Die is vanmiddag overleden...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:04 schreef Isabeau het volgende:
gif, hagelschot in zij, blikjes tonijn die onder spanning buiten staan...allemaal meegemaakt bij katten in de buurt.
Kan me voorstellen dat je pislink bent. Hoe is het met je kat?
Het beestje ging sporadisch naar buiten en als hij dat al deed, hooguit 3 tuinen verder. Maar dan nog: als je niet van katten houdt, pak dan de tuinslang ipv vergif?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef Sander-B het volgende:
Niet om het goed te praten, maar loopt je kat los rond in je buurt?
Als?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef -skippybal- het volgende:
Als 'ie binnen zat was 't niet gebeurd
Dat zeg ik nou altijd over Darfur.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:05 schreef -skippybal- het volgende:
Als 'ie binnen zat was 't niet gebeurd
Of hij had effe naar jou toe kunnen gaan om te zeggen dat jou kat in zijn/haar tuin schijt/pist/braakt/speelt.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:09 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Het beestje ging sporadisch naar buiten en als hij dat al deed, hooguit 3 tuinen verder. Maar dan nog: als je niet van katten houdt, pak dan de tuinslang ipv vergif?
Precies, dan hadden we het beestje meteen binnen gehouden. Mensen overlast bezorgen is ook niet de bedoeling. Maar deze manier... M'n bloed kooktquote:Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Of hij had effe naar jou toe kunnen gaan om te zeggen dat jou kat in zijn/haar tuin schijt/pist/braakt/speelt.
En terecht, lopen er trouwens meer katten in de buurt? Dan kan je namelijk misschien wat papiertjes ophangen zodat anderen het niet overkomt.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:12 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Precies, dan hadden we het beestje meteen binnen gehouden. Mensen overlast bezorgen is ook niet de bedoeling. Maar deze manier... M'n bloed kookt![]()
Ik zou wel aangifte bij politie doen, hoe meer aangiftes van dit, hoe sneller ze die blinde mongool oppakken.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:12 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Precies, dan hadden we het beestje meteen binnen gehouden. Mensen overlast bezorgen is ook niet de bedoeling. Maar deze manier... M'n bloed kookt![]()
M'n broertje is de deuren al langs geweest om het mensen te vertellen (en te kijken wat voor reactie ze gaven). Mensen waren wel geschokt en houden hun kat(ten) de komende tijd wel binnen..quote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
En terecht, lopen er trouwens meer katten in de buurt? Dan kan je namelijk misschien wat papiertjes ophangen zodat anderen het niet overkomt.
Dierenarts, bloedonderzoek en uiteindelijk heeft de arts het beestje laten inslapen (na 2 keer een dosis morfine, vanwege de ondraaglijke pijn)quote:Op maandag 29 januari 2007 19:14 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe weet je eigenlijk dat 'ie vergiftigd is?
Daar heb je gelijk in, maar niet iedereen mag dieren evenveel en als ie dan net een slechte dag heeft en er loopt ook nog elke keer een kat in z'n tuin te spaaien...quote:Op maandag 29 januari 2007 19:09 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Het beestje ging sporadisch naar buiten en als hij dat al deed, hooguit 3 tuinen verder. Maar dan nog: als je niet van katten houdt, pak dan de tuinslang ipv vergif?
Dan moet die persoon mij de komende tijd maar niet tegen komen, want dan heb ik ineens ook een heel slechte dag. Of hij nu in m'n tuintje sproeit, de deur lomp open doet of mijn kat vergiftigd heeft. Geef ik de betreffende persoon wel een stukje vergiftigde taart, als bedankje voor het lompe gedrag.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef Sander-B het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar niet iedereen mag dieren evenveel en als ie dan net een slechte dag heeft en er loopt ook nog elke keer een kat in z'n tuin te spaaien...
Mocht ik binnenkort/over langere tijd opnieuw op zoek gaan naar een katje, dan zal ik het beestje ook ZEKER binnen houden. Ik bouw wel een jungle paradijs met hangplanten en nepmuizen met hapjes.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:20 schreef Sjakie01 het volgende:
Ja, allemaal heel erg en sneu enz, en heb zelf een hond en zou ook kwaad worden als het mij zou zijn overkomen, maar katten kunnen echt irritante beesten zijn, die heel je tuin onderpissen en schijten. Hou die beesten gewoon binnen.
Maar goed, dit valt natuurlijk niet goed te praten.
Iemand een dodelijke ziekte wensen omdat hij een hekel heeft aan een diersoort. Goed bezig.......quote:
een mens is ook een dierquote:Op maandag 29 januari 2007 19:26 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Iemand een dodelijke ziekte wensen omdat hij een hekel heeft aan een diersoort. Goed bezig.......
Ik hoop dat de volgende hond die voorbij je deur komt een grote dampende stinkende hoop achterlaat. En mocht dat niet gebeuren.. Waar woon je?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:24 schreef Neovecchi het volgende:
boeie kan er niet mee zitten met die vogelopschrikkende, schijtende, loslopende pleuris beesten. 1 down many to go....
ik denk dat littledevilSC daar zelf wel aan gedacht had, als ze gif had neergelegd op een plek waar de kat erbij kanquote:Op maandag 29 januari 2007 19:23 schreef kless het volgende:
't beestje heeft toch niet boven op zolder rattevergif op zitten eten ofzo?
Als je dat fotoboek van jouw bekijkt zou je het haast denken he?quote:
Wat wil je doen dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:27 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Ik hoop dat de volgende hond die voorbij je deur komt een grote dampende stinkende hoop achterlaat. En mocht dat niet gebeuren.. Waar woon je?
Hoe moet ie zien van wie die kat is?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef wolferl het volgende:
Of hij had effe naar jou toe kunnen gaan om te zeggen dat jou kat in zijn/haar tuin schijt/pist/braakt/speelt.
zegt iemand zonder foboquote:Op maandag 29 januari 2007 19:28 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als je dat fotoboek van jouw bekijkt zou je het haast denken he?![]()
Hmm, waar ken ik dat van?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien wordt hij/zij ook regelmatig uit zijn slaap gehouden door jankende katten, of ziet hij zijn tuin regelmatig bevuild of vernield door anonieme dieren.
Dat jij bekendheid wilt genieten op een nerdforum zegt meer over jou dan over mij.quote:
waarom heb jij een account danquote:Op maandag 29 januari 2007 19:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dat jij bekendheid wilt genieten op een nerdforum zegt meer over jou dan over mij.
Om te reageren op bepaalde onderwerpen. En ik wil niet dat mijn ''normale wereld'' weet ik dat ik op een nerd forum zit, omdat ik geen nerd ben.quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:02 schreef littledevilSC het volgende:
Nou, net gehoord dat m'n kat een dosis gif binnen gekregen heeft en als ik die hoerenklojo die dat gedaan heeft ooit tegenkom, spijker ik zn ballen vast aan z'n deur.![]()
Kortom: iedere kattenmoordenaar in Waalre (omgeving Eindhoven) mag kapot vallen, want aan mijn beessie kom je niet.
sorry, moet het even melden. ben ECHT pislink nu
Onze katten zitten binnen (3 stuks) en ik heb een tunnel en een kattenren gebouwd buiten waar zij heen kunnen. Die maffe beesten vermaken zich goedquote:Op maandag 29 januari 2007 19:25 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Mocht ik binnenkort/over langere tijd opnieuw op zoek gaan naar een katje, dan zal ik het beestje ook ZEKER binnen houden. Ik bouw wel een jungle paradijs met hangplanten en nepmuizen met hapjes.![]()
Zit ook wat in. Hij had wel een bandje om met z'n naam en adres enzo, mja een kat vangen en dat lezen.. En wat betreft geluid: het katje kon niet eens echt mauwen (ok, er zullen veel katten zijn die de hele buurt bij elkaar kunnen schreeuwen), maar dat heeft hij nooit geleerd. Het enige wat hij fout heeft kunnen doen, is met zn verwarde hoofd in de verkeerde tuin poepen.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:28 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hoe moet ie zien van wie die kat is?
Misschien wordt hij/zij ook regelmatig uit zijn slaap gehouden door jankende katten, of ziet hij zijn tuin regelmatig bevuild of vernield door anonieme dieren.
Natuurlijk is het onverdedigbaar om gif te gebruiken, maar ik denk dat veel eigenaars van katten onderschatten hoeveel overlast anderen van hun huisdieren kunnen hebben.
Hij mag die best achterlaten als het baasje het maar opruimt want zo hoort dat. En over die strontbalen op poten, het zijn huisdieren die hou je binnen. Die beesten schijten eerst overal de tuinen onder zodat je in de zomer lekker buiten zit in je tuintje en dan ruft het aan alle kanten naar urine en uitwerpselen van die mislukte tafelkleedjes. En dan zouden de buren maar eerst naar de onbekende eigenaren opzoek moeten gaan, om te vragen of ze aub het mormel binnen willen houden. Neej wil je een kat houden ga je gang, maar val andere niet lastig met je HUISdier, doe ik toch ook niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:27 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Ik hoop dat de volgende hond die voorbij je deur komt een grote dampende stinkende hoop achterlaat. En mocht dat niet gebeuren.. Waar woon je?
Eindelijk iemand met een goed ideequote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Onze katten zitten binnen (3 stuks) en ik heb een tunnel en een kattenren gebouwd buiten waar zij heen kunnen. Die maffe beesten vermaken zich goed
mijn hamster had dat ook zo'n buizensysteem door de kamer, maar toen werd die te dik en bleef die vast ziitenquote:Op maandag 29 januari 2007 19:44 schreef littledevilSC het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met een goed ideeIk kan het me voorstellen dat je katten het behoorlijk amusant vinden.
Trouwens.. Dat de persoon die 'm vergiftigd heeft voortaan ook maar binnen blijft. Bouw ik wel een kooitje voor hem/haar
En toch zie ik niet in waarom je dan gif moet gebruiken?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Neovecchi het volgende:
[..]
Hij mag die best achterlaten als het baasje het maar opruimt want zo hoort dat. En over die strontbalen op poten, het zijn huisdieren die hou je binnen. Die beesten schijten eerst overal de tuinen onder zodat je in de zomer lekker buiten zit in je tuintje en dan ruft het aan alle kanten naar urine en uitwerpselen van die mislukte tafelkleedjes. En dan zouden de buren maar eerst naar de onbekende eigenaren opzoek moeten gaan, om te vragen of ze aub het mormel binnen willen houden. Neej wil je een kat houden ga je gang, maar val andere niet lastig met je HUISdier, doe ik toch ook niet.
Breda btw!
oh niks van gemerkt.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:51 schreef Cavia2Win het volgende:
Slakkengif is ook zoiets, katten vinden dat lekker en dan gaan ze er kapot aan.
Ik zie het al helemaal voor mijquote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn hamster had dat ook zo'n buizensysteem door de kamer, maar toen werd die te dik en bleef die vast ziiten![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn hamster had dat ook zo'n buizensysteem door de kamer, maar toen werd die te dik en bleef die vast ziiten![]()
Jij staat duidelijk dicht bij de natuur.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef Devlinsect het volgende:
Mensen die een huisdier nemen en het naar buiten schoppen. Want het is de natuur
Als je de kat binnen had gehouden, was er niets gebeurd geweest. Eigen schuld![]()
Ja, natuurlijk, want beesten vermoorden is natuurlijk gerechtvaardigd. Types zoals jij zouden zelf eens een stuk gebakken spons naar binnen moeten werken.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef Devlinsect het volgende:
Mensen die een huisdier nemen en het naar buiten schoppen. Want het is de natuur
Als je de kat binnen had gehouden, was er niets gebeurd geweest. Eigen schuld![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef trabant het volgende:
Naar voor je, littledevilSC.
Ik hoop niet dat zoiets bij mij in de buurt ooit gebeurt, want ik bega dan iets heel strafbaars. En dan hoeft het nog niet eens om mijn eigen (binnen)beestjes te gaan.
Admiraal_anaal wens ik voetschimmel toe.
De hel staat vol met coniferen, maar wat je zegt over Round-Up is veel te aardig. Het is hoogst opmerkelijk dat dat spul in Nederland nog verkocht mag worden. Waar dat spul in de buurt is geweest, kun je tot in lengte van dagen een moestuin wel vergeten.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:30 schreef sjippen het volgende: Round-Up (gif voor planten dat redelijk snel afbreekt, dus niet lang schadelijk)
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:27 schreef trabant het volgende:
[..]
De hel staat vol met coniferen, maar wat je zegt over Round-Up is veel te aardig. Het is hoogst opmerkelijk dat dat spul in Nederland nog verkocht mag worden. Waar dat spul in de buurt is geweest, kun je tot in lengte van dagen een moestuin wel vergeten.
Beetje info.quote:Wat is RoundUp?
RoundUp is een onkruidbestrijdingsmiddel. De werkzame stof glyfosaat blokkeert in planten de vorming van bepaalde enzymen, onmisbare bouwstenen van de plant. Het middel werkt hierdoor systemisch: alle planten die niet resistent zijn worden gedood. RoundUp is een merknaam van Monsanto, een van de grootste bedrijven ter wereld op het gebied van genetisch gemanipuleerde zaden. Het middel wordt vaak aangeboden en gebruikt in combinatie met soja-, tarwe en maïsvariëteiten die met behulp van genetische manipulatie resistent zijn gemaakt tegen glyfosaat. De meeste zaadproducten worden verkocht als “RoundUp Ready”, bijvoorbeeld “RoundUp Ready Soja”.
Monsanto presenteert het middel als 'milieuvriendelijk', omdat het snel afbreekbaar en daardoor kort in het milieu aanwezig zou zijn. Milieuorganisaties plaatsen hier duidelijke vraagtekens bij.
Is RoundUp schadelijk voor mens?
Amerikaanse onderzoekers brengen glyfosaat in verband met verhoogde risico’s op lymfklierkanker (non-Hodgkin), miskramen en ADHD. Uit ander onderzoek blijkt dat glyfosaat ook kan leiden tot een vermindering van de productie van geslachtshormonen. Directe blootstelling aan een bestrijdingsmiddel met glyfosaat kan lijden tot hoesten, oogirritatie, diaree, korte ademhaling, overgeven en vermoeidheid. Er is sprake van lichte acute toxiteit.
Is RoundUp Schadelijk voor dier?
Recent onderzoek van de universiteit van Pittsburgh wijst er op dat het bestrijdingsmiddel Roundup leidt tot sterfte van kikkers en andere amfibieën. Onderzoeker Rick Relyea stelt dat het bestrijdingsmiddel extreem giftig is voor amfibieën. Al eerder is aangetoond dat glyfosaat genetische schade en schade aan het immuumsysteem van vissen kan toebrengen. Bij kikkers is ook abnormale ontwikkeling en genetische schade aangetoond.
Is RoundUp schadelijk voor milieu?
Glyfosaat kan tot een meter in de bodem doordringen, waardoor er een grote kans bestaat op uitspoeling naar het oppervlaktewater. Het middel kan mogelijk ook doordringen tot dieper gelegen grondwaterlagen. Glyfosaat is het op één na meest in de natuur zich verspreidende bestrijdingsmiddel en heeft daarom ook effect op planten die niet bespoten zijn. Planten die met een lagere dosering in aanraking komen kunnen vatbaarder worden voor bepaalde plantziekten.
beter hou je je bek sukkel! wie de fuck denk je dat je bent om die shit te komen inwrijven?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef admiraal_anaal het volgende:klagen dat je kat vergiftigd is terwijl hij buiten loopt....das vragen om problemen....klote katten ook altijd die in je tuin schijten, zeiken of ineens tussen geparkeerde auto's oversteken....tis kut voor jou natuurlijk maar leer hier wat van voor de volgende keer
Schijnbaar dus wel.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:02 schreef littledevilSC het volgende:
... want aan mijn beessie kom je niet.
Nou nou...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:35 schreef RottePeer het volgende:
[..]
beter hou je je bek sukkel! wie de fuck denk je dat je bent om die shit te komen inwrijven?
dat meisje heeft al genoeg verdriet , en ze heeft al lang gezegd dat ze haar volgende kat binnen houdt.
misschien moet jij je kinderen ook maar binnenhouden want die maken ook rotzooi en steken ook over...
oh nee!!! jij hebt natuurlijk geen kinderen, want met die kutkop van je mag je je zaadje bij geen enkele vrouw planten.
is dit je wraak op alle leuke meisjes die je hebben afgewezen of zo? ben je zo gefrustreerd dat je nu knappe meisjes op internet probeert te raken waar het pijn doet met overbodige posts?
jij bent echt een tantoe trieste boeler, ik hoop dat iemand van wie je zielsveel houdt je binnenkort op een laffe manier wordt ontnomen door een ander, dan weet je ook hoe het voelt...laat het dan een les zijn voor de volgende keer, bitch.
'mensen die hun deur niet op slot doen, verdienen het beroofd te worden'quote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef Devlinsect het volgende:
Of je praat normaal, tantoe trieste boelerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 04:35 schreef RottePeer het volgende:
[..]
beter hou je je bek sukkel! wie de fuck denk je dat je bent om die shit te komen inwrijven?
dat meisje heeft al genoeg verdriet , en ze heeft al lang gezegd dat ze haar volgende kat binnen houdt.
misschien moet jij je kinderen ook maar binnenhouden want die maken ook rotzooi en steken ook over...
oh nee!!! jij hebt natuurlijk geen kinderen, want met die kutkop van je mag je je zaadje bij geen enkele vrouw planten.
is dit je wraak op alle leuke meisjes die je hebben afgewezen of zo? ben je zo gefrustreerd dat je nu knappe meisjes op internet probeert te raken waar het pijn doet met overbodige posts?
jij bent echt een tantoe trieste boeler, ik hoop dat iemand van wie je zielsveel houdt je binnenkort op een laffe manier wordt ontnomen door een ander, dan weet je ook hoe het voelt...laat het dan een les zijn voor de volgende keer, bitch.
Je treedt iemands huis niet binnen zonder toestemming en idem dito voor je verkrachtingsvergelijking.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:16 schreef Masta-t het volgende:
[..]
'mensen die hun deur niet op slot doen, verdienen het beroofd te worden'
'meisjes met korte rokjes verdienen een verkrachting'
Ja U bent zeer wijs, oh grote oebiedoebie
Precies. De kat naar buiten schoppen en dan gaan zeiken dat ie vergiftigd is en gaan miepen dat er een kattenmoordernaar is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:44 schreef Robar het volgende:
Uhm, ik weet niet of deze vraag al gesteld is, maar hoe weet je zo zeker dat je kat "bewust" vergiftigd is? Ik weet niet heel veel van het eetgedrag van katten, maar is er niet een kleine kans dat iemand gif in zijn/haar tuin had staan, of dat dit ergens in de buurt lag en dat je kat er van "gesnoept" heeft? Just asking?!?!?!?!
Ik heb een grote koi-vijver achter in mijn tuin. Nu heeft mijn buurvrouw een kat... Dat tering beest mag ook altijd buiten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Precies. De kat naar buiten schoppen en dan gaan zeiken dat ie vergiftigd is en gaan miepen dat er een kattenmoordernaar is.![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 20:30 schreef sjippen het volgende:
Ze hebben mijn beessie een aantal jaren geleden ook doodgemaakt en na een tijdje wist ik zeker wie het was.
Op een avond ben ik toen met een bus Round-Up (gif voor planten dat redelijk snel afbreekt, dus niet lang schadelijk) op z'n oerlelijke lompe coniferenhaag van 5 m hoog gaan leegspuiten.
Een paar maanden later was z'n hele coniferenomheining bruin.![]()
Hij heeft alles eerst omgezaagd, in stukjes gedaan voor de groene bak, en dan een jaar zitten spitten om alle wortels uit de grond te krijgen.![]()
Had wel nog liever z'n ballen aan de ratten gevoerd maar ja...
Mijn hemel. Dat is nog zoiets onbegrijpelijks: waarom in hemelsnaam knallen met een luchtbuks? Hoe erg je dieren ook haat, wat kan zo'n beestje daartegen doen? Jammer dat je als baasje van de kat dan wel strafbaar bent als je dezelfde procedure herhaald.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:34 schreef Leso_Varen het volgende:
En de politie doet er niets aanEen vriend van mij heeft ook een kat, en die is beschoten met een luchtbuks. Een schot in zijn lever, heeft het net overleefd. Er is algemeen bekend in die buurt wie het doet, de politie is daar langsgeweest, heeft niets gedaan! Helemaal niets! En volgens de wet wordt een kat niet eens als dier behandeld, maar als meubelstuk, dus heel ver kom je ook niet in een rechtszaak. Maar dat jochie die dat doet, schiet nu nog steeds vrolijk rond met dat geweer van hem, zijn ouders zeggen er niets van. Hopeloos, dat soort mensen.
Dat is de manier waarop je dan gaat reageren: je katten beschermen tegen de boze buitenwereld. In overleg is alles mogelijk. Mochten de buren last hebben van de dieren, vanzelfsprekend dat je daar rekening mee houdt.quote:Ik heb zelf ook twee katten, en omdat we weten dat de buren een hekel aan die beesten hebben, heeft de ene als die naar buiten gaat een tuigje om zodat ie de tuin niet uit kan, en de ander is te lomp om over het hek te springen. Maar de buren hebben er wel eens iets van gemerkt, gewoon een plantenspuit op het beestje leegspuiten, hebben ze het erna bij ons gemeld.Wij letten er nu beter op, en de buren hebben er geen last meer van!
Die kat in jouw FoBo lijkt trouwens behoorlijk op een van mijn katten, is dat jou overleden kat? Of had je er meer dan 1?
Agreed.... maar ze mogen ook gerust een beetje lijden vind ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:39 schreef Armageddon het volgende:
De eerste de beste die mijn kat om zeep helpt, schiet ik gewoon door z'n harses.
Doen we eerst de knieën.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Agreed.... maar ze mogen ook gerust een beetje lijden vind ik
En ook dat stelt niets voor. Gewoon 60 uur aan de bosvijver zitten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:51 schreef PDOA het volgende:
Degene die aan mijn katten komt, breek ik allebei de poten.
Dan maar een paar uur schoffelen.
Ik verdenk de omgeving, vanwege een tweetal enorme vogelliefhebbers. Deze personen reageerden nogal lauw op het bericht: 'onze kat is vergiftigd'. Natuurlijk is het lastig om zoiets 100% goed in te schatten, maar voor het geval dat wil ik de mensen in de buurt toch laten weten dat er een kat dood gegaan is door vergif.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:44 schreef Robar het volgende:
Uhm, ik weet niet of deze vraag al gesteld is, maar hoe weet je zo zeker dat je kat "bewust" vergiftigd is? Ik weet niet heel veel van het eetgedrag van katten, maar is er niet een kleine kans dat iemand gif in zijn/haar tuin had staan, of dat dit ergens in de buurt lag en dat je kat er van "gesnoept" heeft? Just asking?!?!?!?!
Ik vind het kut voor je en hoop dat je de volgende keer je kat binnen houdt. Krijgt ie geen enge HIV ziektes of wordt ie vergiftigd. En je bent niemand tot last.quote:
Dat is er dan wel meer dan één, pipoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:20 schreef Armageddon het volgende:
Stel je voor dat er een krasje op je auto komt, heaumeau.![]()
Standaard reactie: "Dat doet mijn kat niet hoor" Dat heb ik al zo vaak gehoord inmiddels. Ik vind vergiftigen ook ver gaan, maar ik kan het ook wel begrijpen.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:10 schreef wolferl het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |