Eens maar Ajax kennende gaan ze het niet doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:48 schreef Greetings het volgende:
7 miljoen plus de magistrale Luque (beter dan Babel) is een megadeal! Nu nog hopen dat Luque ook naar Ajax wil....
Nou de adoratie voor Platini viel bij Jack wel mee. En dat wilde hij duidelijk maken ookquote:Op maandag 29 januari 2007 02:05 schreef tong80 het volgende:
Absurd die adoratie van Platini.Je gaat met die keuze terug naar de jaren 50.
Idd, jammer, Youri ging er nog inhoudelijk op in, maar Jack moest even laten weten dat hij het niet zo had op Platini, en Fransen in het algemeen.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nou de adoratie voor Platini viel bij Jack wel mee. En dat wilde hij duidelijk maken ook.
Ik dacht meteen dat hij het over onze Truus had. Haaibaaike.quote:
Er heette meer mensen Truus, BOBquote:Op maandag 29 januari 2007 16:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht meteen dat hij het over onze Truus had. Haaibaaike.
Sorry Truus. Maar ik dacht aan je. Sorryquote:Op maandag 29 januari 2007 16:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Er heette meer mensen Truus, BOB [afbeelding]
Ben jij dom geworden.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Sorry Truus. Maar ik dacht aan je. Sorry.
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben jij dom geworden.Ik ben niet met Louis van Gaal getrouwd
![]()
iets met Zuid-Korea en Japan ofzo...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:21 schreef Cruoninga het volgende:
Wat is er met Ierland?
Ja zo kom ik ook wel aan mijn 69 posts per dag...quote:
Lijkt me juist interssant te horen waarom het mis ging in Kameroen.quote:
Ik denk dat het over e-mails gaatquote:Op zondag 4 februari 2007 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me juist interssant te horen waarom het mis ging in Kameroen.
Mij niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me juist interssant te horen waarom het mis ging in Kameroen.
quote:
Nee man er waren zware rellen bij de ArenA! Dat moet natuurlijk besproken worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef koningdavid het volgende:
Hopenlijk gaan ze het bij Studio Randzaken het eindelijk eens uitgebreid over de competitie hebben. Er valt genoeg te bespreken lijkt mij.
Doen ze denk ik vaak niet omdat ze geen beelden hebben dus hebben ze er ook geen zin inquote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef koningdavid het volgende:
Hopenlijk gaan ze het bij Studio Randzaken het eindelijk eens uitgebreid over de competitie hebben. Er valt genoeg te bespreken lijkt mij.
Toch niet wéér over Van Bommel en RVNquote:Op zondag 4 februari 2007 21:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee man er waren zware rellen bij de ArenA! Dat moet natuurlijk besproken worden.
En het nederlands elftal moet binnenkort weer spelen
Ik pas in ieder geval.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben Arie nu al beu.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben Arie nu al beu.
Hetzelfde hier,quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben Arie nu al beu.
Het lijkt er zowaar op dat ze het er ook over gaan hebben.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef koningdavid het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |