Wat een kutvolk zijn jullie Limburgers tochquote:Op maandag 29 januari 2007 17:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als is het geen carnaval. Huilanders moeten ook door het jaar heen getroffen worden door een dijkdoorbraak van de Noordzee
Dat moet ik nog zien gebeurenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je naast me staat op Oost krijg je een knal voor je kop. In carnavalsoutfit voetbal kijken![]()
![]()
Barbaar !
Ga je mee naar Arsenal uit ? Kunnen we daar Er staat een Paard in de Gang gaan lallen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien gebeuren
Nee, ga ik (helaas) niet naartoe...was wel leuk geweestquote:Op maandag 29 januari 2007 18:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ga je mee naar Arsenal uit ? Kunnen we daar Er staat een Paard in de Gang gaan lallen.
Voor philps zijn en geen carnaval vieren, dat is barbaars, wat voor binding heb je dan met philps behalve dat ze wel eens wat vaker winnen dan normaalquote:Op maandag 29 januari 2007 17:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je naast me staat op Oost krijg je een knal voor je kop. In carnavalsoutfit voetbal kijken![]()
![]()
Barbaar !
Dat snap ik, maar wat is nu jouw probleem? Je moet meedoen? Je vriendin gaat elk jaar vreemd rond deze tijd? Je bent jaloers dat je 'het' niet in je hebt?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:39 schreef SunChaser het volgende:
Game On
Het grote kots jij ook op Carnaval? topic #1
Ja hoor, het komt er weer aan. Op de radio carnavalskrakers (Boem is Ho, Tuut Tuut, dat zij mijn tante Jo ) en op straat zie ik van die karren die testritten maken. Potsierlijke praalwagens. En dan dat Alaaaaaaaaaaaaf, Alaaaaaaaaaaaaf, lekker zuipen en vreemdgaan. Daar hebben nuchere Hollanders geen 1 weekend voor nodig, dat doen ze gewoon het hele jaar door.
Hypocriet kutfeest
Dat is inderdaad wel kei-indrukwekkend zeg, dat carnaval!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:34 schreef boegschroef het volgende:
Kom op mensen carnaval is meer dan alleen het zuipen op die dagen he...........
De echte carnaval begint al weken van te voren... met een aantal man met de kratten bier erlangs aan de kar werken. Altijd gezellig. En dan met carnaval lekker vroeg met de vrienden de kroeg in. Lekker in het boeren dorp waar je iedereen kent. En s'avonds nog lekker stappen.
Zoals altijd met carnaval....... verstand op 0 en gaan met de banaan
Limburgs carnaval is wat anders dan Brabants ski-hut carnaval.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
"Boem is Ho, Tuut tuut, dat zei mijn tante Jo"
Dat is inderdaad echt een carnavalskraker ja![]()
weet je t uberhaupt wel waar je t over hebt???quote:
Wat is gek doen in de randstad? Word je dan niet neergestoken?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
carnaval
Ga gewoon zelf eens gek doen, ipv nu, omdat het moet.
Owja, zuipen en neuken ken altijd, niet alleen met carnaval. Carnavallers schaar ik in hetzelfde rijtjes als mensen die meelopen in de gay pride
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:28 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen van onder de rivieren die op carnaval kotsen, zijn lelijke autistische kuttweakers met een vieze vlassnor, witte sokken en een lijpe videokaart.
quote:Geschiedenis van Oeteldonk
Carnaval, of "vastenavond", bestaat al sinds de Middeleeuwen. De voornaamste verklaring voor het ontstaan van het feest is dat werd gevierd dat de dagen weer langer werden na de vaak barre winters. Tijdens dit feest vlak voor de Vastentijd konden de mensen zich nog eens goed uitleven voor de sobere veertig dagen begonnen. Zoals elk feest ging dit vaak gepaard met excessen: dronkenschappeen en vechtpartijen. Tegen deze "misstanden" kwam in 's-Hertogenbosch eind 19e eeuw veel verzet vanuit de burgerij. Een herhaaldelijk verzoek om een gemeentelijk verbod van het feest strandde op het commercieel en sociaal belang. Toen in 1881 ook de geestelijkheid, bij monde van bisschop Mgr. A. Godschalk, er zich mee bemoeide was dat aanleiding voor enige Bosschenaren uit de gegoede middenstand om maatregelen te nemen ter bescherming van het volksfeest. In café Plaats Roijaal, toen gevestigd in de straat Achter het Stadhuis, kwamen zij bijeen en smeedden een plan waarin iedereen zich zou kunnen vinden. Het doel was behoud van het feest door veredeling van het vermaak. Zij bedachten de formule van Oeteldonk. De, zeker toen, mondaine stad 's-Hertogenbosch zou voor drie dagen omgedoopt worden in het dorp Oeteldonk. Iedere inwoner van de stad werd dan boer of "durske" (dialect voor meisje of jonge vrouw) en aan het hoofd een van de gemeente een 'burgervaojer' (Peer vaan den Muggenheuvel tot den Bobberd), die in 1882 voor het eerst groots werd ingehaald. Op 1 oktober van datzelfde jaar werd de Oeteldonksche Club opgericht om het initiatief uit te werken en te begeleiden. Het jaar daarop (1883) voegde men een nieuw element toe, namelijk het bezoek van Z.K.H. Prins Amadeiro, Ricosto di Carnavallo, Ridder van het Reksam, Heer en Meester van Oeteldonk en deszelfs omliggende watervrije moerassen en zandwoestijnen enz. enz. enz. Een grote optocht met praalwagens begeleidde hem bij zijn intocht. Deze situatie is gebleven: ook nu ontvangt de Peer de Hoogheid nog steeds met alle egards op zondagochtend om 11.11 uur op Oeteldonk Centraol.
Wat kan mij de randstad schelen, ik ben een Groninger, en wij doen gek wanneer het kanquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat is gek doen in de randstad? Word je dan niet neergestoken?
Ja daag Jood.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:41 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]Veel plezier met carnaval, lelijke lompe kutboer die alleen 4 dagen in het jaar kan feesten.
Carnaval zuigt in Oldenzaal. Ik heb daar 1 x carnaval gevierd ik vond er niet zo veel aan . Maar ja je hebt niet zo veel keus als je carnaval wilt vieren in Twentequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:47 schreef Nuna het volgende:
Dit jaar Carnaval vieren in Boeskoolstad
Wat lul je? Zelfs je vriendin wilt dat nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:32 schreef Maikuuul het volgende:
Iedereen die carnaval haat wilt mij pijpensmeerlappen
Ja, hou je daar maar aan vast, dat er er in het zuiden maar 4 dagen per jaar wordt gefeest.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:41 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]Veel plezier met carnaval, lelijke lompe kutboer die alleen 4 dagen in het jaar kan feesten.
Lol, probeer je nou een soort niet bestaand samenhorigheids gevoel te creeren ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat kunnen wij Noordelingen zonder ons te gedragen als een randdebiel
Ja, maar als je daar iedereen kent is het wel heel erg gezelligquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:47 schreef VirgilReality het volgende:
[..]
Carnaval zuigt in Oldenzaal. Ik heb daar 1 x carnaval gevierd ik vond er niet zo veel aan . Maar ja je hebt niet zo veel keus als je carnaval wilt vieren in Twente
Ik ben 5,5 jaar geleden vrijwillig in de carnavals-zone gaan wonenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:52 schreef SlideAway het volgende:
Ieder z'n ding. Gelukkig woon ik in een carnavals-vrije-zone.
Doe toch normaal stomme Limbo.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:28 schreef tho_Omas het volgende:
Mensen van onder de rivieren die op carnaval kotsen, zijn lelijke autistische kuttweakers met een vieze vlassnor, witte sokken en een lijpe videokaart.
Dat geloof ik zeker ik was die ene keer in Oldenzaal omdat ik daar familie heb wonen ik vond het een andere sfeer hebben heel anders wat ik in Brabant gewend ben.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:00 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar als je daar iedereen kent is het wel heel erg gezellig.
Alle kroegen doen wel iest, of dat nu hoempapa is, of skihut, of gewoon iets anders....je moet gewoon het café naar je smaak vinden! Er zijn zelfs caranavals hardcorefeesten!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:13 schreef ANWB het volgende:
Dan moet ik toch maar een keer in Breda gaan kijken. Hier in Eindhoven en Limboland dus echt wel hoempapa muziek.![]()
Precies, wij zetten geen bierketen neer, hebben we heulegaar niet nodig!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:49 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Al die blije kutboeren die weer een excuus zoeken om zich helemaal lam te zuipen, bah.
De echte randstedelingen doen dat gewoon iedere dag.
Ja, maar dat doen wij hier (regio Eindhoven) toch ook met de kermisquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef anima het volgende:
Het punt is dat de meeste carnavals haters carnaval zien zoals het inde media wordt geportreteerd.
En dat komt neer op enkel en alleen Hoempapa muziek ==> Heb ik de afgelopen 5 jaar niet meer gehoord tijdens carnaval. De polonaise en roeien ==> Heb ik ook al de afgelopen 5 jaar niet meer gezien tijdens carnaval.
Waar ik carnaval vier (en tevens vandaan kom) Breda / oosterhout. Is het 5 dagen feesten op normale uitgaansmuziek afgewisseld met carnavals hits (nee geen hoempapa). En lekker drinken en uiteten gaan.
Ik snap ook niet waar die aversie van het noorden vandaan komt. Ik bedoel in het noorden heb je "de Kermis" daar gaat ook heel de stad uit feesten/ bier zuipen / neuken en feesten op foute muziek van een foute band.
Ja weet duidelijk niet waar je over praatquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Carnaval, de enige keer per jaar dat de boeren een keertje uit mogen![]()
Je hebt gelijk, carnaval is inderdaad - tegen alle verwachting in - toch niet het enige uitstapje dat boeren in een jaar hebben.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja weet duidelijk niet waar je over praat![]()
OMG een kermisquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef anima het volgende:
Het punt is dat de meeste carnavals haters carnaval zien zoals het inde media wordt geportreteerd.
En dat komt neer op enkel en alleen Hoempapa muziek ==> Heb ik de afgelopen 5 jaar niet meer gehoord tijdens carnaval. De polonaise en roeien ==> Heb ik ook al de afgelopen 5 jaar niet meer gezien tijdens carnaval.
Waar ik carnaval vier (en tevens vandaan kom) Breda / oosterhout. Is het 5 dagen feesten op normale uitgaansmuziek afgewisseld met carnavals hits (nee geen hoempapa). En lekker drinken en uiteten gaan.
Ik snap ook niet waar die aversie van het noorden vandaan komt. Ik bedoel in het noorden heb je "de Kermis" daar gaat ook heel de stad uit feesten/ bier zuipen / neuken en feesten op foute muziek van een foute band.
Ja, dat is in Best ook. Niks mis mee hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:23 schreef VirgilReality het volgende:
[..]
OMG een kermisdenk ik meteen aan Schagen NH daar komt ook bijna heel het dorp en omstreken om te feesten/zuipen/neuken.
Zou goed bij jou passen danquote:Op maandag 29 januari 2007 16:39 schreef SunChaser het volgende:
Game On
Het grote kots jij ook op Carnaval? topic #1
Ja hoor, het komt er weer aan. Op de radio carnavalskrakers (Boem is Ho, Tuut Tuut, dat zij mijn tante Jo ) en op straat zie ik van die karren die testritten maken. Potsierlijke praalwagens. En dan dat Alaaaaaaaaaaaaf, Alaaaaaaaaaaaaf, lekker zuipen en vreemdgaan. Daar hebben nuchere Hollanders geen 1 weekend voor nodig, dat doen ze gewoon het hele jaar door.
Hypocriet kutfeest
Parselmouthquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:50 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel kei-indrukwekkend zeg, dat carnaval!
Ik stik liever in Heieneken dan in jullie gare lauwe pis dat Bavaria heetquote:Op zondag 4 februari 2007 11:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Stik maar in jullie Heineken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |