abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:15:48 #176
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_45914471
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:30 schreef JAM het volgende:

[..]

AR daarintegen... .
Daarentegen. .
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:16:17 #177
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_45914485
Japanners, degenen die naar een beetje redelijke universiteit gaan dan (maar dat zijn er een hoop) krijgen trouwens altijd een vak 'Nederlandkunde', vanwege de belangrijke rol die Nederland heeft gespeeld in de Japanse geschiedenis. Daar leren ze dat we rood haar en hebben en kaas eten en ons vlees eerst een maand laten rotten voordat we het opeten en haakbussen aanbieden inr ruil voor geld in plaats van bekering tot de Katholieke kerk.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:18:03 #178
37950 JAM
pi_45914537
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:15 schreef freako het volgende:

[..]

Daarentegen. .
Is het werkelijk? .

Nou ja; dan kan ik maar geen Nederlands. Dat is sowieso niet iets om trots op te zijn, me dunkt.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:18:27 #179
37950 JAM
pi_45914550
Zo, dan ga ik nu maar eens lunchen.
pi_45914578
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef JAM het volgende:

[..]

Is het werkelijk? [afbeelding].

Nou ja; dan kan ik maar geen Nederlands. Dat is sowieso niet iets om trots op te zijn, me dunkt.
Originele taal- en spelfouten #8
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:20:42 #181
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_45914610
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef JAM het volgende:

[..]

Is het werkelijk? [afbeelding].

Ach, dit is maar een klein foutje. Niks ernstigs. .

Als je echte taalfouten wil zien: Originele taal- en spelfouten #8

edit: Ah, je bent net in dat topic gezet. .
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:11:12 #183
37950 JAM
pi_45919599
Nog een nieuwtje over Verdonk. Verdonk wil Antillianen, in navolging van Nawijn die er nog net een stapje verder in ging trouwens, die criminele feiten begaan terugsturen naar de Antillen. Buiten dat ik denk dat dit verre van een oplossing van het probleem is, stuit dit natuurlijk op veel weerstan (in dit geval van de Raad van State) omdat Verdonk dan onderscheid moet gaan maken tussen Nederlanders, en Antillianen met een Nederlands paspoort, oftewel; Nederlanders.
Buiten dat dit, het argument dat de Raad van State aanvoert, het stel lafbekken: 'In strijd is met Europese regelgeving', vraag ik me ernstig af hoe Verdonk het verschil tussen Antilliaanse en Nederlandse Nederlands (in de wet) wilde gaan definieëren.
Moet dat iets worden als: 'Een ieder die geboren is op de Antillen.' Lastig. Ik ken zo'n jongen, zo'n dikke bleke puisterige WoW-nerd, die daar tot z'n vierde heeft gewoond en voor de rest in Hellevoetsluis is opgegroeid. Ik weet niet hoe hij zich daar zou redden.
Of: 'Iedereen die zelf, of van wie een/of beiden ouders op de Antillen geboren is.' (zo doet het CBS het, namelijk), nog moeilijker. Dan ben zelf ik, de bleke Hagenees met een bochelneus een Antilliaan.

Het CBS kan dat gemakkelijk doen, want voor de statistiek een Antilliaan zijn heeft veel minder vergaande consequenties dan voor de wet Antilliaan zijn met Verdonk aan het roer.

Of zullen we er maar gelijk van maken: 'Een ieder in Nederland met een donkere huidskleur die de de letter 'W' als 'Oewee' uitspreekt.'Ik denk dat Verdonk daar sowieso wel naartoe zou willen. Ook lastig; dan zitten er straks opeens allemaal Surinamers op de Antillen.
Misschien iets met schedelmaten en de vorm van je neus.

Maar OK; ik daag jullie allen uit, of je het er nu mee eens bent of niet, een codificeerbare definitie te maken van 'Antilliaan' die niet op belachelijke situaties, waar de IND en het Ministerie van Verdonk nu wel bekend om staan, gaat stuiten en die ook de rechtsgelijkheid van de burgers van het Koninkrijk niet aantast.
Voor inspiratie: klik hier.
pi_45919680
Dat wordt straks sowieso lastig, als de Antillen de status van een gemeente krijgen (wat tenminste voor een deel van de Antillen de bedoeling is).

Voortaan moet je dan ook inwoners van Amsterdam die oorspronkelijk in Groningen zijn geboren na een crimineel feit terugsturen naar Groningen.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:27:31 #185
37950 JAM
pi_45920064
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:14 schreef Wombcat het volgende:
Dat wordt straks sowieso lastig, als de Antillen de status van een gemeente krijgen (wat tenminste voor een deel van de Antillen de bedoeling is).

Voortaan moet je dan ook inwoners van Amsterdam die oorspronkelijk in Groningen zijn geboren na een crimineel feit terugsturen naar Groningen.
Kijk! Daar ben ik nu wel een groot voorstander van; hop; opsodemieteren met die boeren uit de Randstad! .

Dat was toch het idee met Saba, of niet?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:41:38 #186
37950 JAM
pi_45920488
Zo. Ik had de PvdA al aan mijn kant en de SP nu ook. (Niet dat ik anders had verwacht, trouwens.)
quote:
Geachte heer Fletcher,

Bedankt voor uw mail. Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat het zeer
onrechtvaardig is wat u nu meemaakt.

Wij hebben u helaas niets te bieden: de inkomenseis, plus alle andere
voorwaarden, geldt en wij zijn als SP (nog) niet bij machte daar iets
aan te veranderen. Natuurlijk
blijven we daar wel ons best voor doen. Ik kan nu echter niet aan uw eis
voldoen per omgaan de 'belachelijke regeltjes' af te schaffen, maar heb
begrip voor uw beklag en nogmaals, de SP doet haar best.

Ik weet niet of u al bekend bent met de site www.buitenlandsepartner.nl,
maar die hebben soms goede tips voor mensen die proberen een partner
naar Nederland te laten komen.

Ik wens u en uw partner veel sterkte.

met vriendelijke groet,
Michiel van Nispen
SP-fractiemedewerker Justitie en Asielzaken
Op hoeveel zetels zit ik nu al? .

Als ik GL, D66, PvdD en een van de twee kleine Christelijke partijen meekreeg, dan heb ik toch wel een meerderheid?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:45:50 #187
37950 JAM
pi_45920611
EN DAN DAT CDA MET DAT GELUL OVER 'HET GEZIN ALS HOEKSTEEN VAN DE SAMENLEVING'!!! WELKE? DE JAPANSE? WEG JIJ, NEDERLANDS STAATSBURGER! WEG JIJ UIT JE EIGEN LAND! GA 1117 EURO, 9500 KILOMETER EN TWAALF UUR VLIEGEN VERDEROP MAAR EEN HOEKSTEEN STICHTEN!!

'Kijk, we verplichten je er niet toe, maar; je zou onze wet- en regelgeving wel als een stimulans kunnen ervaren op te rotten!'

, , , , .
  vrijdag 2 februari 2007 @ 16:49:19 #188
37950 JAM
pi_45920716
Jongens, de werkweek zit er weer op. Ik ga het weekend vieren.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 19:48:09 #189
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_45923871
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:41 schreef JAM het volgende:
Zo. Ik had de PvdA al aan mijn kant en de SP nu ook. (Niet dat ik anders had verwacht, trouwens.)
[..]

Als ik GL, D66, PvdD en een van de twee kleine Christelijke partijen meekreeg, dan heb ik toch wel een meerderheid?
Goed bezig JAM!!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:21:33 #190
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45926135
TS, waarom ga je niet in Japan wonen?
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef Vhiper het volgende:
GADVER! Een Nederlandse politieke partij die blijkbaar dus NEDERLANDERS STIMULEERT OP TE TIEVEN UIT EIGEN LAND?!

Die kutpartij zou verboden moeten worden!
Nederland is ernstig overbevolkt. Een goede zaak dus
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:25:58 #191
37950 JAM
pi_45926310
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 21:21 schreef Napalm het volgende:
TS, waarom ga je niet in Japan wonen?
[..]

Nederland is ernstig overbevolkt. Een goede zaak dus
Prima. Betaal jij de ticket, de huur van een huis daar, de kosten voor verblijf totdat ik een visum heb en werk heb gevonden, het papierwerk en de advocaat? Ik zit te denken aan een euro of vijftien- a twintigduizend.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:26:24 #192
37950 JAM
pi_45926326
Trouwens, dat meen je toch niet, van die -overbevolking-?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:30:34 #193
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_45926441
Natuurlijk wel;
- Nederland is een van de dichtst bevolkte landen van de wereld (stadstaatjes uitzonderd misschien wel het dichtste)
- waar vind je in Nederland nog echte natuur?
- iedere dag overal files
- etc.

Ik ben dan een een fervent aanhanger van de club van tien miljoen
( http://www.tienmiljoen.nl/Ned/index.htm )
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef JAM het volgende:

Prima. Betaal jij de ticket, de huur van een huis daar, de kosten voor verblijf totdat ik een visum heb en werk heb gevonden, het papierwerk en de advocaat? Ik zit te denken aan een euro of vijftien- a twintigduizend.
Dus eigenlijk is het veel makkelijker voor je vriendin om hierheen te komen dan voor jou om naar Japan te gaan! (kost ook een ticket, verblijf, etc)

Wat klaag je dan?!

[ Bericht 26% gewijzigd door Napalm op 02-02-2007 21:38:19 ]
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:38:21 #194
37950 JAM
pi_45926691
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 21:30 schreef Napalm het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het veel makkelijker voor je vriendin om hierheen te komen dan voor jou om naar Japan te gaan! (kost ook een ticket, verblijf, etc)

Wat klaag je dan?!
Ik klaag omdat ik de, imho, zeer goede gewoonte toegedaan ben om zo nu en dan eens mijn vraagtekens te zetten wat de boeren in mijn mooie stad Den Haag (in dit geval; een kenau uit Utrecht, een patjakker uit Amsterdam en een miet uit Kapelle) uitvoeren. Als er iets is dat mij niet aanstaat in wat die boeren uitvoeren; en het dient ook geen enkel doel, d.w.z; maatschappelijk nut, tenzij wij het creeëren van FRUSTRATIE onder de burgers als maatschappelijk nut moeten verstaan (iets waarvan ik steeds sterker het idee krijg dat de regering dat ook doet); dan zal ik mij daar over beklagen en trachten mij er tegen te verzetten.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 21:41:38 #195
37950 JAM
pi_45926829
Ook nog een korte reactie op het andere; dat van die dichte bevolking, die files en die natuur en die club van tien miljoen zullen me natuurlijk geen reet interesseren. Ik ben groot voorstander van het 'kapot' maken van 'echte' natuur (beter gezegd; het rationaliseren van de natuur) en dichte bevolking; maar daar hebben we hier in dit topic niet de tijd en de ruimte voor. Files zullen mij al helemaal, als niet auto-gebruiker, in het geheel niet interesseren en rare ideologische non-sens bewegingen zoals de club van tien miljoen al helemaal niet.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:40:02 #196
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_45933015
Zou je niet kunnen regelen om tijdelijk net iets meer te verdienen en vervolgens het grietje binnen te halen.
happen naar de baas
  zaterdag 3 februari 2007 @ 01:28:26 #197
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_45934194
quote:
Op maandag 29 januari 2007 04:31 schreef JAM het volgende:Kan iemand me uitleggen waar dit beleid IN GODESNAAM op slaat? Alsjeblieft zeg. Alsjeblieft. Laat mij en m'n meisje gewoon begaan.

.
ja ik begrijp het beleid, hoe vervelend het ook voor je is.
wat jammer voor je is maar volstrekt terecht is dat iedereen exotische bruiden binnenhaalt die daarna gelijk een beroep doen op onze sociale voorzieningen. heel vervelend voor jou maar dat is het verleden verpest door gelukzoekers en daar moet paal en perk aan gesteld worden.
kortom, ff hard werken, zoeken naar promotie of andere baan en dan is het binnen een paar maanden geregeld.
wat moet ik hier nu neerzetten?
  zaterdag 3 februari 2007 @ 02:04:14 #198
10710 gday
propria cures
pi_45934793
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:41 schreef JAM het volgende:
[..]

Denk je echt zoiets door de kamer te kunnen slepen op basis van jouw individuele geval?

Heb je hier al over gesproken met je werkgever? Zo ja, wat had die te melden? Zo nee, waarom niet?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_45939660
quote:
Op maandag 29 januari 2007 04:31 schreef JAM het volgende:
...ik, full-time werkend, bij de Europese overheid, Nederlands staatsburger, met ruim voldoende bestaansmiddelen, zonder strafblad met een Japanse vrouw trouw en dan met haar in een huisje in het centrum van Den Haag ga wonen?

Verdonk is van mening dat als ik wil trouwen met een burger van een land dat niet onder de EU-valt ik dan minimaal ¤1.484,23 per maand moet verdienen; klaarblijkelijk uit angst dat wij anders niet in ons levenonderhoud kunnen voorzien, mijn meisje en ik, en ons anders gaan beroepen op allemaal uittrekkingen. Ik verdien iets minder dan dat. Vijftig, zestig euro minder...
Niettegenstaande dat een Nederlands echtpaar ¤ 1.176,25, in het geval dat, aan bijstand ontvangt. Klaarblijkelijk kan een koppel waarvan beiden partners uit Nederland komen met driehonderd euro minder per maand wel uit de voeten. Daar klopt iets niet, denk ik dan.
Als ik Griek was en hier samen met een armetierige zigeuner uit Roemenie zou gaan wonen en samen met haar lekker in de WW en de bijstand zou gaan hangen en m'n leven geen woord Nederlands meer zou praten, was het ook geen enkel probleem geweest. Dat zijn immers ook een EU-landen.
Kan iemand me uitleggen waar dit beleid IN GODESNAAM op slaat? Alsjeblieft zeg. Alsjeblieft. Laat mij en m'n meisje gewoon begaan.

.
Los van hoe krom het is, denk wel dat je bij je baas die 60 euro kan lospeuteren met dat verhaal.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_45998430
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 12:32 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Tja, maar ondertussen mag die partij weer een regering formeren.
Herinner me er niet aan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')