abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 januari 2007 @ 03:54:32 #51
78918 SeLang
Black swans matter
pi_45748967
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:21 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Het zijn meedere factoren om emigreren te overwegen (california, sun shine state met vele mooie halfbloedjes).
Zeker een mogelijkheid.
Ik ken een Nederlandse oost-aziaat die ook die kant op is gegaan en binnenkort gaat trouwen met een super cute andere oost-aziaat die hij daar heeft ontmoet.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 28 januari 2007 @ 04:02:04 #52
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_45749046
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:50 schreef SeLang het volgende:
Waarom wil je in godsnaam een Nederlandse vrouw? Zoveel mis je daar niet aan hoor, zeker niet vergeleken met Chinese- of koreaansen

Maar als je alleen bent geinteresseerd in een onbetaalde sexdate (geen relatie) dan is een Nederlandse vrouw verreweg het makkelijkste. Chinees/Koreaans zijn meer lange termijn projecten waar je heel veel tijd in moet steken voordat je een keer mag.

Een andere mogelijkheid: Japansen! Die staan algemeen bekend als heel gemakkelijk (doorgeschoten sexuele revolutie in Japan). Bijna net zulke sletjes als Nederlandsen (kan ik bevestigen).

Succes !
Wat is dat voor een onvertogen praat?! .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 28 januari 2007 @ 04:27:22 #53
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_45749250
quote:
Waarom wil je in godsnaam een Nederlandse vrouw? Zoveel mis je daar niet aan hoor, zeker niet vergeleken met Chinese- of koreaansen

Maar als je alleen bent geinteresseerd in een onbetaalde sexdate (geen relatie) dan is een Nederlandse vrouw verreweg het makkelijkste. Chinees/Koreaans zijn meer lange termijn projecten waar je heel veel tijd in moet steken voordat je een keer mag.

Een andere mogelijkheid: Japansen! Die staan algemeen bekend als heel gemakkelijk (doorgeschoten sexuele revolutie in Japan). Bijna net zulke sletjes als Nederlandsen (kan ik bevestigen).
Je klinkt zelf in ieder geval nog het meest als een sletje
Stop the world, I want to get out.
  zondag 28 januari 2007 @ 10:02:35 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45750182
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:05 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb vrienden en ga bijna wekelijks uit om pitchers achterover te slaan en ook om te stampen. Dus geen gebrek aan sociale contacten hierzo. Alleen het fenomeen "vrouwen" is nog een mysterieuze fase in mijn leven als je snapt wat ik bedoel. Ik zal die website wel ff checken, thx daarvoor.
Mannen die aan een tafeltje pitchers bier achteroverslaan en stampen, stralen dan ook niet echt klasse uit. Stap over op glazen en dansen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45750300
Haha ik kan alleen voormezelf spreken en ik zou zelf makkelijk op een aziatische man kunnen vallen. Het is gewoon een kwestie van goed zoeken hoor, en niet al te kieskeurig zijn
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_45750393
quote:
Op zondag 28 januari 2007 02:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Beste medeFokkers,

Precies zoals de topic-titel luid, ik kom dus uit de omgeving van China/Korea/Japan en heb dus spleetogen en bovendien ben ik van lengte 1.64m. Ik zeg met opzet niet waar ik exact vandaan kom om mijn identiteit hier geheim te houden. Ik ben zeker niet lelijk ofzo, ben niet zo'n aziaat die 24h per dag WoW speelt of Pokémon kijkt (niks op tegen verder), draag geen bril, ben niet dik (eerder licht gespierd), heb geen snor/baard, ben hoog opgeleid en zeer ambitieus.

Na lang op Paiq te hebben gezeten heb ik al talloze Battledates gehad met een totaal van ongeveer 65 stuks. En daarvan heb ik er ongeveer 5 gewonnen. Dat is voor mij best wel frusterend en keer op keer wordt ik gewoon dus afwezen door die vrouwen daar. Dus ben ik mij zelf af gaan vragen of de Nederlandsche vrouwen een hekel hebben aan mensen met getrokken ogen (=spleetogen) en mij aanzien als een soort van minderwaardig persoon (dat gevoel krijg je namelijk wel als je alleen maar wordt afgewezen). Ik zou echt is een keer voor mijn 25ste een soort van relatie of sex willen hebben met een Nederlandse vrouw zodat ik niet hiervoor naar China of iets dergelijks hoef te verhuizen (en nee, betalen voor sex is zéker geen optie).

Dus heeft er iemand nog tips voor mij mbt dit onderwerp? Ik weet niet of het van belang is, maar van karakter ben ik nogal serieus, echter ben zeer humoristisch als ik hiervoor in de stemming ben. Is het verstandig om te melden dat ik eerder serieus dan grappig ben van karakter? (en saai is iets anders dan serieus). Vroeger toen ik klein was heb ik ook nog nooit een "verkering" gehad (zo heette dat vroegah) of "geslowed" op een schoolfeest van de middelbare school. Ik voel me nu echt fucking triest, als zo'n Revenge of the Nerds-gast.....Ik zou gewoon willen weten "hoe het is", in sexuele begrippen dan wel een relatie met een vrouw.....

Dank u allen voor het aanhoren van mijn triest levensverhaal.
Heb je ook geen succes bij licht getinte en donkere dames of zijn alleen de Nederlandse meiden niet geinteresseerd? Als dat zo is zal je je aanpak moeten aanpassen en niet zozeer je uiterlijk, want Aziatische mannen zijn toch best wel leuk.
pi_45750547
quote:

Succes !
ja, maar zie maar eens het verschil tussen een chinees, koreaan of japaneense....
pi_45751697
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:05 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb vrienden en ga bijna wekelijks uit om pitchers achterover te slaan en ook om te stampen. Dus geen gebrek aan sociale contacten hierzo. Alleen het fenomeen "vrouwen" is nog een mysterieuze fase in mijn leven als je snapt wat ik bedoel. Ik zal die website wel ff checken, thx daarvoor.
Een klein Aziatisch mannetje dat stampt en pitchers achterover slaat. Oeh. Maak me gek!
pi_45752630
Het ligt denk ik aan jezelf en niet aan de Nederlandse meisjes die jij zo graag wilt hebben. Ik ben zelf (ook) een Chinees, +/- 1.80M. Chinezen horen wel bij de lelijkste volken en tja, wie beoordeelt nou of jij knap bent?

Ze zeggen vaak "innerlijk is het belangrijkste". Dat klopt, mits je een lange relatie hebt. Het allerbelangrijkst om een vrouw aan de haak te slaan is toch wel het uiterlijk, het is je visitekaartje, etc. Natuurlijk kijken mensen eerst naar je uiterlijk en naar je uitstraling he. Je moet interesse creëren, je krijgt vaak alleen interesse als je een goed uiterlijk hebt, echt iets om naar te kijken.

Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het niks met (onze) ras te maken heeft, of je nou een Chinees bent of niet. Ik ga goed met meisjes om en de meisjes zien mij ook zitten en echt de leuke meisjes zoeken toch alleen contact met mij op en ik niet met hun. Ik zal je zeggen dat ik wel knap ben, maar dat zeg ik niet zelf, ik krijg dat ook vrij vaak te horen. Echt waar, ik investeer weinig tijd in meisjes maar toch plakken ze letterlijk en figuurlijk aan me omdat ik er goed uit zie. Ik doe nauwelijks wat en ze komen makkelijk en bij de lelijke mensen bij mij op school doen ze dat nooit, hoewel die lelijke mensen ook hun best doen he.

Je hoeft toch geen deadline in te voeren? Het maakt jezelf juist moeilijker. Het komt vanzelf gozer, rustig aan, je bent nog niet eens 25.

Ik denk zelf dat je het moet leren. Je moet speels zijn, niet te serieus, goed contact hebben. Hoe meer jij meisjes als gewone vriendinnen hebt, hoe meer kans je hebt om te slagen.

Succes man en doe niet zo dramatisch.

Edit: O ja, een oplossing voor je lengte is kleine meisjes zoeken die nog kleiner zijn dan jou.
pi_45755425
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:28 schreef klc12 het volgende:
Het ligt denk ik aan jezelf en niet aan de Nederlandse meisjes die jij zo graag wilt hebben. Ik ben zelf (ook) een Chinees, +/- 1.80M. Chinezen horen wel bij de lelijkste volken en tja, wie beoordeelt nou of jij knap bent?

Ze zeggen vaak "innerlijk is het belangrijkste". Dat klopt, mits je een lange relatie hebt. Het allerbelangrijkst om een vrouw aan de haak te slaan is toch wel het uiterlijk, het is je visitekaartje, etc. Natuurlijk kijken mensen eerst naar je uiterlijk en naar je uitstraling he. Je moet interesse creëren, je krijgt vaak alleen interesse als je een goed uiterlijk hebt, echt iets om naar te kijken.

Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat het niks met (onze) ras te maken heeft, of je nou een Chinees bent of niet. Ik ga goed met meisjes om en de meisjes zien mij ook zitten en echt de leuke meisjes zoeken toch alleen contact met mij op en ik niet met hun. Ik zal je zeggen dat ik wel knap ben, maar dat zeg ik niet zelf, ik krijg dat ook vrij vaak te horen. Echt waar, ik investeer weinig tijd in meisjes maar toch plakken ze letterlijk en figuurlijk aan me omdat ik er goed uit zie. Ik doe nauwelijks wat en ze komen makkelijk en bij de lelijke mensen bij mij op school doen ze dat nooit, hoewel die lelijke mensen ook hun best doen he.

Je hoeft toch geen deadline in te voeren? Het maakt jezelf juist moeilijker. Het komt vanzelf gozer, rustig aan, je bent nog niet eens 25.

Ik denk zelf dat je het moet leren. Je moet speels zijn, niet te serieus, goed contact hebben. Hoe meer jij meisjes als gewone vriendinnen hebt, hoe meer kans je hebt om te slagen.

Succes man en doe niet zo dramatisch.

Edit: O ja, een oplossing voor je lengte is kleine meisjes zoeken die nog kleiner zijn dan jou.
Nou, gebrek aan zelfvertrouwen heb jij in iig niet. Je bent wel de enige die het eerlijke, niet-sociaal wenselijke antwoord geeft.

Ja, aziaten zijn niet populair. Op de indo-types na dan. Het meest gehoorde reactie bij het horen van de naam van mijn vriend (Cantonees van afkomst) is een met moeite, maar mislukt verborgen teleurstelling/medelijden "hoe heet jouw vriend? Is dat Chinees?".

De meest gehoorde reacties na het zien van hem, of zijn foto, zijn in duidelijke verraste opluchting: "oooohh, maar die ziet er wél leuk uit", "ooooh, maar hij heeft helemaal geen spleetogen."

Dus ja, je hebt het moeilijker dan veel anderen. Het leven is hard.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zondag 28 januari 2007 @ 14:11:14 #61
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_45755676
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:03 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nou, gebrek aan zelfvertrouwen heb jij in iig niet. Je bent wel de enige die het eerlijke, niet-sociaal wenselijke antwoord geeft.

Ja, aziaten zijn niet populair. Op de indo-types na dan. Het meest gehoorde reactie bij het horen van de naam van mijn vriend (Cantonees van afkomst) is een met moeite, maar mislukt verborgen teleurstelling/medelijden "hoe heet jouw vriend? Is dat Chinees?".

De meest gehoorde reacties na het zien van hem, of zijn foto, zijn in duidelijke verraste opluchting: "oooohh, maar die ziet er wél leuk uit", "ooooh, maar hij heeft helemaal geen spleetogen."

Dus ja, je hebt het moeilijker dan veel anderen. Het leven is hard.
Hm. Ik ken 2 mensen van Aziatische afkomst (1 man, 1 vrouw) en ik herken niets in je verhaal. Zeker niet wat betreft die spleetogen. In welk maf dorpje woon jij?
Stop the world, I want to get out.
pi_45756002
Mannen proberen?
pi_45756130
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:11 schreef Lkw het volgende:

[..]

Hm. Ik ken 2 mensen van Aziatische afkomst (1 man, 1 vrouw) en ik herken niets in je verhaal. Zeker niet wat betreft die spleetogen. In welk maf dorpje woon jij?
Jij kent er twee, je zult begrijpen dat ik er een heleboel ken. Je moet je ook bedenken, dat het een heel verschil is, of je nou twee mensen kent, of er met 1 een relatie hebt.

Ik kom uit Breda, ik studeerde in Tilburg. Vooral de wijven uit de gegoede families die daar ook studeerden, kwamen met die maffe opmerkingen trouwens. Die gingen blijkbaar alleen om met blanke mensen ofzo

Dus het maakt ook wel uit aan wie je vertelt hoe je vriend heet. Niet iedereen doet raar. Maar het komt echt wel heel vaak voor.
pi_45758414
quote:
Op zondag 28 januari 2007 02:43 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En overigens vind ik 'blanke' Nederlandse vrouwen ook best aantrekkelijk. Wil dat dus zeggen dat ik door mij lengte nooit van mijn leven kan score (op vrijwillige basis) met Nederlandse vrouwen??? Alleen omdat ik misschien 10 cm kleiner dan hun ben? Come'on.....weak dude....thats weak....
Geef zelf even toe. Een vriendin hebben die 10cm boven je uitsteekt is geen gezicht. Er zijn weinig vrouwen die daarop vallen.
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Hoe dan ook, ik vind het knap lullig dat je puur om lengte al wordt afgewezen. Dat geeft de simpelheid van de gemiddelde vrouw weer (geld niet voor elke vrouw natuurlijk). Dat is net zo iets als ik zou zeggen "hey jij hebt een cup AA-min, en ik wil minimaal een cup-D", doesn't make any sense....
Ik vind het knap naief van je, dat je niet inziet dat die vrouwen gewoon een voorkeur hebben voor lengte ed., net zoals jij iemand zou afwijzen die je niet aantrekkelijk vindt.

Wie zegt dat ze je verwijderen om je lengte? Ze vinden je blijkbaar dan niet interessant genoeg om te behouden.
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:21 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]
En terwijl je dondersgoed weet dat je niet lelijk bent ofzo (alleen niet de juiste lengte) en misschien beetje verlegen.
Bron?

En ik heb overigens wel het idee dat Aziaten niet erg popi zijn onder Nederlandse vrouwen. Ik zie zelden een Nederlandse vrouw met een Aziaat.
pi_45758494
quote:
Op zondag 28 januari 2007 14:19 schreef Koewam het volgende:
Mannen proberen?
Dan zou hij wel het "vrouwtje" zijn, wat een gejank zeg.
pi_45759309
Of je gaat gewoon onder je klasse een vrouw zoeken, er zijn zat vrouwen die met hetzelfde probleem als jou kampen.
pi_45759357
quote:
Op zondag 28 januari 2007 15:56 schreef Geqxon het volgende:
Of je gaat gewoon onder je klasse een vrouw zoeken, er zijn zat vrouwen die met hetzelfde probleem als jou kampen.
Lul niet man.

De kans dat een man af wordt gewezen op lengte is vele malen groter dan bij een vrouw.
pi_45759418
Ik denk dat als de TS een "lelijke" blonde vrouw zoekt, om het maar hard te zeggen, dat de kans op slagen gelijk veel groter is.
pi_45759460
quote:
Op zondag 28 januari 2007 15:59 schreef Geqxon het volgende:
Ik denk dat als de TS een "lelijke" blonde vrouw zoekt, om het maar hard te zeggen, dat de kans op slagen gelijk veel groter is.
Zelfs een "lelijke' blonde vrouw kan zo aan sex komen als ze wilt.
  zondag 28 januari 2007 @ 16:02:15 #70
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45759502
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:01 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Zelfs een "lelijke' blonde vrouw kan zo aan sex komen als ze wilt.
Trut, nu voel ik mijzelf kansloos
pi_45763025
quote:
Op zondag 28 januari 2007 15:59 schreef Geqxon het volgende:
Nee ik zoek geen lelijke blonde vrouw. Grappig is ook dat ik op Paiq vergeleken wordt met de meeste lelijke vrouwen en manne, en dat met een score van 8.7 voor mijn foto. Maar ja geeft niets. Paiq heb ik inmiddels toch al kansloos verklaard.

Ik heb op aanraden van iemand hier op fok het boek van David DeAngelo is ff zitten doorlezen. Ik moet als eerst ff mijn negatieve en positieve gedachten analyseren en de negatieve gedachten verwijderen zodat je alleen positieve gedachten overhoud. Hoe je je voelt is wat je uitstraalt.
pi_45763507
quote:
Op zondag 28 januari 2007 15:24 schreef Duiveltja het volgende:

En ik heb overigens wel het idee dat Aziaten niet erg popi zijn onder Nederlandse vrouwen. Ik zie zelden een Nederlandse vrouw met een Aziaat.
Ja dat idee had ik ook al Duiveltja. Gooi er maar een slotje op, anders wordt ik alleen nog depressiever. En ow ja, de uitzonderingen van aziatische man met blanke vrouw is dus als de man van het stelletje minstens een kop langer is. . Maar goed, ik heb het maar te accepteren he. Later neem ik gewoon wraak. Ik heb dan inmiddels flinke status opgebouwd dmv carriere, en dan concurreer ik die 'grote' bouwvakkers en lange jannen eruit. ALL WOMEN WILL BE MINE!!!!!! MHAHAHHAHGAHAHAHAHA (moet POSITIEF blijven nadenken)
  zondag 28 januari 2007 @ 18:00:21 #74
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_45764444
Aziatische mannen
Over het innerlijk kan ik weinig zeggen, is ook zo generaliserend, maar ik val er echt helemaal op qua uiterlijk.
...as always
pi_45767018
Neen.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_45767324
quote:
Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Een langdurige relatie is voor mij second priority, sex is MAIN priority. Bovendien moet mijn eerste prioriteit vóór mijn 25ste voltooid zijn. Een relatie wil ik pas na mijn 35ste als ik mn master heb en misschien gepromoveerd ben
Nederlandse vrouwen houden waarschijnlijk niet van zulke mannen
know'm sayin?
word? word.
pi_45774163
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:32 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
ALL WOMEN WILL BE MINE!!!!!! MHAHAHHAHGAHAHAHAHA (moet POSITIEF blijven nadenken)
Succes ermee.
pi_45777123
ik heb anders genoeg cu2 profielen gezien met vrouwen die helemaal gek van Aziaten zijn..
die zien er meestal uit alsof ze zo uit een mangafilm zijn weggelopen

(dus felle kleuren, van die bontdingen aan hun benen, zuurstokkousen en felle make-up en korte rokjes ed )

maarja elk dorp heeft wel een lokale Chinees dus meestal zijn ze bezet...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_45777216
quote:
Op zondag 28 januari 2007 23:45 schreef Godshand het volgende:
maarja elk dorp heeft wel een lokale Chinees dus meestal zijn ze bezet...
Afhaalchinees
pi_45823421
Zelf ben ik ook Chinees van verre oorsprong, maar in Nederland geboren.

Vroeger was ik vrij verlegen en had weinig te vertellen. Ik heb de meeste tijd besteed aan school en sport. Hier ging vrij veel (te...) in zitten.
Gezien ik redelijk goed was in atletiek (o.a. Ned. kampioenschappen), kreeg ik daardoor wel meer zelfvertrouwen. Echter naar meisjes toe was ik vrij passief.

Pas toen ik ging studeren, ging ik met meisjes uit, eten en dansen. Dat was vrij relaxt!

Ik ben niet zo klein, maar ook niet groot....1.70 m. Mijn voorkeur ging ook altijd naar Nederlandse meisjes.
En nu woon ik samen met een...Ned. vriendin, die 5 cm groter is...!

Ik ken zelfs een Chinese jongen, even lang als ik, die getrouwd is met een Ned. meisje van 1.84 m !!!
En ze is zelfs model geweest naast haar studie...
Dus alles kan!

Tja en uiterlijk zegt ook niet alles. Zelf ben ik ook model geweest, maar veel hangt af van je humor en levenservaring. Hoe relaxter je bent, hoe beter.
Je moet wel interesse tonen in de ander is mijn mening, want op egotrippers zitten ze niet te wachten...
pi_45824294
Tuurlijk vallen Nederlandse vrouwen wel op Aziatische mannen, genoeg fangirls voor bijvoorbeeld Gackt, Hyde, GazettE of DBSK en dat soms alleen maar om het uiterlijk! Ik vind er persoonlijk niets mis met Aziatische mannen .
pi_45824509
Ik ben zelf indo van 1.83m lang en redelijk gespierd. Had altijd lang haar en niets klagen over vrouwelijke aandacht.
Nooit gemerkt dat vrouwen niet op aziatische types vallen.

Maar ja, 1.64 is wel iets anders en je komt ook wel een beetje gefrustreerd over. Dat hebben vrouwen gelijk door en hoeven je niet meer.
pi_45844043
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:06 schreef Nr.G het volgende:
Ik ben zelf indo van 1.83m lang en redelijk gespierd. Had altijd lang haar en niets klagen over vrouwelijke aandacht.

Maar ja, 1.64 is wel iets anders en je komt ook wel een beetje gefrustreerd over. Dat hebben vrouwen gelijk door en hoeven je niet meer.
Zoals ik ookal aangaf zijn indo's inderdaad wel populair. Japanners, Chinezen, Koreanen echter stukken minder. Het is niet anders. Dat wil alleen niet zeggen, dat er geen vrouwen zijn die erop vallen.

* djenneke houdt wel van aziatisch

Het hangt ook heel veel van de persoon zelf af. Mensen met zelfvertrouwen doen het vaak sowieso beter bijvoorbeeld.
pi_45844613
Grappig, deze vraag heb inderdaad mezelf weleens afgevraagd.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_45844792
Wat een gezever dat het aan je afkomst zou liggen. Een vriend van me is een iel aziatisch mannetje, met een ontzettend leuk en mooi Nederlands vriendinnetje. Hij heeft gewoon een leuk smoeltje en is een ontzettende prater. Wat me eerder opvalt is je ontzettend verkeerde houding. Je wil gewoon simpele seks en wel voor je 25e, met een Nederlands meisje die daarna ook niet mag zeuren om een relatie. Aan subtiliteit doe je niet, want recht door zee. En dan zoek je het ook nog 's op PaiQ, waar mensen zitten die nu juist een relatie zoeken.
pi_45844813
Wat rommel opgeruimd trouwens.
pi_45845397
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 15:06 schreef Nr.G het volgende:

Ik ben half indo en ik heb ook niks te klagen. Maar Chinezen zien er anders uit dan Indo's he . Al heb je ook uitzonderingen natuurlijk (Jet Li is redelijk populair bij de vrouwen): De meeste Chinezen vallen niet echt in de smaak bij Nederlandse vrouwen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 31 januari 2007 @ 01:39:40 #88
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_45845784
Als Jet Li niet door de grimage, de kapper en de duurdere kledingwinkel zou gaan maar in plaats daarvan veertig uur in de week een handje zou helpen bij de salarisadministratie van een middelgrote gemeente voor iets boven modaal zou hij het ook een stuk minder doen, denk ik.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_45845856
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 01:39 schreef JAM het volgende:
Als Jet Li niet door de grimage, de kapper en de duurdere kledingwinkel zou gaan maar in plaats daarvan veertig uur in de week een handje zou helpen bij de salarisadministratie van een middelgrote gemeente voor iets boven modaal zou hij het ook een stuk minder doen, denk ik.
Maar toch ziet hij er beter uit dan de gemiddelde Chinees .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45846513
quote:

[..]

Een langdurige relatie is voor mij second priority, sex is MAIN priority. Bovendien moet mijn eerste prioriteit vóór mijn 25ste voltooid zijn. Een relatie wil ik pas na mijn 35ste als ik mn master heb en misschien gepromoveerd ben
Je wordt met de minuut aantrekkelijker

Los van die uitspraak, val ik niet op Aziaten, omdat ik op langere mannen val en op mannen met grote, sprekende ogen. Kun je wel zeggen dat dat Neanderthaler-gedrag is, maar het heeft te maken met aantrekkingskracht en dat is altijd subjectief. Jij valt ook niet op vrouwen die jij subjectief niet aantrekkelijk vindt.
pi_45846563
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:32 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Ja dat idee had ik ook al Duiveltja. Gooi er maar een slotje op, anders wordt ik alleen nog depressiever. En ow ja, de uitzonderingen van aziatische man met blanke vrouw is dus als de man van het stelletje minstens een kop langer is. . Maar goed, ik heb het maar te accepteren he. Later neem ik gewoon wraak. Ik heb dan inmiddels flinke status opgebouwd dmv carriere, en dan concurreer ik die 'grote' bouwvakkers en lange jannen eruit. ALL WOMEN WILL BE MINE!!!!!! MHAHAHHAHGAHAHAHAHA (moet POSITIEF blijven nadenken)
Dus je wilt wel de liefde van een vrouw kopen?
Kun je net zo goed een betaalde seks-date regelen. Nu al. Voor je 25e
  woensdag 31 januari 2007 @ 03:14:51 #92
122173 MMach
met Fok-pensioen
pi_45846705
Dat lengte een probleem is is ook niet direct waar. Er zijn hier (in België) zat veel kleine mannen. En denk je dat die allemaal geen lief hebben? Nee. Wat je niet hebt aan lengte compenseer je aan karakter.
En dat laatste, daar valt nog iets aan te verbeteren volgens mij. Niet alleen bij jou, als ik eerlijk mag zijn.

Hoevaak lees ik hier niet van die stoerdoenerij. Wanneer ga je beseffen dat er geen enkele (of toch niet de juiste waarmee langetermijnzaken mogelijk zijn) kickt op iemand die "gaat zuipen en stampen", en die dan notabene ook nog zegt dat hij enkel geinteresseerd is in sex... Dat is al uw ruiten ingooien nog voor je begint.
Denk je dat vrouwen aangetrokken worden door holbewoners die gewoon goed kunnen zuipen en verder niks? Het zou mij alleszins verwonderen. Maar, ik ben geen vrouw, ik kan dan ook niet helemaal denken als een vrouw. Je hebt vrouwen die ook alleen maar uit zijn op sex en verder niks, maar zelfs dan zullen ze iets van treshold qua stijl hebben.

Aziatische boys liggen voor zover ik zie zelfs goed in de markt, zeker als die wat trendy en hip zijn. Je bent zo te zien nogal intelligent en welbespraakt. Wel, dan passen uitspraken als zuipen en stampen niet in het plaatje. Pas uw kleding en stijl aan naar iets hipper, lose het stoere gepraat (het past immers niet met wat je zou moeten uitstralen), en kweek wat stijl.
Als je lengte zogezegd je beperkende factor is, maak dan dat de rest de moeite waard is. En sluit toch geen relatie uit. Een relatie hoeft niet meteen uw academische carriere te beinvloeden, in fact is een gezonde relatie een stimulans om goed te presteren, en waar jij zit op te wachten: sex in overvloed.
Sex als main priority stellen is zo fout als maar zijn kan. Wil je dat soort oerdriften op dergelijke manier bevredigen, dan moet je maar naar de hoeren gaan...

Hier is "hoor wie het zegt" wel degelijk op zijn plaats. Maanden geleden was ik zelf nog erg onzeker over mezelf, maar dat is verdwenen als sneeuw voor de zon, en nu heb ik alles wat ik ooit maar wou.

Een andere tip is: stop met halstarrig zoeken. Je straalt dat uit, dat je wanhopig op zoek bent naar iets (zij het sex, zij het een relatie), en dat schrikt af. Geef als het ware de moed op, maar weet goed genoeg dat uw tijd nog komt. Je zal relaxter in je schoenen staan, en in no time, uit het niks, is ze daar
  woensdag 31 januari 2007 @ 04:15:16 #93
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_45846883
veel negers zijn ook heel erg lelijk.
W'rom die wel om de haverklap een blondje aan hun zijde hebben weet ik ook niet.
Mischien iets met arrogantie, populariteit en jonge meiden die graag wat willen beleven
(rap, negers, tmf, zoek het verband)

chinezen zijn nog enkelt goed voor de kungfu en de loempia's
je moest es weten hoe weinig mensen afweten over chinezen. Komt denk ik door gebrek
aan interesse over het algemeen.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_45847532
quote:
Op zondag 28 januari 2007 02:43 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En overigens vind ik 'blanke' Nederlandse vrouwen ook best aantrekkelijk. Wil dat dus zeggen dat ik door mij lengte nooit van mijn leven kan score (op vrijwillige basis) met Nederlandse vrouwen??? Alleen omdat ik misschien 10 cm kleiner dan hun ben? Come'on.....weak dude....thats weak....
Niet alle Nederlandse vrouwen zijn zo bekrompen dat ze per se iemand willen die langer is dan zijzelf. Inderdaad dat is een stelling uit de Neanderthal periode, volkomen achterhaald..ik bedoel, kijk naar bijvoorbeeld filmactrice Nicole Kidman, die is voor de tweede keer nu getrouwd met een man die minstens een kop kleiner is dan zijzelf.

Ik mag hopen dat waar de meeste Nederlandse vrouwen inderdaad misschien traditioneel (lees: bekrompen, onorigineel) zijn, er ook heel veel rondlopen voor wie dat NIET geldt.

Trouwens, case in point is mijn zus, een lange blondine, nu getrouwd met iemand die kleiner en ook exotischer is. Dus: ze zijn er wel, lange vrouwen voor wie gewoon geldt dat jij als persoon hun aanspreekt, en niet alleen jouw lengte! Geef dus niet op!

Succes!
pi_45847667
quote:

[..]

als ik dit als eerste had gelezen had ik nooit mijn opbeurende reactie hierboven gegeven.

Maar nu snap ik dus jouw probleem: t is niet je lengte, t is je ATTITUDE, dude!
pi_45848078
quote:

[..]

SEX kun je kopen. Dat is toch niet zo moeilijk ?

En daarbij. Als je pas beschikbaar bent op je 35e, misschien hebben onze hollandse meisjes geen zin om daar op te wachten ?
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_45851055
Al dat moralistische gezever in dit topic. Natuurlijk wil die jongen het liefst eerst seks. En zo snel mogelijk. Mannelijke maagden van tegen de 25 hebben helemaal geen zin om geduldig te wachten op 'de ware'...

En inderdaad TS. Je hebt je lengte niet mee in een land waar menig vrouw zelfs groter is dan ik (en ik ben 1.82)
Dat hoeft geen reden te zijn om maar bij de pakken neer te gaan zitten. Met een grote bek en een zelfverzekerde uitstraling kun je best veel 'bereiken'. De vraag is alleen of je bereid bent om te bluffen en je (ongetwijfeld meer introverte) karakter opzij te zetten voor een wip.

[ Bericht 2% gewijzigd door nozem op 31-01-2007 11:52:37 ]
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_45852824
dlebrok-topic.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45854136
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:30 schreef nozem het volgende:
Al dat moralistische gezever in dit topic. Natuurlijk wil die jongen het liefst eerst seks. En zo snel mogelijk. Mannelijke maagden van tegen de 25 hebben helemaal geen zin om geduldig te wachten op 'de ware'...
Dat hij seks wil is het probleem niet. Het probleem ligt hem in het feit dat hij daar de nadruk zo enorm hard op legt. Het is niet gek dat vrouwen geen interesse hebben als hij wanhopig 'recht door zee' doet.
  woensdag 31 januari 2007 @ 13:38:04 #100
78918 SeLang
Black swans matter
pi_45854552
Chinese meisjes
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')