Mooie OPquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef Bluezz het volgende:
....
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:19 schreef borisz het volgende:
bloes opent altijd eerst iets en plaatst daarna de OP![]()
Dat meiske is best goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij hebben de X-Factor met z'n allen.
Volgens VoZ telde hij ook. Maar helaas, we hebben geen IJzeren Rinus.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:23 schreef VoreG het volgende:
Geen doelpunt, de bal is niet helemaal over de lijn.
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Oh en over de titel : we zitten de X factor te kijken
Dat forum zie ik niet meerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:57 schreef Suijk het volgende:
Ik zie nu dat er zelfs een forum voor dat programma is!
Ik ook niet. Ik maak geen gebruik van Activetopics en op de hoofdpagina ga ik vaak niet verder naar beneden dan MEDquote:
Is er eigenlijk bij korbal wel eens in discussie over wel of niet in de korf?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zou zeggen nee, maar ik begrijp de twijfel over die bal.
Ik zie het na wat sloopwerkzaamheden niet meerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik maak geen gebruik van Activetopics en op de hoofdpagina ga ik vaak niet verder naar beneden dan MED
eerder de discussie is hij wel gedekt of niet gedekt denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk bij korbal wel eens in discussie over wel of niet in de korf?
ja, duidelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:19 schreef methodmich het volgende:
http://forum.aswh.nl/viewtopic.php?p=21439#21439
Wel of geen goal?
Al een paar keer nee dus.
De zwaartekracht doet over 't algemeen z'n werk wel... Soms heb je wel van die ballen die er erg raar invliegen, maar that's it. (Ik had een keer een schot dat op de achterkant wegsprong, 40, 50 cm de lucht in ging en er toen via de voorkant inging.)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk bij korbal wel eens in discussie over wel of niet in de korf?
Okeequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De zwaartekracht doet over 't algemeen z'n werk wel... Soms heb je wel van die ballen die er erg raar invliegen, maar that's it. (Ik had een keer een schot dat op de achterkant wegsprong, 40, 50 cm de lucht in ging en er toen via de voorkant inging.)
En, idd, er is vaker een discussie over of het nu wel of niet verdedigd c.q. snijden c.q. lopen was. (Snijden is als je zo dicht langs iets of iemand loopt dat je verdediger met geen mogelijkheid meer kan volgen en er dan een doelpoging volgt.)
Jammer.quote:
Nee hoorquote:
*schrikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:22 schreef Bjoro het volgende:
*kie-ke-BOE
Jij hebt Kiekeboe lopen spelen met Maud?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:22 schreef Bjoro het volgende:
*kie-ke-BOE
quote:
I'll get you next time, Gadget, next time!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm, je bent niet om te praten. Next time better.
Dat heet jeugdsentiment, dat onthoud ik gewoon.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij hebt een woordenboek aan Engelse oneliners in je hoofd Lego.
Belg Brabo.quote:
Is Dr. Claw eigenlijk wel eens helemaal in beeld geweest ipv zijn arm?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat heet jeugdsentiment, dat onthoud ik gewoon.
Ik geloof van niet... Iig niet in de tekenfilmafleveringen die ik heb gezien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is Dr. Claw eigenlijk wel eens helemaal in beeld geweest ipv zijn arm?
Dan blijft het toch een mythische heldquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik geloof van niet... Iig niet in de tekenfilmafleveringen die ik heb gezien.
Die hond in de seriequote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan blijft het toch een mythische held
Come in Brain!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die hond in de serie
Natuurlijk niet de allerleukste tekenfilmhond maar toch is deze ook leuk
en altijd die selfdestructive messagequote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die hond was ook cool, ja. Vond persoonlijk ook wel leuk hoe die chef, Quimby, telkens op een andere plek zat. (En consequent de pineut was.)
net zoals Dexter en dat soort series in het NLquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die nieuwe versie is idd niet leuk, al is 't alleen maar omdat het in gruwelijk Nederlands is...
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:21 schreef borisz het volgende:
als ik digitale tv zou hebben kijk ik liever naar boomerang, daar hebben ze de flinstones en jetsons, loony toons en tom en Jerry![]()
Tuurlijk, anders zou ik het niet zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:48 schreef Messenga het volgende:
Klopt.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:46 schreef Messenga het volgende:
Kijkers van LWM
Wie van de volgende landen heeft nooit op een WK gespeeld?
Noord Korea
Bolivia
Canada
Liberia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]Lekker op tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
internet via planet doet het weer, ik blijf nog ff hangenquote:
Biertje?quote:
Die ga ik in de bios zien als alles goed gaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:16 schreef golfer het volgende:
Even een kleine pauze bij onze film.
Best wel grappig verhaaltje: In pursuit of happyness met Will Smith.
een film met will Smith is niet grappigquote:Op zondag 28 januari 2007 00:16 schreef golfer het volgende:
Even een kleine pauze bij onze film.
Best wel grappig verhaaltje: In pursuit of happyness met Will Smith.
Vergeet jij niet ietsquote:
quote:
Nee, ik ben ook geen fan van hem, maar deze rol is goed.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:42 schreef pascalheister het volgende:
een film met will Smith is niet grappig
Ben wel benieuwd naar die filmquote:Op zondag 28 januari 2007 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook geen fan van hem, maar deze rol is goed.
Zie The Pursuit of Happyness - Will Smith
X-factor, je weet wel..iets wat jij niet hebt.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo X hools X op man
Proostquote:Op zondag 28 januari 2007 01:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukiig niet al i s het wel makkelijk verdienen en veel sletjes die aan mn piemel willlen sabbelne
Ik heb het geprobeerd.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bier uitdelen? Ben je niet druk genoeg met andere zaken?![]()
Mag ik aan je slipje ruiken?
Staat nu te stampen bij mij, net als Freedom Riders.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:42 schreef pascalheister het volgende:
vandaag in Tuschinski Blood Diamond gezien, goede film, leo wordt steeds beter
Is mij te vroeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:41 schreef RayMania het volgende:
Ben ook slapen, half 10 tennis kijken.
Ja hier ook, al realiseer ik me nu wel dat dat wéér een kort nachtje wordtquote:Op zondag 28 januari 2007 02:41 schreef RayMania het volgende:
Ben ook slapen, half 10 tennis kijken.
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 28 januari 2007 05:12 schreef tong80 het volgende:
Ole neuk jij voor het trouwen ? Zo ja wil ik je wel beter leren kennen .
Het officiële NAC topic #9: Overal waar we komen, vragen ...quote:Op zondag 28 januari 2007 08:47 schreef Mark het volgende:
Kijk ik er nou overheen, of is er geen centraal NAC-topic? Was eigenlijk wel benieuwd wat zij van de wedstrijd vonden, gisteren
Dank je Popolon. Nu weet ik het zeker!quote:
dit geeft federer niet meer af nee.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:33 schreef Suijk het volgende:
Hallo, tennis al bijna beslist zie ik.
Goedemorgen. Vriendnjensnquote:Op zondag 28 januari 2007 10:19 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh..
Ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zit jij ineens achter Clauw aan sinds vrijdag![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:41 schreef methodmich het volgende:
Sandman, heeft GPC de periodetitel gepakt?
Ligt volkomen aan de uitslagquote:Op zondag 28 januari 2007 11:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Altijd toch?
Dus ook vanmiddag![]()
Morgen?
Netjes. Dat komt pas als jullie tegen Erremuu hebben gespeeld zeker?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. 0-2 Gewonnen bij AZVV, dus klein feestje gevierd gister. Het echte feest moet nog komen...
Ergens hoop ik dat ie afgelast wordt... En dan zo tegen het eind van het seizoen gespeeld moet worden....quote:Op zondag 28 januari 2007 12:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Netjes. Dat komt pas als jullie tegen Erremuu hebben gespeeld zeker?
Ik ga morgen ook naar haar toe hoor. Heb mn kans gezienquote:
Dat zou leuk zijn! Onze Zeeuwen wisselvallig gisteren. Van Belzen in de fout bij de 1-2, Human twee goals gemaakt.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat ie afgelast wordt... En dan zo tegen het eind van het seizoen gespeeld moet worden....
Bjorn Borg was de laatste die dat kunstje flikte.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Zonder setverlies, magistraal...
Zag het ja. Hoeveel heeft ie er ondertussen?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn! Onze Zeeuwen wisselvallig gisteren. Van Belzen in de fout bij de 1-2, Human twee goals gemaakt.
Hij staat inmiddels op 8. ASWH 14 duels gespeeld, hij heeft er 2 gemist. Dus 8 uit 12 in de competitie, niet slecht. Zeker omdat hij ook nog 2 keer geblesseerd is uitgevallen. Gedeeld 3e op de topscorerslijst nu in A. En hij blijft naar alle waarschijnlijkheid voor het vierde seizoen, een persoonlijk record.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zag het ja. Hoeveel heeft ie er ondertussen?
We wisten wel dat je geen smaak hebtquote:Op zondag 28 januari 2007 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar haar toe hoor. Heb mn kans gezien.
Je durft wel als ze int stadion zit he...quote:
Oh, dat wist ik echt niet. Ik zal het vanavond nog een keer zeggenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je durft wel als ze int stadion zit he...
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik echt niet. Ik zal het vanavond nog een keer zeggen
Tja, ik ga niet voor haar, natuurlijk zegt ze dat dan...quote:Op zondag 28 januari 2007 12:32 schreef SCH het volgende:
Clauw is nog gewoon thuis hoor Jasper - en ze vindt dat ik gelijk heb
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben er ook weer.
Heb gister een felroze overhemd gehad van een vriendin van me. Moet voortaan niet zo bluffen
Als ik vrij kan krijgenquote:Op zondag 28 januari 2007 13:05 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoi, hier is Clauw!
Ik ga nu wel weg, dussehhh
Tot morgen Jappie. Ongeacht de uitslag.
Moet m morgen nog aan naar school ookquote:
Ik ben benieuwd... hoop op een 2-1...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:05 schreef clauwheee het volgende:
Ja hoi, hier is Clauw!
Ik ga nu wel weg, dussehhh
Tot morgen Jappie. Ongeacht de uitslag.
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:29 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd... hoop op een 1-2...![]()
Zekerquote:Op zondag 28 januari 2007 14:10 schreef SCH het volgende:
weer een leuke middag om valse tussenstanden te geven
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:10 schreef SCH het volgende:
Ze vallen met bosjesquote:
Een ban is wel eens goed voor me (statusverhogend natuurlijk). Ik moet toch tentamens lerenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:10 schreef SCH het volgende:
Ik heb gisteren AZ gekeken, omdat ik toch PSV vandaag wilde kijken... dan heb ik die 4 euro er wel voor overquote:Op zondag 28 januari 2007 14:48 schreef Eilanden het volgende:
In het live-stream topic staat trouwens een goede tip om gratis Tele2 te kijken vandaag
4 euro had je niet hoeven te betalen .. prijsvraag goed beantwoorden en het is gratisquote:Op zondag 28 januari 2007 14:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb gisteren AZ gekeken, omdat ik toch PSV vandaag wilde kijken... dan heb ik die 4 euro er wel voor over
Als je een 'server is busy' krijgt, dan moet je f5en op die pagina waar je een foutmelding krijgtquote:Op zondag 28 januari 2007 14:57 schreef borisz het volgende:
alleen ik kan niet inloggen nu op planet![]()
mijn vinger wordt lamquote:Op zondag 28 januari 2007 15:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je een 'server is busy' krijgt, dan moet je f5en op die pagina waar je een foutmelding krijgt
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Was je nog op tijd voor de 2-0 van Suarez?
Ik las net terug... zo rond half 5/5 uur is het gebeurdquote:Op zondag 28 januari 2007 15:54 schreef sjimz het volgende:
Wat heb ik gemist?
Ow.. is het echt?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik las net terug... zo rond half 5/5 uur is het gebeurd
quote:Op zondag 28 januari 2007 13:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben er ook weer.
Heb gister een felroze overhemd gehad van een vriendin van me. Moet voortaan niet zo bluffen
er zijn mensen zo slim om dat te doen vandaagquote:Op zondag 28 januari 2007 14:10 schreef SCH het volgende:
Samen delen!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef Bos81 het volgende:
Mag ik even de gehele voorraad azijn, voordat Clau terug is.
Ik denk dat Clau er meer recht op heeft dan jijquote:Op zondag 28 januari 2007 16:23 schreef Bos81 het volgende:
Mag ik even de gehele voorraad azijn, voordat Clau terug is.
Ik treur met je meequote:
Je zit sinds vrijdag wel opvallend achter Noca aanquote:Op zondag 28 januari 2007 16:26 schreef SCH het volgende:
Clauw was toch al in de rouw deze week
Ik vind het sneu voor Noca
Heel openlijk hoor, ik doe dat niet zo geniepig als Sandmannetje.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je zit sinds vrijdag wel opvallend achter Noca aan![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel openlijk hoor, ik doe dat niet zo geniepig als Sandmannetje.
Ze moeten toch ergens troost zoekenquote:Op zondag 28 januari 2007 16:33 schreef SCH het volgende:
Misschien brengt deze nederlaag de twee wel weer tot elkaar!
heheh, dacht ik ook al aan...quote:
Nee joh, vind ik zo zielig voor de modjes.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef RayMania het volgende:
Heeft Ajax nog gebald?.
SCH, waar was je nou met je tussenstanden.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die flirt met clauwheee kun je voorlopig wel ff vergeten.
Ja hey ehh.. ik moet hier toch ook een flirt hebben?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:41 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Noca kwam wel meteen bij mij uithuilen. HIj is mooi als hij kwaad is
Was het gezellig in het stadion of wil je het er niet over hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja hey ehh.. ik moet hier toch ook een flirt hebben?
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Noca het volgende:
[..]
quote:
quote:leo
Leo, je bent vannacht weer dronken geweest
Je ging me daar te keer als een beest
Wat ben je toch een
Leo, je stapte pas om 4 uur in bed
Je had niet eens je hoed afgezet
Dat is toch flauwekul
Hij kwam hier wonen en we zagen het meteen
Jenever houdt dit baasje op de been
Want al op vroege leeftijd stond hij voor de keus
Tussen een mooie blauwe knoop of rooie neus
Hij heeft bewust toen voor het laatste maar gekozen
En heeft gedacht het gaat wel goed zolang het duurt
Daarmee behoort hij tot het volk der matelozen
En als hij dronken is dan zingt de hele buurt
Wat ben je toch een
Dat is toch flauwekul
Het zou het beste zijn als Leo weer verhuist
Want als hij dronken is dan wil hij op de vuist
En ook de dokter heeft aan hem zijn handen vol
Want die heeft bloed gevonden in zijn alcohol
Hij heeft een keertje op het pijpje moeten blazen
Dat werd niet groen maar ontplofte daar op slag
Ja, toen had je het gedonder in de glazen
En de mensen zongen toen de andere dag
Wat ben je toch een
Dat is toch flauwekul
Wat ben je toch een
Dat is toch flauwekul
Leo
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was het gezellig in het stadion of wil je het er niet over hebben.
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Noca het volgende:
Neem een slokje azijnquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:54 schreef Bluezz het volgende:
Leo, je bent vandaag in de Borg geweest
Wat ben je toch een.....
Leo, je deed pas om kwart over vier een kleine dans
dat is niet leuk voor de ploeg van Ron Jans
Dat is toch flauwekul
Noca, je hebt de X-Hools.quote:
ja hoor, filmpjes maken alles goedquote:Op zondag 28 januari 2007 18:46 schreef Bos81 het volgende:
Hoi Pascal
Alles goed (op het voetbal na) ?
ik verwacht wat inkoppertjesquote:Op zondag 28 januari 2007 19:54 schreef dndiek het volgende:
Komt er nog iets leuks op tv vanavond?
Dat PSV verloren heeft en Ajax in de laatste minuut gewonnen?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik verwacht wat inkoppertjes
PSV is als laatste..quote:Op zondag 28 januari 2007 19:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat PSV verloren heeft en Ajax in de laatste minuut gewonnen?
Voor de rest, geen idee, en volgens mij zijn die wedstrijden ook al geweest.
heb ik vanmiddag al gezienquote:
dan gooi ik er nog een dvdtje inquote:Op zondag 28 januari 2007 20:25 schreef borisz het volgende:
de prijsvragen van FOK! ook ff ingevuld voor de dvd's
Heb ik ook al deze week gedaan. Zal wel weer niet winnen, maar ik blijf volhouden en zo vaak mogelijk meedoen.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:25 schreef borisz het volgende:
de prijsvragen van FOK! ook ff ingevuld voor de dvd's
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:34 schreef golfer het volgende:
Zo, dat waren een paar leuke wedstrijden in de samenvatting.
Via Fok! ?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb een PSV shirtje gewonnen, maar het komt nog niet hard
Jij zit nogal in de gebitsproblemen thuis, maar daar hebben de kiezen van Noca niks mee te maken.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Schijnt dat Clauwheee op het laatste moment toch heeft meegedaan aan deze prijsvraag.
Of is dat te flauw?![]()
Je zegt net dat ie niet hoeft te kiezen en dan nog moet hij kiezenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach hoeft ook eigenlijk niet, wat wil je op je beSCHuitje morgenochtend?
Ik heb het hele weekend mijn mannetje met enorme kiespijn verzorgd, kom er even niet los vanquote:Op zondag 28 januari 2007 21:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je zegt net dat ie niet hoeft te kiezen en dan nog moet hij kiezen
Om 22:00 21:00 uur op BBC2 nieuw seizoen Top Gear! Nu dus!quote:Op zondag 28 januari 2007 19:54 schreef dndiek het volgende:
Komt er nog iets leuks op tv vanavond?
ik heb 2x het 538 prijzenpakket gewonnen, met de ene keer oa een mp3 speler en de andere keer een nieuw ps2 spel. Dat ps2 spel had ik weer doorverkocht voor 40 euro toen was hij 60quote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef Bos81 het volgende:
Buiten Fok! om heb ik wel al eens wat gewonnen:Mora mutsje ![]()
Amstel (bier)flesopener Amster Beach Soccer bal PSV-Muismat
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef dndiek het volgende:
Is 20000 posts een rondje waard?
Dan is die kans verkeken, want ik ben er al voorbijquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dan is die kans verkeken, want ik ben er al voorbij
Beetje lullig voor jou dan ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een onzin.
Ik heb dat ook. Heb een hekel aan winkelen.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:35 schreef RayMania het volgende:
Ik hou überhaupt niet van winkels, maakt niet uit of het kinderen zijn, of trage bejaarden, hangjongeren, keiharde muziek in winkels, mensen die met z'n vijven naast elkaar lopen, te warme winkels, piepjes, verkopers die gelijk bij binnenkomst naar je toe lopen, rijen, verplicht tas afgeven bij ingang. Dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |