ff opgezocht hoeveel goals feyenoord tegen kreeg toen hij in het team stond:quote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Op welke periode basseer jij je mening? Dit seizoen is hij de beste Feyenoorder.
Verklaart die kutverdediging van jullie. Als hij al de beste is.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Op welke periode basseer jij je mening? Dit seizoen is hij de beste Feyenoorder.
Nogmaals, een voetbal wedstrijd speel je met 11 spelers. Als John Terry bij ons zou spelen zouden we ook geen kampioen worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
ff opgezocht hoeveel goals feyenoord tegen kreeg toen hij in het team stond:
8 wedstrijden, 16 goals tegen, toch niet echt een goed gemiddelde hé!
Uiteraard.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:51 schreef Messenga het volgende:Anyway, wie gaat er volgende week allemaal naar de Arena?
ok hou dat gelul lekker in het feyenoord topic. Lelijk middenmotor gelul.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Beste feyenoorder ? Jeetje naar welke wedstrijden heb jij gekeken zeg ?Als we het over de beste Feyenoorder hebben dan zullen toch vele Lucius zeggen. Hij is de man die Feyenoord voor een deel uit de shit heeft gehaald en de team heeft beter doen laten presteren. Hij is de leider van het efltal.
Volgende week:quote:Op zondag 28 januari 2007 20:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ga jij mij nou dingen vertellen over Feyenoord?
davids punt naar achter kan prima...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:54 schreef Panick het volgende:
Toch wel jammer dat je volgende week Grygera en Stam mist achterin.
Heitinga speelt goed, maar als centrale verdediger maakt ie vaak fouten. 3-4-3 met Ogararu - Heitinga - Vermaelen lijkt me ook niet echt heel verstandig.
Harry en van Hooijdonk lopen elkaar constant in de weg, stelletje kneuzen. We hoeven echt niet voor hun te vrezenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef ub40_bboy het volgende:
Vermealen - Heitinga lukt best tegen Charisteas en Van hooidonk.
Weinig andere keuze, helaas volgende week.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:54 schreef Panick het volgende:
Heitinga speelt goed, maar als centrale verdediger maakt ie vaak fouten. 3-4-3 met Ogararu - Heitinga - Vermaelen lijkt me ook niet echt heel verstandig.
Donovan Slijngard uit het tweede halen. Vermaelen in het midden, Ogararu rechtss, Slijngard links.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:54 schreef Panick het volgende:
Nou Kolka zie ik dan wel weer als een gevaar voor de Ajax verdediging.......quote:Op zondag 28 januari 2007 20:57 schreef ub40_bboy het volgende:
Feyenoord heeft toch een prut aanval daar maak ik me echt niet druk om.
Je avatar.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:54 schreef denthemen het volgende:
ik ben er ook gewoon, eerst maar eens naar de 1e training van ons aller Edje
Urby is er toch gewoon? Waar heb je dan die Slijngard voor nodig?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Donovan Slijngard uit het tweede halen. Vermaelen in het midden, Ogararu rechtss, Slijngard links.
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:59 schreef toma het volgende:
tvp
met mn nieuwe avater![]()
beetje gejat van denthemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |