illegale zwartwerkende oostblokker in de rijtjeshuizenbouw: ik ben geeeltelijk Poolsquote:Op maandag 29 januari 2007 18:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als emo of als een illegale zwartwerkende oostblokker in de rijtjeshuizenbouw
huilanderquote:Op maandag 29 januari 2007 18:21 schreef remlof het volgende:
"welke kostuum"
"vasteloavend"
"gotchicmeisje"
"Salagirl"
dan een illegale emorocker die verkleed als een ku klux klan-lid een rijtjeshuis verbouwd?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:21 schreef postmortum het volgende:
[..]
illegale zwartwerkende oostblokker in de rijtjeshuizenbouw: ik ben geeeltelijk Pools![]()
goede optiequote:Op maandag 29 januari 2007 18:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan een illegale emorocker die verkleed als een ku klux klan-lid een rijtjeshuis verbouwd?
kap eens met alleen punten posten KM, anders kan je weer effe wieberenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:23 schreef KopieerMachine het volgende:
.
dit wordt hemquote:Op maandag 29 januari 2007 18:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
goede optie![]()
dit dan: illegale emorocker die verkleed als een ku klux klan-lid een rijtjeshuis verbouwd en eeen gothicmeisje beft terwijl hij de salsa danst
waar haal ik dat gothicmeisje vandaan?quote:
die had jij toch geleend vandaagquote:Op maandag 29 januari 2007 18:26 schreef imported_sphinx het volgende:
trek gewoon de roze tutu die aan die je ook overdag draagt.
www.vampirefreaks.com?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
waar haal ik dat gothicmeisje vandaan?
doe ik mischien vanavond wel als ik terugben van trainingquote:Op maandag 29 januari 2007 18:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Doe eens een paint .... ter verduidelijking
dat was vorige week ofzo, die heb ik allang teruggegeven omdat je moeder op bezoek kwam en je er netjes uit moest zien.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
die had jij toch geleend vandaag![]()
precies waar gaat dit overquote:Op maandag 29 januari 2007 18:21 schreef remlof het volgende:
"welke kostuum"
"vasteloavend"
"gotchicmeisje"
"Salagirl"
carnaval stelletje huilandersquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |