Vandaag is het rond gekomen. Morgen wordt hij officieel gepresenteertquote:
Wat een geluk hadden ze toch weerquote:Op maandag 29 januari 2007 20:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vandaag is het rond gekomen. Morgen wordt hij officieel gepresenteert![]()
En natuurlijk is er nog die heerlijke nasmaak na de overwinning van gisteren![]()
Pure klasse. Die groningers werden moe en wij pakken gewoon simpel de overwinning. We hebben het nog een beetje spannend gehouden door de laatste 10 minuten met een man minder te spelenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:54 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Wat een geluk hadden ze toch weer![]()
Ik mag hier volgende week nog wel posten als wij jullie verslagen hebben?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het checkte, was dit geen Ajaxtopic.
Laatste keer dat ik het checkte was dit ook geen [random club] VBL topic.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik mag hier volgende week nog wel posten als wij jullie verslagen hebben?
Wie zegt dat ik een supporter ben?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zeg al niks meer. Het lijkt me als feyenoordsupporter ook niet leuk om het over voetbal te hebben. Dat begrijp ik best
![]()
Ik mag het niet meer over voetbal hebben van Periquote:Op maandag 29 januari 2007 21:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Het gaat over voetbal, mooie tijd om binnen te zeilen.
Al staat Go Ahead op dit moment achter.![]()
kom jij eens met wat betersquote:Op maandag 29 januari 2007 21:03 schreef PeRi het volgende:
Zo wat een briljante oneliners weer overal Superhero.
Ben jij ook een kloon van Sven?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het duurt nog wel ff voordat elke kloon door de shredder is gehaald.... geduld.
Dat zal ie leuk vindenquote:Op maandag 29 januari 2007 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ben jij ook een kloon van Sven?
quote:
Is dat een leuke serie?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:44 schreef PeRi het volgende:
Oh ik ben What About Brian aan het kijken tot ik bij ben.
Dan de rest vanaf vrijdag nog.
Geen idee welke vent, ik keek dat niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:46 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Is dat een leuke serie?
Dat ventje vanSix feet under
zit er in toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |