abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 januari 2007 @ 19:41:52 #51
110274 Neovecchi
Error: 2 much fat women
pi_45800595
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:27 schreef littledevilSC het volgende:

[..]

Ik hoop dat de volgende hond die voorbij je deur komt een grote dampende stinkende hoop achterlaat. En mocht dat niet gebeuren.. Waar woon je?
Hij mag die best achterlaten als het baasje het maar opruimt want zo hoort dat. En over die strontbalen op poten, het zijn huisdieren die hou je binnen. Die beesten schijten eerst overal de tuinen onder zodat je in de zomer lekker buiten zit in je tuintje en dan ruft het aan alle kanten naar urine en uitwerpselen van die mislukte tafelkleedjes. En dan zouden de buren maar eerst naar de onbekende eigenaren opzoek moeten gaan, om te vragen of ze aub het mormel binnen willen houden. Neej wil je een kat houden ga je gang, maar val andere niet lastig met je HUISdier, doe ik toch ook niet.

Breda btw!
I am here so now you have only 2 wishes left...
pi_45800692
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef Juup© het volgende:

[..]

Onze katten zitten binnen (3 stuks) en ik heb een tunnel en een kattenren gebouwd buiten waar zij heen kunnen. Die maffe beesten vermaken zich goed
Eindelijk iemand met een goed idee Ik kan het me voorstellen dat je katten het behoorlijk amusant vinden.

Trouwens.. Dat de persoon die 'm vergiftigd heeft voortaan ook maar binnen blijft. Bouw ik wel een kooitje voor hem/haar
"I am not retreating, I am advancing in a different direction."
pi_45800754
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:44 schreef littledevilSC het volgende:

[..]

Eindelijk iemand met een goed idee Ik kan het me voorstellen dat je katten het behoorlijk amusant vinden.

Trouwens.. Dat de persoon die 'm vergiftigd heeft voortaan ook maar binnen blijft. Bouw ik wel een kooitje voor hem/haar
mijn hamster had dat ook zo'n buizensysteem door de kamer, maar toen werd die te dik en bleef die vast ziiten
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  maandag 29 januari 2007 @ 19:49:50 #54
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_45800883
Als je buitenaf woont vind ik het wel eigenaardig. Maar in een dorp of stad... had je beter moeten weten.

Je laat je kind ook niet overal rondrennen en alles op eten wat het tegen komt. Als je je hond of kat dat wel laat doen. Moet je niet zeuren en gewoon je verlies nemen en verwerken. Succes met het opvoeden van de volgende.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_45800889
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:41 schreef Neovecchi het volgende:

[..]

Hij mag die best achterlaten als het baasje het maar opruimt want zo hoort dat. En over die strontbalen op poten, het zijn huisdieren die hou je binnen. Die beesten schijten eerst overal de tuinen onder zodat je in de zomer lekker buiten zit in je tuintje en dan ruft het aan alle kanten naar urine en uitwerpselen van die mislukte tafelkleedjes. En dan zouden de buren maar eerst naar de onbekende eigenaren opzoek moeten gaan, om te vragen of ze aub het mormel binnen willen houden. Neej wil je een kat houden ga je gang, maar val andere niet lastig met je HUISdier, doe ik toch ook niet.

Breda btw!
En toch zie ik niet in waarom je dan gif moet gebruiken?

Breda, mooi! nou wie weet tot binnenkort he
  maandag 29 januari 2007 @ 19:50:36 #56
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_45800909
Wat een gore klootzak.
A.F.C. Ajax
pi_45800947
Slakkengif is ook zoiets, katten vinden dat lekker en dan gaan ze er kapot aan.
  maandag 29 januari 2007 @ 20:03:46 #58
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_45801388
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:51 schreef Cavia2Win het volgende:
Slakkengif is ook zoiets, katten vinden dat lekker en dan gaan ze er kapot aan.
oh niks van gemerkt.
Onze kat vond die blauw korrels niet boeiend
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_45801574
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef postmortum het volgende:

[..]

mijn hamster had dat ook zo'n buizensysteem door de kamer, maar toen werd die te dik en bleef die vast ziiten
Ik zie het al helemaal voor mij
pi_45801733
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:46 schreef postmortum het volgende:

[..]

hoe heb je 'm los gekregen? Buizen openbreken?
pi_45801773
Mensen die een huisdier nemen en het naar buiten schoppen. Want het is de natuur

Als je de kat binnen had gehouden, was er niets gebeurd geweest. Eigen schuld
  maandag 29 januari 2007 @ 20:13:06 #62
105263 Litso
Interlectueel.
pi_45801783
Wat een gore, lage streek zeg
Ik word er naar van als ik er aan denk dat iemand dat met mijn kat doet, die ik regelmatig een paar uurtjes buiten laat spelen in de buurt.
Iedereen hier ziet me met d'r wandelen buiten, als ze er last van hebben mogen ze het zeggen, maar iemand die mijn kat vergiftigt is nog niet jarig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Litso op 29-01-2007 20:26:02 ]
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_45802503
Ze hebben mijn beessie een aantal jaren geleden ook doodgemaakt en na een tijdje wist ik zeker wie het was.

Op een avond ben ik toen met een bus Round-Up (gif voor planten dat redelijk snel afbreekt, dus niet lang schadelijk) op z'n oerlelijke lompe coniferenhaag van 5 m hoog gaan leegspuiten.

Een paar maanden later was z'n hele coniferenomheining bruin.

Hij heeft alles eerst omgezaagd, in stukjes gedaan voor de groene bak, en dan een jaar zitten spitten om alle wortels uit de grond te krijgen.

Had wel nog liever z'n ballen aan de ratten gevoerd maar ja...
pi_45802646
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef Devlinsect het volgende:
Mensen die een huisdier nemen en het naar buiten schoppen. Want het is de natuur

Jij staat duidelijk dicht bij de natuur.
  maandag 29 januari 2007 @ 20:36:43 #65
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_45802738
quote:

Ja, natuurlijk, want beesten vermoorden is natuurlijk gerechtvaardigd. Types zoals jij zouden zelf eens een stuk gebakken spons naar binnen moeten werken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_45805559
En de politie doet er niets aan Een vriend van mij heeft ook een kat, en die is beschoten met een luchtbuks. Een schot in zijn lever, heeft het net overleefd. Er is algemeen bekend in die buurt wie het doet, de politie is daar langsgeweest, heeft niets gedaan! Helemaal niets! En volgens de wet wordt een kat niet eens als dier behandeld, maar als meubelstuk, dus heel ver kom je ook niet in een rechtszaak. Maar dat jochie die dat doet, schiet nu nog steeds vrolijk rond met dat geweer van hem, zijn ouders zeggen er niets van. Hopeloos, dat soort mensen.
Ik heb zelf ook twee katten, en omdat we weten dat de buren een hekel aan die beesten hebben, heeft de ene als die naar buiten gaat een tuigje om zodat ie de tuin niet uit kan, en de ander is te lomp om over het hek te springen. Maar de buren hebben er wel eens iets van gemerkt, gewoon een plantenspuit op het beestje leegspuiten, hebben ze het erna bij ons gemeld. Wij letten er nu beter op, en de buren hebben er geen last meer van!
Die kat in jouw FoBo lijkt trouwens behoorlijk op een van mijn katten, is dat jou overleden kat? Of had je er meer dan 1?
pi_45811395
Naar voor je, littledevilSC.
Ik hoop niet dat zoiets bij mij in de buurt ooit gebeurt, want ik bega dan iets heel strafbaars. En dan hoeft het nog niet eens om mijn eigen (binnen)beestjes te gaan.

Admiraal_anaal wens ik voetschimmel toe.
Farts are jazz to assholes
pi_45811708
quote:
Op maandag 29 januari 2007 23:57 schreef trabant het volgende:
Naar voor je, littledevilSC.
Ik hoop niet dat zoiets bij mij in de buurt ooit gebeurt, want ik bega dan iets heel strafbaars. En dan hoeft het nog niet eens om mijn eigen (binnen)beestjes te gaan.

Admiraal_anaal wens ik voetschimmel toe.
ze houd van me
pi_45812340
quote:
Op maandag 29 januari 2007 20:30 schreef sjippen het volgende: Round-Up (gif voor planten dat redelijk snel afbreekt, dus niet lang schadelijk)
De hel staat vol met coniferen, maar wat je zegt over Round-Up is veel te aardig. Het is hoogst opmerkelijk dat dat spul in Nederland nog verkocht mag worden. Waar dat spul in de buurt is geweest, kun je tot in lengte van dagen een moestuin wel vergeten.
Farts are jazz to assholes
pi_45812565
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 00:27 schreef trabant het volgende:

[..]

De hel staat vol met coniferen, maar wat je zegt over Round-Up is veel te aardig. Het is hoogst opmerkelijk dat dat spul in Nederland nog verkocht mag worden. Waar dat spul in de buurt is geweest, kun je tot in lengte van dagen een moestuin wel vergeten.
quote:
Wat is RoundUp?
RoundUp is een onkruidbestrijdingsmiddel. De werkzame stof glyfosaat blokkeert in planten de vorming van bepaalde enzymen, onmisbare bouwstenen van de plant. Het middel werkt hierdoor systemisch: alle planten die niet resistent zijn worden gedood. RoundUp is een merknaam van Monsanto, een van de grootste bedrijven ter wereld op het gebied van genetisch gemanipuleerde zaden. Het middel wordt vaak aangeboden en gebruikt in combinatie met soja-, tarwe en maïsvariëteiten die met behulp van genetische manipulatie resistent zijn gemaakt tegen glyfosaat. De meeste zaadproducten worden verkocht als “RoundUp Ready”, bijvoorbeeld “RoundUp Ready Soja”.

Monsanto presenteert het middel als 'milieuvriendelijk', omdat het snel afbreekbaar en daardoor kort in het milieu aanwezig zou zijn. Milieuorganisaties plaatsen hier duidelijke vraagtekens bij.

Is RoundUp schadelijk voor mens?
Amerikaanse onderzoekers brengen glyfosaat in verband met verhoogde risico’s op lymfklierkanker (non-Hodgkin), miskramen en ADHD. Uit ander onderzoek blijkt dat glyfosaat ook kan leiden tot een vermindering van de productie van geslachtshormonen. Directe blootstelling aan een bestrijdingsmiddel met glyfosaat kan lijden tot hoesten, oogirritatie, diaree, korte ademhaling, overgeven en vermoeidheid. Er is sprake van lichte acute toxiteit.

Is RoundUp Schadelijk voor dier?
Recent onderzoek van de universiteit van Pittsburgh wijst er op dat het bestrijdingsmiddel Roundup leidt tot sterfte van kikkers en andere amfibieën. Onderzoeker Rick Relyea stelt dat het bestrijdingsmiddel extreem giftig is voor amfibieën. Al eerder is aangetoond dat glyfosaat genetische schade en schade aan het immuumsysteem van vissen kan toebrengen. Bij kikkers is ook abnormale ontwikkeling en genetische schade aangetoond.

Is RoundUp schadelijk voor milieu?
Glyfosaat kan tot een meter in de bodem doordringen, waardoor er een grote kans bestaat op uitspoeling naar het oppervlaktewater. Het middel kan mogelijk ook doordringen tot dieper gelegen grondwaterlagen. Glyfosaat is het op één na meest in de natuur zich verspreidende bestrijdingsmiddel en heeft daarom ook effect op planten die niet bespoten zijn. Planten die met een lagere dosering in aanraking komen kunnen vatbaarder worden voor bepaalde plantziekten.
Beetje info.
pi_45814898
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
klagen dat je kat vergiftigd is terwijl hij buiten loopt....das vragen om problemen....klote katten ook altijd die in je tuin schijten, zeiken of ineens tussen geparkeerde auto's oversteken....tis kut voor jou natuurlijk maar leer hier wat van voor de volgende keer
beter hou je je bek sukkel! wie de fuck denk je dat je bent om die shit te komen inwrijven?
dat meisje heeft al genoeg verdriet , en ze heeft al lang gezegd dat ze haar volgende kat binnen houdt.

misschien moet jij je kinderen ook maar binnenhouden want die maken ook rotzooi en steken ook over...
oh nee!!! jij hebt natuurlijk geen kinderen, want met die kutkop van je mag je je zaadje bij geen enkele vrouw planten.

is dit je wraak op alle leuke meisjes die je hebben afgewezen of zo? ben je zo gefrustreerd dat je nu knappe meisjes op internet probeert te raken waar het pijn doet met overbodige posts?

jij bent echt een tantoe trieste boeler, ik hoop dat iemand van wie je zielsveel houdt je binnenkort op een laffe manier wordt ontnomen door een ander, dan weet je ook hoe het voelt...laat het dan een les zijn voor de volgende keer, bitch.

[ Bericht 1% gewijzigd door RottePeer op 30-01-2007 05:01:18 ]
...sabi tog bitchez!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:14:14 #72
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_45816041
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:02 schreef littledevilSC het volgende:

... want aan mijn beessie kom je niet.
Schijnbaar dus wel.

Verder eensch met TS, is kutstreek, en nergens voor nodig.

Daarom houd ik mijn huisdieren binnen
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:15:10 #73
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_45816054
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 04:35 schreef RottePeer het volgende:

[..]

beter hou je je bek sukkel! wie de fuck denk je dat je bent om die shit te komen inwrijven?
dat meisje heeft al genoeg verdriet , en ze heeft al lang gezegd dat ze haar volgende kat binnen houdt.

misschien moet jij je kinderen ook maar binnenhouden want die maken ook rotzooi en steken ook over...
oh nee!!! jij hebt natuurlijk geen kinderen, want met die kutkop van je mag je je zaadje bij geen enkele vrouw planten.

is dit je wraak op alle leuke meisjes die je hebben afgewezen of zo? ben je zo gefrustreerd dat je nu knappe meisjes op internet probeert te raken waar het pijn doet met overbodige posts?

jij bent echt een tantoe trieste boeler, ik hoop dat iemand van wie je zielsveel houdt je binnenkort op een laffe manier wordt ontnomen door een ander, dan weet je ook hoe het voelt...laat het dan een les zijn voor de volgende keer, bitch.
Nou nou...
Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
pi_45816081
Hier in Zwijndrecht liep er ook zo'n kankermogool rond die katten en honden vergiftigde... Ik ben blij dat ik het niet gezien heb, want ik had niet voor mezelf ingestaan.... Kan makkelijk naar onthoofdingen kijken etc, maar dierenleed... daar word ik echt pissed van!
† The 3 Kings †
  dinsdag 30 januari 2007 @ 09:16:56 #75
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_45816083
quote:

'mensen die hun deur niet op slot doen, verdienen het beroofd te worden'
'meisjes met korte rokjes verdienen een verkrachting'

Ja U bent zeer wijs, oh grote oebiedoebie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')