Ben een stuk beter mobielquote:Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef Brighteyes het volgende:
Hey Nikky! Hoe is het met jou dan?
Inmiddels een beetje mobiel? En hoe is het metDana
?
mits er geen airbag voorin zitquote:Op maandag 29 januari 2007 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
Maxi cosi is het merk.En dan zijn er ook neppers.
In principe passen ze in elke auto omdat ze via de gordel vastgezet worden. Voorin bedoel ik. Meestal staan ze voorin.
Ik heb deze woensdag de 41 weken controle en vind het eigenlijk best wel leuk om Bompie nog een keer op de echo te zienquote:Op maandag 29 januari 2007 15:58 schreef Ticootje het volgende:
Slaapmeis wanneer moest jij nu weer naar het zh?
Da hebben wij ook, maar we klemmen hem vast door de voorste stoel naar achteren te schuiven.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:00 schreef beefcake het volgende:
Volgens mij zijn maxi-cosi en römer het beste getest, maar heel zeker weet ik het niet. En in sommige auto's past geen stoeltje achterin nee, bij onze vorige auto was de gordel te kort.
Zonder gordel?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:24 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Da hebben wij ook, maar we klemmen hem vast door de voorste stoel naar achteren te schuiven.
Wij hebben niet eens een gordel achterin, dus het plan was eerst om de maxicosi voorin te zetten, maar ik vond dat nog zo wankel zitten, he.quote:
Zoveel zie je niet hoor, de gyn kijkt vooral naar de placenta en het vruchtwater....quote:Op maandag 29 januari 2007 16:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik heb deze woensdag de 41 weken controle en vind het eigenlijk best wel leuk om Bompie nog een keer op de echo te zienHet voornaamste is dat hij het nog naar zijn zin heeft daarbinnen en dan hou ik het nog wel uit met die buik
Ja, maar dat is dan voor nieuwe auto's die zo een bevestigingssysteem hebben, dacht ik.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:55 schreef cattie het volgende:
Bass-Miss, maxi-cosi heeft ook de isoFix, dan heb je geen gordels nodig.
Ik dacht al dat dit verkeerd begrepen zou worden. Nee, hij zít vast, maar de gordel is niet lang genoeg om erachter langs te gaan en dús klemmen we hem ook nog eens vast met de voorstoel.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:49 schreef cattie het volgende:
Vivi gefeliciteerd!!!!
PV, zonder gordel? Dat is heel gevaarlijk, bij een harde botsing zal de voorstoel waarschijnlijk wel wat bewegen en Kendahl dus met zitje en al door de auto vliegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |