quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:22 schreef appelsap het volgende:
Beaker misschien een voordeel dat je buik nog niet zo in de weg zit, maar het kan straks ineens heel hard gaan hoor!
En uiteindelijk zal er ongeveer net zoveel in je buik zitten als bij een ander.
Ik ben ook donker van mezelfquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:47 schreef Brighteyes het volgende:Wat een mooi kereltje!
En wat is ie donker! Ik hadhem blond verwacht van jou!![]()
![]()
Nou, dat je moet gaan genieten hoef ik niet te zeggen!![]()
Dank jequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef appelsap het volgende:
Vivi wat een schatje!
En wat een bos haar al! Leuke naam trouwens.
Gaat het allemaal goed met je ondanks de zware bevalling?
Je maakt me nu wel een beetje nieuwsgierig hoor.
Ja! daar ben je dan , moedersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:44 schreef Vivi het volgende:
Hallo allemaal
Ten eerste: Beef! Gefeli metQuinten!!!!
(sorry, ik kan de blauwe ff niet vinden)
Bijijijijijjna een datumtweeling he![]()
Ten tweede, allemaal héééél erg bedankt voor alle lieve felicitaties en berichtjes, echt hartverwarmend om te lezen!
Ik ben sinds vanmiddag thuis met mijn kleine moppie, we moesten ff in het ziekenhuis blijven want de bevalling was..eh...niet zo leuk![]()
Maar dat vertel ik wel later, als Appelsappie en Slaapmeis al bevallen zijn![]()
Iig, het leed is geleden en ik ben een hele trotse mama, ik zal ff wat foto's spammen en dan morgen post ik wel wat uitgebreider, ik snak naar lekker mijn haar wassen en m'n 24 broodje filet nml. (en 3 glazen champagne hakken er ook best in na 9 mnd.)
Maar goed, zoals gezegd dus een kleine selectie uit de 328457430.000 foto's die we pas van ons mannetje hebben geschotende anderen houden jullie nog tegoed
![]()
Zondagnacht, net geboren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vandaag:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dean is 49 cm en bijna 7 pondEn hij heeft een heel lief stemmetje
Inkoppertje: Nah, dat zal hij dan wel van zijn vader hebben.... Gnagna...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:35 schreef oYo het volgende:
en wat heeft ie een verstandig smoeltje!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |