Hoef niet te tellen want Vlaar heeft er nog geen een gemaakt dit seizoenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Gemiddeld meer, wat is dat nou weer voor een uitspraak?
En turf je ze allemaal ofzo ...
Ooit er bij stil gestaan dat Vlaar nog maar amper heeft gespeeld dit seizoen dankzij zijn blessure ? Een nogal achterlijke opmerking Vakkie.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Stam heeft gemiddeld meer persoonlijke fouten gemaakt dan Vlaar dit seizoen
Op welke periode basseer jij je mening? Dit seizoen is hij de beste Feyenoorder.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar goed om nou te zeggen dat Vlaar altijd zo'n zekere indruk maakt, nee Vlaar is gewoon een matige verdediger. Ik vraag me echt af wanneer we de Vlaar van AZ eens te zien krijgen. Sinds hij voor Feyenooit speelt is het alleen maar bergafwaarts met 'm gegaan.
hij was toch een half seizoen geblesseerd?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Op welke periode basseerd jij je mening? Dit seizoen is hij de beste Feyenoorder.
wie kopt hem in.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Op welke periode basseer jij je mening? Dit seizoen is hij de beste Feyenoorder.
nu heb je me overtuigdquote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Op welke periode basseer jij je mening? Dit seizoen is hij de beste Feyenoorder.
Hij heeft bij AZ alleen Sporting Lissabon uit goed gespeeld.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar goed om nou te zeggen dat Vlaar altijd zo'n zekere indruk maakt, nee Vlaar is gewoon een matige verdediger. Ik vraag me echt af wanneer we de Vlaar van AZ eens te zien krijgen. Sinds hij voor Feyenooit speelt is het alleen maar bergafwaarts met 'm gegaan.
vlaartje heeft de minste foutjes gemaakt, dus is hij de beste. Dat hij pas 8 wedstrijden gespeelt heeft, maakt niet uit.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
hij was toch een half seizoen geblesseerd?
Beste feyenoorder ? Jeetje naar welke wedstrijden heb jij gekeken zeg ?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Op welke periode basseerd jij je mening? Dit seizoen is hij de beste Feyenoorder.
Ik natuurlijk hequote:Op zondag 28 januari 2007 20:51 schreef Messenga het volgende:
Radiotopic
Anyway, wie gaat er volgende week allemaal naar de Arena?
Ga jij mij nou dingen vertellen over Feyenoord?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beste feyenoorder ? Jeetje naar welke wedstrijden heb jij gekeken zeg ?Als we het over de beste Feyenoorder hebben dan zullen toch vele Lucius zeggen. Hij is de man die Feyenoord voor een deel uit de shit heeft gehaald en de team heeft beter doen laten presteren. Hij is de leider van het efltal.
ff opgezocht hoeveel goals feyenoord tegen kreeg toen hij in het team stond:quote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Verklaart die kutverdediging van jullie. Als hij al de beste is.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nogmaals, een voetbal wedstrijd speel je met 11 spelers. Als John Terry bij ons zou spelen zouden we ook geen kampioen worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
ff opgezocht hoeveel goals feyenoord tegen kreeg toen hij in het team stond:
8 wedstrijden, 16 goals tegen, toch niet echt een goed gemiddelde hé!
Uiteraard.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:51 schreef Messenga het volgende:Anyway, wie gaat er volgende week allemaal naar de Arena?
ok hou dat gelul lekker in het feyenoord topic. Lelijk middenmotor gelul.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beste feyenoorder ? Jeetje naar welke wedstrijden heb jij gekeken zeg ?Als we het over de beste Feyenoorder hebben dan zullen toch vele Lucius zeggen. Hij is de man die Feyenoord voor een deel uit de shit heeft gehaald en de team heeft beter doen laten presteren. Hij is de leider van het efltal.
Volgende week:quote:Op zondag 28 januari 2007 20:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ga jij mij nou dingen vertellen over Feyenoord?
davids punt naar achter kan prima...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:54 schreef Panick het volgende:
Toch wel jammer dat je volgende week Grygera en Stam mist achterin.
Heitinga speelt goed, maar als centrale verdediger maakt ie vaak fouten. 3-4-3 met Ogararu - Heitinga - Vermaelen lijkt me ook niet echt heel verstandig.
Harry en van Hooijdonk lopen elkaar constant in de weg, stelletje kneuzen. We hoeven echt niet voor hun te vrezenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Vermealen - Heitinga lukt best tegen Charisteas en Van hooidonk.
Weinig andere keuze, helaas volgende week.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:54 schreef Panick het volgende:
Heitinga speelt goed, maar als centrale verdediger maakt ie vaak fouten. 3-4-3 met Ogararu - Heitinga - Vermaelen lijkt me ook niet echt heel verstandig.
Donovan Slijngard uit het tweede halen. Vermaelen in het midden, Ogararu rechtss, Slijngard links.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:54 schreef Panick het volgende:
Nou Kolka zie ik dan wel weer als een gevaar voor de Ajax verdediging.......quote:Op zondag 28 januari 2007 20:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord heeft toch een prut aanval daar maak ik me echt niet druk om.
Je avatar.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:54 schreef denthemen het volgende:
ik ben er ook gewoon, eerst maar eens naar de 1e training van ons aller Edje
Urby is er toch gewoon? Waar heb je dan die Slijngard voor nodig?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Donovan Slijngard uit het tweede halen. Vermaelen in het midden, Ogararu rechtss, Slijngard links.
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:59 schreef toma het volgende:
tvp
met mn nieuwe avater![]()
beetje gejat van denthemen
Hij is prachtig inderdaad, maar op een of andere manier doet ie me denken aan de emotionele uitbarsting van Aad de Mos tegen Ajaxquote:
niet aan denkenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is prachtig inderdaad, maar op een of andere manier doet ie me denken aan de emotionele uitbarsting van Aad de Mos tegen Ajax
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
LET OP: NET CONTACT GEHAD MET EDGAR, DINSDAG NAAR ALLE WAARSCHIJNLIJKHEID DE 1E TRAINING!
Allemaal komen dus
Misschien dat ik dinsdag ga danquote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
LET OP: NET CONTACT GEHAD MET EDGAR, DINSDAG NAAR ALLE WAARSCHIJNLIJKHEID DE 1E TRAINING!
Allemaal komen dus
Ik kan nietquote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
Allemaal komen dus
Waar is ook alweer het originele gifje, heb je die ff? thxquote:Op zondag 28 januari 2007 20:59 schreef toma het volgende:
tvp
met mn nieuwe avater![]()
beetje gejat van denthemen
ik ook, er zijn belangrijkere dingen héquote:
Zal wel moeten starten vanwege de blessure en schorsing van Gryga en Stam denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Black-Death het volgende:
Edje
Ben benieuwd wanneer die voor het eerst speelt. Denk een invalbeurt tegen Feyenoord.
In de basis vanwege Stam/Grygeraquote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef Black-Death het volgende:
Edje
Ben benieuwd wanneer die voor het eerst speelt. Denk een invalbeurt tegen Feyenoord.
Nee gewoonquote:
Jij contact met Edgar ?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
Allemaal komen dus
Hij staat dan dus wel in de basisquote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee gewoon
Urby - Vermaelen - Heitinga - Ogararu
Gabri - Davids - Sneijder.
En als Stam en Grygera weer mogen/kunnen spelen Heitinga en Vermaelen weer op de bank.
Weet je trouwens of ie de ochtend- of de middagtraining komt dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
Allemaal komen dus
Ik ben er.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
Allemaal komen dus
Alletwee?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Weet je trouwens of ie de ochtend- of de middagtraining komt dan?
We spelen in de arena.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Perez moet in de basis!
Perez, de slachter van de kuip!
Leo-Hunter-De Mul(Babel)quote:Op zondag 28 januari 2007 21:24 schreef Radegast het volgende:
Hoe zouden jullie de voorhoede willen zien tegen Feyenoord? Ik zou bijna zeggen: zet Huntelaar eens een keertje op de bank maar juist tegen Feyenoord is ie vaak in goede doen.
Babel - Leonardo met Perez erachter.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:24 schreef Radegast het volgende:
Hoe zouden jullie de voorhoede willen zien tegen Feyenoord? Ik zou bijna zeggen: zet Huntelaar eens een keertje op de bank maar juist tegen Feyenoord is ie vaak in goede doen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij contact met Edgar ?Sorry jongens heb ik iets gemist ?
![]()
Eensch. Perez hoort normaal in de basis te staan en wiges nietquote:Op zondag 28 januari 2007 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Perez moet in de basis!
Perez, de slachter van de kuip!
Morgen zal de keuring wel zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 21:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Misschien dat ie maar 1 van de 2 traint vanwege keuringen ofzo, weet niet
Hij kent hem, ik heb er ook bewijs van gekregen door ene Jorienvandenherik zonder dat ik erom vroeg maargoed.quote:
Volgens de site welquote:Op zondag 28 januari 2007 21:26 schreef denthemen het volgende:
volgens mij word ie morgen al gekeurd, en trainen ze tegenwoordig wel weer 2 keer?
Volgende week Zaterdag vroeg opstaanquote:Op zondag 28 januari 2007 21:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Dinsdag kan ik niet. Jammer.
Oke......quote:Op zondag 28 januari 2007 21:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij kent hem, ik heb er ook bewijs van gekregen door ene Jorienvandenherik zonder dat ik erom vroeg maargoed.
Klopt wel![]()
Dat gevoel heb ik dus ook, die luie flikkersquote:Op zondag 28 januari 2007 21:27 schreef koningdavid het volgende:
Ze trainen toch gewoon maar 1 keer?
Normaal gesproken moeten we gewoon winnen, ook zonder Stam/Grygera. Maar het zou echt weer iets voor (dit) Ajax zijn om na nu 3 punten te zijn ingelopen komende week dan weer te verliezen.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:25 schreef Kang-He het volgende:
Ondanks dat de voorhoede van Feyenoord natuulijk lachwekkend is, word ik toch een beetje zenuwachtig zonder Stam/Grygera achterin...
Was maar goed dat jij er niet was vandaag, anders was het hier helemaal ziek gewordenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Ga nu de 2de helft kijlken, had een verjaardag vanmiddag. Wel een hele karaktervolle overwinning wat ik gelezen heb. En leo is nu al geld waard.
Zouden we toch nog kampioen kunnen worden? Het is nog ver maar psv is ok niet in goeie doen.
Het zou een klein wonder zijn maar het is nog mogelijk natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Zouden we toch nog kampioen kunnen worden? Het is nog ver maar psv is ok niet in goeie doen.
Als er reden toe is ben ik dat ook hoorquote:
Jij snapt hetquote:Op zondag 28 januari 2007 21:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Babel - Huntelaar - Leo
Perez
Sneijder - Gabri
Davids
Vermaelen - Heitinga - Ogararu
Stekelenburg
Omdat de beurs morgen pas open gaatquote:Op zondag 28 januari 2007 22:00 schreef Nashje het volgende:
Waarom staat er nog niks op Ajax.nl over Davids?
beurs héquote:Op zondag 28 januari 2007 22:00 schreef Nashje het volgende:
Waarom staat er nog niks op Ajax.nl over Davids?
Maar hij is toch transfervrijquote:Op zondag 28 januari 2007 22:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Omdat de beurs morgen pas open gaat
Jongens als George Ogararu en Urby Emanuelson zijn alleen geschikt voor een viermansverdediging.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Babel - Huntelaar - Leo
Perez
Sneijder - Gabri
Davids
Stekelenburg
feyenoord uit vergeten?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef HeatWave het volgende:
Perez is in de basis altijd zwak helaas.... invallend is hij wel altijd sterk
Het is een opkomende back, absoluut geen mandekker.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef Black-Death het volgende:
Hoezo zou Ogararu niet goed in 343 kunnen spelen?
Zeker tegen feyenoord moet hem dat lukken. Die twee krukken die daar voorin staan, kan Heitinga op één been nog wel hebben.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef Black-Death het volgende:
Babel - Huntelaar - Leo
Perez
Sneijder - Gabri
Davids
Stekelenburg
Zou ik ook graag zien.
Hoezo zou Ogararu niet goed in 343 kunnen spelen?
en hoe die dat fliktquote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef HeatWave het volgende:
Perez is in de basis altijd zwak helaas.... invallend is hij wel altijd sterk
uitzonderingen daar gelatenquote:
Perez hoort gewoon achter de spits te staan. Ik denk dat dat voor Huntelaar ook lekkerder speelt dan met Sneijder in zijn rug.quote:
Inderdaad. Huntelaar en Sneijder is helemaal geen goede combinatie naar mijn mening.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Perez hoort gewoon achter de spits te staan. Ik denk dat dat voor Huntelaar ook lekkerder speelt dan met Sneijder in zijn rug.
Hij zei om 7 uur dat Leo en Babel meer klikt dan Leo Huntelaar en dat Ajax op de hele goede weg terug was ofzoietsquote:Op zondag 28 januari 2007 22:30 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Kijken straks trouwens wat kakkerlak Gullit over AJAX te zeggen heeft in De Wedstrijden.
1 maarquote:Op zondag 28 januari 2007 22:42 schreef markisboer het volgende:
ajax gaat feyenoord vernederen en davids maakt 1 doelpunt
Wie zei dat?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:44 schreef denthemen het volgende:
hahahaha bij tv noord holland: "maakt niet uit dat Stam geschorst is, we spelen tegen Charisteas, waar hebben we het over" GEWELDIG
Hoe zoet zou dat zijn... heerlijk. En dan nog een rode kaart voor Buijs erbij om het helemaal af te maken. Kan niet wachten tot zondag.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:42 schreef markisboer het volgende:
ajax gaat feyenoord vernederen en davids maakt 1 doelpunt
Ziet er niet echt denderend uit voor een spits...quote:1998/99 Real Mallorca Vlag van Spanje Spanje Primera División 5 0
1999/00 Málaga CF Vlag van Spanje Spanje Primera División 23 3
2000/01 Real Mallorca Vlag van Spanje Spanje Primera División 32 9
2001/02 Real Mallorca Vlag van Spanje Spanje Primera División 36 14
2002/03 Deportivo La Coruña Vlag van Spanje Spanje Primera División 32 7
2003/04 Deportivo La Coruña Vlag van Spanje Spanje Primera División 32 8
2004/05 Deportivo La Coruña Vlag van Spanje Spanje Primera División 37 11
2005/06 Newcastle United Vlag van Engeland Engeland Premier League 14 1
2006/07 Newcastle United Vlag van Engeland Engeland Premier League 2 0
Jij zou voor de pers moeten gaan werken, want je verdraaid de woorden van Hugo. Hij zei dat Newcastle gaat bieden op Babel. Da's heel wat anders.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:45 schreef golfer het volgende:
Babel naar Newcastle United, volgens Hugo Borst.
en Danny Blind naar Sparta
Vleugelaanvallerquote:Op zondag 28 januari 2007 22:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Ziet er niet echt denderend uit voor een spits...
Newcastle heeft best een goed team hoor. Ze spelen alleen ontzettend matig. Als dat begint te lopen is het een subtopper/middenmoterquote:Op zondag 28 januari 2007 22:47 schreef PaRaR het volgende:
Newcastle ...
Babel zou daar alleen heen gaan om meer knaken te verdienen. Of als tussenstop. Newcastle is toch wel een erg matige club hoor ...
Linksbuiten ja, dus goede cijfers en hij heeft een geweldige trap+voorzet.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Ziet er niet echt denderend uit voor een spits...
Mooie manier om aan de PL te wennen bij Newcastle. Gaat hij over 2 jaar naar Arsenal.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:48 schreef cultheld het volgende:
Babel gaat echt niet naar Newcastle, die zit met Arsenal in zijn hoofd.
Denk het ook iddquote:Op zondag 28 januari 2007 22:48 schreef cultheld het volgende:
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat Babel niet past bij een 4-3-3, dat is toch wel duidelijk. Vanwge zijn acties kan hij het nog leuk maken maar zijn rendement is nou niet al te hoog en die Luque kan de voorzetten geven die Klaas mist.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:51 schreef RayMania het volgende:
Babel is goed, Luque ook, maar Babel is jonger. Blijven dus.
4-3-3 is niet heilig hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat Babel niet past bij een 4-3-3, dat is toch wel duidelijk. Vanwge zijn acties kan hij het nog leuk maken maar zijn rendement is nou niet al te hoog en die Luque kan de voorzetten geven die Klaas mist.
Precies.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:50 schreef VoreG het volgende:
Mooie manier om aan de PL te wennen bij Newcastle. Gaat hij over 2 jaar naar Arsenal.
Heerenveen en Utrecht uit anders nietquote:
Kan ook met Leo en Hunter, of de Mul en Hunter(die speelde toen)quote:Op zondag 28 januari 2007 22:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heerenveen en Utrecht uit anders niet.
Denk ik ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:55 schreef stefmans het volgende:
Babel zal wel bijtekenen.
Martin mag de boete betalenquote:Maandag medische keuring, dinsdag presentatie Davids
Edgar Davids zal maandag medisch worden gekeurd bij Ajax. Dat bevestigde Ajax technisch directeur tegenover RTV Noord-Holland. Indien Davids de keuring goed doorstaat, is het de bedoeling dat hij dinsdag wordt gepresenteerd als nieuwe aanwinst.
En als Arsenal nou ook nog even een bod doet voor de deadline wat rond de 10 miljoen ligt, dan mag ie van mij best wel weg.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:48 schreef cultheld het volgende:
Als Henry erbij zitquote:Op zondag 28 januari 2007 23:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
En als Arsenal nou ook nog even een bod doet voor de deadline wat rond de 10 miljoen ligt, dan mag ie van mij best wel weg.
10 miljoen + van Persie ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
En als Arsenal nou ook nog even een bod doet voor de deadline wat rond de 10 miljoen ligt, dan mag ie van mij best wel weg.
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
"Van Persie is een kakkerlak die mot ik niet, 010"
Hoe verpruts ik me carriere....quote:Op zondag 28 januari 2007 23:14 schreef Doc het volgende:
NUFC? Hij zou gek zijn ...
Jij hebt toch tele2?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:18 schreef devv05 het volgende:
Samenvatting al ergens op het net gespot?
ultrasuid.nlquote:Op zondag 28 januari 2007 23:18 schreef devv05 het volgende:
Samenvatting al ergens op het net gespot?
Liever wat meer miljoenen en geen Luque. 13 Miljoen ofzo.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:44 schreef Jasza het volgende:
Bod op Babel van 7 miljoen+Luque, ik zou het doen zeg.
5 miljoen minimaal denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:31 schreef Nashje het volgende:
Hoeveel zou Luque waard zijn?
Jawel.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan je op tele2 niet je kanaal kiezen dan?
Deportivoquote:Op zondag 28 januari 2007 23:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Waar speelde die Luque eerst eigenlijk? Die naamt zegt me niks.
Newcastle betaald altijd de hoofdprijs, remember Owen bv.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
En Newcastle United kocht hem voor een bedrag rond de 20 miljoen euro.![]()
Concentreer jij je eerst maar op het scoutingsbeleid van Feyenoord. Daar moet nog het nodige gebeuren lijkt me.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Babel is echt goed, zou dom zijn die weg te doen
Meen je dat nou of loop je weer te fucken?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Babel hurenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Concentreer jij je eerst maar op het scoutingsbeleid van Feyenoord. Daar moet nog het nodige gebeuren lijkt me.
Oh ja joh ? Ik vind Kolka anders van een veel betere klasse. Feyenoord zou dom zijn als ze hém weg doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Oke als je niet serieus wilt pratenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oh ja joh ? Ik vind Kolka anders van een veel betere klasse. Feyenoord zou dom zijn als ze hém weg doen.
Jij en serieus gaat nou niet echt bepaald samenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Oke als je niet serieus wilt praten![]()
Altijd rond 10.30 ofzo toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:46 schreef jna het volgende:
Hoelaat is die training dinsdag?
Noem er is 1 in nederland./.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:46 schreef ub40_bboy het volgende:
Er zijn echt wel betere buitenspelers dan Babel te vinden. Als Newcastle een redelijk bedrag betaald gelijk weg doen.
Of een boksbeugelquote:Op zondag 28 januari 2007 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Neem anders een slaapzak mee, dan ben je ook verzekerd van de diensten van Davids![]()
En wat had Harry wel niet mee bij zijn eerste training voor Feyenoord ? Een spray om zich van de kakkerlakken te doen nadat iedereen fel tegen zijn komst wasquote:
En nu is hetquote:Op zondag 28 januari 2007 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En wat had Harry wel niet mee bij zijn eerste training voor Feyenoord ? Een spray om zich van de kakkerlakken te doen nadat iedereen fel tegen zijn komst was
Babel is nog wel een stukkie beter dan Mitea of Manu hoor.quote:
Best wel ja, dit geeft al meteen het niveau aan van de kakkerlakken. Maar nu weer on topic graagquote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En nu is hetCharisteas
![]()
kan snel gaan he
Ga je zondag de treinen opwachtenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Best wel ja, geeft al meteen het niveau aan van de kakkerlakken. Maar nu weer on topic graag
Ajax
![]()
Zal het ook wel worden aangezien Huntelaar niet mee mag doenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Babel is nog wel een stukkie beter dan Mitea of Manu hoor.
Babel is een klasse-speler maar komt niet goed tot zijn recht bij Ajax. Hij is meer een type 'Ronaldo' die 70 minuten waardeloos kan spelen en dan een aantal beslissende acties maakt.
Ik wil weleens Leo en Babel in de spits zien tegen Werder. Als dat goed uitpakt is het een nachtmerrie voor elke verdediging.
Zoals je al toegeeft hij komt niet tot zijn recht bij Ajax. Daarom zijn die drie genoemde spelers in het Ajax systeem beter dan Babel. Dus ik zeg bij een goed bod van Newcastle gelijk van de hand doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Babel is een klasse-speler maar komt niet goed tot zijn recht bij Ajax. Hij is meer een type 'Ronaldo' die 70 minuten waardeloos kan spelen en dan een aantal beslissende acties maakt.
Ik wil weleens Leo en Babel in de spits zien tegen Werder. Als dat goed uitpakt is het een nachtmerrie voor elke verdediging.
Tegen Feyenoord zou beter zijn om te expirimenteren dan tegen Werder Bremen in de UEFA CUP.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:55 schreef jna het volgende:
[..]
Zal het ook wel worden aangezien Huntelaar niet mee mag doen
Feyenoord heeft een betere reeks neergezet dan ajax hoor de laatste wedstrijdenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:57 schreef wolferl het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord zou beter zijn om te expirimenteren dan tegen Werder Bremen in de UEFA CUP.
Aangezien Feyenoord de laatste tijd weer bagger is.
Nee Mars ga nou niet wéér de internethoolgian uithangenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ga je zondag de treinen opwachten![]()
Precies.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:55 schreef jna het volgende:
[..]
Zal het ook wel worden aangezien Huntelaar niet mee mag doen
Vast niet, Buijs word lekker aangepakt waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe gaan jullie Charisteas ontvangen ?
Fluitconcerten of niet ?
Ajaxquote:Op zondag 28 januari 2007 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een betere reeks neergezet dan ajax hoor de laatste wedstrijden
Nee, en we verwachten ook dat jullie Leonardo niet uitlfuiten.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Fluitconcerten of niet ?
Door Edjequote:Op maandag 29 januari 2007 00:02 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Vast niet, Buijs word lekker aangepakt waarschijnlijk.
Fysiek wel maar ik vind voor de rest Manu beter. Het is jammer dat Manucharyan veel fysieke problemen heeft want hij hij is wellicht onze meest potentievolle speler.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Al bekend wie er fluit?quote:Op maandag 29 januari 2007 00:15 schreef koningdavid het volgende:
Jan van Halst zei trouwens wel iets nuttigs bij De Wedstrijden over Davids.
Het is te hopen dat hij zondag (als hij speelt) niet TE gebrand is om zich te bewijzen dat hij gelijk allemaal karten pakt. Omdat Stam er ook niet bij is zal Edgar zich gelijk geroepen voelen om het voortouw te nemen en dat kan misschien leiden in te fel spel met alle gevolgen (kaarten) van dien.
Klopt inderdaad, Davids is een speler die zich vanaf de eerste wedstrijd al wil laten gelden. Dit heeft in het verleden wel eens verkeerd uitgepakt, maar aangezien dit keer tegen de kakkerlakken is heb ik er niet zoveel problemen mee.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:15 schreef koningdavid het volgende:
Jan van Halst zei trouwens wel iets nuttigs bij De Wedstrijden over Davids.
Het is te hopen dat hij zondag (als hij speelt) niet TE gebrand is om zich te bewijzen dat hij gelijk allemaal karten pakt. Omdat Stam er ook niet bij is zal Edgar zich gelijk geroepen voelen om het voortouw te nemen en dat kan misschien leiden in te fel spel met alle gevolgen (kaarten) van dien.
Schitterend deze foto's. Met name die foto waarop Huntelaar staat te lachen.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:35 schreef jna het volgende:
De volgende OP is al klaar hoor:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Hij kan het evenals Huntelaar.quote:14 November 1992:
Feyenoord - Ajax 0-3 (0-0). '60 Davids 0-1.
18 May 1995:
Feyenoord - Ajax 0-5 (0-1). '83 Davids 0-4.
14 miljoen..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef Radegast het volgende:
[..]
En Newcastle United kocht hem voor een bedrag rond de 20 miljoen euro.![]()
Niet als je Tele2 via de satelliet hebt.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Kan je op tele2 niet je kanaal kiezen dan?
Stekelenburg.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:15 schreef koningdavid het volgende:
Jan van Halst zei trouwens wel iets nuttigs bij De Wedstrijden over...
Nee, dat was het ook niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 08:04 schreef denthemen het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die denken dat het buitenspel was die 2-2? Ik heb het in de herhaling gekeken, zelfs mijn beeld stil gezet maar het was géén buitenspel
Dat is zeker een heerlijk bedrag voor Rosales.quote:
Transfersom Rosales rond 2,5 miljoen
Maandag 29 januari, door SV, Amsterdam, 07.48u GMT+01.00, La Nacion
De Argentijnse krant La Nacion meldt vanmorgen op haar website dat River Plate en Ajax mogelijk vandaag de transfer van Mauro Rosales naar zijn geboorteland kunnen afronden.
Rosales vertrekt naar verwachting voor 2,5 miljoen euro, aldus het dagblad. Vandaag onderhandelen vertegenwoordigers van River in Amsterdam met Ajax. Rosales tekent waarschijnlijk een contract voor drie jaar.
Waarom zouden we?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Fluitconcerten of niet ?
De penalty van groningen was ook discutabel....quote:Op maandag 29 januari 2007 08:04 schreef denthemen het volgende:
Zijn er hier trouwens nog mensen die denken dat het buitenspel was die 2-2? Ik heb het in de herhaling gekeken, zelfs mijn beeld stil gezet maar het was géén buitenspel
Iemand met zo'n voorzet heb je altijd wel iets aan maargoed.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
Oprotten met die kut-Spanjaard, daar hebben we toch niks aan?
Hij gaat toch wel. Maar naar Newcastle gaan is idd een beetje dom. Een ploeg die al jaaaaren dolende is en niets presteert. Nog 1 2 jaar wachten en Babel kan naar Arsenal.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Als we het over dezelfde Luque hebben, kan ik je melden dat hij helemaal niet zo uitblinkt in voorzetten, vergelijk het maar met die van Ryan Babel. Alleen heeft Ryan Babel nog toekomst, dus no deal!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Iemand met zo'n voorzet heb je altijd wel iets aan maargoed.
Ik wou het idd niet zeggen, maar dat was echt weer een scheidsrechtersblunder hoor. Die gast werd zo licht aangeraakt, pure schwalbe natuurlijk..quote:Op maandag 29 januari 2007 09:09 schreef Longmen het volgende:
[..]
De penalty van groningen was ook discutabel....
Yep een schwalbe.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou het idd niet zeggen, maar dat was echt weer een scheidsrechtersblunder hoor. Die gast werd zo licht aangeraakt, pure schwalbe natuurlijk..
Ik begin me zo fucking te ergeren aan die totaal incompetente losers. En met het risico een Calimero te zijn, waarom krijgt Ajax ze alleen tegen en psv er zelfs 2 in 1 wedstrijd mee? Daar klopt ook iets niet hoor. Leonardo en KJH worden de helft van de tijd onder het gras gerost en dat mag, maar als je naar Farfan blaast ligt ie al op de stip..
Heb jij wel opgelet in zijn tijd bij Depor?quote:Op maandag 29 januari 2007 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we het over dezelfde Luque hebben, kan ik je melden dat hij helemaal niet zo uitblinkt in voorzetten, vergelijk het maar met die van Ryan Babel. Alleen heeft Ryan Babel nog toekomst, dus no deal!
Nee echt jammer als Babel zou gaan, in potentie een hele goede speler, de1e seizoenshelft één van de betere spelers....quote:Op maandag 29 januari 2007 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we het over dezelfde Luque hebben, kan ik je melden dat hij helemaal niet zo uitblinkt in voorzetten, vergelijk het maar met die van Ryan Babel. Alleen heeft Ryan Babel nog toekomst, dus no deal!
Luie spelers lopen er genoeg bij Newcastle. Ik heb er geen vertrouwen in...quote:'PSV klopt weer aan bij Newcastle United'
29/1/2007 8 :33
Met nog een kleine drie dagen te gaan heeft PSV een nieuwe poging ondernomen Albert Luque los te weken bij Newcastle United. De Eindhovenaren denken nu wel een kans te maken de Spaanse spits te huren omdat Newcastle er niet in geslaagd is hem te verkopen, zo meldt De Telegraaf.
De afgelopen weken trokken onder meer Racing Santander en Villarreal hard aan Luque, die in Noord-Engeland verpietert. De Spaanse clubs zagen echter af van een transfer van de 28-jarige linkspoot en daarom hoopt PSV dat Newcastle nu wel wil meewerken aan een verhuur van de zeventienvoudig international (twee goals).
Newcastle-coach Glenn Roeder gaf afgelopen weekend in de plaatselijke pers aan waarom de Catalaan niet rendeert bij The Magpies. 'Hij moet de fysieke strijd aangaan en daar iedere dag op de training aan werken', aldus Roeder. 'Als je slap traint, speel je slap. Met techniek alleen kom je er niet hier.'
Ja, moet ie wel bijtekenen.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:14 schreef M0NTANA het volgende:
Alleen heeft Ryan Babel nog toekomst, dus no deal!
Wachten met de beslissing tot woensdag 31 januari om 23:59, en dan het aanbod van Newcastle weigeren. Dan houd je Babel, en heeft psv geen Luquequote:Op maandag 29 januari 2007 09:18 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wel leuk om alleen maar Luque te nemen om PSV dwars te liggen want die willen hem dolgraag hebben.
[..]
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wachten met de beslissing tot woensdag 31 januari om 23:59, en dan het aanbod van Newcastle weigeren. Dan houd je Babel, en heeft psv geen Luque
Dat verdient Harry niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat die is overgestapt naar de vijand ?
Ik ken hem juist uit zijn tijd bij Deportiva la Coruña en vond hem daar absoluut niet opvallen vanwege zijn voorzetten, maar goed. Als ik naar zijn assists kijk, moet ik ook concluderen dat het geen geweldenaar is, als het om voorbereiden van doelpunten gaat.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb jij wel opgelet in zijn tijd bij Depor?
Geweldige vrije trap en voorzet heeft hij, dat je het vergelijkt met die van Babel is echt een schande hoor Montana![]()
Ik vond hem altijd wel opvallen vanwege zijn uitstekende trap maargoed Ajax gaat Babel toch niet verkopen denk ik.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ken hem juist uit zijn tijd bij Deportiva la Coruña en vond hem daar absoluut niet opvallen vanwege zijn voorzetten, maar goed. Als ik naar zijn assists kijk, moet ik ook concluderen dat het geen geweldenaar is, als het om voorbereiden van doelpunten gaat.
Ik had het idee dat Maduro onbewust op zijn hak stond en dat ze daardoor beiden vielen.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:31 schreef Camplo het volgende:
Ik had het idee dat die gast van Groningen tegen em aanliep bij de penalty.
In de herhaling lijkt het alsof hij valt doordat ie ff aangetikt wordt.
Spelers die voor Newcastle kiezen doen dat over het algemeen echt voor het geld. Veel van die spelers zijn vaak al dan niet tijdelijk over hun hoogtepunt heen. Ik heb het idee dat dit bij Luque ook zo is. Zie niet in waarom het bij Ajax in eens zou gaan lukken.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik ken hem juist uit zijn tijd bij Deportiva la Coruña en vond hem daar absoluut niet opvallen vanwege zijn voorzetten, maar goed. Als ik naar zijn assists kijk, moet ik ook concluderen dat het geen geweldenaar is, als het om voorbereiden van doelpunten gaat.
Hoop het ook niet, hij is nog lang niet uitgeleerd en daarbij heb ik liever een selectie vol met Nederlandse talenten dan wéér zo'n Spanjaard, die niet voor niets op de bank/tribune zit bij NUFC.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd wel opvallen vanwege zijn uitstekende trap maargoed Ajax gaat Babel toch niet verkopen denk ik.
Wij laten het fluiten aan jullie over.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
of alle 50.000 bezoekers daar zo over denken ?
Sorry, dan hebben we het toch niet over dezelfde. Want de Alberto Luque van NUFC wordt dit jaar 29.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:46 schreef Consigliere het volgende:
Owja Luque is 25.. Best jong dus
Helaas zal een minderheid er niet hetzelfde als wij over denken.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
of alle 50.000 bezoekers daar zo over denken ?
Stam en Grygera zijn er ook al niet bijquote:Op maandag 29 januari 2007 10:09 schreef jorienvdherik het volgende:
Relaxt wat heet sneijder gedaan, dan is die er zondag niet bij
Alsof we die nodig hebben tegen de 11 van feyenoordquote:Op maandag 29 januari 2007 10:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Stam en Grygera zijn er ook al niet bij
Ik win liever met 5-0 dan met 5-1quote:Op maandag 29 januari 2007 10:19 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alsof we die nodig hebben tegen de 11 van feyenoord![]()
We zijn niet zo zielig, maarja we zullen het niveau van Feyenoord wel weer zien tegenover Leo neem ik aan.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Omdat die is overgestapt naar de vijand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |