meestal komt het toch uit op "waarom zit die niet in een tehuis?"quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Er valt over na te denken waarom een volwassen man/vrouw zoiets maakt
voor de liefhebbers lijkt me..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, allemaal wel leuk en aardig als er een heel verhaal achter een stukje werk zit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:49 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Beeldendschone kunstenaar/componist hier
idd!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:49 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Beeldendschone kunstenaar/componist hier![]()
Jij trekt ook overheidssubsidie?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:49 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Beeldend kunstenaar/componist hierKunst is leuk, kunst is gaaf. Vaag zweverig gedoe trek ik me niet zoveel van aan, je moet gewoon lekker je ding doen.
Hmmm.. en hoe/waar schrijf je je in als 'kunstenaar'?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:37 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik hoorde laatst dat ze zelfs een "kunstenaars uitkering" krijgen.
Moet je wel eerst een kunstacademie afgemaakt hebben, en dat is niet zo simpel als het lijktquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Hmmm.. en hoe/waar schrijf je je in als 'kunstenaar'?![]()
Je hebt gedeeltelijk gelijk..quote:Op woensdag 31 januari 2007 04:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een kunstacademie afgemaakt hebben, en dat is niet zo simpel als het lijkt
Als het zo makkelijk is, waarom doe jij het dan niet? Makkelijkere manier om geld te verdienen is er niet, als ik jou mag geloven.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:56 schreef Billy_Yank het volgende:
Ach je hoeft maar twee emmers verf over een doek heen te spatten en een gekke josti met teveel geld vindt het kunst en je wordt meteen tot kunstenaar bestempeld.
nou noem eens echte kunst dan. en beargumenteer het ook gelijk ff.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:56 schreef Billy_Yank het volgende:
Ach je hoeft maar twee emmers verf over een doek heen te spatten en een gekke josti met teveel geld vindt het kunst en je wordt meteen tot kunstenaar bestempeld.
Echte kunst is schaars.
Zo is het niet precies...quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:56 schreef Billy_Yank het volgende:
Nee, nou... Ik ga het onderwijs inquote:Op woensdag 31 januari 2007 03:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Jij trekt ook overheidssubsidie?
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:44 schreef SophieBro het volgende:
Een ander feit is dat ik op dit gymnasium al 6 jaar CKV doe en gemiddeld een 9 sta (ahrahrahr).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |