abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45767324
quote:
Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Een langdurige relatie is voor mij second priority, sex is MAIN priority. Bovendien moet mijn eerste prioriteit vóór mijn 25ste voltooid zijn. Een relatie wil ik pas na mijn 35ste als ik mn master heb en misschien gepromoveerd ben
Nederlandse vrouwen houden waarschijnlijk niet van zulke mannen
know'm sayin?
word? word.
pi_45774163
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:32 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
ALL WOMEN WILL BE MINE!!!!!! MHAHAHHAHGAHAHAHAHA (moet POSITIEF blijven nadenken)
Succes ermee.
pi_45777123
ik heb anders genoeg cu2 profielen gezien met vrouwen die helemaal gek van Aziaten zijn..
die zien er meestal uit alsof ze zo uit een mangafilm zijn weggelopen

(dus felle kleuren, van die bontdingen aan hun benen, zuurstokkousen en felle make-up en korte rokjes ed )

maarja elk dorp heeft wel een lokale Chinees dus meestal zijn ze bezet...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45777216
quote:
Op zondag 28 januari 2007 23:45 schreef Godshand het volgende:
maarja elk dorp heeft wel een lokale Chinees dus meestal zijn ze bezet...
Afhaalchinees
pi_45823421
Zelf ben ik ook Chinees van verre oorsprong, maar in Nederland geboren.

Vroeger was ik vrij verlegen en had weinig te vertellen. Ik heb de meeste tijd besteed aan school en sport. Hier ging vrij veel (te...) in zitten.
Gezien ik redelijk goed was in atletiek (o.a. Ned. kampioenschappen), kreeg ik daardoor wel meer zelfvertrouwen. Echter naar meisjes toe was ik vrij passief.

Pas toen ik ging studeren, ging ik met meisjes uit, eten en dansen. Dat was vrij relaxt!

Ik ben niet zo klein, maar ook niet groot....1.70 m. Mijn voorkeur ging ook altijd naar Nederlandse meisjes.
En nu woon ik samen met een...Ned. vriendin, die 5 cm groter is...!

Ik ken zelfs een Chinese jongen, even lang als ik, die getrouwd is met een Ned. meisje van 1.84 m !!!
En ze is zelfs model geweest naast haar studie...
Dus alles kan!

Tja en uiterlijk zegt ook niet alles. Zelf ben ik ook model geweest, maar veel hangt af van je humor en levenservaring. Hoe relaxter je bent, hoe beter.
Je moet wel interesse tonen in de ander is mijn mening, want op egotrippers zitten ze niet te wachten...
pi_45824294
Tuurlijk vallen Nederlandse vrouwen wel op Aziatische mannen, genoeg fangirls voor bijvoorbeeld Gackt, Hyde, GazettE of DBSK en dat soms alleen maar om het uiterlijk! Ik vind er persoonlijk niets mis met Aziatische mannen .
pi_45824509
Ik ben zelf indo van 1.83m lang en redelijk gespierd. Had altijd lang haar en niets klagen over vrouwelijke aandacht.
Nooit gemerkt dat vrouwen niet op aziatische types vallen.

Maar ja, 1.64 is wel iets anders en je komt ook wel een beetje gefrustreerd over. Dat hebben vrouwen gelijk door en hoeven je niet meer.
pi_45844043
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:06 schreef Nr.G het volgende:
Ik ben zelf indo van 1.83m lang en redelijk gespierd. Had altijd lang haar en niets klagen over vrouwelijke aandacht.

Maar ja, 1.64 is wel iets anders en je komt ook wel een beetje gefrustreerd over. Dat hebben vrouwen gelijk door en hoeven je niet meer.
Zoals ik ookal aangaf zijn indo's inderdaad wel populair. Japanners, Chinezen, Koreanen echter stukken minder. Het is niet anders. Dat wil alleen niet zeggen, dat er geen vrouwen zijn die erop vallen.

* djenneke houdt wel van aziatisch

Het hangt ook heel veel van de persoon zelf af. Mensen met zelfvertrouwen doen het vaak sowieso beter bijvoorbeeld.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_45844613
Grappig, deze vraag heb inderdaad mezelf weleens afgevraagd.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_45844792
Wat een gezever dat het aan je afkomst zou liggen. Een vriend van me is een iel aziatisch mannetje, met een ontzettend leuk en mooi Nederlands vriendinnetje. Hij heeft gewoon een leuk smoeltje en is een ontzettende prater. Wat me eerder opvalt is je ontzettend verkeerde houding. Je wil gewoon simpele seks en wel voor je 25e, met een Nederlands meisje die daarna ook niet mag zeuren om een relatie. Aan subtiliteit doe je niet, want recht door zee. En dan zoek je het ook nog 's op PaiQ, waar mensen zitten die nu juist een relatie zoeken.
pi_45844813
Wat rommel opgeruimd trouwens.
pi_45845397
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:06 schreef Nr.G het volgende:

Ik ben half indo en ik heb ook niks te klagen. Maar Chinezen zien er anders uit dan Indo's he . Al heb je ook uitzonderingen natuurlijk (Jet Li is redelijk populair bij de vrouwen): De meeste Chinezen vallen niet echt in de smaak bij Nederlandse vrouwen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 31 januari 2007 @ 01:39:40 #88
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_45845784
Als Jet Li niet door de grimage, de kapper en de duurdere kledingwinkel zou gaan maar in plaats daarvan veertig uur in de week een handje zou helpen bij de salarisadministratie van een middelgrote gemeente voor iets boven modaal zou hij het ook een stuk minder doen, denk ik.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_45845856
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:39 schreef JAM het volgende:
Als Jet Li niet door de grimage, de kapper en de duurdere kledingwinkel zou gaan maar in plaats daarvan veertig uur in de week een handje zou helpen bij de salarisadministratie van een middelgrote gemeente voor iets boven modaal zou hij het ook een stuk minder doen, denk ik.
Maar toch ziet hij er beter uit dan de gemiddelde Chinees .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45846513
quote:

[..]

Een langdurige relatie is voor mij second priority, sex is MAIN priority. Bovendien moet mijn eerste prioriteit vóór mijn 25ste voltooid zijn. Een relatie wil ik pas na mijn 35ste als ik mn master heb en misschien gepromoveerd ben
Je wordt met de minuut aantrekkelijker

Los van die uitspraak, val ik niet op Aziaten, omdat ik op langere mannen val en op mannen met grote, sprekende ogen. Kun je wel zeggen dat dat Neanderthaler-gedrag is, maar het heeft te maken met aantrekkingskracht en dat is altijd subjectief. Jij valt ook niet op vrouwen die jij subjectief niet aantrekkelijk vindt.
pi_45846563
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:32 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ja dat idee had ik ook al Duiveltja. Gooi er maar een slotje op, anders wordt ik alleen nog depressiever. En ow ja, de uitzonderingen van aziatische man met blanke vrouw is dus als de man van het stelletje minstens een kop langer is. . Maar goed, ik heb het maar te accepteren he. Later neem ik gewoon wraak. Ik heb dan inmiddels flinke status opgebouwd dmv carriere, en dan concurreer ik die 'grote' bouwvakkers en lange jannen eruit. ALL WOMEN WILL BE MINE!!!!!! MHAHAHHAHGAHAHAHAHA (moet POSITIEF blijven nadenken)
Dus je wilt wel de liefde van een vrouw kopen?
Kun je net zo goed een betaalde seks-date regelen. Nu al. Voor je 25e
  woensdag 31 januari 2007 @ 03:14:51 #92
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_45846705
Dat lengte een probleem is is ook niet direct waar. Er zijn hier (in België) zat veel kleine mannen. En denk je dat die allemaal geen lief hebben? Nee. Wat je niet hebt aan lengte compenseer je aan karakter.
En dat laatste, daar valt nog iets aan te verbeteren volgens mij. Niet alleen bij jou, als ik eerlijk mag zijn.

Hoevaak lees ik hier niet van die stoerdoenerij. Wanneer ga je beseffen dat er geen enkele (of toch niet de juiste waarmee langetermijnzaken mogelijk zijn) kickt op iemand die "gaat zuipen en stampen", en die dan notabene ook nog zegt dat hij enkel geinteresseerd is in sex... Dat is al uw ruiten ingooien nog voor je begint.
Denk je dat vrouwen aangetrokken worden door holbewoners die gewoon goed kunnen zuipen en verder niks? Het zou mij alleszins verwonderen. Maar, ik ben geen vrouw, ik kan dan ook niet helemaal denken als een vrouw. Je hebt vrouwen die ook alleen maar uit zijn op sex en verder niks, maar zelfs dan zullen ze iets van treshold qua stijl hebben.

Aziatische boys liggen voor zover ik zie zelfs goed in de markt, zeker als die wat trendy en hip zijn. Je bent zo te zien nogal intelligent en welbespraakt. Wel, dan passen uitspraken als zuipen en stampen niet in het plaatje. Pas uw kleding en stijl aan naar iets hipper, lose het stoere gepraat (het past immers niet met wat je zou moeten uitstralen), en kweek wat stijl.
Als je lengte zogezegd je beperkende factor is, maak dan dat de rest de moeite waard is. En sluit toch geen relatie uit. Een relatie hoeft niet meteen uw academische carriere te beinvloeden, in fact is een gezonde relatie een stimulans om goed te presteren, en waar jij zit op te wachten: sex in overvloed.
Sex als main priority stellen is zo fout als maar zijn kan. Wil je dat soort oerdriften op dergelijke manier bevredigen, dan moet je maar naar de hoeren gaan...

Hier is "hoor wie het zegt" wel degelijk op zijn plaats. Maanden geleden was ik zelf nog erg onzeker over mezelf, maar dat is verdwenen als sneeuw voor de zon, en nu heb ik alles wat ik ooit maar wou.

Een andere tip is: stop met halstarrig zoeken. Je straalt dat uit, dat je wanhopig op zoek bent naar iets (zij het sex, zij het een relatie), en dat schrikt af. Geef als het ware de moed op, maar weet goed genoeg dat uw tijd nog komt. Je zal relaxter in je schoenen staan, en in no time, uit het niks, is ze daar
  woensdag 31 januari 2007 @ 04:15:16 #93
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_45846883
veel negers zijn ook heel erg lelijk.
W'rom die wel om de haverklap een blondje aan hun zijde hebben weet ik ook niet.
Mischien iets met arrogantie, populariteit en jonge meiden die graag wat willen beleven
(rap, negers, tmf, zoek het verband)

chinezen zijn nog enkelt goed voor de kungfu en de loempia's
je moest es weten hoe weinig mensen afweten over chinezen. Komt denk ik door gebrek
aan interesse over het algemeen.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_45847532
quote:
Op zondag 28 januari 2007 02:43 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En overigens vind ik 'blanke' Nederlandse vrouwen ook best aantrekkelijk. Wil dat dus zeggen dat ik door mij lengte nooit van mijn leven kan score (op vrijwillige basis) met Nederlandse vrouwen??? Alleen omdat ik misschien 10 cm kleiner dan hun ben? Come'on.....weak dude....thats weak....
Niet alle Nederlandse vrouwen zijn zo bekrompen dat ze per se iemand willen die langer is dan zijzelf. Inderdaad dat is een stelling uit de Neanderthal periode, volkomen achterhaald..ik bedoel, kijk naar bijvoorbeeld filmactrice Nicole Kidman, die is voor de tweede keer nu getrouwd met een man die minstens een kop kleiner is dan zijzelf.

Ik mag hopen dat waar de meeste Nederlandse vrouwen inderdaad misschien traditioneel (lees: bekrompen, onorigineel) zijn, er ook heel veel rondlopen voor wie dat NIET geldt.

Trouwens, case in point is mijn zus, een lange blondine, nu getrouwd met iemand die kleiner en ook exotischer is. Dus: ze zijn er wel, lange vrouwen voor wie gewoon geldt dat jij als persoon hun aanspreekt, en niet alleen jouw lengte! Geef dus niet op!

Succes!
pi_45847667
quote:

[..]

als ik dit als eerste had gelezen had ik nooit mijn opbeurende reactie hierboven gegeven.

Maar nu snap ik dus jouw probleem: t is niet je lengte, t is je ATTITUDE, dude!
pi_45848078
quote:

[..]

SEX kun je kopen. Dat is toch niet zo moeilijk ?

En daarbij. Als je pas beschikbaar bent op je 35e, misschien hebben onze hollandse meisjes geen zin om daar op te wachten ?
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_45851055
Al dat moralistische gezever in dit topic. Natuurlijk wil die jongen het liefst eerst seks. En zo snel mogelijk. Mannelijke maagden van tegen de 25 hebben helemaal geen zin om geduldig te wachten op 'de ware'...

En inderdaad TS. Je hebt je lengte niet mee in een land waar menig vrouw zelfs groter is dan ik (en ik ben 1.82)
Dat hoeft geen reden te zijn om maar bij de pakken neer te gaan zitten. Met een grote bek en een zelfverzekerde uitstraling kun je best veel 'bereiken'. De vraag is alleen of je bereid bent om te bluffen en je (ongetwijfeld meer introverte) karakter opzij te zetten voor een wip.

[ Bericht 2% gewijzigd door nozem op 31-01-2007 11:52:37 ]
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_45852824
dlebrok-topic.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45854136
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:30 schreef nozem het volgende:
Al dat moralistische gezever in dit topic. Natuurlijk wil die jongen het liefst eerst seks. En zo snel mogelijk. Mannelijke maagden van tegen de 25 hebben helemaal geen zin om geduldig te wachten op 'de ware'...
Dat hij seks wil is het probleem niet. Het probleem ligt hem in het feit dat hij daar de nadruk zo enorm hard op legt. Het is niet gek dat vrouwen geen interesse hebben als hij wanhopig 'recht door zee' doet.
  woensdag 31 januari 2007 @ 13:38:04 #100
78918 SeLang
Black swans matter
pi_45854552
Chinese meisjes
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')