Niet tegen jouquote:Op zondag 28 januari 2007 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
CDP, en toch heb ik echt niks gemerkt van negatieviteit of snibbige reacties![]()
.
Ik zat eerder te denken aan die publieksopwarmer van gister bij X Factor.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:56 schreef Fir3fly het volgende:
Het optreden van Dorine is het eerste wat in me op komt bij het woord 'drama'.
Whehe, zeg dat maar in ShowChatquote:Op zondag 28 januari 2007 18:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, zeg. Een kloon is het begin van een multiple personality disorder.
Was Jacco er nietquote:Op zondag 28 januari 2007 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan die publieksopwarmer van gister bij X Factor.
Eens in de zoveel tijd is er weer een kloonparadequote:
Wat is het weer lang geleden he?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd is er weer een kloonparade.
Nee. Een of andere losert die echt zó niet grappig was.quote:
Maar dat heeft toch geen samenhang met de TT?quote:
Lauwe pis!quote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef chansadres het volgende:
De nieuwe single van Theo Maassen vindt je zeker super?
Nee maar heeft ook al drama genoeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch geen samenhang met de TT?
Ik kon hem niet kwijt in mijn liveshow topicquote:
Nee, wel Mark eventjes na afloopquote:Op zondag 28 januari 2007 19:32 schreef BVO het volgende:
Heb je Henkjan nog gesroken CDP?
Leuk.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het decor gaat waarschijnlijk naar Spanje, die willen het huren!
Dat vond ik zo fijn aan Anja vorige week, die maakte idd gebruik van het hele decor.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit decor erg leuk, maar vind wel dat er veel meer gebruik gemaakt mag worden van de grootte en de x vorm.
Beetje vrouwelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Bevallen de zonnebloemen een beetje?
Waarom zonnebloemen?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben je zo'n fan van ons cultureel erfgoed?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Nee gekkie. We zijn bij #1001.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:13 schreef Gezondaar het volgende:
Zijn we écht al bij #1000?! Nee toch!![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bedoel ik ben gewoon 19 a.s. woensdag en wat doe ik nou met m'n leven? Fucking nix, want iets afmaken lukt me niet...
3 scholen, 3 baantjes.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]![]()
Dude, je bent nog maar 19. Je hebt amper de tijd gehad om iets af te maken. So stop whining, you lil' bitch![]()
Zorg dat je in september met iets nieuws, leuks, tofs en nuttigs begint![]()
Zonnebloemen.quote:
Nee.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ben je zo'n fan van ons cultureel erfgoed?
Schrijf het er dan wat duidelijker tussen.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik bedoelde "voorbij #1000", maar jij kan natuurlijk weer niet tussen de regels door lezen![]()
Van Gogh heeft ook landschappenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zonnebloemen..
En Vincent van Gogh..
[..]
Nee.. Ik wil alleen nog maar avatars met schilderijen. Eerst Modriaan gehad, daarna meisje met de parel, nu even iets van Van Gogh. Maar ik was eigenlijk op zoek naar een landschap, nu gevonden.
Dat is een van mijn favoriete schilderijenquote:
Tijd genoeg, motivatie en discipline nee.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar niet afgemaakt dusWant daar had je amper de tijd voor
![]()
Wat een goede smaak.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is een van mijn favoriete schilderijen!
ik ook uiteraard.....quote:Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef BVO het volgende:
XFA in Spanje?? Tof!
Die ga ik proberen te volgen.
Hoe dan ook, je bent nog jong. 18 jaarquote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tijd genoeg, motivatie en discipline nee.
Is dit m'n kans om het te hebben over die ongelooflijk leuke jongen die ik afgelopen week heb leren kennen en al 3x bij heb geslapen?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:46 schreef Gezondaar het volgende:
bedenk wat je leuk vindt en doe daar iets productiefs mee![]()
http://www.tnt.tv/index.jspquote:
Ik zie beroepsperspectieven.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dit m'n kans om het te hebben over die ongelooflijk leuke jongen die ik afgelopen week heb leren kennen en al 3x bij heb geslapen?
Wauw, de moeite die jij doet om een anekdote in te luiden betreffende enkele sexuele escapadesquote:Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dit m'n kans om het te hebben over die ongelooflijk leuke jongen die ik afgelopen week heb leren kennen en al 3x bij heb geslapen?
Ik moest giechelen.quote:
Hey, het is geen sexuele escapade! Ik ben gister bij m blijven slapen en we hebben niets gedaan behalve gepraat over van alles en eerst nog The Simpsons gekeken met z'n huisgenootje!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wauw, de moeite die jij doet om een anekdote in te luiden betreffende enkele sexuele escapades![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey, het is geen sexuele escapade! Ik ben gister bij m blijven slapen en we hebben niets gedaan behalve gepraat over van alles en eerst nog The Simpsons gekeken met z'n huisgenootje!![]()
Ff dit bewarenquote:[21:43] (SG): Wat een ramp moet het voor jou zijn F3, als Christian nu weg moet.
[21:43] (Fir3fly): Nogal ja
[21:43] (SG): En Dorine blijft.
[21:43] (Lynx666):moet er niet aan denken
[21:43] (Fir3fly): Dan gooi ík mijn account door de shredder
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fir3vlaai is nog beschikbaar als je snel bent. Voor het geval dat.
Helemaal mee eens....quote:Op zondag 28 januari 2007 22:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dorine dus weg. Eindelijk
Volgende week Christian en ik ben tevreden
maar anja en Sharon mogen ook niet weg...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef --Globe-- het volgende:
Leuke sport, topics vol baggeren.
Richy mag niet weg.![]()
Christian ook niet.
IDD.... nu voelde ik hoe Woelli zicht voeltquote:Op zondag 28 januari 2007 22:23 schreef --Globe-- het volgende:
Leuke sport, topics vol baggeren.
Dat weet je helemaal nietquote:Op zondag 28 januari 2007 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IDD.... nu voelde ik hoe Woelli zicht voelt![]()
Sharon heeft gewoon de beste stem.... en daarom hoort ze in de finale thuis.... Anja gun ik het ook wel... maar X6 ookquote:Op zondag 28 januari 2007 22:26 schreef --Globe-- het volgende:
Anja mag van mij wel weg. Sharon vind ik ook niet zo leuk eigenlijk, maar ze hoort eigenlijk wel in de finale thuis.
weltrusten....quote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ga naar mijn bedje toe. Zware dag geweest.
De groeten en tot morgen
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga de pc uitzetten.... weltrusten allemaal!
Viel wel mee vandaag.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga ook zo mn bed verschonen, kutwerk altijd.
Je dacht, laat ik zo op de late zondagavond nog even een zeer interessant gespreksonderwerp aansnijdenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Viel wel mee vandaag.
Iemand anders nog zn bed verschoond/opgemaakt?
Het was zó stil hierquote:Op zondag 28 januari 2007 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je dacht, laat ik zo op de late zondagavond nog even een zeer interessant gespreksonderwerp aansnijden?
nee, moet ik zo nog ff doenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Viel wel mee vandaag.
Iemand anders nog zn bed verschoond/opgemaakt?
24 en 25 mei 2001 waren de concerten i/d HMH.quote:Op maandag 29 januari 2007 00:58 schreef Lynx666 het volgende:
6 jaar nog maar?Ik dacht toch al bijna 10 jaar ofzo
Ik heb de cdquote:Op maandag 29 januari 2007 01:07 schreef Fir3fly het volgende:
Oh, K-Otic. Daar had ik toen echt een schijthekel aan.
Mijn playlist is al 2 dagen hetzelfdequote:Op maandag 29 januari 2007 01:12 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb Damn I Think I Love You nog in m'n playlist staan
gedownload
Ik zet alles in 1 gigantische playlist, en dan op randomquote:Op maandag 29 januari 2007 01:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mijn playlist is al 2 dagen hetzelfde.
Ik ook meestal, maar op dit moment is ie beperkt tot 1 artiestquote:Op maandag 29 januari 2007 01:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zet alles in 1 gigantische playlist, en dan op random
zo heb ik het ook, en het gebeurt niet vaak dat ik een nummer twee keer in een week hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 01:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zet alles in 1 gigantische playlist, en dan op random
Vertel iets spannends dan. Om de boel up te spicenquote:Op maandag 29 januari 2007 10:44 schreef chansadres het volgende:
Wat is het saaaaaai hier...
Verveel me stierlijk!
Altijd leuk als een schooldag uitvalt
*pakt sprookjesboek erbij*quote:Op maandag 29 januari 2007 11:22 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Vertel iets spannends dan. Om de boel up te spicen![]()
Ik vind haar écht niet mooi. Die lippen alleen al.. vooral in die L'Oréal reclames is ze bijna eng gewoon.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, Scarlett is echt mooi.
Peer! Vertel! Hoe was hetquote:Op maandag 29 januari 2007 13:17 schreef PeRi het volgende:
Hoi schatties.
Peri! Vertel vertel!quote:Op maandag 29 januari 2007 13:17 schreef PeRi het volgende:
Hoi schatties.
I really dont think so is wel een lekkere nummerquote:Op maandag 29 januari 2007 00:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Dit is gewoon 6 jaar geleden.
Tandproblemenquote:Op maandag 29 januari 2007 14:49 schreef superhero87 het volgende:
Hey Heineken, waarom kom jij niet naar de X factor meet?
Mijn twee voortanden zitten los. Dus ik mag niet veel doen. Moet een tijdje rustig houden. Lang verhaal.quote:
Ojee... mag je het huis niet uit ofzo?quote:Op maandag 29 januari 2007 14:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mijn twee voortanden zitten los. Dus ik mag niet veel doen. Moet een tijdje rustig houden. Lang verhaal.
Jawel dat nog wel, maar ik mag niet uitgaan en dat soort dingen. Geen alcohol door medicijnen, ik mag niet auto rijden. Dus ik moet het ff een tijdje rustig aan doen. Woensdag weer naar de tandarts. Dan hoop ik dat ze eruit zijn wat ze willen gaan doen.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ojee... mag je het huis niet uit ofzo?
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jawel dat nog wel, maar ik mag niet uitgaan en dat soort dingen. Geen alcohol door medicijnen, ik mag niet auto rijden. Dus ik moet het ff een tijdje rustig aan doen. Woensdag weer naar de tandarts. Dan hoop ik dat ze eruit zijn wat ze willen gaan doen.
Check je pm.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:56 schreef superhero87 het volgende:
[..]
![]()
Mag ik weten hoe het is gebeurd??
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben jij dom geworden.Ik ben niet met Louis van Gaal getrouwd
![]()
quote:Op maandag 23 februari 2004 16:15 schreef BVO het volgende:
Ik zal hier tijdens mijn vakantie ook nogmaar ff mijn 10 namen geven, ik yie alweer dat mijn smaak heel anders is dan van de rest
1. Alice
2. JK
3. Marlies
4. Maud
5. Meike
6. Irma
7. Boris
8. Eric
9. Robin
10. Ron
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:43 schreef BVO het volgende:
(1) (1) 1. Maud
(3) (2) 2. JK
(5) (3) 3. Marlies
(6) (4) 4. Irma
(9) (6) 5. Boris
(2) (5) 6. Alice
(10) (9) 7. Ron
(9) (7) 8. Eric
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:18 schreef superhero87 het volgende:
hahaha, ik vond Alice ook wel leuk hoor![]()
Hmm, daar heb je wel een beetje gelijk inquote:Op maandag 29 januari 2007 17:21 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
![]()
Dat had ik weer niet achter jou gezocht.
Melanie was een vervolg op Alice zo ongeveer.![]()
EUHM, ik ben globe.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Hmm, daar heb je wel een beetje gelijk in![]()
Maar verder heb ik vrijwel dezelfde favorieten als jij gehad: Hind, Raffaela, Elisaar...
maar nu ben jij voor Anja![]()
oh lol, ik dacht dat BVO tegen me sprakquote:Op maandag 29 januari 2007 17:26 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
EUHM, ik ben globe.
Dat betekent geen Hind, geen Raffaela, geen Elisaar en geen Anja ooit als favoriet gehad.
Had al zo'n vermoeden.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:28 schreef superhero87 het volgende:
[..]
oh lol, ik dacht dat BVO tegen me sprak![]()
Jamai, Nick, Christon en nu Richy.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Wie heb jij over the time als favorieten gehad dan?![]()
Wie?quote:
Je kunt zien dat jij een meisje bentquote:Op maandag 29 januari 2007 17:32 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Jamai, Nick, Christon en nu Richy.
Niet bij mijquote:Op maandag 29 januari 2007 17:35 schreef --Globe-- het volgende:
Nick Schilder!
Nu wel bekend van Nick en Simon.
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:41 schreef superhero87 het volgende:
vreselijke sbs6 kamper muziek...
Oh, nou ja, ik ben niet zo thuis in de Nederlands muziekindustrie. Eigenlijk helemaal nietquote:Op maandag 29 januari 2007 17:38 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ze hebben een zilveren harp gewonnen zelfs.
Uhuh! Vet relaxed! Lekkere aansluiting ook.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hip! Was je met de Eurostar ofzo?
Ik vond de Eurostar ook relaxed, heb op de terugweg alleen gigantisch lopen vloeken op een franse tuthola bij t Inchecken achter de baliequote:Op maandag 29 januari 2007 18:06 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhuh! Vet relaxed! Lekkere aansluiting ook.
Behalve de terugweg. Net voor de grens gestrand in België. Terug naar Antwerpen en met de stoptrein naar Roosendaal. Daar weer een stampvolle trein in naar Rotterdam. En zo 8 uur gedaan over een iets minder dan 6 uur durende reis. NS.
Hotel Niki, bij Paddington. Echt superrelaxed. Het cheapste hotel uit het boekje, maar we kwamen de kamer binnen en we hadden een twee persoonsbed, en nog twee eenpersoons, en ze sliepen lékker. Vet grote kamer, schoon, badkamer met badquote:Op maandag 29 januari 2007 18:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waar zat je qua slaapgelegenheid?
Nee, de enige pizza afhaal was de Chicken Spot en daar kwam deze (slechte) pizza dan ook vandaan. En we kregen discount want 'Yes, indian too yes.'quote:Op maandag 29 januari 2007 18:31 schreef Lynx666 het volgende:
Heet die pizzatent "Pizza Pizza"?
Dat was zaterdag toch al?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een geweldige dag vandaag. Davids terug naar Ajax
Simonquote:Op maandag 29 januari 2007 17:35 schreef --Globe-- het volgende:
Nick Schilder!
Nu wel bekend van Nick en Simon.
Alice en Meike gingen ten koste van hem door.
[afbeelding]
rechts![]()
Vandaag is het rond gekomen. Morgen wordt hij officieel gepresenteertquote:
Wat een geluk hadden ze toch weerquote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vandaag is het rond gekomen. Morgen wordt hij officieel gepresenteert![]()
En natuurlijk is er nog die heerlijke nasmaak na de overwinning van gisteren![]()
Pure klasse. Die groningers werden moe en wij pakken gewoon simpel de overwinning. We hebben het nog een beetje spannend gehouden door de laatste 10 minuten met een man minder te spelenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Wat een geluk hadden ze toch weer![]()
Ik mag hier volgende week nog wel posten als wij jullie verslagen hebben?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het checkte, was dit geen Ajaxtopic.
Laatste keer dat ik het checkte was dit ook geen [random club] VBL topic.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik mag hier volgende week nog wel posten als wij jullie verslagen hebben?
Wie zegt dat ik een supporter ben?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zeg al niks meer. Het lijkt me als feyenoordsupporter ook niet leuk om het over voetbal te hebben. Dat begrijp ik best
![]()
Ik mag het niet meer over voetbal hebben van Periquote:Op maandag 29 januari 2007 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat over voetbal, mooie tijd om binnen te zeilen.
Al staat Go Ahead op dit moment achter.![]()
kom jij eens met wat betersquote:Op maandag 29 januari 2007 21:03 schreef PeRi het volgende:
Zo wat een briljante oneliners weer overal Superhero.
Ben jij ook een kloon van Sven?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het duurt nog wel ff voordat elke kloon door de shredder is gehaald.... geduld.
Dat zal ie leuk vindenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben jij ook een kloon van Sven?
quote:
Is dat een leuke serie?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:44 schreef PeRi het volgende:
Oh ik ben What About Brian aan het kijken tot ik bij ben.
Dan de rest vanaf vrijdag nog.
Geen idee welke vent, ik keek dat niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:46 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Is dat een leuke serie?
Dat ventje vanSix feet under
zit er in toch?
Ik heb een soort voorstukje gezien op Net5 (quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is echt heel anders dan Heroes, heel ander genre ook.
Wat is dat nou weer dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:50 schreef PeRi het volgende:
Maar Fir3 je moet verdulleme nog How I Met Your Mother gaan kijken! 1,5 seizoen heb je in te halen!!!
Uhuh comedydramaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb een soort voorstukje gezien op Net5 () en dat zag er wel grappig uit. Het is toch wat meer comedy?
Leuk! Hilarisch! De beste comedy zowat ever! Na Will&Grace! Kijk!quote:
ja, het is weer Dinsdagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:54 schreef Lynx666 het volgende:
Mogguh
Ben brak
Straks ff Heroesdownloaden en boodschappen doen
Vandaag!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:09 schreef Lynx666 het volgende:
Wanneer is de nieuwe 24 eigenlijk beschikbaar? Elke woensdag toch?
februari pasquote:
Dat is het al over 2 dagen!quote:
Het is sneller 7 februari dan je denkt!quote:
Ja superleuk, helemaal mijn ding wat ik allemaal moet doen (artikelen schrijven, dingetjes regelen). Het was vooral nog meekijken vandaag, maar ik mocht al twee stukjes schrijven voor de sitequote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef PeRi het volgende:
Hoe was je eerste dag?!?!?!!
Klinkt goed zeg!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja superleuk, helemaal mijn ding wat ik allemaal moet doen (artikelen schrijven, dingetjes regelen). Het was vooral nog meekijken vandaag, maar ik mocht al twee stukjes schrijven voor de site. En de reistijd viel ook wel mee, er gaan gelukkig veel treinen van Rotterdam Alexander naar Gouda, elke tien minuten wel ofzo
. Maandag echt beginnen, superveel zin in
![]()
Alexander? Waar loop jij stage? Dat is bij mij!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja superleuk, helemaal mijn ding wat ik allemaal moet doen (artikelen schrijven, dingetjes regelen). Het was vooral nog meekijken vandaag, maar ik mocht al twee stukjes schrijven voor de site. En de reistijd viel ook wel mee, er gaan gelukkig veel treinen van Rotterdam Alexander naar Gouda, elke tien minuten wel ofzo
. Maandag echt beginnen, superveel zin in
![]()
Serieusquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:18 schreef PeRi het volgende:
[..]
Alexander? Waar loop jij stage? Dat is bij mij!
Dacht ik alquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
SerieusIn het grote PCM gebouw zit ik
.
Ja, maar aan de andere kant van de metrolijn. Bij de bussen/kant van het station.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:26 schreef BVO het volgende:
Das vlakbij Outland toch?
Daar ben iik ook weleens geweest, dat gebouw.
Ik ben er al heeeel lang niet geweestquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant van de metrolijn. Bij de bussen/kant van het station.
Maar kom jij wel eens in Outland? Ik heb nog muntjes die ik 2 jaar geleden ofzo overgehouden heb aan 1 bezoekje, je mag ze hebben als je wil?.
Mja ik kwam er sowieso nooit echt. Alleen voor schoolfeesten die we daar organiseerden. En bij de opening van Outland ben ik er toen geweestquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben er al heeeel lang niet geweest. Vroeger kwam ik er nog weleens, voor Outland, sinds het Outland heet ben ik er maar 1 keer geweest
.
ik moet nog 4 afleveringen van American Idol kijken....quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:03 schreef PeRi het volgende:
Nee hoor. Ik heb al gedoucht en gestudeerd en series ingehaald.
sushiquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:16 schreef PeRi het volgende:
Wat moet ik vanavond (te) eten (halen)? Ik wil iets lekkers en enigszins speciaal wellicht.
Ik wilde sushi, maar de ander met wie ik eet, niet.
Ik eet 4 dagen in de week groente en aardappelen, 1 keer in de week soep, 1 patatdag. EN 1 dag... of rijst, of pastaquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:24 schreef PeRi het volgende:
Rijst en kip (kerrie) eet ik standaard zowat.
.
Maak een quichequote:Op woensdag 31 januari 2007 11:16 schreef PeRi het volgende:
Wat moet ik vanavond (te) eten (halen)? Ik wil iets lekkers en enigszins speciaal wellicht.
Ik wilde sushi, maar de ander met wie ik eet, niet.
he bah.... dat is toch niet speciaal?quote:
Je kunt het speciaal mákenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
he bah.... dat is toch niet speciaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |