Begrijp me niet verkeerd. Ik heb vrienden en ga bijna wekelijks uit om pitchers achterover te slaan en ook om te stampen. Dus geen gebrek aan sociale contacten hierzo. Alleen het fenomeen "vrouwen" is nog een mysterieuze fase in mijn leven als je snapt wat ik bedoel. Ik zal die website wel ff checken, thx daarvoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:59 schreef Bryansd het volgende:
tsjah jou soort type aziaat komt helaas vaak voor (paar vrienden van mij hebben precies hetzelfde probleem) het beste is als je je laat begeleiden door vrienden. Ooit een keer 40 year old virgin gezien? Heb je het soort vrienden niet dat je daarvoor nodig hebt raad ik je aan http://www.doubleyourdating.com/ te proberen een duur maar ZEER effectieve cursus om niet alleen te leren hoe je met vrouwen omgaat maar ook sociaal uit te gaan en vrienden te maken.
Laat je niet opjutten dat je NU sex zou moeten hebben omdat je al 20 bent. Dat doet er niet toe. Wees er relaxed over en ga niet zelfs nadenken over emigreren alleen om dit onderwerp. Als je relaxed bent, komt alles precies op tijd op je padquote:Op zondag 28 januari 2007 03:00 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Haha, ik snap wat je bedoelt, maar zo kom ik natuurlijk NIET over als ik aan het chatten of praten ben. Ik snap best wel dat je bij vrouwen er altijd omheen moet draaien met smoothtalking. Echter uiteindelijk komt het altijd op hetzelfde neer. Ik ben alleen recht door zee, kan ik niks aan doen.
Maar ja, ik heb nog hoop. Ik ben nu eenmaal het Beta-type man en geen Alpha-type. Hoe dan ook, mijn tijd komt nog wel.....maar ik hoop wel nog binnen 5 jaar.
Whehe, mooie uitsmijter.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:10 schreef cultheld het volgende:
Maar als je een rotkop hebt en als je sociaal zwak bent, dan kun je het gewoon schudden.
Op Paiq zie je elkaars foto niet of elkaar behoeften bij een man of vrouw. DIe ontdek je pas zodra je de Battledate heb gewonnen. En dan later, wordt je alsnog verwijderd uit hun matches. Hoe dan ook, ik vind het knap lullig dat je puur om lengte al wordt afgewezen. Dat geeft de simpelheid van de gemiddelde vrouw weer (geld niet voor elke vrouw natuurlijk). Dat is net zo iets als ik zou zeggen "hey jij hebt een cup AA-min, en ik wil minimaal een cup-D", doesn't make any sense....quote:Op zondag 28 januari 2007 03:06 schreef StefanP het volgende:
Met online daten is het toch vaak zo dat mensen aangeven alleen bepaalde partners te willen zien. Blank, >1m80, bruin haar en tussen de 20 en 24 jaar bijvoorbeeld. Dan val je dus bij voorbaat al buiten de boot. Ook is het zo dat bij online dating de verhouding man:vrouw vaak 4:1 of nog slechter is, waardoor alleen de knapste/langste/beste mannen een kans maken.
Jank niet en doe er iets aan.... Ik ken zat mannen die een vrouw hebben die groter of net zo groot is als zij... Lengte is idd een voordeel maar zelfs met 1.64 kan je echt niet je falen in de liefde daar op af schuiven....quote:Op zondag 28 januari 2007 02:43 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En overigens vind ik 'blanke' Nederlandse vrouwen ook best aantrekkelijk. Wil dat dus zeggen dat ik door mij lengte nooit van mijn leven kan score (op vrijwillige basis) met Nederlandse vrouwen??? Alleen omdat ik misschien 10 cm kleiner dan hun ben? Come'on.....weak dude....thats weak....
Dat dus.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:17 schreef JAM het volgende:
Alsjeblieft, houd op over dat gepaiq en 'battledates' en 'matches' en dat soort gelul. Dat wordt sowieso niets.
Het zijn meedere factoren om emigreren te overwegen (california, sun shine statequote:Op zondag 28 januari 2007 03:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Laat je niet opjutten dat je NU sex zou moeten hebben omdat je al 20 bent. Dat doet er niet toe. Wees er relaxed over en ga niet zelfs nadenken over emigreren alleen om dit onderwerp. Als je relaxed bent, komt alles precies op tijd op je pad
Als je gaat dwingen, blijft het óf weg óf kan het nooit voldoen aan je hooggespannen verwachtingen.
Dat schiet idd niet op nee....quote:Op zondag 28 januari 2007 03:17 schreef JAM het volgende:
Alsjeblieft, houd op over dat gepaiq en 'battledates' en 'matches' en dat soort gelul. Dat wordt sowieso niets.
Nee, hoezo?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:14 schreef JAM het volgende:
Ik moet je toch vragen; heb je een zus, of een nichtje van aan de goede kant van de twintig?
Nou ja, voor het geval er nog een aziatisch meisje was dat zich afvroeg of Nederlanse mannen wel van ze houden.quote:
Waar woon je, als ik vragen mag?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hey ja, zoals Cultheld aangaf, het zal wel aan mijn sociale vaardigheden liggen. Alleen wel bij vermelden dat dit alleen met "knappe vrouwen" het geval is. Contact met mannen gaat mij zeer goed af Grappig is ook dat ik zeer goed met minder aantrekkeliijke vrouwen kan praten (in real life) en gespannen ben bij mooie dames.
Daar schiet je ook niet veel mee op. TAKE SOME GODDAMNED RESPONSIBILITY BOY!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:33 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
En nu ga ik slapen en huilie huilie doen over mij tot nu toe trieste leven![]()
![]()
![]()
Dat begrijp ik wel. Maar toch, als je radeloos op zoek gaat naar de eerste keer, krijg je het verrekte moeilijk. Vrouwen voelen dat maar al te goed, en willen niet jouw redder zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:21 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Het zijn meedere factoren om emigreren te overwegen (california, sun shine statemet vele mooie halfbloedjes). Over hooggespannen verwachtingen....als iedereen om je heen al is een keer een relatie heeft gehad (zelfs nog NOOIT heb gezoend met een meisje) en jij op 22ste nog niet dan gaat er wel iets spannen hoor. En terwijl je dondersgoed weet dat je niet lelijk bent ofzo (alleen niet de juiste lengte) en misschien beetje verlegen. Ik heb gewoon geen zin om zo lang te wachten op de ware.
Het bekende grote broer verhaal? Alhoewel we dat grote beter even tussen aanhalingstekens kunnen plaatsen.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:28 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hey ja, zoals Cultheld aangaf, het zal wel aan mijn sociale vaardigheden liggen. Alleen wel bij vermelden dat dit alleen met "knappe vrouwen" het geval is. Contact met mannen gaat mij zeer goed af Grappig is ook dat ik zeer goed met minder aantrekkeliijke vrouwen kan praten (in real life) en gespannen ben bij mooie dames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |