Mij hoor je niet klagen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef Bolter het volgende:
[..]
Idd, lijkt wel alsof we een chick bij 'm moeten afleveren.
Kijk, als je geen gladde praatjes hebt moet je 't ook niet proberen natuurlijk. Gewoon vriendelijk kijken met die bruine kijkers van je, vinden ze geil. Oh, als je denkt dat je 't kan moet je iets een klein beetje aardigs zeggen, misschien eerder neutraal en dan haar in haar ogen aankijken en glimlachen. Aan haar reactie kan je dan wel zien of je kans maakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Kijk, dit gaat ergens heen. Dat ga ik denk maar proberen. Ik ben alleen een beetje verlegen en ik bang dat ik dan een rode kop krijg. Daar gaat mn egeo dan
Óók geen methodes toepassen. Kansloos.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:34 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Kijk, dit gaat ergens heen. Dat ga ik denk maar proberen. Ik ben alleen een beetje verlegen en ik bang dat ik dan een rode kop krijg. Daar gaat mn egeo dan
Niet te veel zuipen, kan je morgen niet meer leren voor die ubermoeilijke studie die je doet. In welk jaar zit je?quote:
Yess ff hier in Delft met vrienden.quote:
Nee niet echt, ben alleen aan het achterhalen wie ik volgend jaar bij LR moet gaan vermijden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:42 schreef Bolter het volgende:
[..]
Yess ff hier in Delft met vrienden.
3e jaar.
Probeer je me nu te versieren, knapperd!![]()
Juist. Slotje.quote:Op zondag 4 februari 2007 02:57 schreef zhe-devilll het volgende:
kleine piemelsssssss ieuwwww
nouw ja tegenwoordig kan de man een opzet stukje kopen die zuig je dan vast ofzo aan de penis en dan lijkt ie langer ofzow?quote:
Ik ben niet zo thuis in de ontwikkelingen op dat gebied.quote:Op zondag 4 februari 2007 03:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nouw ja tegenwoordig kan de man een opzet stukje kopen die zuig je dan vast ofzo aan de penis en dan lijkt ie langer ofzow?![]()
![]()
Dat ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |