe ik dat hier ook maar?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik wil het record breken Lois
hehehe....nou ja, we zien wel. Thanks iigquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef Brighteyes het volgende:Ja, nu je het zegt, volgens mij had ik jullie er ook bij gezet... Wat suf zeg.
Ik ga je er alsnog tussen gooien hoor! Al is het maar voor een dag!
Ja, iemand vroeg me dat @ werk ook al, wanneer het volle maan is en dat het dan meer kans heeft om geboren te worden...is daar iets van waar? Wijzen statistieken dat uit?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:24 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oja, vrijdag is het volle maan
Toen ik in het ziekenhuis lag voor mijn bevalling (ik heb er destijds 12 dagen ingelegen) werden er in de volle maan nacht wel meer baby's geboren dan in andere nachten, het schijnt idd wel zo te zijn (bij mij was het niet zo overigens)quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:27 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, iemand vroeg me dat @ werk ook al, wanneer het volle maan is en dat het dan meer kans heeft om geboren te worden...is daar iets van waar? Wijzen statistieken dat uit?
Toen ik het gevoel had dat het begonnen was had ik alvast de kraamzorg gebeld. Die moest op tijd gebeld worden omdat het maar een kleine organistatie was... Had gebeld en toen zei ze, heb je al naar buiten gekeken, tis volle maan... en ze zei ook dat het met volle maan altijd drukker was..quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:27 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, iemand vroeg me dat @ werk ook al, wanneer het volle maan is en dat het dan meer kans heeft om geboren te worden...is daar iets van waar? Wijzen statistieken dat uit?
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zowieso wel een mooie datum om jarig te zijn 02-02
Stiekem was dat ook de datum dat we het heel stiekem wel wilden laten komen, dus dat we het daarvoor besteld hebben zeg maarquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Is het vrijdag volle maan? Ja, dat lijkt me een ideale dag om te bevallen. Zowieso wel een mooie datum om jarig te zijn 02-02
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:49 schreef snoopy het volgende:
Doe dan 07-02-07 Slaapmeisje, die is ook mooi!
Droombevalling van iedere vrouw die na de eerste bevalling zoiets heeft van: noooooooit meer!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:40 schreef easy-going het volgende:
Spannend Fendy!
Ik zie Slaapmeisje en Klaasvaker er trouwens nog wel toe in staat om 's avonds te gaan slapen en de volgende morgen wakker te worden met een slapend bompie tussen hen in
Bevallingsverhaal: euhhhh, ik ben er doorheen geslapen![]()
Wij?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Die datum kwam hier thuis ook al ter sprake snoopy. Dan moet ik toch nog even met de benen over elkaar tot volgende week. Al weet ik niet of de nagels van sommige fokdames dat wel uithouden, want ik mag niet eens elke ochtend uitslapen of er wordt al gedacht dat ik stiekum lig te puffen![]()
Dat is een lang verhaal, maar om een lang verhaal kort te maken ...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:08 schreef Fendy het volgende:
[..]
Tof, maar vanwaar dat jullie kind de werktitel "Bompie" heeft.
Kristalhelder en helemaal duidelijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dat is een lang verhaal, maar om een lang verhaal kort te maken ...Wij verzinnen wel vaker dingen in onze eigen thuistaal en zo kunnen we bijna een woordenboek vullen met eigen woorden. Hier het verslag van het ontstaan van Bompie:
Ik ben niet zo goed in achteruit inparkeren met onze grote Ford Mondeo Stationwagen. Toen ik dat een keer moest doen, was ik een beetje onzeker en zei tegen Slaapvriendje: "ik weet nooit zo goed tot wanneer ik door moet gaan". Waarop Slaapvriendje zei: "nou gewoon, tot het bompie". (=zo'n betonnen opstaand geval aan het einde van een parkeerplaats). Zo gezegd, zo gedaan. Toen we een aantal jaar bezig waren in de medische malle molen voor ons project Baby, waren we op een gegeven moment zo ontzettend moegestreden dat we ons afvroegen hoe lang we nog door zouden moeten gaan. We keken elkaar aan en besloten "tot het bompie" te gaan. En dat is dus nu ons eigenwijze Bompie
Volgen jullie het nog of ben ik nu compleet aan het wartalen?![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Thies is van 10-10. Die is helemaal super!
Kendahl is van 08-07-06quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Thies is van 10-10. Die is helemaal super!
Ik met 13 weken! Toen een paar weken niets en toen met 20 weken "echt"quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:55 schreef jellyrose het volgende:
Voor de al langer zwangeren of uit-gezwangerden: wanneer hebben jullie je bompie/frutsel/baby/blob/uk/kleine/etc voor het eerst voelen bewegen?![]()
Ik heb namelijk gisteren en eergisteren voor het eerst heel licht een soort onregelmatig 'tikken' in m'n buik gevoeld en ik kon het gevoel niet echt thuis brengen (dus niet onrustige darmen ofzo), maar het lijkt me zo vroeg om een bewegende blob te kunnen zijn (nu bijna 15 weken)? Alhoewel ik het wel hoop enzo
![]()
Maar het gaat toch in de oven?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:31 schreef Deepfreeze het volgende:
hmm, ik heb het eerste eten ontdekt wat ik echt ga missen: de 4 cheese pizza van de new york.. 3 kazen zijn wel goed, maar de 4e kaas is een rauw-melkse schimmelkaas![]()
Dan maar een shoarma pizza, met extra knoflooksaus. Vriendlief komt toch pas later thuis..
(en als troost wat Ben & Jerry's)
Dan heb je ergens iets niet goed gedaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:26 schreef YPPY het volgende:
Mijn vriendje, en later mijn man, heeft het de hele zwangerschap door geweigerd eten voor me te halen.Je hebt gelukt Kleintje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |