Wat?! Ik gedraag me volwassener dan menig FB'erquote:Op zondag 28 januari 2007 21:48 schreef RayMania het volgende:
Ja LG, en Messenga is ook niet welkom.
Ik vind alles best.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:04 schreef RayMania het volgende:
Ja is goed, wel unrated, want ik heb ook drie weken niet gespeeld.
Die woordgrap in de TT?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef RayMania het volgende:
Hey Eilanden. Alles kids (woordgrap, zien jullie hem!
)?
Die voegt Messenga steeds toequote:
Jouw ervaren-homo-topic zit toch in een ander subforum?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef SCH het volgende:
Is dit het gay-topic?
Bos gaat dus met pruik, zonnebril en opplaksnor een nieuwe spijkerbroek kopenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Winkelen vind ik niet zo erg, zolang ik maar lekker anoniem kan winkelen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos gaat dus met pruik, zonnebril en opplaksnor een nieuwe spijkerbroek kopen
Zoiets.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos gaat dus met pruik, zonnebril en opplaksnor een nieuwe spijkerbroek kopen
quote:
Ja maar dit gaat er steeds meer op lijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jouw ervaren-homo-topic zit toch in een ander subforum?
Precies, heb ik ook een ontzettende hekel aan. Vooral schoenenwinkels hebben daar een handje van.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoiets. Nee ik vind het dus vreselijk als er een verkoper naar me toe komt.
"Kan ik u helpen, meneer ?"
"Wilt u weer dezelfde roze polo als de vorige keer, meneer VoreG?"quote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef VoreG het volgende:
Gewoon wat slimmer uit je ogen kijken, dan snappen de verkopers wel dat je het allemaal zelf kan vinden.
Of heel boos kijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef VoreG het volgende:
Gewoon wat slimmer uit je ogen kijken, dan snappen de verkopers wel dat je het allemaal zelf kan vinden.
Ik en slim uit mijn ogen kijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef VoreG het volgende:
Want het is erg om een bekende in een winkel tegen te komen omdat.....quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoiets.
Nee ik vind het dus vreselijk als er een verkoper naar me toe komt.
"Kan ik u helpen, meneer ?"
Ook kom ik niet graag bekenden tegen in winkels, of dat mensen steeds naar me kijken
OF je doet een bril op, doet je haar recht en trekt een nerd gezicht.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef VoreG het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
"Wilt u weer dezelfde roze polo als de vorige keer, meneer VoreG?"
Ga jij nou maar die 16 tassen van je eigen diva dragenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Want het is erg om een bekende in een winkel tegen te komen omdat.....![]()
Ik weet niet hoe dat komt, maar ik heb dat gewoon niet graagquote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Want het is erg om een bekende in een winkel tegen te komen omdat.....![]()
Ik ook. Helpt alleen niet bij de Primafoon.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:16 schreef Suijk het volgende:
Ik kijk altijd heel chagrijnig in een winkel.
Volgens mij kunnen ze je dan de winkel uitsturen, wegens stankoverlast.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je kan je ook helemaal insmeren met gemalen knoflook ofzo. Houdt ook wel verkopers uit de buurt.
Hoef je toch geen moeite voor te doen?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:16 schreef Suijk het volgende:
Ik kijk altijd heel chagrijnig in een winkel.
In een winkel niet nee.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoef je toch geen moeite voor te doen?
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga jij nou maar die 16 tassen van je eigen diva dragen![]()
Vast wel inderdaad, kan het helaas niet vinden nu. Dus vooralsnog geen fotoquote:
Dan heb je het volgens mij druk genoeg in je bedquote:Op zondag 28 januari 2007 22:19 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat over Noca dromen en over Bos met mutsje en zoals iedere nachten over de tieten van Bluezz
Past niet over mijn moramutshoedgevalquote:
Je hebt de recherche moeten inschakelenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:42 schreef sjimz het volgende:
Ik was jullie hoolsers al kwijt!
Nee de snifferdog!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt de recherche moeten inschakelen![]()
Ben benieuwd wat dat ene gebeuren is, of is dat geheim?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:37 schreef Bos81 het volgende:
Mocht ik morgen niet gebeld worden door Uitzendbureau/of afdelingshoofd van de fabriek ga ik morgen ook misschien een film kijken op DVD. Ga dan in ieder geval kijken voor een outfit voor dat ene gebeuren over een paar weken waar veel-reacties op komen
Okee, dat kan ook natuurlijk. Volgende keer toch maar de drugs thuislatenquote:
carnavalquote:Op zondag 28 januari 2007 22:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat dat ene gebeuren is, of is dat geheim?![]()
Nee dat is geen geheim. Het is van zaterdag tot woensdag en er wordt veel gezopen en iedereen is verkleedquote:Op zondag 28 januari 2007 22:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat dat ene gebeuren is, of is dat geheim?![]()
Mijn hemel, ben ik niet wakker ofzo.quote:
Gelukkig hebben we Carnavalvierende mod, kan hij mooi de TT's aanpassen, mits hij te lam is om op FOK te komenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mijn hemel, ben ik niet wakker ofzo.
Komt 'ie dan Bos: Carnaval.
of FMquote:Op zondag 28 januari 2007 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je ooit overwogen om PES te proberen?
Jaquote:Op zondag 28 januari 2007 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Heb je ooit overwogen om PES te proberen?
FM vergelijken met Fifa/PES kan dus niet hèquote:
Je MOET wel met controller spelen, want met het toetsenbord is het een stuk minder, omdat je niet alles volledig kan gebruiken.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja.
Ik download hem nu, maar PES5 vond ik echt niet te spelen.
Ja, dan zou ik dus een aparte controller moeten kopenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je MOET wel met controller spelen, want met het toetsenbord is het een stuk minder, omdat je niet alles volledig kan gebruiken.
Daarnaast is het spel ook niet duur in de winkels.
Nee maar het is wel leuk!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
FM vergelijken met Fifa/PES kan dus niet hè.
Dat wel, wel een erg waardevolle investeringquote:Op zondag 28 januari 2007 22:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dan zou ik dus een aparte controller moeten kopen.
Ik speel expres geen FM meer, heb echt bij elkaar twee jaar van m'n leven verpest met het spelen van FM 2005 en 2006quote:Op zondag 28 januari 2007 22:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee maar het is wel leuk!
Maar tussen PES en viva is ook geen vergelijking mogelijk....dat is niet eerlijk voor Viva
mods verdienen niet zo veelquote:Op zondag 28 januari 2007 22:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wel, wel een erg waardevolle investering.
Ik zal erover nadenken, eerst ff met toetsenbord proberenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat wel, wel een erg waardevolle investering.
Volgende week is het voor mij ook weer afgelopen met de pret hoor. dan moet ik weer gewoon werken.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:57 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik speel expres geen FM meer, heb echt bij elkaar twee jaar van m'n leven verpest met het spelen van FM 2005 en 2006.
Rechters en advocaten ook nietquote:
Daarom volg ik ook het notariale trajectquote:Op zondag 28 januari 2007 22:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Rechters en advocaten ook niet.
Eigenlijk wel.
je oefent vast voor komende zaterdag?quote:
Hopelijk wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
je oefent vast voor komende zaterdag?
* Againzender duikt er nu echt in
Nou ging vannacht om 6 uur naar bed.Iets te veel gezopen dus de hele dag op de bank gelegen naar sport kijkend.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:51 schreef sjimz het volgende:
Vertel het eens tong!
Het was een mooie sportdag vandaag.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou ging vannacht om 6 uur naar bed.Iets te veel gezopen dus de hele dag op de bank gelegen naar sport kijkend.
Daar tuin ik niet nog een keer in, hoor.quote:
Zul je net zien dat het dit keer wel een echt filmpje isquote:Op maandag 29 januari 2007 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar tuin ik niet nog een keer in, hoor.
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het dit keer wel een echt filmpje is
Ik dank uquote:Op maandag 29 januari 2007 00:42 schreef dndiek het volgende:
Vennegoor of Hesselink het onbegrepen genie. # 2
Ajb tong
met de vriendegroep weg geweest, met zn 14enquote:Op maandag 29 januari 2007 01:17 schreef dndiek het volgende:
Met vrienden/familie of zo, eend?
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:50 schreef VoreG het volgende:
nee hoor
Dat gaan we binnenkort ook een keer doenquote:Op maandag 29 januari 2007 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
met de vriendegroep weg geweest, met zn 14en
Ligt in bed. Weet niet of ze slaapt.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:17 schreef Bluezz het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/user/Blumchen is jarig
Maar waar is ze eigenlijk![]()
Nieuwe variant op mijn naamquote:Op maandag 29 januari 2007 02:16 schreef tong80 het volgende:
Driek
wat een creativiteit op de late avondquote:
Sjeesus wat een magnetron....wat een een Pizzaquote:Op maandag 29 januari 2007 02:51 schreef Bluezz het volgende:
Sjeesus wat een film..... wat een wereld![]()
Truste
Ging wel, hoewel Pascal er vast anders over denkt.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:19 schreef golfer het volgende:
We gaan weer verder met kijken naar Blood Diamond.
achter zo'n pctje is het toch weer wat anders hoor, zeker qua geluidquote:Op maandag 29 januari 2007 03:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ging wel, hoewel Pascal er vast anders over denkt.
Niet de moeite waard van in de bioscoop te bekijken.
quote:
afkloppen dan maar he!quote:Op maandag 29 januari 2007 08:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mag zeker niet op straat.
Ik ben maar wat blij dat ik nog nooit iets gebroken heb.
Goed bezigquote:Op maandag 29 januari 2007 08:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik allemaal niet aan hoor.
Morgen ben ik weer aan de beurtquote:Op maandag 29 januari 2007 08:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed bezig
Dus hup aan het werken niet meer op internet zitten
Wat heb jij sowieso in de Bijlmer te zoeken?quote:Op maandag 29 januari 2007 08:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Noteert* Morgen Amsterdam vermijden. (Niet dat ik dat anders niet doe, hoor.)
ik wou net vragen: welk district moet ik mijden morgenquote:Op maandag 29 januari 2007 08:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat heb jij sowieso in de Bijlmer te zoeken?![]()
Dan heb ik geen last van jequote:
ooow ik snapte hem al nietquote:
dus jij staat met zo'n laserkanon achter dat bordquote:Op maandag 29 januari 2007 09:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
ooow ik snapte hem al niet
Al ben ik ook af en toe wel op de snelweg te vinden hoor.
Ik zit er namelijk vlakbij
Ik laser eigenlijk nooit, en als ik laser dan zet ik hem meestal op +15.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:37 schreef borisz het volgende:
[..]
dus jij staat met zo'n laserkanon achter dat bord![]()
ooo okequote:Op maandag 29 januari 2007 09:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
ooow ik snapte hem al niet
Al ben ik ook af en toe wel op de snelweg te vinden hoor.
Ik zit er namelijk vlakbij
Nou je moet de situatie kunnen inschatten.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooo oke
Ik had vroeger nog wel eens de neiging om iets te hard te rijden (120 waar je 80 mocht)
Maar ik heb geleerd
Hoeveel bedroeg dat leergeld eigenlijk?quote:Op maandag 29 januari 2007 09:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooo oke
Ik had vroeger nog wel eens de neiging om iets te hard te rijden (120 waar je 80 mocht)
Maar ik heb geleerd
Tja dat is het gekke.. ik heb dus nooit een boete gekregenquote:Op maandag 29 januari 2007 09:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoeveel bedroeg dat leergeld eigenlijk?
quote:De voorlopige gemiddelde maandtemperatuur van januari 2007 bedroeg zondag 7.0 graden. Naar verwachting eindigt de maand met een gemiddelde temperatuur rond deze waarde.
Daarmee is sprake van de warmste januarimaand ooit. Van de laatste 107 jaar staan dan januari 1975, 1921 en 1983 met gemiddeld 6,2 graden op een gedeelde tweede plaats. Vermoedelijk komt ook de gemiddelde maximumtemperatuur en de gemiddelde minimumtemperatuur op een record uit. Bovendien is januari 2007 zachter verlopen dan december 2006.
Voor jou zeker idd.quote:
Tja.... ach gefeliciteerdquote:
quote:
Dank u.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja.... ach gefeliciteerdnette overwinning
Je mag het ook met kleine letters schrijven hoor, zo vroeg in de morgen valt me dat verschil dan toch niet opquote:Op maandag 29 januari 2007 08:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mogge SCH en DIGGER.
(Pfft, al die hoofdletters.)
Hehe, leuk he, zo'n spannende wedstrijdquote:Op maandag 29 januari 2007 12:01 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen ff naar het stadion, kijken of mijn stem er nog ligt.
op naar de nieuwe ijstijd!quote:
Leg even aan de neusjes fans uit wat je bedoelt, de meesten kennen deze ervaring zeer waarschijnlijk niet namelijk.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:01 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen ff naar het stadion, kijken of mijn stem er nog ligt.
Aha die heb ik gister ook bij iemand gezien. Was wel een geinige film. Veel moorden, maar vooral veel hollywood cliches gegoten in wat (poltitieke) statements. De opbrengst van de film gaat vast wel naar een goed doel, anders is het nog hypocriet ookquote:Op maandag 29 januari 2007 03:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ging wel, hoewel Pascal er vast anders over denkt.
Niet de moeite waard van in de bioscoop te bekijken.
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:20 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Leg even aan de neusjes fans uit wat je bedoelt, de meesten kennen deze ervaring zeer waarschijnlijk niet namelijk.
Nog een optie van nog een jaar erbij genomen?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:44 schreef sjimz het volgende:
En mijn auto mag ook weer een jaar op de weg verschijnen!
Blij dat ik een lease auto hebquote:Op maandag 29 januari 2007 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog een optie van nog een jaar erbij genomen?
Hoef je tenminste niet zoveel aan al je schade te betalen.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Blij dat ik een lease auto heb
Nee, want ik hoop na mijn bruiloft eren nieuwe auto te kunnen kopenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nog een optie van nog een jaar erbij genomen?
Jij verwacht nogal wat envelopjes!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, want ik hoop na mijn bruiloft eren nieuwe auto te kunnen kopen
Blauwe envelopjesquote:
Die heb ik hier al gehadquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:45 schreef sjimz het volgende:
Ach ik ga vandaag ook een nieuwe wasmachine kopen dus het geld is er voorlopig weer doorheen![]()
bierkratjesquote:Op maandag 29 januari 2007 13:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij zijn ook hard aan het sparen voor ons nieuw huisje! pfff veel geld gaat dat kosten..
Gisteren besloot de trommel van de wasmachine eruit te vliegenquote:Op maandag 29 januari 2007 13:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Wij zijn ook hard aan het sparen voor ons nieuw huisje! pfff veel geld gaat dat kosten..
Dat hebben wij echt in de eerste 2 weken gedaanquote:Op maandag 29 januari 2007 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bierkratjesdie zitten prima en kunnen prima dienen als basis voor een tafel.
Bij ons besloot de motor na minder dan twee jaar dat het genoeg was ... gelukkig viel dat binnen de garantiequote:Op maandag 29 januari 2007 13:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gisteren besloot de trommel van de wasmachine eruit te vliegen
En maken zou 50 euro goedkoper zijn dan een compleet nieuwe.
Dan is de keuze snel gemaakt
Ook hoor.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:44 schreef dndiek het volgende:
Ja hoor, met jou ook?
Deze was al 4 jaar oud dus helaas.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bij ons besloot de motor na minder dan twee jaar dat het genoeg was ... gelukkig viel dat binnen de garantie
Wat voor iets?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook hoor.
Net even kleren gehaald voor 17 t/m 20 februari
Gewoon simpel en wellicht afgezaagd : Musketier.quote:
Met dat feest kan je dan toch gewoon je Mora-mutsje gebruikenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon simpel en wellicht afgezaagd : Musketier.
Ik heb ook nog een Narrenpak (helaas zonder muts, die ze gejat hebben). Dus ik kan wel wat varieren
Dat is ook een optie inderdaadquote:Op maandag 29 januari 2007 14:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Met dat feest kan je dan toch gewoon je Mora-mutsje gebruiken
Welke?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:51 schreef Bos81 het volgende:
En ik ga een DVD-tje kijken
De nieuwe of de oude?quote:
Die tanden, paardenbek.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Interviewtje met Martine Braam: http://nieuws.voetbalprimeur.nl/artikel.php?id=2790
![]()
![]()
Wij ookquote:Op maandag 29 januari 2007 15:13 schreef borisz het volgende:
Middagschooldag is om
morgen ochtend luistertentamen engels
Wij gelukkig maar alleen video.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dat luisteren stelt geen kont voor, maar let wel ff op dat het een audio en een videodeel is.
de laatste weken zijn we alleen maar aan het luisteren en kijken dus ik kan ongeveer verwachten wat er komen gaatquote:Op maandag 29 januari 2007 16:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb het vorig jaar al gedaan, ik weet al wat er komt. Al ben ik meer een fan van audio. ;P
Als het maar bij koffie blijft dan!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:13 schreef sjimz het volgende:
En de wasmachine wordt woensdag geleverd!
Dan ben ik lekker aan het werk en mag mijn wederhelft koffie zetten voor de BCC mensen
quote:Radio 8FM houdt kampioenschap frikandel eten
De Brabantse regionale commerciële zender Radio 8FM organiseert aanstaande vrijdag het kampioenschap 'Broodje Frikandel eten'. Het is de tweede keer dat de radiozender dat doet.
Het begon vorig jaar allemaal als een geintje naar aanleiding van de hit 'broodje frikandel' van de Gebroeders Ko. Zij waren te gast in de ochtendshow bij Radio 8FM en spontaan ontstond het idee om een kampioenschap te organiseren.
Ook dit jaar vindt er weer een kampioenschap plaats in de studio’s van de zender, samen met de Gebroeders Ko. Bedoeling is om binnen tien minuten zo veel mogelijk broodjes frikandel naar binnen te werken.
In 2006 slaagde Corne van der Staak uit Tilburg erin om vijf broodjes frikandel naar binnen te proppen en hierdoor werd hij de winnaar. Dit jaar is hij terug om zijn titel te verdedigen, maar dit zal niet meevallen want enkele kandidaten beweren tien broodjes frikandel naar binnen te kunnen werken.
Ik heb al moeite om er 1 naar binnen te krijgen binnen 10 minuten, dus laat staan meer dan 5quote:Op maandag 29 januari 2007 17:18 schreef rubbereend het volgende:
zijn hier nog helden die dit aan kunnen?
[..]
5 moet wel te doen zijn, mits gesaust.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
2 is mijn maxquote:Op maandag 29 januari 2007 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
5 moet wel te doen zijn, mits gesaust.
Onze lasagna staat ook in de oven.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:52 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb lekkere lasagna gemaakt
staat nu in de oven, lekker veel kaas door heen gedaan....
Die moet je maken met verse bladspinazie,rode pepers en sambalkaasquote:Op maandag 29 januari 2007 17:52 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb lekkere lasagna gemaakt
staat nu in de oven, lekker veel kaas door heen gedaan....
5 zou me nog wel lukken.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
5 is echt al veel hoor. Ik zou echt gaan kotsen.quote:
Ook geen probleem voor mijquote:
Nog een meet waar ik als supporter op de achtergrond bier kan drinken en aanmoedigen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer een meet optie, samen broodjes frikandel naar binnen werken.
KOmt ie vertellen over een van zijn boekenquote:Op maandag 29 januari 2007 18:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanavond trouwens Tim Krabbé op bezoek bij ons op school, nadat de vorige keer door de storm was afgelast. Jippie!
ja, met megafoon aanmoedigen, net als Jeremy Clarksonquote:Op maandag 29 januari 2007 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog een meet waar ik als supporter op de achtergrond bier kan drinken en aanmoedigen.![]()
Ik zorg wel dat anderen voor gek komen te staan, daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, met megafoon aanmoedigen, net als Jeremy Clarkson
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zorg wel dat anderen voor gek komen te staan, daar ga ik niet aan beginnen.
Jeremy wie![]()
![]()
ik dacht VEENSTRA VEENSTRAquote:Op maandag 29 januari 2007 18:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, met megafoon aanmoedigen, net als Jeremy Clarkson
Ja, dat begrijp ik, maar wie is Jeremy Clarksonquote:
Dat kan toch voldoende zijn of niet ?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:25 schreef Gollemrulez het volgende:
Pff een 5 halen is niet echt relaxt.
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik, maar wie is Jeremy Clarkson![]()
![]()
Autosport dus, geen wonder dat ik hem niet kenquote:
Nee, presentator van het programma Top Gear.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:31 schreef Bos81 het volgende:
Autosport dus, geen wonder dat ik hem niet ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |