Ook Alaaf en Boem is Ho hoor je in Den Bosch. Maar definieer eens een Echte Oeteldonker?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:13 schreef LXIV het volgende:
Alaaaf? Boem is Ho? Dat zijn dingen waar een echte Oeteldonker nooit van gehoord heeft hoor!
Ik heb zelfs weleens "Er staat een paard in de gang" gehoord in Den Bosch.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:17 schreef SunChaser het volgende:
Ook Alaaf en Boem is Ho hoor je in Den Bosch. Maar definieer eens een Echte Oeteldonker?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef vrouwtje het volgende:
Ik heb nog nooit van Boem is Ho gehoord.
Het erge is dat HEEL Brabant en Limburg is ontregelt, al een maand VOOR Carnaval. Ik moet voor mn werk wel eens in Brabant zijn, en die achterbakse gluiperts zijn zes weken, wat zeg ik, 8 weken niet aanspreekbaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Ach als mensen benenden de rivieren zich graag willen verkleden en een paar dagen achter elkaar willen gaan zuipen, laat ze.
Of gewoon een dronken slet neuken in de wc.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef vrouwtje het volgende:
Lekker ongegeneerd in andermas tieten knijpenow wacht dat doet ik niet
Dit is voor vele computernerds de kansquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of gewoon een dronken slet neuken in de wc.
Of voor lelijke oude wijven, dat ze weer eens een beurt krijgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:27 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Dit is voor vele computernerds de kans
om te neuken.
En juist die, samen met de fanfare en samen met de delegatie prinsen,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:29 schreef SunChaser het volgende:
Het enige positieve aan Carnaval zijn de Dansmariekes
[afbeelding]
Dit bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef CrazyTaxi het volgende:
Wat is er nou niet leuk aan carnaval?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |