abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45748312
quote:
Op zondag 28 januari 2007 02:59 schreef Bryansd het volgende:
tsjah jou soort type aziaat komt helaas vaak voor (paar vrienden van mij hebben precies hetzelfde probleem) het beste is als je je laat begeleiden door vrienden. Ooit een keer 40 year old virgin gezien? Heb je het soort vrienden niet dat je daarvoor nodig hebt raad ik je aan http://www.doubleyourdating.com/ te proberen een duur maar ZEER effectieve cursus om niet alleen te leren hoe je met vrouwen omgaat maar ook sociaal uit te gaan en vrienden te maken.
Begrijp me niet verkeerd. Ik heb vrienden en ga bijna wekelijks uit om pitchers achterover te slaan en ook om te stampen. Dus geen gebrek aan sociale contacten hierzo. Alleen het fenomeen "vrouwen" is nog een mysterieuze fase in mijn leven als je snapt wat ik bedoel. Ik zal die website wel ff checken, thx daarvoor.
pi_45748321
Even serieus. Probeer je wel eens vrouwen aan te spreken in de kroeg, de supermarkt, of waar dan ook? Gewoon eens zeggen dat je ze wel eens uit zou willen nemen en om hun telefoonnummer vragen?

Met online daten is het toch vaak zo dat mensen aangeven alleen bepaalde partners te willen zien. Blank, >1m80, bruin haar en tussen de 20 en 24 jaar bijvoorbeeld. Dan val je dus bij voorbaat al buiten de boot. Ook is het zo dat bij online dating de verhouding man:vrouw vaak 4:1 of nog slechter is, waardoor alleen de knapste/langste/beste mannen een kans maken.

Aan de andere kant, is het natuurlijk ook makkelijker om een Aziatische partner te vinden. Tenminste, de Aziaten die ik ken, gaan voornamelijk met hun eigen soort om wanneer het op een sociaal circuit aankomt.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 28 januari 2007 @ 03:08:09 #28
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_45748340
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Haha, ik snap wat je bedoelt, maar zo kom ik natuurlijk NIET over als ik aan het chatten of praten ben. Ik snap best wel dat je bij vrouwen er altijd omheen moet draaien met smoothtalking. Echter uiteindelijk komt het altijd op hetzelfde neer. Ik ben alleen recht door zee, kan ik niks aan doen.

Maar ja, ik heb nog hoop. Ik ben nu eenmaal het Beta-type man en geen Alpha-type. Hoe dan ook, mijn tijd komt nog wel.....maar ik hoop wel nog binnen 5 jaar.
Laat je niet opjutten dat je NU sex zou moeten hebben omdat je al 20 bent. Dat doet er niet toe. Wees er relaxed over en ga niet zelfs nadenken over emigreren alleen om dit onderwerp. Als je relaxed bent, komt alles precies op tijd op je pad

Als je gaat dwingen, blijft het óf weg óf kan het nooit voldoen aan je hooggespannen verwachtingen.
Stop the world, I want to get out.
pi_45748362
Op paiq krijgen die vrouwen je niet eens te zien, voordat ze voor jou of de ander gekozen hebben. Zeg je tijdens het gesprek al dat je uit die buurt komt (of is het te zien aan je naam)?
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  zondag 28 januari 2007 @ 03:09:48 #30
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_45748368
Ik vind het nogal makkelijk om het op je afkomst te schuiven. Nu zou ik in de jaren '40-'45 linea recta naar de gaskamers zijn gebracht, niet omdat ik Joods ben, maar omdat ik een lange, tengere ietwat krom lopend, ziekig, zwak mannetje men met een grote haakneus, een baard en donker haar maar heb toch geen enkel probleem met Nederlandse vrouwen.
Nu klinkt je mij als een vrij fris figuur, iemand waarvan men denkt: 'Nu ja; als mijn dochter daarmee thuis zou komen; OK.' Zou het niet ergens anders aan liggen?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_45748379
Een vriend van mij is Chinees, is 1.70 of zo(wel een echte alfa met veel vrienden en niet bang om op iemand af te stappen) en heeft genoeg Nederlandse meisjes (wel lelijke, maar dat terzijde) gehad. Hij stapt echter wel op ze af (en dan bedoel ik niet via 1 of andere chatbox voor contactgestoorden), wordt vaak afgewezen, maar heeft toch succes door zijn doorzettingsvermogen . Een Nederlands meisje dat ik ken woont nu samen met een Chinese skinhead (ja echt). Als ze niet zo'n alto was, zag ze er nog best goed uit denk ik, dus het kan wel . Ik denk dat TS z'n looks én z'n sociale vaardigheden niet echt mee heeft en dan wordt het lastig. Ik ken hondslelijke dames die met average gasten rondlopen en vice versa: Die zullen vast niet meteen voor elkaar zijn gevallen, maar hebben elkaar schijnbaar toch gevonden door een 'klik'. Maar als je een rotkop hebt en als je sociaal zwak bent, dan kun je het gewoon schudden.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_45748405
Topic even opgeschoond van het gros van de meligheid. ONZ is de plek voor alle aziaten-moppen. Ook op zaterdagavond.

OT: recht door zee wil nog niet zeggen dat je iedere vorm van smalltalk over moet slaan, en meteen ter zake moet komen. Als er íets afschrikt, is het wel iemand die seks 'gewoon even' in zijn planning heeft opgenomen, tussen de middelbare school en het halen van de master in.

Zie vrouwen, daten (het begrip battle date is wel héél treurig. ), en alles wat erbij komt kijken niet als je MAIN PRIORITY, maar gewoon, als prettige afleidingen. Niet de dingen groter maken dan ze zijn, en iedere kans op actie meteen met je tong uit je mond aangrijpen, maar neem de tijd. Dan krijgt het iets minder geforceerds, en wordt het bij jou ook steeds natuurlijker.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zondag 28 januari 2007 @ 03:14:22 #33
37950 JAM
pi_45748429
Ik moet je toch vragen; heb je een zus, of een nichtje van aan de goede kant van de twintig?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_45748446
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:10 schreef cultheld het volgende:
Maar als je een rotkop hebt en als je sociaal zwak bent, dan kun je het gewoon schudden.
Whehe, mooie uitsmijter.
pi_45748458
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:06 schreef StefanP het volgende:

Met online daten is het toch vaak zo dat mensen aangeven alleen bepaalde partners te willen zien. Blank, >1m80, bruin haar en tussen de 20 en 24 jaar bijvoorbeeld. Dan val je dus bij voorbaat al buiten de boot. Ook is het zo dat bij online dating de verhouding man:vrouw vaak 4:1 of nog slechter is, waardoor alleen de knapste/langste/beste mannen een kans maken.
Op Paiq zie je elkaars foto niet of elkaar behoeften bij een man of vrouw. DIe ontdek je pas zodra je de Battledate heb gewonnen. En dan later, wordt je alsnog verwijderd uit hun matches. Hoe dan ook, ik vind het knap lullig dat je puur om lengte al wordt afgewezen. Dat geeft de simpelheid van de gemiddelde vrouw weer (geld niet voor elke vrouw natuurlijk). Dat is net zo iets als ik zou zeggen "hey jij hebt een cup AA-min, en ik wil minimaal een cup-D", doesn't make any sense....
  zondag 28 januari 2007 @ 03:17:57 #36
37950 JAM
pi_45748478
Alsjeblieft, houd op over dat gepaiq en 'battledates' en 'matches' en dat soort gelul. Dat wordt sowieso niets.
pi_45748540
quote:
Op zondag 28 januari 2007 02:43 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En overigens vind ik 'blanke' Nederlandse vrouwen ook best aantrekkelijk. Wil dat dus zeggen dat ik door mij lengte nooit van mijn leven kan score (op vrijwillige basis) met Nederlandse vrouwen??? Alleen omdat ik misschien 10 cm kleiner dan hun ben? Come'on.....weak dude....thats weak....
Jank niet en doe er iets aan.... Ik ken zat mannen die een vrouw hebben die groter of net zo groot is als zij... Lengte is idd een voordeel maar zelfs met 1.64 kan je echt niet je falen in de liefde daar op af schuiven....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45748543
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:17 schreef JAM het volgende:
Alsjeblieft, houd op over dat gepaiq en 'battledates' en 'matches' en dat soort gelul. Dat wordt sowieso niets.
Dat dus.

En áls je aan paiq doet, maakt het (zoals Nietzman al aangaf) niet iets waar je al je kanzen op in zet, want dat doen er maar weinig daar. Als bij een eventuele match al meteen de wildste verwachtingen worden opgewekt, krijgt het hele verdere verloop qua daten meteen een akelige hoeveelheid gewichtigheid, juist doordat die omgeving zo 'gemaakt' is.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45748550
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:08 schreef Lkw het volgende:

[..]

Laat je niet opjutten dat je NU sex zou moeten hebben omdat je al 20 bent. Dat doet er niet toe. Wees er relaxed over en ga niet zelfs nadenken over emigreren alleen om dit onderwerp. Als je relaxed bent, komt alles precies op tijd op je pad

Als je gaat dwingen, blijft het óf weg óf kan het nooit voldoen aan je hooggespannen verwachtingen.
Het zijn meedere factoren om emigreren te overwegen (california, sun shine state met vele mooie halfbloedjes). Over hooggespannen verwachtingen....als iedereen om je heen al is een keer een relatie heeft gehad (zelfs nog NOOIT heb gezoend met een meisje) en jij op 22ste nog niet dan gaat er wel iets spannen hoor. En terwijl je dondersgoed weet dat je niet lelijk bent ofzo (alleen niet de juiste lengte) en misschien beetje verlegen. Ik heb gewoon geen zin om zo lang te wachten op de ware.
pi_45748552
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:17 schreef JAM het volgende:
Dat schiet idd niet op nee....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45748613
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:14 schreef JAM het volgende:
Ik moet je toch vragen; heb je een zus, of een nichtje van aan de goede kant van de twintig?
Nee, hoezo?
pi_45748659
Hey ja, zoals Cultheld aangaf, het zal wel aan mijn sociale vaardigheden liggen. Alleen wel bij vermelden dat dit alleen met "knappe vrouwen" het geval is. Contact met mannen gaat mij zeer goed af Grappig is ook dat ik zeer goed met minder aantrekkeliijke vrouwen kan praten (in real life) en gespannen ben bij mooie dames.
  zondag 28 januari 2007 @ 03:32:21 #43
37950 JAM
pi_45748712
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:25 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Nee, hoezo?
Nou ja, voor het geval er nog een aziatisch meisje was dat zich afvroeg of Nederlanse mannen wel van ze houden. .
  zondag 28 januari 2007 @ 03:33:22 #44
37950 JAM
pi_45748730
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hey ja, zoals Cultheld aangaf, het zal wel aan mijn sociale vaardigheden liggen. Alleen wel bij vermelden dat dit alleen met "knappe vrouwen" het geval is. Contact met mannen gaat mij zeer goed af Grappig is ook dat ik zeer goed met minder aantrekkeliijke vrouwen kan praten (in real life) en gespannen ben bij mooie dames.
Waar woon je, als ik vragen mag?
pi_45748737
En nu ga ik slapen en huilie huilie doen over mij tot nu toe trieste leven
  zondag 28 januari 2007 @ 03:36:20 #46
37950 JAM
pi_45748778
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:33 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En nu ga ik slapen en huilie huilie doen over mij tot nu toe trieste leven
Daar schiet je ook niet veel mee op. TAKE SOME GODDAMNED RESPONSIBILITY BOY!
  zondag 28 januari 2007 @ 03:37:29 #47
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_45748790
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:21 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Het zijn meedere factoren om emigreren te overwegen (california, sun shine state met vele mooie halfbloedjes). Over hooggespannen verwachtingen....als iedereen om je heen al is een keer een relatie heeft gehad (zelfs nog NOOIT heb gezoend met een meisje) en jij op 22ste nog niet dan gaat er wel iets spannen hoor. En terwijl je dondersgoed weet dat je niet lelijk bent ofzo (alleen niet de juiste lengte) en misschien beetje verlegen. Ik heb gewoon geen zin om zo lang te wachten op de ware.
Dat begrijp ik wel. Maar toch, als je radeloos op zoek gaat naar de eerste keer, krijg je het verrekte moeilijk. Vrouwen voelen dat maar al te goed, en willen niet jouw redder zijn.

Sommige types neuken zich op hun 14e al 10 keer in de rondte, anderen beginnen er pas aan op hun 27ste. Er is geen enkele reden om te denken dat je dan een loser bent of zo.

Maar ik begrijp wel wat je zegt, edoch, zoals onze kale Phil al zong: "you can't hurry love"
Sex kun je wel overhaasten, vraag is alleen of het dan nog wel zo tof is.
Stop the world, I want to get out.
pi_45748817
quote:
Op zondag 28 januari 2007 03:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Het bekende grote broer verhaal? Alhoewel we dat grote beter even tussen aanhalingstekens kunnen plaatsen.
pi_45748856
Koop een Porsche.
  zondag 28 januari 2007 @ 03:50:40 #50
78918 SeLang
Black swans matter
pi_45748938
Waarom wil je in godsnaam een Nederlandse vrouw? Zoveel mis je daar niet aan hoor, zeker niet vergeleken met Chinese- of koreaansen

Maar als je alleen bent geinteresseerd in een onbetaalde sexdate (geen relatie) dan is een Nederlandse vrouw verreweg het makkelijkste. Chinees/Koreaans zijn meer lange termijn projecten waar je heel veel tijd in moet steken voordat je een keer mag.

Een andere mogelijkheid: Japansen! Die staan algemeen bekend als heel gemakkelijk (doorgeschoten sexuele revolutie in Japan). Bijna net zulke sletjes als Nederlandsen (kan ik bevestigen).

Succes !
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')