ik vat em nietquote:Op zondag 28 januari 2007 02:30 schreef nietzman het volgende:
Misschien moet je het maar eens proberen in de ouderwetse versie van Paiq.
Dat dusquote:Op zondag 28 januari 2007 02:37 schreef Lkw het volgende:
Veel vrouwen willen geen man die kleiner is dan zijzelf, dus je hebt je lengte niet mee. Ik denk dat het zo simpel is. Heeft niks met spleetogen of bruine huid ed te maken.
Maar er zijn best veel Chinese/Koreaanse vrouwen in Nederland + kleinere Nederlandse of andere vrouwen, dus niet getreurd. Er kruist er vroeg of laat vast wel eentje je pad waarmee je het goed kunt vinden
Ja kijk das dus het probleem waar ik al bang voor was, ik heb dus geen zin om nog 20 jaar te wachten totdat toevallig één mijn pad kruist. Ik snap ook overigens niet waarom vrouwen persé mannen willen die minstens 1 kop langer zijn dus hunzelf. Dat is gewoon een triest fenomeen dat nog afstamt van de Neanderthaler-periode waarin de Sterke man de Zwakke vrouw moet beschermen. Hier zijn al genoeg topics over geweest en ik raak er alleen maar gefrusteerd van. Mede hierdoor krijg ik steeds meer zin om te gaan emigreren.....quote:Op zondag 28 januari 2007 02:37 schreef Lkw het volgende:
Veel vrouwen willen geen man die kleiner is dan zijzelf, dus je hebt je lengte niet mee. Ik denk dat het zo simpel is. Heeft niks met spleetogen of bruine huid ed te maken.
Maar er zijn best veel Chinese/Koreaanse vrouwen in Nederland + kleinere Nederlandse of andere vrouwen, dus niet getreurd. Er kruist er vroeg of laat vast wel eentje je pad waarmee je het goed kunt vinden
Er zijn ook mooie, blanke, Nederlandse vrouwen die klein zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:43 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En overigens vind ik 'blanke' Nederlandse vrouwen ook best aantrekkelijk. Wil dat dus zeggen dat ik door mij lengte nooit van mijn leven kan score (op vrijwillige basis) met Nederlandse vrouwen??? Alleen omdat ik misschien 10 cm kleiner dan hun ben? Come'on.....weak dude....thats weak....
Waar heb je het over? M35-40? Wtf?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:44 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
zoals ik al in eerdere topics heb vermeld: M35-40 bij 130. Zegt dat genoeg?
Dat je de deur eens uitmoet.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
ik vat em niet
Das zeer lastig aanzien 99% van de bevolking hier alleen maar brood, melk en kaas eet/drinkt (lees: zuivel)quote:Op zondag 28 januari 2007 02:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er zijn ook mooie, blanke, Nederlandse vrouwen die klein zijn.
Gewoon goed zoeken in alle hoeken.
Tut, tut. Dat valt best mee. Gewoon goed zoeken.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Das zeer lastig aanzien 99% van de bevolking hier alleen maar brood, melk en kaas eet/drinkt (lees: zuivel)
Tja, we worden nog steeds gedicteerd door allerlei oergedoe. Vrouwen lopen op wankele hoge hakken en willen graag tegen een beer van een vent kapseizen die torenhoog boven ze uitsteekt. Dat erotiseert. Mensen zijn nog altijd erg simpel.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:40 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja kijk das dus het probleem waar ik al bang voor was, ik heb dus geen zin om nog 20 jaar te wachten totdat toevallig één mijn pad kruist. Ik snap ook overigens niet waarom vrouwen persé mannen willen die minstens 1 kop langer zijn dus hunzelf. Dat is gewoon een triest fenomeen dat nog afstamt van de Neanderthaler-periode waarin de Sterke man de Zwakke vrouw moet beschermen. Hier zijn al genoeg topics over geweest en ik raak er alleen maar gefrusteerd van. Mede hierdoor krijg ik steeds meer zin om te gaan emigreren.....![]()
Een langdurige relatie is voor mij second priority, sex is MAIN priority. Bovendien moet mijn eerste prioriteit vóór mijn 25ste voltooid zijn. Een relatie wil ik pas na mijn 35ste als ik mn master heb en misschien gepromoveerd benquote:Op zondag 28 januari 2007 02:47 schreef Paltos het volgende:
[..]
Waar heb je het over? M35-40? Wtf?
Maar goed, als iemand echt verliefd op je wordt doet die grootte er toch niet toe. Je moet gewoon zo ubertrendy worden zoals veel van die China guys en dan vallen ze als samballen voor je!
Woon je een dorpje in Friesland met alleen maar grote struise blonde slagschepen of zo? Hier in de stad stikt het van de kleine vrouwen. Zelfs als ze op hoge hakjes trippelen, kijk ik zo op hun kruintje.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Das zeer lastig aanzien 99% van de bevolking hier alleen maar brood, melk en kaas eet/drinkt (lees: zuivel)
Hm. Volgens mij ligt het aan iets anders dat vrouwen afhaken bij je. Man, je klinkt als een voorgeprogrammeerde computer. Vrouwen willen avontuur, geliefd worden, overgave en meer van dat soort gedoe. En terecht.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Een langdurige relatie is voor mij second priority, sex is MAIN priority. Bovendien moet mijn eerste prioriteit vóór mijn 25ste voltooid zijn. Een relatie wil ik pas na mijn 35ste als ik mn master heb en misschien gepromoveerd ben
Kijk, das wel een nuttige tip. Misschien moet ik idd wat actiever worden bij verenigingen en clubs. Alleen duurt het dan 100x zo langer voordat je 'beet' hebt.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:51 schreef Lkw het volgende:
[..]
Maar er is meer dan uiterlijk, en ook meer dan lengte. Als je gaat daten en meer van dat soort stuff, draait alles om plastic zaken als uiterlijk en geile blik in den ogen. Misschien kun je dus beter op een wat normalere natuurlijker manier vrouwen proberen te ontmoeten. Via vrienden, een cursus schilderen of weet ik veel waar. Dan telt veel meer hoe je persoonlijkheid is en minder dat je niet de langste van het dorp bent.
Haha, ik snap wat je bedoelt, maar zo kom ik natuurlijk NIET over als ik aan het chatten of praten ben. Ik snap best wel dat je bij vrouwen er altijd omheen moet draaien met smoothtalking. Echter uiteindelijk komt het altijd op hetzelfde neer. Ik ben alleen recht door zee, kan ik niks aan doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:56 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm. Volgens mij ligt het aan iets anders dat vrouwen afhaken bij je. Man, je klinkt als een voorgeprogrammeerde computer. Vrouwen willen avontuur, geliefd worden, overgave en meer van dat soort gedoe. En terecht.
Ze willen NIET hun beentjes spreiden puur omdat jij voor je 25ste sex wilt.
Denk na.
Tja. Als het je alleen om sex gaat, word je afgerekend op je uiterlijk. Waarschijnlijk doe jij dat ook bij de vrouwen waar je je oog op laat vallen.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Kijk, das wel een nuttige tip. Misschien moet ik idd wat actiever worden bij verenigingen en clubs. Alleen duurt het dan 100x zo langer voordat je 'beet' hebt.
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb vrienden en ga bijna wekelijks uit om pitchers achterover te slaan en ook om te stampen. Dus geen gebrek aan sociale contacten hierzo. Alleen het fenomeen "vrouwen" is nog een mysterieuze fase in mijn leven als je snapt wat ik bedoel. Ik zal die website wel ff checken, thx daarvoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:59 schreef Bryansd het volgende:
tsjah jou soort type aziaat komt helaas vaak voor (paar vrienden van mij hebben precies hetzelfde probleem) het beste is als je je laat begeleiden door vrienden. Ooit een keer 40 year old virgin gezien? Heb je het soort vrienden niet dat je daarvoor nodig hebt raad ik je aan http://www.doubleyourdating.com/ te proberen een duur maar ZEER effectieve cursus om niet alleen te leren hoe je met vrouwen omgaat maar ook sociaal uit te gaan en vrienden te maken.
Laat je niet opjutten dat je NU sex zou moeten hebben omdat je al 20 bent. Dat doet er niet toe. Wees er relaxed over en ga niet zelfs nadenken over emigreren alleen om dit onderwerp. Als je relaxed bent, komt alles precies op tijd op je padquote:Op zondag 28 januari 2007 03:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Haha, ik snap wat je bedoelt, maar zo kom ik natuurlijk NIET over als ik aan het chatten of praten ben. Ik snap best wel dat je bij vrouwen er altijd omheen moet draaien met smoothtalking. Echter uiteindelijk komt het altijd op hetzelfde neer. Ik ben alleen recht door zee, kan ik niks aan doen.
Maar ja, ik heb nog hoop. Ik ben nu eenmaal het Beta-type man en geen Alpha-type. Hoe dan ook, mijn tijd komt nog wel.....maar ik hoop wel nog binnen 5 jaar.
Whehe, mooie uitsmijter.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:10 schreef cultheld het volgende:
Maar als je een rotkop hebt en als je sociaal zwak bent, dan kun je het gewoon schudden.
Op Paiq zie je elkaars foto niet of elkaar behoeften bij een man of vrouw. DIe ontdek je pas zodra je de Battledate heb gewonnen. En dan later, wordt je alsnog verwijderd uit hun matches. Hoe dan ook, ik vind het knap lullig dat je puur om lengte al wordt afgewezen. Dat geeft de simpelheid van de gemiddelde vrouw weer (geld niet voor elke vrouw natuurlijk). Dat is net zo iets als ik zou zeggen "hey jij hebt een cup AA-min, en ik wil minimaal een cup-D", doesn't make any sense....quote:Op zondag 28 januari 2007 03:06 schreef StefanP het volgende:
Met online daten is het toch vaak zo dat mensen aangeven alleen bepaalde partners te willen zien. Blank, >1m80, bruin haar en tussen de 20 en 24 jaar bijvoorbeeld. Dan val je dus bij voorbaat al buiten de boot. Ook is het zo dat bij online dating de verhouding man:vrouw vaak 4:1 of nog slechter is, waardoor alleen de knapste/langste/beste mannen een kans maken.
Jank niet en doe er iets aan.... Ik ken zat mannen die een vrouw hebben die groter of net zo groot is als zij... Lengte is idd een voordeel maar zelfs met 1.64 kan je echt niet je falen in de liefde daar op af schuiven....quote:Op zondag 28 januari 2007 02:43 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En overigens vind ik 'blanke' Nederlandse vrouwen ook best aantrekkelijk. Wil dat dus zeggen dat ik door mij lengte nooit van mijn leven kan score (op vrijwillige basis) met Nederlandse vrouwen??? Alleen omdat ik misschien 10 cm kleiner dan hun ben? Come'on.....weak dude....thats weak....
Dat dus.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:17 schreef JAM het volgende:
Alsjeblieft, houd op over dat gepaiq en 'battledates' en 'matches' en dat soort gelul. Dat wordt sowieso niets.
Het zijn meedere factoren om emigreren te overwegen (california, sun shine statequote:Op zondag 28 januari 2007 03:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Laat je niet opjutten dat je NU sex zou moeten hebben omdat je al 20 bent. Dat doet er niet toe. Wees er relaxed over en ga niet zelfs nadenken over emigreren alleen om dit onderwerp. Als je relaxed bent, komt alles precies op tijd op je pad
Als je gaat dwingen, blijft het óf weg óf kan het nooit voldoen aan je hooggespannen verwachtingen.
Dat schiet idd niet op nee....quote:Op zondag 28 januari 2007 03:17 schreef JAM het volgende:
Alsjeblieft, houd op over dat gepaiq en 'battledates' en 'matches' en dat soort gelul. Dat wordt sowieso niets.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:14 schreef JAM het volgende:
Ik moet je toch vragen; heb je een zus, of een nichtje van aan de goede kant van de twintig?
Nou ja, voor het geval er nog een aziatisch meisje was dat zich afvroeg of Nederlanse mannen wel van ze houden.quote:
Waar woon je, als ik vragen mag?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hey ja, zoals Cultheld aangaf, het zal wel aan mijn sociale vaardigheden liggen. Alleen wel bij vermelden dat dit alleen met "knappe vrouwen" het geval is. Contact met mannen gaat mij zeer goed af Grappig is ook dat ik zeer goed met minder aantrekkeliijke vrouwen kan praten (in real life) en gespannen ben bij mooie dames.
Daar schiet je ook niet veel mee op. TAKE SOME GODDAMNED RESPONSIBILITY BOY!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:33 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En nu ga ik slapen en huilie huilie doen over mij tot nu toe trieste leven![]()
![]()
![]()
Dat begrijp ik wel. Maar toch, als je radeloos op zoek gaat naar de eerste keer, krijg je het verrekte moeilijk. Vrouwen voelen dat maar al te goed, en willen niet jouw redder zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:21 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Het zijn meedere factoren om emigreren te overwegen (california, sun shine statemet vele mooie halfbloedjes). Over hooggespannen verwachtingen....als iedereen om je heen al is een keer een relatie heeft gehad (zelfs nog NOOIT heb gezoend met een meisje) en jij op 22ste nog niet dan gaat er wel iets spannen hoor. En terwijl je dondersgoed weet dat je niet lelijk bent ofzo (alleen niet de juiste lengte) en misschien beetje verlegen. Ik heb gewoon geen zin om zo lang te wachten op de ware.
Het bekende grote broer verhaal? Alhoewel we dat grote beter even tussen aanhalingstekens kunnen plaatsen.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hey ja, zoals Cultheld aangaf, het zal wel aan mijn sociale vaardigheden liggen. Alleen wel bij vermelden dat dit alleen met "knappe vrouwen" het geval is. Contact met mannen gaat mij zeer goed af Grappig is ook dat ik zeer goed met minder aantrekkeliijke vrouwen kan praten (in real life) en gespannen ben bij mooie dames.
Zeker een mogelijkheid.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:21 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Het zijn meedere factoren om emigreren te overwegen (california, sun shine statemet vele mooie halfbloedjes).
Wat is dat voor een onvertogen praat?!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:50 schreef SeLang het volgende:
Waarom wil je in godsnaam een Nederlandse vrouw? Zoveel mis je daar niet aan hoor, zeker niet vergeleken met Chinese- of koreaansen![]()
Maar als je alleen bent geinteresseerd in een onbetaalde sexdate (geen relatie) dan is een Nederlandse vrouw verreweg het makkelijkste. Chinees/Koreaans zijn meer lange termijn projecten waar je heel veel tijd in moet steken voordat je een keer mag.
Een andere mogelijkheid: Japansen! Die staan algemeen bekend als heel gemakkelijk (doorgeschoten sexuele revolutie in Japan). Bijna net zulke sletjes als Nederlandsen (kan ik bevestigen).
Succes !
Je klinkt zelf in ieder geval nog het meest als een sletjequote:Op zondag 28 januari 2007 03:50 schreef SeLang het volgende:
Waarom wil je in godsnaam een Nederlandse vrouw? Zoveel mis je daar niet aan hoor, zeker niet vergeleken met Chinese- of koreaansen![]()
Maar als je alleen bent geinteresseerd in een onbetaalde sexdate (geen relatie) dan is een Nederlandse vrouw verreweg het makkelijkste. Chinees/Koreaans zijn meer lange termijn projecten waar je heel veel tijd in moet steken voordat je een keer mag.
Een andere mogelijkheid: Japansen! Die staan algemeen bekend als heel gemakkelijk (doorgeschoten sexuele revolutie in Japan). Bijna net zulke sletjes als Nederlandsen (kan ik bevestigen).
Mannen die aan een tafeltje pitchers bier achteroverslaan en stampen, stralen dan ook niet echt klasse uit. Stap over op glazen en dansenquote:Op zondag 28 januari 2007 03:05 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb vrienden en ga bijna wekelijks uit om pitchers achterover te slaan en ook om te stampen. Dus geen gebrek aan sociale contacten hierzo. Alleen het fenomeen "vrouwen" is nog een mysterieuze fase in mijn leven als je snapt wat ik bedoel. Ik zal die website wel ff checken, thx daarvoor.
Heb je ook geen succes bij licht getinte en donkere dames of zijn alleen de Nederlandse meiden niet geinteresseerd? Als dat zo is zal je je aanpak moeten aanpassen en niet zozeer je uiterlijk, want Aziatische mannen zijn toch best wel leuk.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Beste medeFokkers,
Precies zoals de topic-titel luid, ik kom dus uit de omgeving van China/Korea/Japan en heb dus spleetogen en bovendien ben ik van lengte 1.64m. Ik zeg met opzet niet waar ik exact vandaan kom om mijn identiteit hier geheim te houden. Ik ben zeker niet lelijk ofzo, ben niet zo'n aziaat die 24h per dag WoW speelt of Pokémon kijkt (niks op tegen verder), draag geen bril, ben niet dik (eerder licht gespierd), heb geen snor/baard, ben hoog opgeleid en zeer ambitieus.
Na lang op Paiq te hebben gezeten heb ik al talloze Battledates gehad met een totaal van ongeveer 65 stuks. En daarvan heb ik er ongeveer 5 gewonnen. Dat is voor mij best wel frusterend en keer op keer wordt ik gewoon dus afwezen door die vrouwen daar. Dus ben ik mij zelf af gaan vragen of de Nederlandsche vrouwen een hekel hebben aan mensen met getrokken ogen (=spleetogen) en mij aanzien als een soort van minderwaardig persoon (dat gevoel krijg je namelijk wel als je alleen maar wordt afgewezen). Ik zou echt is een keer voor mijn 25ste een soort van relatie of sex willen hebben met een Nederlandse vrouw zodat ik niet hiervoor naar China of iets dergelijks hoef te verhuizen (en nee, betalen voor sex is zéker geen optie).
Dus heeft er iemand nog tips voor mij mbt dit onderwerp? Ik weet niet of het van belang is, maar van karakter ben ik nogal serieus, echter ben zeer humoristisch als ik hiervoor in de stemming ben. Is het verstandig om te melden dat ik eerder serieus dan grappig ben van karakter? (en saai is iets anders dan serieus). Vroeger toen ik klein was heb ik ook nog nooit een "verkering" gehad (zo heette dat vroegah) of "geslowed" op een schoolfeest van de middelbare school. Ik voel me nu echt fucking triest, als zo'n Revenge of the Nerds-gast.....Ik zou gewoon willen weten "hoe het is", in sexuele begrippen dan wel een relatie met een vrouw.....
Dank u allen voor het aanhoren van mijn triest levensverhaal.
ja, maar zie maar eens het verschil tussen een chinees, koreaan of japaneense....quote:Op zondag 28 januari 2007 03:50 schreef SeLang het volgende:
Succes !
Een klein Aziatisch mannetje dat stampt en pitchers achterover slaat. Oeh. Maak me gek!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:05 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb vrienden en ga bijna wekelijks uit om pitchers achterover te slaan en ook om te stampen. Dus geen gebrek aan sociale contacten hierzo. Alleen het fenomeen "vrouwen" is nog een mysterieuze fase in mijn leven als je snapt wat ik bedoel. Ik zal die website wel ff checken, thx daarvoor.
Nou, gebrek aan zelfvertrouwen heb jij in iig niet. Je bent wel de enige die het eerlijke, niet-sociaal wenselijke antwoord geeft.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:28 schreef klc12 het volgende:
Het ligt denk ik aan jezelf en niet aan de Nederlandse meisjes die jij zo graag wilt hebben. Ik ben zelf (ook) een Chinees, +/- 1.80M. Chinezen horen wel bij de lelijkste volken en tja, wie beoordeelt nou of jij knap bent?
Ze zeggen vaak "innerlijk is het belangrijkste". Dat klopt, mits je een lange relatie hebt. Het allerbelangrijkst om een vrouw aan de haak te slaan is toch wel het uiterlijk, het is je visitekaartje, etc. Natuurlijk kijken mensen eerst naar je uiterlijk en naar je uitstraling he. Je moet interesse creëren, je krijgt vaak alleen interesse als je een goed uiterlijk hebt, echt iets om naar te kijken.
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het niks met (onze) ras te maken heeft, of je nou een Chinees bent of niet. Ik ga goed met meisjes om en de meisjes zien mij ook zitten en echt de leuke meisjes zoeken toch alleen contact met mij op en ik niet met hun. Ik zal je zeggen dat ik wel knap ben, maar dat zeg ik niet zelf, ik krijg dat ook vrij vaak te horen. Echt waar, ik investeer weinig tijd in meisjes maar toch plakken ze letterlijk en figuurlijk aan me omdat ik er goed uit zie. Ik doe nauwelijks wat en ze komen makkelijk en bij de lelijke mensen bij mij op school doen ze dat nooit, hoewel die lelijke mensen ook hun best doen he.![]()
Je hoeft toch geen deadline in te voeren? Het maakt jezelf juist moeilijker. Het komt vanzelf gozer, rustig aan, je bent nog niet eens 25.
Ik denk zelf dat je het moet leren. Je moet speels zijn, niet te serieus, goed contact hebben. Hoe meer jij meisjes als gewone vriendinnen hebt, hoe meer kans je hebt om te slagen.
Succes man en doe niet zo dramatisch.
Edit: O ja, een oplossing voor je lengte is kleine meisjes zoeken die nog kleiner zijn dan jou.
Hm. Ik ken 2 mensen van Aziatische afkomst (1 man, 1 vrouw) en ik herken niets in je verhaal. Zeker niet wat betreft die spleetogen. In welk maf dorpje woon jij?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, gebrek aan zelfvertrouwen heb jij in iig niet. Je bent wel de enige die het eerlijke, niet-sociaal wenselijke antwoord geeft.
Ja, aziaten zijn niet populair. Op de indo-types na dan. Het meest gehoorde reactie bij het horen van de naam van mijn vriend (Cantonees van afkomst) is een met moeite, maar mislukt verborgen teleurstelling/medelijden "hoe heet jouw vriend? Is dat Chinees?".
De meest gehoorde reacties na het zien van hem, of zijn foto, zijn in duidelijke verraste opluchting: "oooohh, maar die ziet er wél leuk uit", "ooooh, maar hij heeft helemaal geen spleetogen."
Dus ja, je hebt het moeilijker dan veel anderen. Het leven is hard.
Jij kent er twee, je zult begrijpen dat ik er een heleboel ken. Je moet je ook bedenken, dat het een heel verschil is, of je nou twee mensen kent, of er met 1 een relatie hebt.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:11 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hm. Ik ken 2 mensen van Aziatische afkomst (1 man, 1 vrouw) en ik herken niets in je verhaal. Zeker niet wat betreft die spleetogen. In welk maf dorpje woon jij?
Geef zelf even toe. Een vriendin hebben die 10cm boven je uitsteekt is geen gezicht. Er zijn weinig vrouwen die daarop vallen.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:43 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ik vind het knap naief van je, dat je niet inziet dat die vrouwen gewoon een voorkeur hebben voor lengte ed., net zoals jij iemand zou afwijzen die je niet aantrekkelijk vindt.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik vind het knap lullig dat je puur om lengte al wordt afgewezen. Dat geeft de simpelheid van de gemiddelde vrouw weer (geld niet voor elke vrouw natuurlijk). Dat is net zo iets als ik zou zeggen "hey jij hebt een cup AA-min, en ik wil minimaal een cup-D", doesn't make any sense....
Bron?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:21 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
En terwijl je dondersgoed weet dat je niet lelijk bent ofzo (alleen niet de juiste lengte) en misschien beetje verlegen.
Dan zou hij wel het "vrouwtje" zijn, wat een gejank zeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:19 schreef Koewam het volgende:
Mannen proberen?
Lul niet man.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:56 schreef Geqxon het volgende:
Of je gaat gewoon onder je klasse een vrouw zoeken, er zijn zat vrouwen die met hetzelfde probleem als jou kampen.
Zelfs een "lelijke' blonde vrouw kan zo aan sex komen als ze wilt.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat als de TS een "lelijke" blonde vrouw zoekt, om het maar hard te zeggen, dat de kans op slagen gelijk veel groter is.
Trut, nu voel ik mijzelf kansloosquote:Op zondag 28 januari 2007 16:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zelfs een "lelijke' blonde vrouw kan zo aan sex komen als ze wilt.
Nee ik zoek geen lelijke blonde vrouw. Grappig is ook dat ik op Paiq vergeleken wordt met de meeste lelijke vrouwen en manne, en dat met een score van 8.7 voor mijn foto. Maar ja geeft niets. Paiq heb ik inmiddels toch al kansloos verklaard.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat als de TS een "lelijke" blonde vrouw zoekt, om het maar hard te zeggen, dat de kans op slagen gelijk veel groter is.
Ja dat idee had ik ook al Duiveltja. Gooi er maar een slotje op, anders wordt ik alleen nog depressiever. En ow ja, de uitzonderingen van aziatische man met blanke vrouw is dus als de man van het stelletje minstens een kop langer is.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:24 schreef Duiveltja het volgende:
En ik heb overigens wel het idee dat Aziaten niet erg popi zijn onder Nederlandse vrouwen. Ik zie zelden een Nederlandse vrouw met een Aziaat.
Nederlandse vrouwen houden waarschijnlijk niet van zulke mannenquote:Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Een langdurige relatie is voor mij second priority, sex is MAIN priority. Bovendien moet mijn eerste prioriteit vóór mijn 25ste voltooid zijn. Een relatie wil ik pas na mijn 35ste als ik mn master heb en misschien gepromoveerd ben
Succes ermee.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:32 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
ALL WOMEN WILL BE MINE!!!!!! MHAHAHHAHGAHAHAHAHA (moet POSITIEF blijven nadenken)![]()
Afhaalchineesquote:Op zondag 28 januari 2007 23:45 schreef Godshand het volgende:
maarja elk dorp heeft wel een lokale Chinees dus meestal zijn ze bezet...
Zoals ik ookal aangaf zijn indo's inderdaad wel populair. Japanners, Chinezen, Koreanen echter stukken minder. Het is niet anders. Dat wil alleen niet zeggen, dat er geen vrouwen zijn die erop vallen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:06 schreef Nr.G het volgende:
Ik ben zelf indo van 1.83m lang en redelijk gespierd. Had altijd lang haar en niets klagen over vrouwelijke aandacht.
Nooit gemerkt dat vrouwen niet op aziatische types vallen.![]()
Maar ja, 1.64 is wel iets anders en je komt ook wel een beetje gefrustreerd over. Dat hebben vrouwen gelijk door en hoeven je niet meer.
Ik ben half indo en ik heb ook niks te klagen. Maar Chinezen zien er anders uit dan Indo's hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:06 schreef Nr.G het volgende:
Ik ben zelf indo van 1.83m lang en redelijk gespierd. Had altijd lang haar en niets klagen over vrouwelijke aandacht.
Nooit gemerkt dat vrouwen niet op aziatische types vallen.![]()
Maar ja, 1.64 is wel iets anders en je komt ook wel een beetje gefrustreerd over. Dat hebben vrouwen gelijk door en hoeven je niet meer.
Maar toch ziet hij er beter uit dan de gemiddelde Chineesquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:39 schreef JAM het volgende:
Als Jet Li niet door de grimage, de kapper en de duurdere kledingwinkel zou gaan maar in plaats daarvan veertig uur in de week een handje zou helpen bij de salarisadministratie van een middelgrote gemeente voor iets boven modaal zou hij het ook een stuk minder doen, denk ik.
Je wordt met de minuut aantrekkelijkerquote:Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Dus je wilt wel de liefde van een vrouw kopen?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:32 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook al Duiveltja. Gooi er maar een slotje op, anders wordt ik alleen nog depressiever. En ow ja, de uitzonderingen van aziatische man met blanke vrouw is dus als de man van het stelletje minstens een kop langer is.![]()
. Maar goed, ik heb het maar te accepteren he. Later neem ik gewoon wraak. Ik heb dan inmiddels flinke status opgebouwd dmv carriere, en dan concurreer ik die 'grote' bouwvakkers en lange jannen eruit. ALL WOMEN WILL BE MINE!!!!!! MHAHAHHAHGAHAHAHAHA (moet POSITIEF blijven nadenken)
![]()
Niet alle Nederlandse vrouwen zijn zo bekrompen dat ze per se iemand willen die langer is dan zijzelf. Inderdaad dat is een stelling uit de Neanderthal periode, volkomen achterhaald..ik bedoel, kijk naar bijvoorbeeld filmactrice Nicole Kidman, die is voor de tweede keer nu getrouwd met een man die minstens een kop kleiner is dan zijzelf.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:43 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
als ik dit als eerste had gelezen had ik nooit mijn opbeurende reactie hierboven gegeven.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
SEX kun je kopen. Dat is toch niet zo moeilijk ?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Dat hij seks wil is het probleem niet. Het probleem ligt hem in het feit dat hij daar de nadruk zo enorm hard op legt. Het is niet gek dat vrouwen geen interesse hebben als hij wanhopig 'recht door zee' doet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:30 schreef nozem het volgende:
Al dat moralistische gezever in dit topic. Natuurlijk wil die jongen het liefst eerst seks. En zo snel mogelijk. Mannelijke maagden van tegen de 25 hebben helemaal geen zin om geduldig te wachten op 'de ware'...
Dude probeer jij het vaak genoeg?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:24 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Ok, ik had dus niet moeten zeggen dat ik op sex uit ben. Sex is gewoon één van mijn frustraties. Ik denk uiteraard ook op de lange termijn, maar sex en langeduur relatie zijn hoe dan ook altijd met elkaar verbonden.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik eerst gewoon wat lol in het leven wil hebben (lees: 'het' met meer dan 1 vrouw wil doen) voordat ik voor de rest van mijn leven met één vrouw door het leven ga. Mensen uit je omgeving, en ook hier op Fok, hoor je zeggen dat zij elke week, dan wel elke avond (Yoghurtje) een ONS hebben. Is het dan zo gek, dat ik ook dat verlangen heb? En zonder dat ik hiervoor hoef te betalen?
Whehe je vindt knoflook onweerstaanbaarquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:31 schreef Bolter het volgende:
Hangt natuurlijk ook wel vanaf hoe jij "de cultuur" aanhangt. Valt mij bv. op dat veel Chinese dames nogal naar knoflook ruiken, iig een geur die ik niet zo goed kan weerstaan. Zou daarom dus al niets met zo iemand willen.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:27 schreef Xennia het volgende:
[..]
Whehe je vindt knoflook onweerstaanbaar
Onder welke steen kom jij vandaan??quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:01 schreef Originele_Naam het volgende:
lengte is bullshit en knapheid ook, het gaat erom wat je te zeggen/ te bieden hebt
[..]
Ik wil voor 1000 euro met je wedden en je laten zien dat het helemaal niks uitmaaktquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan??
Als het tegenwoordig ook maar ergens om draait is het wel uiterlijk.
bij vrouwen geldt dat toch een stuk minder hoor. mits bepaalde grenzen natuurlijk. lengte is wel belangrijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Lengte is ook niet belangrijk, maarja discusieren op het het internet is toch niet mogelijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:44 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
bij vrouwen geldt dat toch een stuk minder hoor. mits bepaalde grenzen natuurlijk. lengte is wel belangrijk.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 05:02 schreef a-child-in-chains het volgende:
"If A equals success, then the formula is: A = X + Y + Z, X is work. Y is play. Z is keep your mouth shut."
wtf.
heb jij die bedacht?
Jongen, ook meiden kijken vooral naar hoe iemand eruitziet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:24 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Ik wil voor 1000 euro met je wedden en je laten zien dat het helemaal niks uitmaakt
LOL!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:19 schreef -Angelus- het volgende:
Why asian guys can't get white girls.
Hoezo "quote:
wow, dat wil ik zien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:24 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Ik wil voor 1000 euro met je wedden en je laten zien dat het helemaal niks uitmaakt
Hoe dan ook is het hier offtopic.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:06 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Hoezo "" ??
Ik snap er echt helemaal niks van. Moet het nog ergens op slaan ofzo?
Is het een bekende quote uit een film? Boek?
Omygod.. "what's with the long face and the blended fruit beverage all over your face?"quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:19 schreef -Angelus- het volgende:
Ik antwoord op de TTquote:Op vrijdag 2 februari 2007 05:56 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nee. Wat Nee?
Wat voor de 1 knap is, is voor de ander spuuglelijk of nietszeggend, en andersom ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Ongenuanceerd, maar het idee erachter klopt welquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:19 schreef -Angelus- het volgende:
Geweldig!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:19 schreef -Angelus- het volgende:
De neger pwnd uiteindelijk iedereen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:19 schreef -Angelus- het volgende:
quote:There are only three fundamental causes for the myriad ways groups differ. The first is unsatisfying but no doubt important: random flukes of history. The second, the favorite of Thomas Sowell and Jared Diamond, is differences in geography and climate. The third is human biodiversity. Let's look at three physical differences between the races. 1) Asian men tend to be shorter than white and black men. Does this matter in the mating game? One of America's leading hands-on researchers into this question, 7'1", 280-pound basketball legend Wilt Chamberlain, reports that in his ample experience being tall and strong never hurt. Biological anthropologists confirm this, finding that taller tends to be better in the eyes of most women in just about all cultures. Like most traits, height is determined by the interaction of genetic and social factors (e.g., nutrition). For example, the L.A. Dodgers' flamethrowing pitcher Hideo Nomo is listed as 6'2", an almost unheard-of height for any Japanese man fifty years ago, owing to the near-starvation diets of the era. While the height gap between Japanese and whites narrowed significantly after World War II, this trend has slowed in recent years as well-fed Japanese began bumping up against genetic limits. Furthermore, it can be rather cold comfort to a 5'7" Asian who is competing for dates with white and black guys averaging 5'11" to hear, ``Your sons will grow up on average a couple of inches taller than you, assuming, of course, that you ever meet a girl and have any kids.'' In contrast, consider a 5'1" Asian coed. Although she'd be happy with a 5'7" boyfriend if she were in an all-Asian school, at UCLA she finds lots of boys temptingly much taller than that, but few are Asian.
2. This general principle -- the more racial integration there is, the more important become physical differences among the races -- can also be seen with regard to hair length. The ability to grow long hair is a useful indicator of youth and good health. (Ask anybody on chemotherapy.) Since women do not go bald and can generally grow longer hair than men, most cultures associate longer hair with femininity. Although blacks' hair doesn't grow as long as whites' or Asians' hair, that's not a problem for black women in all-black societies. After integration, though, hair often becomes an intense concern for black women competing with longer-haired women of other races. While intellectuals in black-studies departments' ebony towers denounce ``Eurocentric standards of beauty,'' most black women respond more pragmatically. They one-up white women by buying straight from the source of the longest hair: the Wall Street Journal recently reported on the booming business in furnishing African-American women with ``weaves'' and ``extensions'' harvested from the follicularly gifted women of China.
3. Muscularity may most sharply differentiate the races in terms of sexual attractiveness. Women like men who are stronger than they; men like women who are rounder and softer. The ending of segregation in sports has made racial differences in muscularity harder to ignore. Although the men's 100-meter dash is among the world's most widely contested events, in the last four Olympics all 32 finalists have been blacks of West African descent. Is muscularity quantifiable? PBS fitness expert Covert Bailey finds that he needs to recommend different goals -- in terms of percentage of body fat -- to his clients of different races. The standard goal for adult black men is 12 per cent body fat, versus 18 per cent for Asian men. The goals for women are 7 points higher than for men of the same race. For interracial couples, their ``gender gaps'' in body-fat goals correlate uncannily with their husband - wife proportions in the 1990 Census. The goal for black men (12 per cent) is 10 points lower than the goal for white women (22 per cent), while the goal for white men (15 per cent) is only 4 points lower than the goal for black women (19 per cent). This 10:4 ratio is almost identical to the 72:28 ratio seen in the Census. This correlates just as well for white - Asian couples, too. Apparently, men want women who make them feel more like men, and vice versa for women.
Is goed, doe ik morgen na trainen even!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:20 schreef sanni het volgende:
En weet je wat nou het grappige is? Aziatische mannen vallen eenmaal op
Scandinavische vrouwen. Hollandse vrouwen behoren door de beugel genomen
tot de mooiste,langste en meest natuurlijke types ivg met andere volkeren. Moet je maar
eens naar Japan gaan en disco's/clubs bezoeken.
Blonde vrouwen scoren het hoogst en bijna alle Aziatische vrouwen willen zo 'westers'
mogelijk lijken.
nee niet meer, vrouwen mogen ook wel is een keer het initiatief nemen....quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:01 schreef Originele_Naam het volgende:
lengte is bullshit en knapheid ook, het gaat erom wat je te zeggen/ te bieden hebt
[..]
Dude probeer jij het vaak genoeg?
Volgens mij hebben indo;s over het algemeen niets te klagen wat betreft vrouwelijke aandacht, tenzij je zo'n kleine opdonder als ik ben. Maar ja, soort zoekt soort he?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:18 schreef Jajong het volgende:
Ik voel me vaak trouwens een beetje sip, als Aziaat zijnde. De meeste mensen redeneren als volgt: Aziaat = Chinees/Koreaan of Japanner. M.a.w. een spleetoog. Wij Indo's/Molukkers/Filipinos/Cambodjanen etc. zijn het hier niet mee eens!!!!! STOP IT!!!
Deze shit is absoluut TE grappig, echter helaas maar waar denk ik voor de meeste aziaten. Conlusie: aziatische mannen moeten assertiever zijn en hebben een te kleine penis? MAAR is het misschien ook mogelijk dat vrouwen van het idee af moeten dat mannen altijd maar het initiatief moeten nemen om een vrouw aan te spreken of te versieren? Wat is er mis mee, om het andersom aan te doen? Blanke vrouwen die afstappen op aziatische mannen om een gezellig praatje te maken?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:19 schreef -Angelus- het volgende:
Dude!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:46 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Altijd maar weer die stereotype verhoudingen tussen man en vrouw. Ik dacht dat vrouwen zo geëmancipeerd waren...Blijkbaar niet dus en houden vrouwen er wel van versiert (of met d) te worden door mannen. Ok dan, als het echt zo werkt, dan zal ik maar snel het boek van D. DeAngelo doorlezen.![]()
He? Zie jij hetverschil dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:18 schreef Jajong het volgende:
Ik voel me vaak trouwens een beetje sip, als Aziaat zijnde. De meeste mensen redeneren als volgt: Aziaat = Chinees/Koreaan of Japanner. M.a.w. een spleetoog. Wij Indo's/Molukkers/Filipinos/Cambodjanen etc. zijn het hier niet mee eens!!!!! STOP IT!!!
Jawel hoor. En ja dat weet ik beter dan jij.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:55 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
He? Zie jij hetverschil dan?
Maarja, voor Aziaten zijn West-Europeanen alemaal Dikke Bierdrinkende Duitsers met Lederhosen en Bokworst
Zij zien het verschill ook niet tussen een Duitser, Nederlander, Belg, Fransman, Zweed, Fin ed.
Sorry klopt, ik heb ( had eigenlijk, immers al 19 maand een vriendin ) aan elke vinger wel eentjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:24 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Volgens mij hebben indo;s over het algemeen niets te klagen wat betreft vrouwelijke aandacht, tenzij je zo'n kleine opdonder als ik ben. Maar ja, soort zoekt soort he?
Ik ben zelf Chinees by the way, Ik oog Indo (Ben ik Indo-chinees? mommy never told me who my real dad was..)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jawel hoor. En ja dat weet ik beter dan jij.
Oh, dat verschil zie ik wel hoor als Molukker zijndequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:39 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Ik ben zelf Chinees by the way, Ik oog Indo (Ben ik Indo-chinees? mommy never told me who my real dad was..)
Wat me enkelt zo verbaasde nav. jouw post, is dat 'Indo's/Molukkers' ook het verschil zouden zien
tussen tussen 'chinezen/koreanen/japanners' etc.
Dat was alles. Niet erg duidelijk nav. mijn vorige post (weet ik, solly.)
Nee, met zo'n instelling zal je snel een nederlandse dame scoren...quote:Op zondag 28 januari 2007 02:49 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
En wat bedoel je met open invitaties? Vage hintsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:18 schreef AlohaXa het volgende:
Daarnaast speelt hij ook nooit in op openinvitaties![]()
Over het algemeen vind ik aziatische jongens wat meer gesloten, dan hun Nederlandse geslachtsgenoten.
wat bedoel je hiermee? Dat aziaten juist de nice guy uit moeten hangen,quote:Niettemin dat Aziatische boys voor een grootdeel hopeloos the nice guy moeten spelen![]()
Ik val op gezonde, rondborstige vrouwen met brede heupen en een gladde huid. Ook dat is een fenomeen wat nog afstamt uit de neanderthaler-periode. Maar nog altijd onverminderd van kracht.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:40 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja kijk das dus het probleem waar ik al bang voor was, ik heb dus geen zin om nog 20 jaar te wachten totdat toevallig één mijn pad kruist. Ik snap ook overigens niet waarom vrouwen persé mannen willen die minstens 1 kop langer zijn dus hunzelf. Dat is gewoon een triest fenomeen dat nog afstamt van de Neanderthaler-periode waarin de Sterke man de Zwakke vrouw moet beschermen. Hier zijn al genoeg topics over geweest en ik raak er alleen maar gefrusteerd van. Mede hierdoor krijg ik steeds meer zin om te gaan emigreren.....![]()
Heb jij verkeerd gezien vriendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef a-child-in-chains het volgende:
Kroeg is toch geen plaats om een meisje op te pikken?
Vrouwen gaat uit voor de gezelligheid en niet om een sexdate te regelen.
Ik weet niet naar wat voor cafe's jij gaat....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef a-child-in-chains het volgende:
Kroeg is toch geen plaats om een meisje op te pikken?
Vrouwen gaat uit voor de gezelligheid en niet om een sexdate te regelen.
Ga zo door!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:38 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Vandaag (glim)lachte een meisje gewoon naar mij.....uit haarzelf. Ik wist serieus niet wat me overkwam en voelde mij daardoor dolbij!
Ze lachte je uit. Dat overkwam je. Ze dacht: 'Ha! Kijk dat gefrustreerde Chinese opdondertje daar eens! Zal ik die even lekker in de zeik nemen?'quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:38 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Vandaag (glim)lachte een meisje gewoon naar mij.....uit haarzelf. Ik wist serieus niet wat me overkwam en voelde mij daardoor dolbij!
Mij maakt het geen ene fuck uit of een vrouw cup A of cup tiendubbel G heeft, of iets daartussenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik val op gezonde, rondborstige vrouwen met brede heupen en een gladde huid. Ook dat is een fenomeen wat nog afstamt uit de neanderthaler-periode. Maar nog altijd onverminderd van kracht.
Bovendien lijk je me toch wel ietwat nerd-achtig wanneer je "Battledates op Paiq?" houdt om een vrouw te vinden??? Wat houdt dat in? En waarom pik je niet gewoon een chickje op in de kroeg?
POSITIEVE feedback JAM, positief!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Ze lachte je uit. Dat overkwam je. Ze dacht: 'Ha! Kijk dat gefrustreerde Chinese opdondertje daar eens! Zal ik die even lekker in de zeik nemen?'.
Daarom zette ik ook "glim" er voor, om te beschrijven dat ze mij niet uitlachte. Oh ja en ze was ook nog knap. Het was ook echt o'n glimlach waar je als man zijde een warm hart van krijgtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef JAM het volgende:
[..]
Ze lachte je uit. Dat overkwam je. Ze dacht: 'Ha! Kijk dat gefrustreerde Chinese opdondertje daar eens! Zal ik die even lekker in de zeik nemen?'.
Zacht heelmeesters maken stinkende wonden, LXIV!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
POSITIEVE feedback JAM, positief!Anders wordt het nooit meer wat.
Fijn dat je bandbreedte zo groot is. Maar een vrouw wil toch echt horen dat juist zij heel aantrekkelijk is. Niet dat het je allemaal geen donder uitmaakt en dat je ze allemaal heel mooi vindt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:51 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Mij maakt het geen ene fuck uit of een vrouw cup A of cup tiendubbel G heeft, of iets daartussenAlle vrouwen zijn mooi, maar ieder op een andere unieke manier....Niet iedereen hier is een Neanderthaler met primitieve gedachten
Ik zou zeggen; schrijf er een mooie tekst over en lever bij het willekeurige AKTIENGESELLSCHAFT een VERRICHTUNG und VERFAHREN voor lezingen der lachen in.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:54 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Daarom zette ik ook "glim" er voor, om te beschrijven dat ze mij niet uitlachte. Oh ja en ze was ook nog knap. Het was ook echt o'n glimlach waar je als man zijde een warm hart van krijgt, met gemeende uitstraling dus. Althans zo heb ik het geïnterpreteerd.
![]()
![]()
Dank je wel JAM. En SNOLLEN zijn het zeker. Ik ga vanavond minstens 5 bitches pakke!!!!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:55 schreef JAM het volgende:
[..]
Pak ze; die snollen! Je bent een tijger, hoor je me? EEN TIJGER!! RROAROAROARRARAWAAR!
Kansloos. Alhoewel zakjapanner wel van humor getuigt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:01 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Dank je wel JAM. En SNOLLEN zijn het zeker. Ik ga vanavond minstens 5 bitches pakke!!!!!!
Nee serieus, ik ben laatste tijd een strategie aan het ontwikkelen zodat vrouwen mij aantrekkelijk zullen vinde. Namelijk de strategie om je te gedragen als KLOOTZAK. Vrouwen vallen namelijk op klootzak-mannen en niet op de beleefde en nette heren, anders behandelen ze je als klein 'broertje' en krijg je ze nooit het bed in. Ik ga deze strategie serieus is een keer proberen..."hey SLET, wilt U neucken?" of "zal ik jou es ff zien wat deze zakjapanner in huis heeft"
Er zit een groot verschil tussen iets "denken" en iets daadwerkelijk "doen", in dit geval dus zeggen dat ze in feite niet uniek is.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Fijn dat je bandbreedte zo groot is. Maar een vrouw wil toch echt horen dat juist zij heel aantrekkelijk is. Niet dat het je allemaal geen donder uitmaakt en dat je ze allemaal heel mooi vindt.
"Ben ik mooi schat?"
"Ja hoor, op jouw unieke manier wel. Ik vind álle vrouwen mooi, dus jou ook."
Dát willen ze dus niet horen!
En als het om aantrekkingskracht gaat zijn we bijna allemaal Neanderthalers. Hoe je het ook went of keert.
Ik heb overigens nog wel een leuke vrouw voor je! Lienekien
Je moet het zelf ook geloven, anders werkt het niet. Zoals met alles.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:05 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen iets "denken" en iets daadwerkelijk "doen", in dit geval dus zeggen dat ze in feite niet uniek is.
En Lienekien heeft geen foto. Ik hecht wel enige waarde aan uiterlijk omdat ik zelf ook niet bepaald strontlelijk bent.
Ik plan liever eerst mijn aanvliegroute voordat ik em op de grond zet (in dit geval "hem er in stop").quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:06 schreef Bolter het volgende:
Crash and Burn, dude. Crash and Burn..
Zo is het.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef JAM het volgende:
Weet je wat jij moet doen, je moet niet zo slap ouwehoeren en een vrouw gewoon een keer beetpakken. Dat geouwekuthoer met 'klootzak-mannen' en 'battle-dates' en witty remarks en weet ik veel wat. Pak 'r gewoon beet man. Ze bijten niet hoor en als ze het wel doen, nou ja; dan weet je meteen hoe laat het is. Dan is het of een kinky bitch of kan je beter even een endje verderop kijken.
We zullen hem een lesje leren, JAM. Ik wil wel mee, maar dan moet het wel snel gebeuren, want ik ben zo vertrokken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:10 schreef JAM het volgende:
Weet je wat, we gaan wel een keer een biertje drinken, OK? Ga je mee, LXIV? Ik ben dit geouwekuthoer wel zat nu. Dat is het; geouwekuthoer. Gaan we aan de zuip, de zeik en achter de wijven aan. OK?
Ouwehoeren is juist mn zwakste punt....in IRL. Ik ben nu niet bepaald de discussieleider aan de kroegtafel of de Casanova die zomaar een wijf in der tieten knijpt of haar billen petst, al zou ik wel graag willen/durven. Helaas heb ik de ballen daar niet voor. Maar je alcohol is hiervoor het beste medicijn, dat weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:08 schreef JAM het volgende:
Weet je wat jij moet doen, je moet niet zo slap ouwehoeren en een vrouw gewoon een keer beetpakken. Dat geouwekuthoer met 'klootzak-mannen' en 'battle-dates' en witty remarks en weet ik veel wat. Pak 'r gewoon beet man. Ze bijten niet hoor en als ze het wel doen, nou ja; dan weet je meteen hoe laat het is. Dan is het of een kinky bitch of kan je beter even een endje verderop kijken.
Je hoeft geen woord te zeggen, alleen maar te luisteren. Dát werkt meestal het beste.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:15 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ouwehoeren is juist mn zwakste punt....in IRL. Ik ben nu niet bepaald de discussieleider aan de kroegtafel of de Casanova die zomaar een wijf in der tieten knijpt of haar billen petst, al zou ik wel graag willen/durven. Helaas heb ik de ballen daar niet voor. Maar je alcohol is hiervoor het beste medicijn, dat weet ik ook wel.
*duikt koelkast in om nog een biertje te pakken
Was meer reactie op je "Slechte mannen krijgen de meisjes-theorie". Je zweeft al een stukje boven de grond als je een glimlach "krijgt". Doe ff rustig aanquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:09 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ik plan liever eerst mijn aanvliegroute voordat ik em op de grond zet (in dit geval "hem er in stop").
Tóch ben je hier nog. Blijkbaar hou je ook wel van dat gekutouwehoer. Maar ik vind het idd wel een goed initiatief van JAM; alles Kansloze Fokkers bij elkaar en maar één doel voor ogen; zoveel mogelijk wijven op een avond choppen!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:10 schreef JAM het volgende:
Weet je wat, we gaan wel een keer een biertje drinken, OK? Ga je mee, LXIV? Ik ben dit geouwekuthoer wel zat nu. Dat is het; geouwekuthoer. Gaan we aan de zuip, de zeik en achter de wijven aan. OK?
ja gek he, als je dat maar 2 keer per jaar krijgt....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:17 schreef Bolter het volgende:
[..]
Was meer reactie op je "Slechte mannen krijgen de meisjes-theorie". Je zweeft al een stukje boven de grond als je een glimlach "krijgt". Doe ff rustig aan
Ho, ho. Alle kansloze fokkers bij elkaar lijkt me een kansloos initiatief. Beter ga je met enkele ware Casanova's op pad om de kunst af te kijken. Wanneer alle nerds verzamelen gaat het binnen de kortste keren over bits en pentiums en laten jullie de vrouwen links liggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:20 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Tóch ben je hier nog. Blijkbaar hou je ook wel van dat gekutouwehoer. Maar ik vind het idd wel een goed initiatief van JAM; alles Kansloze Fokkers bij elkaar en maar één doel voor ogen; zoveel mogelijk wijven op een avond choppen!!!Echt, serieus, een goed idee. Ik woon in de Randstad. We kunnen wel bij mij huis verzamelen en wat voordrinken in de lokale kroeg en daarna naar een grote disco gaan waar zich allemaal Breezahs bevinden. Locomotion en Hollywood schijnen hiervoor de beste plekken te zijn. Echter, Asta is ook wel ok voor de vrouwen met een hoger intellectueel.
Ik hoor het nog wel mensen. In ieder geval een fantastisch initiatief.
TS WAAROM HEB JE GODVERDOMME NOG GEEN DATE MET HAAR?!?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef jadelovespat het volgende:
Ik denk dat ieder type mens een fan heeft.... Ik heb een zwak voor aziaten met spleetogen.... Een ander valt als een blok voor negers ... ga zo maar door.
Maar wat voor telt wanneer het komt tot het beginnen van een relatie, klikt het?
Het is erg vervelend dat vrouwen over het algemeen zoeken naar een grote(r dan zichzelf) sterke man, maar er zijn er vast ook genoeg die daar totaal niet gecharmeerd zijn.
Je moet blij en tevreden zijn met jezelf, je moet uitstralen dat je lekker in je vel zit en dat je gelukkig ben. Dat werkt vaak goed.... Mijn mening....
Ik straal pure wijsheid en serieusheid uit. Is dat ook goed? Ik lach ook wel tijdens een avondje uitgaan. Alleen niet constant.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:13 schreef jadelovespat het volgende:
Je moet blij en tevreden zijn met jezelf, je moet uitstralen dat je lekker in je vel zit en dat je gelukkig ben. Dat werkt vaak goed.... Mijn mening....
Hobbies/interesses: My boyfriend ^.-quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
TS WAAROM HEB JE GODVERDOMME NOG GEEN DATE MET HAAR?!?
Niet realistisch, want dat heb je toch niet, nooit zelfs.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:29 schreef LXIV het volgende:
Naar de kroeg met de instelling dat je 100% kans van slagen hebt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Niet realistisch, want dat heb je toch niet, nooit zelfs.
Kijk, dit gaat ergens heen. Dat ga ik denk maar proberen. Ik ben alleen een beetje verlegen en ik bang dat ik dan een rode kop krijg. Daar gaat mn egeo danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hobbies/interesses: My boyfriend ^.-
Oh, FUCK! Nouja, alles kan stuk, zet 'em op Wang ( Zo heet je nu. ) En je moet naar de kroeg gaan en inderdaad probeer de indringend1 aankijken en alleen iets zeggen als je iets wordt gevraagd tactiek als er een mokkel bij is-methode. Works for me. Ik ben altijd heel 'mysterieus'. Vinden ze geil.
1 Indringend kijken is níet hetzelfde als staren.
Idd, lijkt wel alsof we een chick bij 'm moeten afleveren.quote:
Mij hoor je niet klagen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef Bolter het volgende:
[..]
Idd, lijkt wel alsof we een chick bij 'm moeten afleveren.
Kijk, als je geen gladde praatjes hebt moet je 't ook niet proberen natuurlijk. Gewoon vriendelijk kijken met die bruine kijkers van je, vinden ze geil. Oh, als je denkt dat je 't kan moet je iets een klein beetje aardigs zeggen, misschien eerder neutraal en dan haar in haar ogen aankijken en glimlachen. Aan haar reactie kan je dan wel zien of je kans maakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Kijk, dit gaat ergens heen. Dat ga ik denk maar proberen. Ik ben alleen een beetje verlegen en ik bang dat ik dan een rode kop krijg. Daar gaat mn egeo dan
Óók geen methodes toepassen. Kansloos.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Kijk, dit gaat ergens heen. Dat ga ik denk maar proberen. Ik ben alleen een beetje verlegen en ik bang dat ik dan een rode kop krijg. Daar gaat mn egeo dan
Niet te veel zuipen, kan je morgen niet meer leren voor die ubermoeilijke studie die je doet. In welk jaar zit je?quote:
Yess ff hier in Delft met vrienden.quote:
Nee niet echt, ben alleen aan het achterhalen wie ik volgend jaar bij LR moet gaan vermijden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:42 schreef Bolter het volgende:
[..]
Yess ff hier in Delft met vrienden.
3e jaar.
Probeer je me nu te versieren, knapperd!![]()
Juist. Slotje.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:57 schreef zhe-devilll het volgende:
kleine piemelsssssss ieuwwww
nouw ja tegenwoordig kan de man een opzet stukje kopen die zuig je dan vast ofzo aan de penis en dan lijkt ie langer ofzow?quote:
Ik ben niet zo thuis in de ontwikkelingen op dat gebied.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nouw ja tegenwoordig kan de man een opzet stukje kopen die zuig je dan vast ofzo aan de penis en dan lijkt ie langer ofzow?![]()
![]()
Dat ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |