Wat?! Ik gedraag me volwassener dan menig FB'erquote:Op zondag 28 januari 2007 21:48 schreef RayMania het volgende:
Ja LG, en Messenga is ook niet welkom.
Ik vind alles best.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:04 schreef RayMania het volgende:
Ja is goed, wel unrated, want ik heb ook drie weken niet gespeeld.
Die woordgrap in de TT?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef RayMania het volgende:
Hey Eilanden. Alles kids (woordgrap, zien jullie hem!
)?
Die voegt Messenga steeds toequote:
Jouw ervaren-homo-topic zit toch in een ander subforum?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef SCH het volgende:
Is dit het gay-topic?
Bos gaat dus met pruik, zonnebril en opplaksnor een nieuwe spijkerbroek kopenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Winkelen vind ik niet zo erg, zolang ik maar lekker anoniem kan winkelen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos gaat dus met pruik, zonnebril en opplaksnor een nieuwe spijkerbroek kopen
Zoiets.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bos gaat dus met pruik, zonnebril en opplaksnor een nieuwe spijkerbroek kopen
quote:
Ja maar dit gaat er steeds meer op lijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Jouw ervaren-homo-topic zit toch in een ander subforum?
Precies, heb ik ook een ontzettende hekel aan. Vooral schoenenwinkels hebben daar een handje van.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoiets. Nee ik vind het dus vreselijk als er een verkoper naar me toe komt.
"Kan ik u helpen, meneer ?"
"Wilt u weer dezelfde roze polo als de vorige keer, meneer VoreG?"quote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef VoreG het volgende:
Gewoon wat slimmer uit je ogen kijken, dan snappen de verkopers wel dat je het allemaal zelf kan vinden.
Of heel boos kijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef VoreG het volgende:
Gewoon wat slimmer uit je ogen kijken, dan snappen de verkopers wel dat je het allemaal zelf kan vinden.
Ik en slim uit mijn ogen kijkenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef VoreG het volgende:
Want het is erg om een bekende in een winkel tegen te komen omdat.....quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zoiets.
Nee ik vind het dus vreselijk als er een verkoper naar me toe komt.
"Kan ik u helpen, meneer ?"
Ook kom ik niet graag bekenden tegen in winkels, of dat mensen steeds naar me kijken
OF je doet een bril op, doet je haar recht en trekt een nerd gezicht.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef VoreG het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef SCH het volgende:
[..]
"Wilt u weer dezelfde roze polo als de vorige keer, meneer VoreG?"
Ga jij nou maar die 16 tassen van je eigen diva dragenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Want het is erg om een bekende in een winkel tegen te komen omdat.....![]()
Ik weet niet hoe dat komt, maar ik heb dat gewoon niet graagquote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Want het is erg om een bekende in een winkel tegen te komen omdat.....![]()
Ik ook. Helpt alleen niet bij de Primafoon.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:16 schreef Suijk het volgende:
Ik kijk altijd heel chagrijnig in een winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |