quote:Op zondag 28 januari 2007 11:11 schreef Iksje het volgende:
Volgens mij krijgen vandaag toch nog 1 ukje te zien... Vivi ligt vast te puffen nu(Of slaapmeisje, of Beefcake...)
Mijn lief heeft vannacht alvast de oefenbevalling gedroomd... hij moest mij ondersteunen en op knopjes duwen en aan hendeltjes trekken... en hij deed elke keer wat fout. Gelukkig had de dokter een resetknopje... kwam de baby er tot de schoudertjes uit, floeps, reset, weer naar boven... en dan mochten we daarna thuis nog even oefenen en over een maandje terugkeren naar het ziekenhuis. Het mooie was dat ik van al die herhaalde bevallingen geen pijn had![]()
Oh nee, je moeder leest mee!quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:04 schreef Vivi het volgende:
Hallo
Nou hier is van alles aan de gang, sinds vannacht heb ik heel fijne (oefen?) weeen, best heftig zo af en toe! Die had ik dus vannacht al maar omdat mijn moeder gisteren nogal op tilt sloeg omdat ze op Fok! moest lezen over het wandelende propje dacht ik dat ik haar beter eerst even kon bellen voordat ik dat hier meldde
(Ze is zenuwachtiger dan ik).
Ik moet straks de verloskundige terugbellen (had ik vanochtend ook al ff gedaan) en dan beslist ze of ze vast even komt kijken..Ik houd jullie op de hoogte en BE; je staat al voorgeprogrammeerd hoor in mijn telefoon![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef zagreb het volgende:
Hi hier is de moeder van vivi,
Haar vriendje belde mij net om te melden dat ze NU naar het ziekenhuis gaan.
Hoorde op de achtergrond een duidelijke oerkreet,wat betekent dat ik nu moet opschieten (ik zit in Beverwijk) en zij in Zeist.
Dus lieverds, allemaal duimen voor vivi hoor...(een een beetje voor mij![]()
![]()
![]()
Moeten we een fok sms service opzetten om je op de hoogte te houden?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:01 schreef linda856763 het volgende:
Vivi!![]()
![]()
.
verdikkie, moet zo weg, en kan pas ergens morgennacht weer internetten...
Zoiets had ik ook wel willen hebben toen ik ging bevallen. Maar het was al gebeurd voor jullie er erg in haddenquote:Op zondag 28 januari 2007 18:31 schreef Brighteyes het volgende:
kunstwerkje met smilies
mama-vivi jij ook sterkte hoor! tis niet niks denk ik als je eigen dochter een kindje krijgt!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef zagreb het volgende:
Hi hier is de moeder van vivi,
Haar vriendje belde mij net om te melden dat ze NU naar het ziekenhuis gaan.
Hoorde op de achtergrond een duidelijke oerkreet,wat betekent dat ik nu moet opschieten (ik zit in Beverwijk) en zij in Zeist.
Dus lieverds, allemaal duimen voor vivi hoor...(een een beetje voor mij![]()
![]()
![]()
Als dat zou kunnenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:08 schreef reese.com het volgende:
[..]
Moeten we een fok sms service opzetten om je op de hoogte te houden?
Alsnog eentje maken?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:10 schreef snoopy het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook wel willen hebben toen ik ging bevallen. Maar het was al gebeurd voor jullie er erg in hadden![]()
Kijk! Daar hebben we wat aan!quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Alsnog eentje maken?![]()
Ik was al aan het nadenken over Slaapmeisje... is een beetje lang.Maar SM is ook weer zo wat.
en? en?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb net gesms't om 'r succes te wensen.![]()
Hopend op een update.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vivi en vriend EN oma Zagreb van hartje met jullie(klein)zoon
Ik gok erop dat het iig geen Nederlandse naam is, geen Kees of Sjoerd of Remco ofzo iets.
Of Engels of iets exotisch.
Hé Slaapkopje wakker worden! Hoe'st met oe?Als je niet lacht, ben je dood.
Och, natuurlijk.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:52 schreef kozakken het volgende:
Moonah, staat in 'wachten op t tweede streepje'
Dylan is vandaag bij mijn moeder, dus dat scheelt al een hoop. En als hij er wel is, kan hij zichzelf goed vermaken als dat nodig is. Af en toe opstaan om iets te eten/drinken te maken en te verschonen kan wel toch?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:45 schreef livelink het volgende:
Lukt dat wel met Dylan om je heen?
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:06 schreef zagreb het volgende:
daarbenkweer.![]()
![]()
Ik moest van vivi vertellen:![]()
[...]
3 Brighteyes, vvi heeft haar adapter vergeten, dus ze kan je niet bellen in het ziekenhuis.
maar hele lieve knuffel van vivi.![]()
*uitademtquote:oh ja en ik mag de naam verklappen!!!!!!!!!!
Hij heet..............................![]()
![]()
![]()
............................................
..........................JAY DEAN!!!!!!!![]()
![]()
![]()
dag lieverds, ik ga nu kraamzorg bellen enzo.
quote:
quote:Nu moet ik dat allemaal gaan vertellen, denkt ze dat ik zo ongeveer de zaak weer overneem.....![]()
Ben een stuk beter mobielquote:Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Hey Nikky! Hoe is het met jou dan?
Inmiddels een beetje mobiel? En hoe is het metDana
?
mits er geen airbag voorin zitquote:Op maandag 29 januari 2007 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Maxi cosi is het merk.En dan zijn er ook neppers.
In principe passen ze in elke auto omdat ze via de gordel vastgezet worden. Voorin bedoel ik. Meestal staan ze voorin.
Ik heb deze woensdag de 41 weken controle en vind het eigenlijk best wel leuk om Bompie nog een keer op de echo te zienquote:Op maandag 29 januari 2007 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Slaapmeis wanneer moest jij nu weer naar het zh?
Da hebben wij ook, maar we klemmen hem vast door de voorste stoel naar achteren te schuiven.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:00 schreef beefcake het volgende:
Volgens mij zijn maxi-cosi en römer het beste getest, maar heel zeker weet ik het niet. En in sommige auto's past geen stoeltje achterin nee, bij onze vorige auto was de gordel te kort.
Zonder gordel?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Da hebben wij ook, maar we klemmen hem vast door de voorste stoel naar achteren te schuiven.
Wij hebben niet eens een gordel achterin, dus het plan was eerst om de maxicosi voorin te zetten, maar ik vond dat nog zo wankel zitten, he.quote:
Zoveel zie je niet hoor, de gyn kijkt vooral naar de placenta en het vruchtwater....quote:Op maandag 29 januari 2007 16:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik heb deze woensdag de 41 weken controle en vind het eigenlijk best wel leuk om Bompie nog een keer op de echo te zienHet voornaamste is dat hij het nog naar zijn zin heeft daarbinnen en dan hou ik het nog wel uit met die buik
Ja, maar dat is dan voor nieuwe auto's die zo een bevestigingssysteem hebben, dacht ik.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:55 schreef cattie het volgende:
Bass-Miss, maxi-cosi heeft ook de isoFix, dan heb je geen gordels nodig.
Ik dacht al dat dit verkeerd begrepen zou worden. Nee, hij zít vast, maar de gordel is niet lang genoeg om erachter langs te gaan en dús klemmen we hem ook nog eens vast met de voorstoel.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:49 schreef cattie het volgende:
Vivi gefeliciteerd!!!!
PV, zonder gordel? Dat is heel gevaarlijk, bij een harde botsing zal de voorstoel waarschijnlijk wel wat bewegen en Kendahl dus met zitje en al door de auto vliegen.
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:35 schreef beefcake het volgende:
Oh dat is lekker beaker, zwemmen! Ik hoop alleen wel voor je dat het water extra warm is, want door al die ontspanning koel je wel behoorlijk af is mijn ervaring!
Renzellquote:Op maandag 29 januari 2007 21:48 schreef renzell het volgende:
He bah. Ik krijg net een heel naar bericht. Mijn goede vriendinnetje, die ruim 33 weken zwanger is van haar eerste kind, is een paar dagen geleden opgenomen in het ziekenhuis omdat het kindje niet goed genoeg groeide. Nu, na heel veel echo's en ctg's, blijkt dat er waarschijnlijk ook sprake is van een hartafwijking. Plus dat de placenta en navelstreng niet voldoende voedsel bij het kindje brengen, waardoor ie nu, met bijna 34 weken, pas 1700 gram weegt. Ze denken waarschijnlijk te moeten opereren zodra hij geboren is, maar dat kunnen ze niet bij zo'n kleintje. Daarvoor moet ie minstens 2 kilo zijn, maar dat gaat dus niet gebeuren zoals het er nu uit ziet. De groei is namelijk de afgelopen dagen volledig gestagneerd. Echt een kutsituatie dus!!! Waarschijnlijk zullen ze hoe dan ook, binnen een week het kind moeten halen, maar hoe het dan verder zal gaan, daar is niets over te zeggen. Die hartafwijking kan op zoveel dingen duiden, daar is op dit moment geen eenduidige uitspraak over te doen. Bah!!! Wat rot, wat rot, wat rot!!!![]()
1:15 begon het. 4:12 was het raak. Nog een jongetje idd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 06:12 schreef Iksje het volgende:
Nog een jongetje?![]()
Of gewoon even puffen voor Beefcake?![]()
Beefcake en Shaolin, gefeliciteerd met jullie kersverse mannetje Quinten Mitchell!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 06:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
1:15 begon het. 4:12 was het raak. Nog een jongetje idd.
Vals alarm @ hier. We wachten rustig afquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:22 schreef Vicky het volgende:
Wow Beef, wat een stille ben jij![]()
Van harte gefeliciteerd met jullie zoonEnnuhh hoe heet ie??
Rens, wat kut zeg
Fendy, hoe isset met je vriendin??voor de zekerheid!
jammer... ik ben walgelijk nieuwgierigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 08:24 schreef Fendy het volgende:
[..]
Vals alarm @ hier. We wachten rustig af
Beefcake en Shaolin, gefeliciteerd!!
Pics
Shao en beef!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 06:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
1:15 begon het. 4:12 was het raak. Nog een jongetje idd.
Renzell, veel sterkte voor jouw goede vriendinnetje en jezelf.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:48 schreef renzell het volgende:
He bah. Ik krijg net een heel naar bericht. <knip>
vannila vla... cola.. kleine hapjes over de dag verspreid eten.. boullionetjes drinken..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:16 schreef Lishe het volgende:
Beef, ook hier.... Van harte!!!![]()
Renz, wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor je vriendin. Ik hoop dat je er gewoon voor haar kunt zijn. Dat is, buiten afwachten, het enige nu.![]()
En heeft er iemand tips tegen de misselijkheid? Ik kan wel janken, voel me zo beroerd.Wat is deze zwangerschap anders.... Ik hoop dat ik snel 12 weken ben, ik hou dit echt geen tijden vol. Ik ben nu gewoon blij dat ik stevig ben, dan kan baby op mijn reserves teren. Eten gaat echt niet, behalve yoghurt en fruit. (En dan voel ik me daarna weer zo beroerd.) Dus iemand? Help? Degene met gouden tip valt eeuwig roem en een geboortekaartje ten deel.
Slaapmeisje geniet gewoon heel erg van het feit dat ze bovenaan staat.. dat wil ze zo lang mogelijk volhouden volgens mijquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:02 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg Slaapmeisje... dit kan je toch niet zomaar laten gebeuren he, zomaar 2 voordringers!
Renzell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |