In de oude ja....die hebben dus nog geen enkele kilometer in hun nieuwe bolide gereden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:51 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja maar die rijden in een Red Bull en een Honda.
Die maken dus al kilometers...
Niemand weet nog of het een echte voouitgang is omdat er niet eens 1 cm met de ferrari motor is getest.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Natuurlijk niet nee, maar dat houdt in dat het team wel vooruitgang boekt, en dat is in dit stadium het belangrijkste.![]()
Zullen we daar gemakshalve maarvanuit gaan dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:43 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Niemand weet nog of het een echte voouitgang is omdat er niet eens 1 cm met de ferrari motor is getest.
Test Spyker vandaag op silverstone of op jerez trouwens ?
Ik heb nu al vaak genoeg gezien dat een rijder die echt snel was op de vrijdagen het nogal laat afweten wanneer het om het echie ging. Davidson was goed uiteraard, maar je moet spectaculair goed zijn tijdens testen wil het ook echt wat zijn. Dat was hij niet...vind ik dan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Lekker belangrijk die ene letter
Ik verwacht toch veel van Davidson wellicht lullig voor Chris en Spyker, maar denk dat Ant een plaag gaat wezen. En verder ben ik benieuwd naar de RB3 want die presteert voorlopig 0 en met beetje geluk blijft dat net als in 2006 weinigDat zou dan nog erger gelden voor STR want die hebben het mindere personeel van die 2 maar wel zelfde chassis!
Hoezo? Ze staan toch op usenet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:09 schreef Xebber het volgende:
Ik heb hier dik 200 mb aan High Res. Press Photo's van Spyker van usenet afgehaald. Deze ben ik nu aan het uploaden. Ik weet niet of ik een link mag plaatsen naar het .rar bestand, dus jullie PM-en me maar voor de foto's.
Denk je wat leuks te doen voor je medemens...quote:
Heerlijk Helder Heinekenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
vooral die zwarte pijlen vink gaaf, al had ik daar liever HHH zien staan
Nope, pas volgende week als ze ook op Barcelona testenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:51 schreef Vakkie_W het volgende:
Al vergelijkbare testtijden?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:03 schreef Atreidez het volgende:
Ja, deze zag er wat dat betreft beter uit
Die zag er inderdaad een stukkie beter uit, jaquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:15 schreef roelofjan het volgende:
[..]
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spyker staat bij mij voor Pure Zakelijkheid, met oogwinstmerk maar geen enkele passie voor de sport. Dan kunnen die Albers en Mol lullen als Brugman, ik geloof niets van die passie.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:05 schreef sanger het volgende:
Ik vond eigenlijk dat zilvergrijs niet echt mooi.......
Ik vind hem wel mooi zo eigenlijk. Al mag het wel meer puurder oranje.
Spyker staat voor Pure Passion. vergeet niet dat Oranje een kleur met passie is, zeker in de beleving van Nederlanders
amenquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Spyker staat bij mij voor Pure Zakelijkheid, met oogwinstmerk maar geen enkele passie voor de sport. Dan kunnen die Albers en Mol lullen als Brugman, ik geloof niets van die passie.
Met een winstoogmerk had hij niet zo in de F1 gestapt denk ik. Het kost nog altijd geld. Zeker de eerste 2-3 jaar.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Spyker staat bij mij voor Pure Zakelijkheid, met oogwinstmerk maar geen enkele passie voor de sport. Dan kunnen die Albers en Mol lullen als Brugman, ik geloof niets van die passie.
Waarom denk je anders dat hij in de F1 stapt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Met een winstoogmerk had hij niet zo in de F1 gestapt denk ik.
Dat wilt nog niet zeggen dat hij dat doet?!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:11 schreef ixio het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat hij in de F1 stapt?
Spyker wil auto's verkopen.
Inderdaad. Muller heeft er nooit een geheim van gemakat dat de hoofdreden van de koop een zakelijke is geweest.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:16 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat wilt nog niet zeggen dat hij dat doet?!
Overigens wilt/wilde Mol dat niet. Mol had Midland praltisch gekocht voordat Spyker om de hoek kwam kijken. Mol is ook pas bij het kopen van Midland directeur van Spyker geworden.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:05 schreef sanger het volgende:
Ik vond eigenlijk dat zilvergrijs niet echt mooi.......
quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:24 schreef Spooky4u het volgende:
O ja! [F1]Spyker in de F1! Oranje boven!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef sanger het volgende:
De auto is werkelijk waar schitterend in de huidige kleurstellingen!
Tja, hoe langer je naar dat zilver/oranje kijkt des te meer het me gaat tegenstaan. Vraag me niet waarom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |