Het schijnt een soort van Skihut te zijn, alleen dan ook met 'ons mam en pap' erbijquote:Op maandag 29 januari 2007 17:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
T zelfde volk als die skihut sektes
Ben je uberhaupt ooit eens in een skihut geweest?quote:Op maandag 29 januari 2007 17:27 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Het schijnt een soort van Skihut te zijn, alleen dan ook met 'ons mam en pap' erbij.
1x een halfuur, HOE kansloos daar. Why the fuck deed ik datquote:Op maandag 29 januari 2007 17:31 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ben je uberhaupt ooit eens in een skihut geweest?
Ik heb het over een echte Oostenrijkse skihut, niet die kampertenten hier in NL.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:38 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
1x een halfuur, HOE kansloos daar. Why the fuck deed ik dat
Eerst ¤10 betalen om binnen te komen langs zo'n sjacherijn van een hersenloze bewaker. Binnen geen poot kunnen verzetten door de drukte, slecht lauw bier uit plastic bekertjes voor een woekerprijs, kutmuziek, doofheid etcquote:Op maandag 29 januari 2007 17:40 schreef parselmouth het volgende:
Ja duh, die kampertenten hier in Nederland bedoel ik.
Nooit echt naar binnen geweest, zou niet durven. Wel 'sfeerbeelden' mogen aanschouwen
Ik doe 2 dagen zuipen man. Kan ik me tenminste eens op zondag en maandag in een cafe begeven zonder dat ze in de gaten hebben dat ik een alcolist benquote:Op maandag 29 januari 2007 17:21 schreef postmortum het volgende:
carnaval echt triest veel zuipen en je als een gek verkelden en dan maar dingen doen die je door het jaar niet durft te doen![]()
Ik doe al gek genoeg tijdens de rest van het jaar![]()
En ik kots op aller die hollanders die opeens Limburg wel tof vinden omdat ze dan dronken 15-jarigen kunnen batsen![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:23 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ach, jij bent gewoon zo'n gast die het niet durft te vieren omdat je een nerd bent.
maar jij bent een echte limburgerquote:Op maandag 29 januari 2007 17:44 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik doe 2 dagen zuipen man. Kan ik me tenminste eens op zondag en maandag in een cafe begeven zonder dat ze in de gaten hebben dat ik een alcolist ben![]()
Maarja. Gelukkig hier in Limburg niet van die skihut troep zoals in Brabant![]()
![]()
Als is het geen carnaval. Huilanders moeten ook door het jaar heen getroffen worden door een dijkdoorbraak van de Noordzeequote:Op maandag 29 januari 2007 17:47 schreef postmortum het volgende:
Ik heb het eigenlijk over die huilanders![]()
en ze noemen het ook nog eens carnavalquote:Op maandag 29 januari 2007 17:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als is het geen carnaval. Huilanders moeten ook door het jaar heen getroffen worden door een dijkdoorbraak van de Noordzee
Als je naast me staat op Oost krijg je een knal voor je kop. In carnavalsoutfit voetbal kijkenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:49 schreef leolinedance het volgende:
Maar de dinsdag wordt wel heel vet met PSV - Arsenal in het stadion in carnavalsoutfit![]()
hij komt als arsenalsupporterquote:Op maandag 29 januari 2007 17:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je naast me staat op Oost krijg je een knal voor je kop. In carnavalsoutfit voetbal kijken![]()
![]()
Barbaar !
Wat een kutvolk zijn jullie Limburgers tochquote:Op maandag 29 januari 2007 17:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als is het geen carnaval. Huilanders moeten ook door het jaar heen getroffen worden door een dijkdoorbraak van de Noordzee
Dat moet ik nog zien gebeurenquote:Op maandag 29 januari 2007 17:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Als je naast me staat op Oost krijg je een knal voor je kop. In carnavalsoutfit voetbal kijken![]()
![]()
Barbaar !
Ga je mee naar Arsenal uit ? Kunnen we daar Er staat een Paard in de Gang gaan lallen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat moet ik nog zien gebeuren
Nee, ga ik (helaas) niet naartoe...was wel leuk geweestquote:Op maandag 29 januari 2007 18:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ga je mee naar Arsenal uit ? Kunnen we daar Er staat een Paard in de Gang gaan lallen.
Voor philps zijn en geen carnaval vieren, dat is barbaars, wat voor binding heb je dan met philps behalve dat ze wel eens wat vaker winnen dan normaalquote:Op maandag 29 januari 2007 17:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
![]()
Barbaar !
Dat snap ik, maar wat is nu jouw probleem? Je moet meedoen? Je vriendin gaat elk jaar vreemd rond deze tijd? Je bent jaloers dat je 'het' niet in je hebt?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:39 schreef SunChaser het volgende:
Game On
Het grote kots jij ook op Carnaval? topic #1
Ja hoor, het komt er weer aan. Op de radio carnavalskrakers (Boem is Ho, Tuut Tuut, dat zij mijn tante Jo ) en op straat zie ik van die karren die testritten maken. Potsierlijke praalwagens. En dan dat Alaaaaaaaaaaaaf, Alaaaaaaaaaaaaf, lekker zuipen en vreemdgaan. Daar hebben nuchere Hollanders geen 1 weekend voor nodig, dat doen ze gewoon het hele jaar door.
Hypocriet kutfeest
Dat is inderdaad wel kei-indrukwekkend zeg, dat carnaval!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:34 schreef boegschroef het volgende:
Kom op mensen carnaval is meer dan alleen het zuipen op die dagen he...........
De echte carnaval begint al weken van te voren... met een aantal man met de kratten bier erlangs aan de kar werken. Altijd gezellig. En dan met carnaval lekker vroeg met de vrienden de kroeg in. Lekker in het boeren dorp waar je iedereen kent. En s'avonds nog lekker stappen.
Zoals altijd met carnaval....... verstand op 0 en gaan met de banaan
Limburgs carnaval is wat anders dan Brabants ski-hut carnaval.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:43 schreef Beelzebub85 het volgende:
"Boem is Ho, Tuut tuut, dat zei mijn tante Jo"
Dat is inderdaad echt een carnavalskraker ja![]()
weet je t uberhaupt wel waar je t over hebt???quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |