Mooie OPquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:17 schreef Bluezz het volgende:
....
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:19 schreef borisz het volgende:
bloes opent altijd eerst iets en plaatst daarna de OP![]()
Dat meiske is best goed.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Wij hebben de X-Factor met z'n allen.
Volgens VoZ telde hij ook. Maar helaas, we hebben geen IJzeren Rinus.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:23 schreef VoreG het volgende:
Geen doelpunt, de bal is niet helemaal over de lijn.
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Oh en over de titel : we zitten de X factor te kijken
Dat forum zie ik niet meerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:57 schreef Suijk het volgende:
Ik zie nu dat er zelfs een forum voor dat programma is!
Ik ook niet. Ik maak geen gebruik van Activetopics en op de hoofdpagina ga ik vaak niet verder naar beneden dan MEDquote:
Is er eigenlijk bij korbal wel eens in discussie over wel of niet in de korf?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zou zeggen nee, maar ik begrijp de twijfel over die bal.
Ik zie het na wat sloopwerkzaamheden niet meerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik maak geen gebruik van Activetopics en op de hoofdpagina ga ik vaak niet verder naar beneden dan MED
eerder de discussie is hij wel gedekt of niet gedekt denk ikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk bij korbal wel eens in discussie over wel of niet in de korf?
ja, duidelijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:19 schreef methodmich het volgende:
http://forum.aswh.nl/viewtopic.php?p=21439#21439
Wel of geen goal?
Al een paar keer nee dus.
De zwaartekracht doet over 't algemeen z'n werk wel... Soms heb je wel van die ballen die er erg raar invliegen, maar that's it. (Ik had een keer een schot dat op de achterkant wegsprong, 40, 50 cm de lucht in ging en er toen via de voorkant inging.)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk bij korbal wel eens in discussie over wel of niet in de korf?
Okeequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De zwaartekracht doet over 't algemeen z'n werk wel... Soms heb je wel van die ballen die er erg raar invliegen, maar that's it. (Ik had een keer een schot dat op de achterkant wegsprong, 40, 50 cm de lucht in ging en er toen via de voorkant inging.)
En, idd, er is vaker een discussie over of het nu wel of niet verdedigd c.q. snijden c.q. lopen was. (Snijden is als je zo dicht langs iets of iemand loopt dat je verdediger met geen mogelijkheid meer kan volgen en er dan een doelpoging volgt.)
Jammer.quote:
Nee hoorquote:
*schrikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:22 schreef Bjoro het volgende:
*kie-ke-BOE
Jij hebt Kiekeboe lopen spelen met Maud?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:22 schreef Bjoro het volgende:
*kie-ke-BOE
quote:
I'll get you next time, Gadget, next time!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmm, je bent niet om te praten. Next time better.
Dat heet jeugdsentiment, dat onthoud ik gewoon.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij hebt een woordenboek aan Engelse oneliners in je hoofd Lego.
Belg Brabo.quote:
Is Dr. Claw eigenlijk wel eens helemaal in beeld geweest ipv zijn arm?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Dat heet jeugdsentiment, dat onthoud ik gewoon.
Ik geloof van niet... Iig niet in de tekenfilmafleveringen die ik heb gezien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Is Dr. Claw eigenlijk wel eens helemaal in beeld geweest ipv zijn arm?
Dan blijft het toch een mythische heldquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik geloof van niet... Iig niet in de tekenfilmafleveringen die ik heb gezien.
Die hond in de seriequote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan blijft het toch een mythische held
Come in Brain!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die hond in de serie
Natuurlijk niet de allerleukste tekenfilmhond maar toch is deze ook leuk
en altijd die selfdestructive messagequote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die hond was ook cool, ja. Vond persoonlijk ook wel leuk hoe die chef, Quimby, telkens op een andere plek zat. (En consequent de pineut was.)
net zoals Dexter en dat soort series in het NLquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die nieuwe versie is idd niet leuk, al is 't alleen maar omdat het in gruwelijk Nederlands is...
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:21 schreef borisz het volgende:
als ik digitale tv zou hebben kijk ik liever naar boomerang, daar hebben ze de flinstones en jetsons, loony toons en tom en Jerry![]()
Tuurlijk, anders zou ik het niet zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:48 schreef Messenga het volgende:
Klopt.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:46 schreef Messenga het volgende:
Kijkers van LWM
Wie van de volgende landen heeft nooit op een WK gespeeld?
Noord Korea
Bolivia
Canada
Liberia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]Lekker op tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
internet via planet doet het weer, ik blijf nog ff hangenquote:
Biertje?quote:
Die ga ik in de bios zien als alles goed gaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:16 schreef golfer het volgende:
Even een kleine pauze bij onze film.
Best wel grappig verhaaltje: In pursuit of happyness met Will Smith.
een film met will Smith is niet grappigquote:Op zondag 28 januari 2007 00:16 schreef golfer het volgende:
Even een kleine pauze bij onze film.
Best wel grappig verhaaltje: In pursuit of happyness met Will Smith.
Vergeet jij niet ietsquote:
quote:
Nee, ik ben ook geen fan van hem, maar deze rol is goed.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:42 schreef pascalheister het volgende:
een film met will Smith is niet grappig
Ben wel benieuwd naar die filmquote:Op zondag 28 januari 2007 01:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook geen fan van hem, maar deze rol is goed.
Zie The Pursuit of Happyness - Will Smith
X-factor, je weet wel..iets wat jij niet hebt.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoezo X hools X op man
Proostquote:Op zondag 28 januari 2007 01:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Gelukiig niet al i s het wel makkelijk verdienen en veel sletjes die aan mn piemel willlen sabbelne
Ik heb het geprobeerd.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bier uitdelen? Ben je niet druk genoeg met andere zaken?![]()
Mag ik aan je slipje ruiken?
Staat nu te stampen bij mij, net als Freedom Riders.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:42 schreef pascalheister het volgende:
vandaag in Tuschinski Blood Diamond gezien, goede film, leo wordt steeds beter
Is mij te vroeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:41 schreef RayMania het volgende:
Ben ook slapen, half 10 tennis kijken.
Ja hier ook, al realiseer ik me nu wel dat dat wéér een kort nachtje wordtquote:Op zondag 28 januari 2007 02:41 schreef RayMania het volgende:
Ben ook slapen, half 10 tennis kijken.
Gelukkig wel jaquote:Op zondag 28 januari 2007 05:12 schreef tong80 het volgende:
Ole neuk jij voor het trouwen ? Zo ja wil ik je wel beter leren kennen .
Het officiële NAC topic #9: Overal waar we komen, vragen ...quote:Op zondag 28 januari 2007 08:47 schreef Mark het volgende:
Kijk ik er nou overheen, of is er geen centraal NAC-topic? Was eigenlijk wel benieuwd wat zij van de wedstrijd vonden, gisteren
Dank je Popolon. Nu weet ik het zeker!quote:
dit geeft federer niet meer af nee.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:33 schreef Suijk het volgende:
Hallo, tennis al bijna beslist zie ik.
Goedemorgen. Vriendnjensnquote:Op zondag 28 januari 2007 10:19 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh..
Ik wou het niet zeggenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zit jij ineens achter Clauw aan sinds vrijdag![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:41 schreef methodmich het volgende:
Sandman, heeft GPC de periodetitel gepakt?
Ligt volkomen aan de uitslagquote:Op zondag 28 januari 2007 11:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Altijd toch?
Dus ook vanmiddag![]()
Morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |