Ga ik maar niet vertellen of er ontstaat paniek. Wil ze ook meteen!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:51 schreef nikky het volgende:
Ik ben een week geleden ( nog niet eens zelfs ) bevallen en ik ben al 15 kilo kwijt.
![]()
.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:51 schreef nikky het volgende:
Ik ben een week geleden ( nog niet eens zelfs ) bevallen en ik ben al 15 kilo kwijt.
![]()
.
Hihi, zij was wrsch niet zo opgeblazen als nikky!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:08 schreef oYo het volgende:
Ga ik maar niet vertellen of er ontstaat paniek. Wil ze ook meteen!!
van 50 naar 76 kg? niet opgeblazen? laat ze het maar niet horen...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Al dat vocht! Dat scheelt een berg!
[..]
Hihi, zij was wrsch niet zo opgeblazen als nikky!
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:21 schreef oYo het volgende:
[..]
van 50 naar 76 kg? niet opgeblazen? laat ze het maar niet horen...
Nee, en ik ga me er niet meer druk om maken!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:00 schreef jellyrose het volgende:
Wat vervelend BeakerEnig idee wanneer dat gesprek nu gaat plaatsvinden?
Had ik al verteld dat blobster vandaag de hik had en dat duidelijk te zien en horen was tijdens de echo?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:04 schreef Vivi het volgende:
Nikkyyyyy!!! Does foto's spammen!
Beaker, rustig aan doen hoor!!
Ik wil wel op iedereen reageren maar ik ben zo'n zeef momenteel, zodra ik het reply scherm open ben ik de helft kwijt
Iig iedereen die het nodig heeft een
Een datum-drieling is ook wel grappig op zichquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:42 schreef oYo het volgende:
Nou beecake en Vivi zitten Slaapmeisje op de hielen. Als ze niet uitkijkt gaan die haar voorbij!!
Ik heb zo'n banner dus net gesloopt en omgebouwd naar een customizable php script....btw werken die dingen als signature ?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:18 schreef Brighteyes het volgende:
Grappig trouwens om te zien dat een paar maanden terug vrijwel iedereen een zwangerschapsbanner had in de OP en nu zijn ze weer aan het uitsterven.Wel jammer, want het was wel heel makkelijk om even te kijken hoe ver iemand was.
Je had het al gemeld jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:47 schreef Beaker het volgende:
[..]![]()
Had ik nou al gemeld dat ik die schapenkruik toch nog heb gevonden bij de Action?ik heb hem, ik heb hem!
uhm ....quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je had het al gemeld jamaar je mag het best nog een keertje zeggen hoor, ik weet er alles van, zwangerschapsdementie
![]()
En het is een heul leuk schaap natuurlijk, die verdient wel wat extra aandacht.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:56 schreef Beaker het volgende:
[..]
uhm ....ja daar heb ik ( en met mij vast vele andere ) heel erg last van
![]()
![]()
normaal vergeet ik nooooit iets
Maar goed, dit schaap is ook weer binnen![]()
Het schijnt wel te kunnen..vlgs mij weet BE dat wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik heb zo'n banner dus net gesloopt en omgebouwd naar een customizable php script....btw werken die dingen als signature ?
nee dat werkt dus niet zou wel leuk zijn als je de img locatie uit die banners als signature kan zetten.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |