Net alsof Babel ook zo goed was vandaagquote:Op zondag 17 december 2006 22:40 schreef golfer het volgende:
Gelul van Jack over Babel.
Huntelaar scoorde vrijwel al die doelpunten uit voorzetten van de rechterkant, waar Babel niet liep.
Als je Feyenoord, Oranje, Polen, T&T, van Gaal en Beenhakker interessant vindt. Maar het was geen uitzending die een prijs gaat pakken.quote:Op zondag 17 december 2006 23:35 schreef dndiek het volgende:
Is het de moeite om morgen de HH te kijken
Leo heeft denk ik groot gelijk met Leoquote:Op zondag 17 december 2006 22:35 schreef golfer het volgende:
En nou maar hopen dat Ten Cate het ongelijk van Leo gaat bewijzen met Leonardo.
Da's toch nog maar te bezien, Don Leo zei dat ook van Cruz en die speelt toch erg regelmatig bij Inter.quote:Op maandag 18 december 2006 03:53 schreef erkel het volgende:
[..]
Leo heeft denk ik groot gelijk met Leomaar ff serieus, Beenhakker heeft paar jaar Leonardo rond zien lopen bij Feyenoord, hij weet echt wel hoe dat ventje in elkaar steekt.
Vanmiddag om 13.20 is er ook nog een herhalingquote:Op maandag 18 december 2006 03:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
TVP voor als het weer op internet geplaatst wordt
T' is eigenlijk vanaf dat Sneijder minder meedoet beter gegaan met Huntelaar, alle ballen worden nou weer op de spits gegooit in plaats van dat Sneijder alle ballen van een afstandje op doel ramt.quote:Op zondag 17 december 2006 22:40 schreef golfer het volgende:
Gelul van Jack over Babel.
Huntelaar scoorde vrijwel al die doelpunten uit voorzetten van de rechterkant, waar Babel niet liep.
Staan de oudere uitzendingen ook online?quote:Op maandag 18 december 2006 09:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het staat al op internet, onder:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tbal/bb.20061217.asf
en
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)etbal/bb.20061217.rm
jaquote:Op maandag 18 december 2006 18:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Staan de oudere uitzendingen ook online?
Enig idee vanaf welke minuut Leo uithaald richting Van Gaal ?quote:Op maandag 18 december 2006 09:21 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het staat al op internet, onder:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)tbal/bb.20061217.asf
en
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)etbal/bb.20061217.rm
Ergens halverwegequote:Op maandag 18 december 2006 22:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Enig idee vanaf welke minuut Leo uithaald richting Van Gaal ?
Volgens mij ging dat over dat ie een column gehad heeftquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:44 schreef brando het volgende:
Wat was dat over een column? Heeft Leo (weer) een column?
Hm. Ja, zou kunnen. Hij had vroeger een column in VI, maar toen hij weer in Nederland kwam werken, is hij daarmee gestopt. Ik dacht dat, nu hij weer in het buitenland werkt, hij weer een column had gevonden. Ik bedoel: ik lees geen De Telegraaf enzoquote:Op dinsdag 19 december 2006 07:41 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Volgens mij ging dat over dat ie een column gehad heeft
Nee.quote:Op zondag 24 december 2006 21:19 schreef hello_moto1992 het volgende:
Komt het vanavond niet?
quote:Op zondag 17 december 2006 22:47 schreef golfer het volgende:
Volgende week zondag geen uitzending, wel dinsdag (2e kerstdag) met Freek de Jonge.
Ooit van het staafincident gehoord ? En het cabaret 'Bloed aan de paal ?'quote:Op zondag 24 december 2006 21:42 schreef dndiek het volgende:
Wat heeft Freek de Jonge met voetbal te maken
Ouwe koeien-verhaal dus....quote:Op zondag 24 december 2006 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit van het staafincident gehoord ? En het cabaret 'Bloed aan de paal ?'
Ja, maar je zei niet dat er geen ouwe koeien gepost mochten worden.quote:
Zelfde doelgroep.quote:Op zondag 24 december 2006 21:59 schreef Erwtensoep het volgende:
tv toppers met de jostiband?
Ja en als je het niet wil zien moet je naar Ned-2 kijken op dat moment. Is Freek ook te zien maar dan als predikant.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:14 schreef Superheld het volgende:
Met Freek de Jonge?
quote:
Die is leuk.quote:
Nee als Swiebertjequote:Op dinsdag 26 december 2006 22:58 schreef Erasmusch het volgende:
Als predikant?
Co Adriaanse is zijn grootste fanquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Ton Boot!
In principe wel, als Ajax gewoon normaal voetbalde had Vitesse er nooit 4 ingeschoten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Studio ajax
![]()
Weer niks over hoe goed vitesse de 2de helft was , nee het lag weer aan ajax![]()
Zulke beelden blijven prachtigquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:39 schreef tong80 het volgende:
De tranen van Gomes. Schitterend in zijn triestheid. Echt mooi man.,
Praten over voetbal, net als de rest.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:32 schreef Duiveltja het volgende:
Freek mag ophoeren. Wtf doet hij daar.
Ja oke , maar het gaat elke keer maar daar overquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
In principe wel, als Ajax gewoon normaal voetbalde had Vitesse er nooit 4 ingeschoten.
Zeker.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:39 schreef tong80 het volgende:
De tranen van Gomes. Schitterend in zijn triestheid. Echt mooi man.,
quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:41 schreef -Hans- het volgende:
Erg mooi inderdaad het interview met Gomes.
iddquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Moet die vuile rattekop Grosso nou echt in beeld ?![]()
![]()
![]()
Bij dezequote:Op dinsdag 26 december 2006 19:20 schreef koningdavid het volgende:
Als dat zogenaamde grappige filmpje met Freek de Jonge en Advocaat weer langskomt zet ik de TV gelijk uit.
Ik heb me eraan gehouden.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:20 schreef koningdavid het volgende:
Als dat zogenaamde grappige filmpje met Freek de Jonge en Advocaat weer langskomt zet ik de TV gelijk uit.
Ik heb met je meegedaanquote:Op dinsdag 26 december 2006 23:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb me eraan gehouden.
Freek de Jonge
Talpa > Voetbal Insite > Studio Voetbalquote:Op woensdag 27 december 2006 00:09 schreef wegwezer het volgende:
Steeds weer lees ik dat het over voetbal zou moeten gaan. En steeds weer vind ik dat de grootste onzin, want het GAAT over voetbal. Levendige discussie, meningen die hout snijden en boeiende gasten die er toe doen. Ik snap het probleem niet. Op zondag bij Tien gaat het nergens over en op maandag hoor ik Van Hanegem alleen maar morren en mompelen tegen een verschrikkelijke presentatrice. Derksen redt daar de show. Studio Voetbal loopt met afstand voorop!
Studio Voetbal > Voetbal Insite >.................................................................................................Talpaquote:Op woensdag 27 december 2006 00:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Talpa > Voetbal Insite > Studio Voetbal
naar mijn mening
Wat een gelul!quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:41 schreef -Hans- het volgende:
Erg mooi inderdaad het interview met Gomes.
Nee precies, er werden ook wel punten besproken die nog hun intrede in het voetbal moeten maken.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:55 schreef Ambrosius het volgende:
Het was niet erg om eens iemand van buiten het voetbal te horen iig.
Oh, leuk. Het begint weer!quote:Op zondag 14 januari 2007 08:39 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Vanavond Bert Van Marwijk.
Youri gaat dominerenquote:Op zondag 14 januari 2007 10:24 schreef maril het volgende:
Studio duitsland.
Vond het een van de meest vervelende uitzendingen van het seizoen. Geouwehoer over dingen die we allemaal al weten en waar je toch geen oplossing voor kan vinden.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke uitzending.. Met Bert , Hugo en Youri
Jammer dat Jack volgende week niet is![]()
quote:
Die Toine Peper deed het goed een tijd terug, waarom hij dan niet?quote:
Omdat de NOS niet goed wijs is.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die Toine Peper deed het goed een tijd terug, waarom hij dan niet?![]()
Toine van Peperstraten. en omhooggekickedquote:Op maandag 15 januari 2007 16:44 schreef tong80 het volgende:
Ik heb destijds nog een topic over Toine geopend.
en natuurlijk over de straf voor Feyenoord.quote:
Van Bommel 34xquote:Op zondag 21 januari 2007 12:17 schreef koningdavid het volgende:
Hoe vaak zal het woord 'voetbalwet' vanavond vallen?
Ik gok op 12
Laat mij er buitenquote:Op zondag 21 januari 2007 14:56 schreef rubbereend het volgende:
Jeu gaat lekker joviaal zitten doen en zal het achterste van zn tong niet laten zien. Heel jammer want die man betekent veel voor het Nederlandse voetbal!
Niet zo negatief zeg, kom op!quote:Op zondag 21 januari 2007 12:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah bij voorbaat al een aflevering afzeiken.
Top instelling
Lijkt me logisch.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:02 schreef borisz het volgende:
onderwerp nummer één: feijenoord
Tsja, wat moet je daar nu mee?quote:Op zondag 28 januari 2007 10:26 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ernie Brandts en Earnest Stewart zijn vanavond te gast.
Saaie gasten.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:26 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ernie Brandts en Earnest Stewart zijn vanavond te gast.
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef vitessezuid113 het volgende:
ze hebben een keer beelden van Tien
Ernie Stewartquote:Op zondag 28 januari 2007 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Huh zie nu pas dat er iemand naast Youri nog zit![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Dan ga je Caroline Tensen kijken
Eens maar Ajax kennende gaan ze het niet doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:48 schreef Greetings het volgende:
7 miljoen plus de magistrale Luque (beter dan Babel) is een megadeal! Nu nog hopen dat Luque ook naar Ajax wil....
Nou de adoratie voor Platini viel bij Jack wel mee. En dat wilde hij duidelijk maken ookquote:Op maandag 29 januari 2007 02:05 schreef tong80 het volgende:
Absurd die adoratie van Platini.Je gaat met die keuze terug naar de jaren 50.
Idd, jammer, Youri ging er nog inhoudelijk op in, maar Jack moest even laten weten dat hij het niet zo had op Platini, en Fransen in het algemeen.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nou de adoratie voor Platini viel bij Jack wel mee. En dat wilde hij duidelijk maken ook.
Ik dacht meteen dat hij het over onze Truus had. Haaibaaike.quote:
Er heette meer mensen Truus, BOBquote:Op maandag 29 januari 2007 16:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik dacht meteen dat hij het over onze Truus had. Haaibaaike.
Sorry Truus. Maar ik dacht aan je. Sorryquote:Op maandag 29 januari 2007 16:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Er heette meer mensen Truus, BOB [afbeelding]
Ben jij dom geworden.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Sorry Truus. Maar ik dacht aan je. Sorry.
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben jij dom geworden.Ik ben niet met Louis van Gaal getrouwd
![]()
iets met Zuid-Korea en Japan ofzo...quote:Op maandag 29 januari 2007 16:21 schreef Cruoninga het volgende:
Wat is er met Ierland?
Ja zo kom ik ook wel aan mijn 69 posts per dag...quote:
Lijkt me juist interssant te horen waarom het mis ging in Kameroen.quote:
Ik denk dat het over e-mails gaatquote:Op zondag 4 februari 2007 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me juist interssant te horen waarom het mis ging in Kameroen.
Mij niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me juist interssant te horen waarom het mis ging in Kameroen.
quote:
Nee man er waren zware rellen bij de ArenA! Dat moet natuurlijk besproken worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef koningdavid het volgende:
Hopenlijk gaan ze het bij Studio Randzaken het eindelijk eens uitgebreid over de competitie hebben. Er valt genoeg te bespreken lijkt mij.
Doen ze denk ik vaak niet omdat ze geen beelden hebben dus hebben ze er ook geen zin inquote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef koningdavid het volgende:
Hopenlijk gaan ze het bij Studio Randzaken het eindelijk eens uitgebreid over de competitie hebben. Er valt genoeg te bespreken lijkt mij.
Toch niet wéér over Van Bommel en RVNquote:Op zondag 4 februari 2007 21:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nee man er waren zware rellen bij de ArenA! Dat moet natuurlijk besproken worden.
En het nederlands elftal moet binnenkort weer spelen
Ik pas in ieder geval.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben Arie nu al beu.
quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben Arie nu al beu.
Hetzelfde hier,quote:Op zondag 4 februari 2007 22:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ben Arie nu al beu.
Het lijkt er zowaar op dat ze het er ook over gaan hebben.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:59 schreef koningdavid het volgende:
Nee, hij zei dat HIJ nog nooit van hem gehoord had.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef Smeich het volgende:
Zei Arie nu dat voor vanavond nog niemand van Dembele had gehoord?
Heeftie geleerd bij ter land ter zee en in de luuuuuuuuuchtquote:Op zondag 4 februari 2007 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Wanneer gaat van Gelder eens leren hoe je vragen moet stellen? Hij is de presentator, hij hoeft niet iedere keer zijn mening te geven zodat anderen daar op kunnen reageren.
Jij stelt alleen vragen tijdens presentaties?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Wanneer gaat van Gelder eens leren hoe je vragen moet stellen? Hij is de presentator, hij hoeft niet iedere keer zijn mening te geven zodat anderen daar op kunnen reageren.
Het blijven dan ook afschuwelijke beelden.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef MaxPower het volgende:
dat dreigende muziekje ook onder de beelden![]()
Precies, goedkoop scoren dus door het onnodig te dramatiseren. De beelden spreken immers voor zich.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Het blijven dan ook afschuwelijke beelden.
Nou ja dat Haan niet weet wie Mendes da Silva is valt nog wel redelijk te begrijpen... en dat Youri en Hugo niet precies weten welk rugnummer hij heeft snap ik ook nog welquote:Op zondag 4 februari 2007 23:18 schreef koningdavid het volgende:
Hadden ze eindelijk eens redelijke gespreksonderwerpen, werd het weer duidelijk hoe matig de analytici eigenlijk.
Over Mendes da Silva:
"Uhh... wie was dat?"
"Was dat die nummer 24?"
"Nee... dat was diegene die gewisseld werd toch?"
"Werd hij gewisseld?"
"..."
![]()
Als Arie Haan niet eens een international van Oranje kent, dan heeft hij ook niks bij Studio Voetbal te zoeken lijkt mij.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou ja dat Haan niet weet wie Mendes da Silva is valt nog wel redelijk te begrijpen... en dat Youri en Hugo niet precies weten welk rugnummer hij heeft snap ik ook nog wel
Tegenwoordig is elk b-voetballertje international van Oranje, als je dat allemaal nog bij moet gaan houden...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als Arie Haan niet eens een international van Oranje kent, dan heeft hij ook niks bij Studio Voetbal te zoeken lijkt mij.
Hij komt uit de prov. Groningenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:32 schreef kassenbouwer het volgende:
Wat heeft die Arie Haan trouwens een raar accent. Waar komt ie oorspronkelijk vandaan? Het kan ook zijn dat hij al zo lang in het buitenland zit, dat hij het Nederlands een beetje verleerd is ofzo.
Vrijwel alle beelden die je gisteravond zag waren al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren oud.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef tong80 het volgende:
Volgens Digger mochten we hier gen topic over openen.
Ik vind het behoorlijk kwalijk dat Hugo Borst wel weet te melden dat hij Mendes een slechte voetballer vindt, maar welk rugnummer hij heeft is dan weer een stuk moeilijker te achterhalen/onthouden en of hij middenvelder dan wel verdediger stond is blijkbaar ook slechts een detail.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nou ja dat Haan niet weet wie Mendes da Silva is valt nog wel redelijk te begrijpen... en dat Youri en Hugo niet precies weten welk rugnummer hij heeft snap ik ook nog wel
Beter dan de nationale competitie compleet negeren enkel omdat je de rechten kwijt bent. Alle voetbalfans hebben die beelden toch al gezien 3 uur voor SV; het is eerder overdreven om ze nog een keer te laten zien. Tot nu toe gingen ze het vaak heel geforceerd over Oranje, de Champions League of over bepaalde bestuurlijke aangelegenheden hebben om het maar niet over de eredivisie te hoeven hebben.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:41 schreef rubbereend het volgende:
rare uitzending, uitgebreid lullen over een wedstrijd zonder de beelden.....
Gelukkig hadden ze het over de wedstrijden. Ik was al blij dat het Nederlands elftal niet aan de orde kwamquote:Op zondag 4 februari 2007 23:41 schreef rubbereend het volgende:
rare uitzending, uitgebreid lullen over een wedstrijd zonder de beelden.....
Beetje lastig als je in Kameroen zit...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als voetbalkenner Arie Haan mag je toch wel weten wie David Mendes Da Silva is![]()
Een weekend, misschien twee weekenden geen voetbal in Italië.Kom op Digger.quote:Op maandag 5 februari 2007 07:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vrijwel alle beelden die je gisteravond zag waren al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren oud.
En een nieuw topic hiervoor openen? Waarom kan het niet in het Serie A topic?
Blijf je tenminste ook verschoond van die onwetenden die niet van reageer knopjes af kunnen blijven
Ja en dus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een weekend, misschien twee weekenden geen voetbal in Italië.Kom op Digger.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:06 schreef tong80 het volgende:
Nivelle de Franse agent is niet overleden.
Maar je bent het toch met me eens dat dit extreem was qua suporters die deelnemen ?
Het is ook wel steeds slechter gesteld met de gasten die ze uitnodigen. Misschien hebben ze onderhand met iedereen ruzie gemaakt, zodat niemand meer wil. Nodig weer een keer een speler of een trainer van een topclub (Louis van Gaal bijv.) uit ofzo!quote:
Die is toch technisch directeur bij Feyenoord, das toch wel hoog lijkt me...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Het is ook wel steeds slechter gesteld met de gasten die ze uitnodigen. Misschien hebben ze onderhand met iedereen ruzie gemaakt, zodat niemand meer wil. Nodig weer een keer een speler of een trainer van een topclub (Louis van Gaal bijv.) uit ofzo!
Ja technisch directeur van de nummer vijf van Nederland. Allemaal miskopen, en het enige wat hij inderdaad kan zeggen is: we hebben het budget niet. Dat gezeur over het slechte beleid bij Feyenoord komt ook echt eens in de 3 weken weer terug bij Studio Voetbal.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die is toch technisch directeur bij Feyenoord, das toch wel hoog lijkt me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |