Ik wil het record breken Loisquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef Lois het volgende:
Slaapmeisje ben je van plan zo lang mogelijk in het lijstje te staan ofzo?![]()
![]()
Ik denk niet dat je dat wilt Slaapmeisjequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik wil het record breken Lois
Tof, maar vanwaar dat jullie kind de werktitel "Bompie" heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Slaapvriendje heeft een nieuwe songtekst in het kader van de Doe Maar Musical (op de melodie van De Bom):
Ga bevallen dan
Het komt er toch wel van
Je merkt wel of het past
Ik heb jou nooit gekend
Ik wil weten wie je weten
Jij eigenwijze vent
Carriere maken, voordat de Bompie
Ik ren door mijn agenda, voordat de Bompie
Veilig in het ziekenfonds, voordat de Bompie
En als de Bompie...
Dan zit ik in mijn nette pak
Mijn baan is een kat in de zak
En Slaapmeisje hier op de bank
Awoeiiiiii
Ze ligt nuquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:15 schreef Vicky het volgende:
Fendy, ho isset met jouw vriendin?
Thanksquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:36 schreef Vicky het volgende:
Spannend Fendy.. Hoop voor je vriendin (en voor jou natuurlijk ook) dat jullie kleintje snel komt!
Gisterenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Wanneer zijn/waren jullie uitgerekend dan Fendy?
Wat denk je, ik heb in het streepjestopic zo lang in het lijstje gestaan, dus dan doe ik dat hier ook maar?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik wil het record breken Lois
hehehe....nou ja, we zien wel. Thanks iigquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef Brighteyes het volgende:Ja, nu je het zegt, volgens mij had ik jullie er ook bij gezet... Wat suf zeg.
Ik ga je er alsnog tussen gooien hoor! Al is het maar voor een dag!
Ja, iemand vroeg me dat @ werk ook al, wanneer het volle maan is en dat het dan meer kans heeft om geboren te worden...is daar iets van waar? Wijzen statistieken dat uit?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:24 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oja, vrijdag is het volle maan
Toen ik in het ziekenhuis lag voor mijn bevalling (ik heb er destijds 12 dagen ingelegen) werden er in de volle maan nacht wel meer baby's geboren dan in andere nachten, het schijnt idd wel zo te zijn (bij mij was het niet zo overigens)quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:27 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, iemand vroeg me dat @ werk ook al, wanneer het volle maan is en dat het dan meer kans heeft om geboren te worden...is daar iets van waar? Wijzen statistieken dat uit?
Toen ik het gevoel had dat het begonnen was had ik alvast de kraamzorg gebeld. Die moest op tijd gebeld worden omdat het maar een kleine organistatie was... Had gebeld en toen zei ze, heb je al naar buiten gekeken, tis volle maan... en ze zei ook dat het met volle maan altijd drukker was..quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:27 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja, iemand vroeg me dat @ werk ook al, wanneer het volle maan is en dat het dan meer kans heeft om geboren te worden...is daar iets van waar? Wijzen statistieken dat uit?
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zowieso wel een mooie datum om jarig te zijn 02-02
Stiekem was dat ook de datum dat we het heel stiekem wel wilden laten komen, dus dat we het daarvoor besteld hebben zeg maarquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
Is het vrijdag volle maan? Ja, dat lijkt me een ideale dag om te bevallen. Zowieso wel een mooie datum om jarig te zijn 02-02
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:49 schreef snoopy het volgende:
Doe dan 07-02-07 Slaapmeisje, die is ook mooi!
Droombevalling van iedere vrouw die na de eerste bevalling zoiets heeft van: noooooooit meer!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:40 schreef easy-going het volgende:
Spannend Fendy!
Ik zie Slaapmeisje en Klaasvaker er trouwens nog wel toe in staat om 's avonds te gaan slapen en de volgende morgen wakker te worden met een slapend bompie tussen hen in
Bevallingsverhaal: euhhhh, ik ben er doorheen geslapen![]()
Wij?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Die datum kwam hier thuis ook al ter sprake snoopy. Dan moet ik toch nog even met de benen over elkaar tot volgende week. Al weet ik niet of de nagels van sommige fokdames dat wel uithouden, want ik mag niet eens elke ochtend uitslapen of er wordt al gedacht dat ik stiekum lig te puffen![]()
Dat is een lang verhaal, maar om een lang verhaal kort te maken ...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:08 schreef Fendy het volgende:
[..]
Tof, maar vanwaar dat jullie kind de werktitel "Bompie" heeft.
Kristalhelder en helemaal duidelijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dat is een lang verhaal, maar om een lang verhaal kort te maken ...Wij verzinnen wel vaker dingen in onze eigen thuistaal en zo kunnen we bijna een woordenboek vullen met eigen woorden. Hier het verslag van het ontstaan van Bompie:
Ik ben niet zo goed in achteruit inparkeren met onze grote Ford Mondeo Stationwagen. Toen ik dat een keer moest doen, was ik een beetje onzeker en zei tegen Slaapvriendje: "ik weet nooit zo goed tot wanneer ik door moet gaan". Waarop Slaapvriendje zei: "nou gewoon, tot het bompie". (=zo'n betonnen opstaand geval aan het einde van een parkeerplaats). Zo gezegd, zo gedaan. Toen we een aantal jaar bezig waren in de medische malle molen voor ons project Baby, waren we op een gegeven moment zo ontzettend moegestreden dat we ons afvroegen hoe lang we nog door zouden moeten gaan. We keken elkaar aan en besloten "tot het bompie" te gaan. En dat is dus nu ons eigenwijze Bompie
Volgen jullie het nog of ben ik nu compleet aan het wartalen?![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Thies is van 10-10. Die is helemaal super!
Kendahl is van 08-07-06quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Thies is van 10-10. Die is helemaal super!
Ik met 13 weken! Toen een paar weken niets en toen met 20 weken "echt"quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:55 schreef jellyrose het volgende:
Voor de al langer zwangeren of uit-gezwangerden: wanneer hebben jullie je bompie/frutsel/baby/blob/uk/kleine/etc voor het eerst voelen bewegen?![]()
Ik heb namelijk gisteren en eergisteren voor het eerst heel licht een soort onregelmatig 'tikken' in m'n buik gevoeld en ik kon het gevoel niet echt thuis brengen (dus niet onrustige darmen ofzo), maar het lijkt me zo vroeg om een bewegende blob te kunnen zijn (nu bijna 15 weken)? Alhoewel ik het wel hoop enzo
![]()
Maar het gaat toch in de oven?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:31 schreef Deepfreeze het volgende:
hmm, ik heb het eerste eten ontdekt wat ik echt ga missen: de 4 cheese pizza van de new york.. 3 kazen zijn wel goed, maar de 4e kaas is een rauw-melkse schimmelkaas![]()
Dan maar een shoarma pizza, met extra knoflooksaus. Vriendlief komt toch pas later thuis..
(en als troost wat Ben & Jerry's)
Dan heb je ergens iets niet goed gedaan.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:26 schreef YPPY het volgende:
Mijn vriendje, en later mijn man, heeft het de hele zwangerschap door geweigerd eten voor me te halen.Je hebt gelukt Kleintje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |