quote:
![]()
En ik ga inderdaad vanmiddag naar het ziekenhuis voor de 41 wekencontrole appelsap! Ik voel me nog prima trouwens. We hebben om 14.30 uur de afspraak en Slaapvriendje komt over een uurtje thuis zodat we nog lekker kunnen lunchen samen. De afspraak zal behoorlijk lang duren omdat ze een CTG moeten maken, een echo, evt. bloedprikken en urine inleveren. We hebben er dus de hele middag voor uitgetrokken. Ik ben erg benieuwd en kan niet wachten om nog even naar Bompie te luisteren en te gluren
Vivi wat een prachtig prachtig prachtig ventje hebben jullie gebrouwen zeg. Die haartjes, dat neusje, dat koppie
![]()
Wel enorm klote dat je zo'n zware bevalling achter de rug hebt, maar ik ben wel blij dat je het er heelhuids vanaf hebt gebracht en dat je al lekker hebt kunnen genieten van je broodje filet americain en champagne
Lishe wat een heerlijk nieuws en wat super dat jullie zo'n goede echo hebben gehad. Voor het eerst het hartje horen en zien is zo
Trouwens wel ontzettend lief dat jullie allemaal zo meeleven
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.