Niet tegen jouquote:Op zondag 28 januari 2007 18:52 schreef Tha_Erik het volgende:
CDP, en toch heb ik echt niks gemerkt van negatieviteit of snibbige reacties![]()
.
Ik zat eerder te denken aan die publieksopwarmer van gister bij X Factor.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:56 schreef Fir3fly het volgende:
Het optreden van Dorine is het eerste wat in me op komt bij het woord 'drama'.
Whehe, zeg dat maar in ShowChatquote:Op zondag 28 januari 2007 18:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, zeg. Een kloon is het begin van een multiple personality disorder.
Was Jacco er nietquote:Op zondag 28 januari 2007 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan die publieksopwarmer van gister bij X Factor.
Eens in de zoveel tijd is er weer een kloonparadequote:
Wat is het weer lang geleden he?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd is er weer een kloonparade.
Nee. Een of andere losert die echt zó niet grappig was.quote:
Maar dat heeft toch geen samenhang met de TT?quote:
Lauwe pis!quote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef chansadres het volgende:
De nieuwe single van Theo Maassen vindt je zeker super?
Nee maar heeft ook al drama genoeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Maar dat heeft toch geen samenhang met de TT?
Ik kon hem niet kwijt in mijn liveshow topicquote:
Nee, wel Mark eventjes na afloopquote:Op zondag 28 januari 2007 19:32 schreef BVO het volgende:
Heb je Henkjan nog gesroken CDP?
Leuk.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het decor gaat waarschijnlijk naar Spanje, die willen het huren!
Dat vond ik zo fijn aan Anja vorige week, die maakte idd gebruik van het hele decor.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dit decor erg leuk, maar vind wel dat er veel meer gebruik gemaakt mag worden van de grootte en de x vorm.
Beetje vrouwelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Bevallen de zonnebloemen een beetje?
Waarom zonnebloemen?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Ben je zo'n fan van ons cultureel erfgoed?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:05 schreef alwaysthebest het volgende:
Nee gekkie. We zijn bij #1001.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:13 schreef Gezondaar het volgende:
Zijn we écht al bij #1000?! Nee toch!![]()
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bedoel ik ben gewoon 19 a.s. woensdag en wat doe ik nou met m'n leven? Fucking nix, want iets afmaken lukt me niet...
3 scholen, 3 baantjes.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]![]()
Dude, je bent nog maar 19. Je hebt amper de tijd gehad om iets af te maken. So stop whining, you lil' bitch![]()
Zorg dat je in september met iets nieuws, leuks, tofs en nuttigs begint![]()
Zonnebloemen.quote:
Nee.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ben je zo'n fan van ons cultureel erfgoed?
Schrijf het er dan wat duidelijker tussen.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:16 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik bedoelde "voorbij #1000", maar jij kan natuurlijk weer niet tussen de regels door lezen![]()
Van Gogh heeft ook landschappenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Zonnebloemen..
En Vincent van Gogh..
[..]
Nee.. Ik wil alleen nog maar avatars met schilderijen. Eerst Modriaan gehad, daarna meisje met de parel, nu even iets van Van Gogh. Maar ik was eigenlijk op zoek naar een landschap, nu gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |