Nederlandse vrouwen houden waarschijnlijk niet van zulke mannenquote:Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Een langdurige relatie is voor mij second priority, sex is MAIN priority. Bovendien moet mijn eerste prioriteit vóór mijn 25ste voltooid zijn. Een relatie wil ik pas na mijn 35ste als ik mn master heb en misschien gepromoveerd ben
Succes ermee.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:32 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
ALL WOMEN WILL BE MINE!!!!!! MHAHAHHAHGAHAHAHAHA (moet POSITIEF blijven nadenken)![]()
Afhaalchineesquote:Op zondag 28 januari 2007 23:45 schreef Godshand het volgende:
maarja elk dorp heeft wel een lokale Chinees dus meestal zijn ze bezet...
Zoals ik ookal aangaf zijn indo's inderdaad wel populair. Japanners, Chinezen, Koreanen echter stukken minder. Het is niet anders. Dat wil alleen niet zeggen, dat er geen vrouwen zijn die erop vallen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:06 schreef Nr.G het volgende:
Ik ben zelf indo van 1.83m lang en redelijk gespierd. Had altijd lang haar en niets klagen over vrouwelijke aandacht.
Nooit gemerkt dat vrouwen niet op aziatische types vallen.![]()
Maar ja, 1.64 is wel iets anders en je komt ook wel een beetje gefrustreerd over. Dat hebben vrouwen gelijk door en hoeven je niet meer.
Ik ben half indo en ik heb ook niks te klagen. Maar Chinezen zien er anders uit dan Indo's hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:06 schreef Nr.G het volgende:
Ik ben zelf indo van 1.83m lang en redelijk gespierd. Had altijd lang haar en niets klagen over vrouwelijke aandacht.
Nooit gemerkt dat vrouwen niet op aziatische types vallen.![]()
Maar ja, 1.64 is wel iets anders en je komt ook wel een beetje gefrustreerd over. Dat hebben vrouwen gelijk door en hoeven je niet meer.
Maar toch ziet hij er beter uit dan de gemiddelde Chineesquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:39 schreef JAM het volgende:
Als Jet Li niet door de grimage, de kapper en de duurdere kledingwinkel zou gaan maar in plaats daarvan veertig uur in de week een handje zou helpen bij de salarisadministratie van een middelgrote gemeente voor iets boven modaal zou hij het ook een stuk minder doen, denk ik.
Je wordt met de minuut aantrekkelijkerquote:Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Een langdurige relatie is voor mij second priority, sex is MAIN priority. Bovendien moet mijn eerste prioriteit vóór mijn 25ste voltooid zijn. Een relatie wil ik pas na mijn 35ste als ik mn master heb en misschien gepromoveerd ben
Dus je wilt wel de liefde van een vrouw kopen?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:32 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik ook al Duiveltja. Gooi er maar een slotje op, anders wordt ik alleen nog depressiever. En ow ja, de uitzonderingen van aziatische man met blanke vrouw is dus als de man van het stelletje minstens een kop langer is.![]()
. Maar goed, ik heb het maar te accepteren he. Later neem ik gewoon wraak. Ik heb dan inmiddels flinke status opgebouwd dmv carriere, en dan concurreer ik die 'grote' bouwvakkers en lange jannen eruit. ALL WOMEN WILL BE MINE!!!!!! MHAHAHHAHGAHAHAHAHA (moet POSITIEF blijven nadenken)
![]()
Niet alle Nederlandse vrouwen zijn zo bekrompen dat ze per se iemand willen die langer is dan zijzelf. Inderdaad dat is een stelling uit de Neanderthal periode, volkomen achterhaald..ik bedoel, kijk naar bijvoorbeeld filmactrice Nicole Kidman, die is voor de tweede keer nu getrouwd met een man die minstens een kop kleiner is dan zijzelf.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:43 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En overigens vind ik 'blanke' Nederlandse vrouwen ook best aantrekkelijk. Wil dat dus zeggen dat ik door mij lengte nooit van mijn leven kan score (op vrijwillige basis) met Nederlandse vrouwen??? Alleen omdat ik misschien 10 cm kleiner dan hun ben? Come'on.....weak dude....thats weak....
als ik dit als eerste had gelezen had ik nooit mijn opbeurende reactie hierboven gegeven.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
SEX kun je kopen. Dat is toch niet zo moeilijk ?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Dat hij seks wil is het probleem niet. Het probleem ligt hem in het feit dat hij daar de nadruk zo enorm hard op legt. Het is niet gek dat vrouwen geen interesse hebben als hij wanhopig 'recht door zee' doet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:30 schreef nozem het volgende:
Al dat moralistische gezever in dit topic. Natuurlijk wil die jongen het liefst eerst seks. En zo snel mogelijk. Mannelijke maagden van tegen de 25 hebben helemaal geen zin om geduldig te wachten op 'de ware'...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |