Is het werkelijk?quote:
Originele taal- en spelfouten #8quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef JAM het volgende:
[..]
Is het werkelijk? [afbeelding].
Nou ja; dan kan ik maar geen Nederlands. Dat is sowieso niet iets om trots op te zijn, me dunkt.
Ach, dit is maar een klein foutje. Niks ernstigs.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef JAM het volgende:
[..]
Is het werkelijk? [afbeelding].
Nou ja; dan kan ik maar geen Nederlands. Dat is sowieso niet iets om trots op te zijn, me dunkt.
Kijk! Daar ben ik nu wel een groot voorstander van; hop; opsodemieteren met die boeren uit de Randstad!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:14 schreef Wombcat het volgende:
Dat wordt straks sowieso lastig, als de Antillen de status van een gemeente krijgen (wat tenminste voor een deel van de Antillen de bedoeling is).
Voortaan moet je dan ook inwoners van Amsterdam die oorspronkelijk in Groningen zijn geboren na een crimineel feit terugsturen naar Groningen.
Op hoeveel zetels zit ik nu al?quote:Geachte heer Fletcher,
Bedankt voor uw mail. Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat het zeer
onrechtvaardig is wat u nu meemaakt.
Wij hebben u helaas niets te bieden: de inkomenseis, plus alle andere
voorwaarden, geldt en wij zijn als SP (nog) niet bij machte daar iets
aan te veranderen. Natuurlijk
blijven we daar wel ons best voor doen. Ik kan nu echter niet aan uw eis
voldoen per omgaan de 'belachelijke regeltjes' af te schaffen, maar heb
begrip voor uw beklag en nogmaals, de SP doet haar best.
Ik weet niet of u al bekend bent met de site www.buitenlandsepartner.nl,
maar die hebben soms goede tips voor mensen die proberen een partner
naar Nederland te laten komen.
Ik wens u en uw partner veel sterkte.
met vriendelijke groet,
Michiel van Nispen
SP-fractiemedewerker Justitie en Asielzaken
Goed bezig JAM!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:41 schreef JAM het volgende:
Zo. Ik had de PvdA al aan mijn kant en de SP nu ook. (Niet dat ik anders had verwacht, trouwens.)
[..]
Op hoeveel zetels zit ik nu al?.
Als ik GL, D66, PvdD en een van de twee kleine Christelijke partijen meekreeg, dan heb ik toch wel een meerderheid?
Nederland is ernstig overbevolkt. Een goede zaak dusquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef Vhiper het volgende:
GADVER! Een Nederlandse politieke partij die blijkbaar dus NEDERLANDERS STIMULEERT OP TE TIEVEN UIT EIGEN LAND?!
Die kutpartij zou verboden moeten worden!![]()
Prima. Betaal jij de ticket, de huur van een huis daar, de kosten voor verblijf totdat ik een visum heb en werk heb gevonden, het papierwerk en de advocaat? Ik zit te denken aan een euro of vijftien- a twintigduizend.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:21 schreef Napalm het volgende:
TS, waarom ga je niet in Japan wonen?
[..]
Nederland is ernstig overbevolkt. Een goede zaak dus
Dus eigenlijk is het veel makkelijker voor je vriendin om hierheen te komen dan voor jou om naar Japan te gaan! (kost ook een ticket, verblijf, etc)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:25 schreef JAM het volgende:
Prima. Betaal jij de ticket, de huur van een huis daar, de kosten voor verblijf totdat ik een visum heb en werk heb gevonden, het papierwerk en de advocaat? Ik zit te denken aan een euro of vijftien- a twintigduizend.
Ik klaag omdat ik de, imho, zeer goede gewoonte toegedaan ben om zo nu en dan eens mijn vraagtekens te zetten wat de boeren in mijn mooie stad Den Haag (in dit geval; een kenau uit Utrecht, een patjakker uit Amsterdam en een miet uit Kapelle) uitvoeren. Als er iets is dat mij niet aanstaat in wat die boeren uitvoeren; en het dient ook geen enkel doel, d.w.z; maatschappelijk nut, tenzij wij het creeëren van FRUSTRATIE onder de burgers als maatschappelijk nut moeten verstaan (iets waarvan ik steeds sterker het idee krijg dat de regering dat ook doet); dan zal ik mij daar over beklagen en trachten mij er tegen te verzetten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:30 schreef Napalm het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het veel makkelijker voor je vriendin om hierheen te komen dan voor jou om naar Japan te gaan! (kost ook een ticket, verblijf, etc)
Wat klaag je dan?!
ja ik begrijp het beleid, hoe vervelend het ook voor je is.quote:Op maandag 29 januari 2007 04:31 schreef JAM het volgende:Kan iemand me uitleggen waar dit beleid IN GODESNAAM op slaat? Alsjeblieft zeg. Alsjeblieft. Laat mij en m'n meisje gewoon begaan..
Denk je echt zoiets door de kamer te kunnen slepen op basis van jouw individuele geval?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:41 schreef JAM het volgende:
Zo. Ik had de PvdA al aan mijn kant en de SP nu ook. (Niet dat ik anders had verwacht, trouwens.)
[..]
Op hoeveel zetels zit ik nu al?.
Als ik GL, D66, PvdD en een van de twee kleine Christelijke partijen meekreeg, dan heb ik toch wel een meerderheid?
Los van hoe krom het is, denk wel dat je bij je baas die 60 euro kan lospeuteren met dat verhaal.quote:Op maandag 29 januari 2007 04:31 schreef JAM het volgende:
...ik, full-time werkend, bij de Europese overheid, Nederlands staatsburger, met ruim voldoende bestaansmiddelen, zonder strafblad met een Japanse vrouw trouw en dan met haar in een huisje in het centrum van Den Haag ga wonen?
Verdonk is van mening dat als ik wil trouwen met een burger van een land dat niet onder de EU-valt ik dan minimaal ¤1.484,23 per maand moet verdienen; klaarblijkelijk uit angst dat wij anders niet in ons levenonderhoud kunnen voorzien, mijn meisje en ik, en ons anders gaan beroepen op allemaal uittrekkingen. Ik verdien iets minder dan dat. Vijftig, zestig euro minder...
Niettegenstaande dat een Nederlands echtpaar ¤ 1.176,25, in het geval dat, aan bijstand ontvangt. Klaarblijkelijk kan een koppel waarvan beiden partners uit Nederland komen met driehonderd euro minder per maand wel uit de voeten. Daar klopt iets niet, denk ik dan.
Als ik Griek was en hier samen met een armetierige zigeuner uit Roemenie zou gaan wonen en samen met haar lekker in de WW en de bijstand zou gaan hangen en m'n leven geen woord Nederlands meer zou praten, was het ook geen enkel probleem geweest. Dat zijn immers ook een EU-landen.
Kan iemand me uitleggen waar dit beleid IN GODESNAAM op slaat? Alsjeblieft zeg. Alsjeblieft. Laat mij en m'n meisje gewoon begaan..
Herinner me er niet aan...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tja, maar ondertussen mag die partij weer een regering formeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |