Nee, hij zei dat HIJ nog nooit van hem gehoord had.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:42 schreef Smeich het volgende:
Zei Arie nu dat voor vanavond nog niemand van Dembele had gehoord?
Heeftie geleerd bij ter land ter zee en in de luuuuuuuuuchtquote:Op zondag 4 februari 2007 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Wanneer gaat van Gelder eens leren hoe je vragen moet stellen? Hij is de presentator, hij hoeft niet iedere keer zijn mening te geven zodat anderen daar op kunnen reageren.
Jij stelt alleen vragen tijdens presentaties?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Wanneer gaat van Gelder eens leren hoe je vragen moet stellen? Hij is de presentator, hij hoeft niet iedere keer zijn mening te geven zodat anderen daar op kunnen reageren.
Het blijven dan ook afschuwelijke beelden.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef MaxPower het volgende:
dat dreigende muziekje ook onder de beelden![]()
Precies, goedkoop scoren dus door het onnodig te dramatiseren. De beelden spreken immers voor zich.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Het blijven dan ook afschuwelijke beelden.
Nou ja dat Haan niet weet wie Mendes da Silva is valt nog wel redelijk te begrijpen... en dat Youri en Hugo niet precies weten welk rugnummer hij heeft snap ik ook nog welquote:Op zondag 4 februari 2007 23:18 schreef koningdavid het volgende:
Hadden ze eindelijk eens redelijke gespreksonderwerpen, werd het weer duidelijk hoe matig de analytici eigenlijk.
Over Mendes da Silva:
"Uhh... wie was dat?"
"Was dat die nummer 24?"
"Nee... dat was diegene die gewisseld werd toch?"
"Werd hij gewisseld?"
"..."
![]()
Als Arie Haan niet eens een international van Oranje kent, dan heeft hij ook niks bij Studio Voetbal te zoeken lijkt mij.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nou ja dat Haan niet weet wie Mendes da Silva is valt nog wel redelijk te begrijpen... en dat Youri en Hugo niet precies weten welk rugnummer hij heeft snap ik ook nog wel
Tegenwoordig is elk b-voetballertje international van Oranje, als je dat allemaal nog bij moet gaan houden...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als Arie Haan niet eens een international van Oranje kent, dan heeft hij ook niks bij Studio Voetbal te zoeken lijkt mij.
Hij komt uit de prov. Groningenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:32 schreef kassenbouwer het volgende:
Wat heeft die Arie Haan trouwens een raar accent. Waar komt ie oorspronkelijk vandaan? Het kan ook zijn dat hij al zo lang in het buitenland zit, dat hij het Nederlands een beetje verleerd is ofzo.
Vrijwel alle beelden die je gisteravond zag waren al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren oud.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef tong80 het volgende:
Volgens Digger mochten we hier gen topic over openen.
Ik vind het behoorlijk kwalijk dat Hugo Borst wel weet te melden dat hij Mendes een slechte voetballer vindt, maar welk rugnummer hij heeft is dan weer een stuk moeilijker te achterhalen/onthouden en of hij middenvelder dan wel verdediger stond is blijkbaar ook slechts een detail.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nou ja dat Haan niet weet wie Mendes da Silva is valt nog wel redelijk te begrijpen... en dat Youri en Hugo niet precies weten welk rugnummer hij heeft snap ik ook nog wel
Beter dan de nationale competitie compleet negeren enkel omdat je de rechten kwijt bent. Alle voetbalfans hebben die beelden toch al gezien 3 uur voor SV; het is eerder overdreven om ze nog een keer te laten zien. Tot nu toe gingen ze het vaak heel geforceerd over Oranje, de Champions League of over bepaalde bestuurlijke aangelegenheden hebben om het maar niet over de eredivisie te hoeven hebben.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:41 schreef rubbereend het volgende:
rare uitzending, uitgebreid lullen over een wedstrijd zonder de beelden.....
Gelukkig hadden ze het over de wedstrijden. Ik was al blij dat het Nederlands elftal niet aan de orde kwamquote:Op zondag 4 februari 2007 23:41 schreef rubbereend het volgende:
rare uitzending, uitgebreid lullen over een wedstrijd zonder de beelden.....
Beetje lastig als je in Kameroen zit...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
Als voetbalkenner Arie Haan mag je toch wel weten wie David Mendes Da Silva is![]()
Een weekend, misschien twee weekenden geen voetbal in Italië.Kom op Digger.quote:Op maandag 5 februari 2007 07:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vrijwel alle beelden die je gisteravond zag waren al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren oud.
En een nieuw topic hiervoor openen? Waarom kan het niet in het Serie A topic?
Blijf je tenminste ook verschoond van die onwetenden die niet van reageer knopjes af kunnen blijven
Ja en dus?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een weekend, misschien twee weekenden geen voetbal in Italië.Kom op Digger.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:06 schreef tong80 het volgende:
Nivelle de Franse agent is niet overleden.
Maar je bent het toch met me eens dat dit extreem was qua suporters die deelnemen ?
Het is ook wel steeds slechter gesteld met de gasten die ze uitnodigen. Misschien hebben ze onderhand met iedereen ruzie gemaakt, zodat niemand meer wil. Nodig weer een keer een speler of een trainer van een topclub (Louis van Gaal bijv.) uit ofzo!quote:
Die is toch technisch directeur bij Feyenoord, das toch wel hoog lijkt me...quote:Op zondag 11 februari 2007 13:23 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Het is ook wel steeds slechter gesteld met de gasten die ze uitnodigen. Misschien hebben ze onderhand met iedereen ruzie gemaakt, zodat niemand meer wil. Nodig weer een keer een speler of een trainer van een topclub (Louis van Gaal bijv.) uit ofzo!
Ja technisch directeur van de nummer vijf van Nederland. Allemaal miskopen, en het enige wat hij inderdaad kan zeggen is: we hebben het budget niet. Dat gezeur over het slechte beleid bij Feyenoord komt ook echt eens in de 3 weken weer terug bij Studio Voetbal.quote:Op zondag 11 februari 2007 13:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die is toch technisch directeur bij Feyenoord, das toch wel hoog lijkt me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |