Mooi nummertje welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:15 schreef Sug4r het volgende:
Krijg jij dat nummer ook niet uit je hoofd?![]()
haha ja met die zonnebril opquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Huub heeft het wel naar zijn zin met die DJ set, hij lijkt helemaal in zijn element te zijn
Ik zei al in vorige topic, lijkt net Neo uit de Matrix (Keanu Reeves)quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
mocht ie willenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zei al in vorige topic, lijkt net Neo uit de Matrix (Keanu Reeves)![]()
Dat begreep ik ook, zie de PI die ik bezigdequote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:25 schreef tho_Omas het volgende:
BONG4002, eerwaarde. Ik kan u mededelen dat het onkuise taalgebruik, gebezigt in het topic van ene Dribbel, niet aan uw adres gericht was.
[/Einde mededeling]
Nou, ik zie hem wel als een potentiële winnaar moet ik zeggenquote:
Ik ben alleen bang dat hij naast zijn schoenen gaat lopen....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
Huub is nog volledig in de roes van afgelopen avond, dat kan je wel merken en heeft hem ook sterker gemaakt dan hij al was
Ben ik met je eens, en dat kan hem wat betreft populariteit de kop kosten, maar aangezien het géén BB is en de kijker NIET beslist kan het Huub in zijn voordeel werken en is hij niet afhankelijk daarvan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat hij naast zijn schoenen gaat lopen....
Er is een populariteitspoll he?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, en dat kan hem wat betreft populariteit de kop kosten, maar aangezien het géén BB is en de kijker NIET beslist kan het Huub in zijn voordeel werken en is hij niet afhankelijk daarvan.
Maar dat zal geen directe gevolgen voor hem hebben als dat het wel voor Angelique was (denk ik) al kunnen de regels elk moment aangepast worden natuurlijk, maar buiten dat heb ik toch het gevoel dat Huub goed blijft scoren bij de kijkersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is een populairiteitspoll he?
(leuk woord voor galgje)
Ik hoop dat hij snel weer gaat pokeren, dan kan ik hem weer iets "influisteren"quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dat zal geen directe gevolgen voor hem hebben als dat het wel voor Angelique was (denk ik) al kunnen de regels elk moment aangepast worden natuurlijk, maar buiten dat heb ik toch het gevoel dat Huub goed blijft scoren bij de kijkers
Tja als je 3 "dames" op bezoek heb gehad en je ze toch de baas kan blijven, nou petje afquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
vind dat zo komisch als hij dat zegt![]()
Ben benieuwd (als Huub de chat aan laat staan én niet minder belangrijk, de redactie het oogluikend toestaat)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij snel weer gaat pokeren, dan kan ik hem weer iets "influisteren"![]()
Tja veel gezopen he?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:44 schreef Sug4r het volgende:
ligt Huub nou met zijn lange broek in bed? hij is wel van het padje he![]()
Het is ook niet mijn ding.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja als je 3 "dames" op bezoek heb gehad en je ze toch de baas kan blijven, nou petje afIk zou me ook master voelen al WALG ik van prostitutie en moet ik er niets van hebben
Idd, en dat is wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding.
Maar in vergelijking met die loverboy, die het doucheputje smerig maakt.
BoerBart, die met zijn politieke correcte SGP-familie ook niets doet.
En Satanael, de bisexueel, die liever een gigolo heeft...
Tjsa, dan doet Huub het zo slecht nog niet...
Het werd hem ook aangeboden he, ikzelf denk dat hij deze meiden te ordi vond buiten dat ene meisje dan. Hij heeft die andere 2 meer moeten corrigeren dan dat ze hem genot schonken en ze waren meer met elkaar bezig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding.
Maar in vergelijking met die loverboy, die het doucheputje smerig maakt.
BoerBart, die met zijn politieke correcte SGP-familie ook niets doet.
En Satanael, de bisexueel, die liever een gigolo heeft...
Tjsa, dan doet Huub het zo slecht nog niet...
Het gesprek met Nena, Ilona en Sylvia na die tiijd bevestigen je gedachte. Hij heeft er niet van genoten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het werd hem ook aangeboden he, ikzelf denk dat hij deze meiden te ordi vond buiten dat ene meisje dan. Hij heeft die andere 2 meer moeten corrigeren dan dat ze hem genot schonken en ze waren meer met elkaar bezig.
Was het op de streams?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:55 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vond het ronduit smerig/ordinair allemaal (dat 'hoeren' gedoe wat live op stream was en bleef) maar snap de achterliggende gedachte van Talpa/TIEN wel, dat ze een statement wilde neerzetten door zoiets live uit te zenden, soort stoerheid/publiciteit etc.
Nooit afgaan op geruchten. Er is nog geen bron geweest dat die Zwarte Diva een hoer is geweest. .... Toch????quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:56 schreef uitgeslapen het volgende:
En Sylvia,die alle reden heeft om Naatasaia naar de diepste diepten te trekken wanneer Huub zegt dat die hoeren weten dat zij dezelfde klusjes heeft geklaard, Huub maant zijn mond te houden en het ter kennis geving aan te nemen... Lieve goede vrouw die ie Sylvia, maar moet eerlijk bekennen dat mijn eerste indrukken van haar ook erg negatief waren...
ALLES was op de streams, geen streamlock te bekennen (ook niet 1sec)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was het op de streams?![]()
Ik was met mijn sociale leven bezig, dus heb er niets van meegekregen.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:17 schreef Peter6000 het volgende:
Na maandag is het los, denkt Natasia.
Ze noemt zelfs Bart.
(gezellig, met zijn alle streamen).![]()
Dat de muurbloempjes eruit moeten, en dat daarom de regels voor het uitstemmen versoepeld worden (geloof ik).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:18 schreef demins het volgende:
Maar wat bedoelt ze nou precies met "verplicht" (?) "eigen mensen" eruit stemmen...![]()
Ze noemt geen concrete dingen, ondanks dat het regelboek er wel isquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:20 schreef David_Aames het volgende:
staat het al vast dat alles wordt omgegooid dan? OF is dat enkel weer doemdenken van natasia die de nieuwe regels nog nieteens gelezen heeft?
Dat was nu toch ook al? Alleen heette het "waarschuwingen" tot nu toe...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:30 schreef CartWOman het volgende:
Kom op nou, ik wil Benji nog even samen met Nena zien voor ik ga douchen.
Oe, na 2 sancties is het EXIT, da's dus nieuw.
Wist ik niet, thx. Maar omdat Ilona zij dat dit nieuw was... point dus taken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was nu toch ook al? Alleen heette het "waarschuwingen" tot nu toe...
Wat is Ilona toch ook dom, trouwens...
Die kinderen zijn lief.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:38 schreef blomst het volgende:
Zijn de kinderen van Natasia al met een halsband om aangekomen, of word het alleen Benji die mee doet aan de behenigheiscursus?
Inderdaad! Het omgaan met een diepgestoorde moeder vraagt al het uiterste van hun behendigheid! Daar hebben ze geen training meer voor nodig... !quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die kinderen zijn lief.![]()
Gooi er liever een opvoedingscursus tegenaan.
Ik zal kijken wat ik kan doen! Wil je close-ups van mensen of van Benji?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
Kunnen er nog wat meer mensen caps maken van de cursus?
Bij mij gaat dat traag.
Benji natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen! Wil je close-ups van mensen of van Benji?
quote:
Heb Nena zelden zo enthousiast gezien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:47 schreef CartWOman het volgende:
'Echt leuk dat u er bent.' Ze is echt vrolijk.
Wat daar nou weer mee bedoeld wordtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:14 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia herhaalt: De regels worden dusdanig veranderd, dat we ook onze eigen mensen moeten wegstemmen.
WAT!! sociale leven, lekker simpel?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was het op de streams?![]()
Ik was met mijn sociale leven bezig, dus heb er niets van meegekregen.
zou het inderdaad zo gaan dat de meerderheid bepaalt?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat daar nou weer mee bedoeld wordt
Maar er is dus toch wel druk op de ketel om het programma niet al te lang meer te laten duren. Teleurstellend, we zitten nog niet eens op een hálf jaar. Maar wel begrijpelijk, gezien de kosten/baten.
Dat zou kunnen, maarrr.... zowel BBNN als SHIN zullen beseffen dat de eerste klap een daalder waard is. Zodra je in de minderheid bent, word je een voor een afgeserveerd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:56 schreef itsme het volgende:
[..]
zou het inderdaad zo gaan dat de meerderheid bepaalt?
Absoluut, ook omdat Nena hem nu niet bepaald corrigeert. Maar dit doet 'ie goed, leuk om samen met het baasje bezig te zijn. Dat zegt die meneer dus ook net.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Gezien zijn gedrag in huis had ik verwacht dat Benji echt onopgevoed was, maar dat valt erg mee nu.
Woef!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:10 schreef demins het volgende:
Leuk om weer eens een normaal mens te horen praten op de streams!
Meerderheid gaat nooit werken, want de gene op de schopstoel stemt niet, dus heb je automatisch meerdereheid. Dan gaat het om wie het eerst aanvraagd wint.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maarrr.... zowel BBNN als SHIN zullen beseffen dat de eerste klap een daalder waard is. Zodra je in de minderheid bent, word je een voor een afgeserveerd.
Aan de andere kant: er kan in een paar maanden een hoop gebeuren.
Denk maar eens aan hoofdluis!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:10 schreef Ecila111 het volgende:
Leuk dat Benji er weer is maar voor de voortgang van de vête: jammer want dieren verbroederen.
Dat betekent nú zo snel mogelijk een preventieve aanvraag doen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Meerderheid gaat nooit werken, want de gene op de schopstoel stemt niet, dus heb je automatisch meerdereheid. Dan gaat het om wie het eerst aanvraagd wint.
Ik denk eerder dat ze gezegd gaat worden dat ze moeten kijken wie bijdraagd aan het programma en ze dus niet bang moeten zijn om uit hun eigen groep mensen te offeren. Ik voorspel dat Bart op de schopstoel zit.
Oef, je stelt me helemaal gerust.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Meerderheid gaat nooit werken, want de gene op de schopstoel stemt niet, dus heb je automatisch meerdereheid. Dan gaat het om wie het eerst aanvraagd wint.
Ik denk eerder dat ze gezegd gaat worden dat ze moeten kijken wie bijdraagd aan het programma en ze dus niet bang moeten zijn om uit hun eigen groep mensen te offeren. Ik voorspel dat Bart op de schopstoel zit.
John de Mol eruit!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:18 schreef demins het volgende:
[..]
Dat betekent nú zo snel mogelijk een preventieve aanvraag doen!
Hij gaat niet tekenen voor de nieuwe regels, hoorde ik dat goed?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:23 schreef demins het volgende:
Daar heb je Bart "dat is mooi" Driesen ook weer!![]()
Hij heeft echt een karma van saaiheid om zich heen hangen idd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:14 schreef happyme28 het volgende:
Ik voorspel dat Bart op de schopstoel zit.
Dieren hebben vlooien, geen luizen toch? Of een goeie teek.....quote:
Het schijnt dat je hiervoor (voor déze regelwijziging) moet tekenen. Waarschijnlijk net als voor het eerste 'Regelboek'.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:24 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij gaat niet tekenen voor de nieuwe regels, hoorde ik dat goed?
Je mist de essentie: hoofdluis (een dier) verbroederd!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:36 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dieren hebben vlooien, geen luizen toch? Of een goeie teek.....![]()
Als Bart blijft weigeren te tekenen dan moet hij even terugdenken aan het regelboek waar hij wel voor getekend heeft....... waarin staat dat er 2 x per jaar zonder opgaaf van reden iemand uit DGK gehaald kan worden (er hoeft natuurlijk geen Angelique-poll aan zo'n vertrek vast te zitten hè)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:38 schreef demins het volgende:
Het schijnt dat je hiervoor (voor déze regelwijziging) moet tekenen. Waarschijnlijk net als voor het eerste 'Regelboek'.
Bart schermt met de mogelijkheid dat niet te doen. Vooral wegens de regels met 'open einde', zoals "na twee waarschuwingen/sancties/gele kaarten kun je uit het huis gehaald worden".
De regel dat de regels te allen tijde veranderd kunnen worden, en zijn veranderd, zonder de noodzaak van ondertekening maakt het nog ingewikkelder.
DGK moet dat echt helder formuleren en regelen, vind ik!
Kijk, dat wist ik nou weer niet!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Bart blijft weigeren te tekenen dan moet hij even terugdenken aan het regelboek waar hij wel voor getekend heeft....... waarin staat dat er 2 x per jaar zonder opgaaf van reden iemand uit DGK gehaald kan worden (er hoeft natuurlijk geen Angelique-poll aan zo'n vertrek vast te zitten hè)
Of snappen elkaar niet? Verklaar je nader, ik ben het kwijt, begrijp je niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:45 schreef demins het volgende:
[..]
Je mist de essentie: hoofdluis (een dier) verbroederd!![]()
Hoezo "onder ogen gekomen"?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:45 schreef Ecila111 het volgende:
Is Huub zijn medebewoners al onder ogen gekomen na gisteravond?
Ik doelde erop dat dat hooguit voor enkele dieren geldt! Niet voor hoofdluis, adders, wolven etcetera!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:50 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Of snappen elkaar niet? Verklaar je nader, ik ben het kwijt, begrijp je niet.
Ik doelde op dat dieren mensen weer samenbrengt en dat moeten we niet hebben nu in't huis maar ik neem aan dat je dat wel duidelijk is.
Adders kunnen een saamhorigheidsgevoel veroorzaken, door samen een adderangst te delen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:54 schreef demins het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat dat hooguit voor enkele dieren geldt! Niet voor hoofdluis, adders, wolven etcetera!
Alleen als je dezelfde kant op vlucht!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Adders kunnen een saamhorigheidsgevoel veroorzaken, door samen een adderangst te delen.
Ik vind dat hij zich niet opgewaardeerd heeft gisteravond dus was benieuwd wat hij er zelf eigenlijk van vond en hoe laaiend enthousiast hij aan de rest verslag zou doen. Maar goed dat de medebewoners er geen ooggetuige van zijn geweest want van mij krijgt hij geen bonuspunten. Wat een vertoning zeg..... misschien als het 3 andere meiden zouden zijn geweest..... maar ja, wat kan je ervan verwachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:51 schreef demins het volgende:
[..]
Hoezo "onder ogen gekomen"?
Antwoord is "ja", trouwens!
Het is niet echt sportief om Huub te verwijten dat het zulke ordinaire dellen waren! Compassie is dan meer op zijn plaats!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:59 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik vind dat hij zich niet opgewaardeerd heeft gisteravond dus was benieuwd wat hij er zelf eigenlijk van vond en hoe laaiend enthousiast hij aan de rest verslag zou doen. Maar goed dat de medebewoners er geen ooggetuige van zijn geweest want van mij krijgt hij geen bonuspunten. Wat een vertoning zeg..... misschien als het 3 andere meiden zouden zijn geweest..... maar ja, wat kan je ervan verwachten.
Maar ja,ik neem aan dat dit vannacht al lang en breed is besproken..... ik haakte al snel af.
Je hebt gelijk. Dat verwijt ik hem ook niet. Ik zou het een vent gevonden hebben als hij bij wijze van spreken bij de voordeur, of halverwege ze eruit had gemept.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:01 schreef demins het volgende:
[..]
Het is niet echt sportief om Huub te verwijten dat het zulke ordinaire dellen waren! Compassie is dan meer op zijn plaats!![]()
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:59 schreef Lieve het volgende:
Kunnen we wat voorstellen doen m.b.t. de nieuwe regels?
Regel 1: paardenbloem Leslie eruit
Regel 2: Boer Bart mag niet langer dan 5 minuten op 1 stoel gaan zitten ( ben zo bang dat hij vergeet hoe je op moet staan) en mag Leslie niet meer als kapstok om het lompe lijf tegenaan te hangen gebruiken.
regel 3: Totaal bewegingsverbod voor Satanael. (zelfbeschermende maatregel! Zo kan hij niet meer uithalen en zichzelf bezeren. De kooi is dan wat kleiner voor hem, maar zo krijgt zijn knie alle kans om 'goed' te blijven)
Regel 4: Ieder woord dat boven een volume fluisteren uitkomt bij Natasia levert haar strafpunten op. Bij 100 strafpunten is het koffers pakken en verdwijnen.
Regel 5: Braajen mag absoluut niet meer lachen. Iedere poging tot lachen/giegelen levert mij een behoorlijk genant gevoel op. Beetje Micheal Jackson lachjes.
Regel 6: Huub mag geen echt ordinaire hoeren meer uitnodigen. Die van gisteren zijn onacceptabel.
Regel 7: Sylvia krijgt bonuspunten per dag voor de verzorging van de paarden. ( is niet meer dan normaal!)
Regel 8: Oh ja, Brainless mag NOOIT meer praten over welke vrouw of liefdesgevoel of emotie dan ook! Bleeeh![]()
![]()
Regel 9:Personeel mag door 1 enkele bewoner worden ontslagen zonder opgaaf van reden. Met onmiddelijke ingang. Wat wel zo is... de miljonair die het personeelslid ontslaat moet totdat er vervanging is de taak zelf uitvoeren. D.W.Z. dat als Nena de hulp ontslaat ze dat zelf moet doen tot de volgende hulp is geworven. Als Sylvia de paardenbloem ontslaat ze dat zelf moet doen tot de paardenverzorger van haar keuze het overneemt. ( oh, Sylvia doet dat al? Nou, dan is het helemaal mooi!)
Dat vind ik nou ook, volgens mij waren het ook niet de vrouwen van de foto's. Dus hij is echt genaaidquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:01 schreef demins het volgende:
[..]
Het is niet echt sportief om Huub te verwijten dat het zulke ordinaire dellen waren! Compassie is dan meer op zijn plaats!![]()
Dan weet jij niet hoe het met mannen werkt. Die kracht heb je niet als je op het punt staat met 3 meiden sex te hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat verwijt ik hem ook niet. Ik zou het een vent gevonden hebben als hij bij wijze van spreken bij de voordeur, of halverwege ze eruit had gemept.
Kijk daar moet ik jou dan ook weer in gelijk geven. Jeetjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat verwijt ik hem ook niet. Ik zou het een vent gevonden hebben als hij bij wijze van spreken bij de voordeur, of halverwege ze eruit had gemept.
Hij hád al een waarschuwing!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:05 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
.quote:
Het waren verschrikkelijke dragonders, maar een vrouw slaan is nog zwakker dan Natasia slaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:05 schreef Ecila111 het volgende:
Maar wel safe.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:05 schreef petraa het volgende:
Dat vind ik nou ook, volgens mij waren het ook niet de vrouwen van de foto's. Dus hij is echt genaaid![]()
Laat het los, Scan, laat het los!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan weet jij niet hoe het met mannen werkt. Die kracht heb je niet als je op het punt staat met 3 meiden sex te hebben
Neuh..... maar Natasia schijnt de betekenis van "negeren" ook niet helemaal te begrijpen....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:09 schreef Sarah-Louise het volgende:
goeiemiddag allen ... leuke caps van vanochtend !!! .... nog geen schreeuwpartijen geweest?
Slap excuus.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan weet jij niet hoe het met mannen werkt. Die kracht heb je niet als je op het punt staat met 3 meiden sex te hebben
hm, zonde .... thanks Leandraquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh..... maar Natasia schijnt de betekenis van "negeren" ook niet helemaal te begrijpen....
En dat is dan weer jammer.
Dat kon ie op z'n klompen aanvoelen: was mij al duidelijk toen hij de dame "die alles voor hem zou regelen" aan de telefoon had.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, volgens mij waren het ook niet de vrouwen van de foto's. Dus hij is echt genaaid![]()
Ik kon 'em verwachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op dat moment was het niet zo slap meer.
Lieve schat, je bent net zo oud als ik...... je weet toch inmiddels wel dat mannen niet met het koppie denken waar hun hersenen inzitten als het om vrouwen gaat?!quote:
Misschien moesten vrouwen ook eens iets minder met het koppie denken. Wie weet hadden we dan veel meer lolquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieve schat, je bent net zo oud als ik...... je weet toch inmiddels wel dat mannen niet met het koppie denken waar hun hersenen inzitten als het om vrouwen gaat?!
Dus wat jij, relaxed achterover leunend achter je pc, meent op te merken, moet een 25-jarige jongen die voor het eerst van zijn leven drie hoeren gaat bestellen met zijn klompen aanvoelen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:15 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat kon ie op z'n klompen aanvoelen: was mij al duidelijk toen hij de dame "die alles voor hem zou regelen" aan de telefoon had.
Tja vrouwen hebben maar 1 koppie he en die wordt over het algemeen gebruikt om mee te denken, ze hebben nog steeds geen 2e keus.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien moesten vrouwen ook eens iets minder met het koppie denken. Wie weet hadden we dan veel meer lol![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:19 schreef demins het volgende:
[..]
Dus wat jij, relaxed achterover leunend achter je pc, meent op te merken, moet een 25-jarige jongen die voor het eerst van zijn leven drie hoeren gaat bestellen met zijn klompen aanvoelen?
Hou jij wel genoeg van Huub???
Ach... dat weerhoudt mij op zich niet hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:19 schreef petraa het volgende:
Tja vrouwen hebben maar 1 koppie he en die wordt over het algemeen gebruikt om mee te denken, ze hebben nog steeds geen 2e keus.![]()
Hoe gaat het met je hoofdwond?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja vrouwen hebben maar 1 koppie he en die wordt over het algemeen gebruikt om mee te denken, ze hebben nog steeds geen 2e keus.![]()
Dat vondt ik nou ook., die klonk niet bepeeld gedistingeerd zoals je [denk ik ...] bij een klasse escortmeisjeboekingsmanager (3x woordwaarde!!) zou verwachten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:15 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dat kon ie op z'n klompen aanvoelen: was mij al duidelijk toen hij de dame "die alles voor hem zou regelen" aan de telefoon had.
Nou, ik moet dat idd in beraad nemen..... vind dat Huub met een hoop weg kan komen omdat ik het een leuke jongen vind en hem de enige van het stel de villa vind staan.quote:
Dei Italiaanse ging wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:16 schreef petraa het volgende:
Ach weet je Diane's secret heeft zichzelf hiermee ook genaaid. Ik vond het geen goede reklame voor het bedrijf die ordinaire snollen.
Haha Tja jou schuld nu ben ik een besneden vrouw stomme kroonluchter.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:22 schreef demins het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je hoofdwond?![]()
Ik wist ook niet dat je besneden was, lullig voor je...
Ah, gelukkig..... steun!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:23 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Dat vondt ik nou ook., die klonk niet bepeeld gedistingeerd zoals je [denk ik ...] bij een klasse escortmeisjeboekingsmanager (3x woordwaarde!!) zou verwachten.![]()
Heb het geluid uit..... is bekend wanneer en hoe laat want daar ben ik errug benieuwd naar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:28 schreef bunnyma het volgende:
De moeder van Nena komt.
Ben benieuwd!
Het is dus niet eens een escortbureau.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:23 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Dat vondt ik nou ook., die klonk niet bepeeld gedistingeerd zoals je [denk ik ...] bij een klasse escortmeisjeboekingsmanager (3x woordwaarde!!) zou verwachten.![]()
ik ookquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:28 schreef bunnyma het volgende:
De moeder van Nena komt.
Ben benieuwd!
jaaa ik ook, want zij moest toch niets van Brainless hebben ??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:30 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Heb het geluid uit..... is bekend wanneer en hoe laat want daar ben ik errug benieuwd naar.
Nog erger. Ik zou in die club dus niet dood gevonden willen worden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is dus niet eens een escortbureau.
Het waren hoeren uit een club.
Ik ook!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:28 schreef bunnyma het volgende:
De moeder van Nena komt.
Ben benieuwd!
Ze kwam eigenlijk alleen om Benji te halen maar toen Nena hoorde dat ze "achter' was zei zij dat ze haar dan ook wel uit wilde nodigen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:30 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Heb het geluid uit..... is bekend wanneer en hoe laat want daar ben ik errug benieuwd naar.
Ze moesten toch alleen maar een paraaf zetten dat ze het hadden gelezen???? Het regelboek dan. Het is toch geen nieuw contract of ben ik nu blont !!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze kwam eigenlijk alleen om Benji te halen maar toen Nena hoorde dat ze "achter' was zei zij dat ze haar dan ook wel uit wilde nodigen.
Ze kan dus ieder moment binnenkomen.
Ook NL wil het nieuwe contract niet tekenen.
Weet wel zeker van andersom: mammie van Brain moest niets van Nena hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:31 schreef petraa het volgende:
[..]
jaaa ik ook, want zij moest toch niets van Brainless hebben ??
Wie de nieuwe regels niet ondertekend kunnen meteen vertrekken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:32 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ook NL wil het nieuwe contract niet tekenen.
ohhhh, nah ben wel benieuwd naar haar reaktie op de afgelopen dagen. En het slappe gelul van brainless over nena de hele tijd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:33 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Weet wel zeker van andersom: mammie van Brain moest niets van Nena hebben.
In eerste instantie wel..... ze adviseerde Nena zelfs zo ongeveer om wat met hem te beginnen (dat is dan iig beter dan dat los vast gefrutsel) maar ik vermoed dat ze daar inmiddels helemaal van teruggekomen is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:31 schreef petraa het volgende:
jaaa ik ook, want zij moest toch niets van Brainless hebben ??
Dat niet alleen maar wat denk je van NL die vind ik zo mogelijk nog onsmakelijker eten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:34 schreef SIRA het volgende:
ligt het nou aan mij of zit natasia nu de hele dag (vies en onsmakelijk) te eten ??
ze moeten ondertekenen dat ze het hebben gelezen, dus het is denk ik wel te vergelijken met een 'contract' (in contract zal wel staan dat je je aan het regelboek moet houden oid)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze moesten toch alleen maar een paraaf zetten dat ze het hadden gelezen???? Het regelboek dan. Het is toch geen nieuw contract of ben ik nu blont !!!!
Je bent wat hoe je eetquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:34 schreef SIRA het volgende:
ligt het nou aan mij of zit natasia nu de hele dag (vies en onsmakelijk) te eten ??
okeeeequote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:36 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ze moeten ondertekenen dat ze het hebben gelezen, dus het is denk ik wel te vergelijken met een 'contract' (in contract zal wel staan dat je je aan het regelboek moet houden oid)
Ik zou haar onder mijn hond uitschoppen (nadat Tarzan aan zijn gerief gekomen was, natuurlijk!)!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dei Italiaanse ging wel.
Dominique was al erg ordinair (dat dansje met het gebruikte condoom)
Die blonde was echt het ergste soort trailertrash wat er rondloopt. Daar zou ik mijn hond nog vanaf schoppen Die zou ik het nog niet toevertrouwen om m'n hond uit te laten.
Ze hebben dat eerste contract toch al getekend?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze moesten toch alleen maar een paraaf zetten dat ze het hadden gelezen???? Het regelboek dan. Het is toch geen nieuw contract of ben ik nu blont !!!!
Ik heb nog wel een paar steunkousen voor je, als je er belangstelling voor hebt!quote:
"You are not what you eat but what you donot shit".quote:
Had Nena niet een telefoontje van haar zus die haar waarschuwde uit de buurt van Bart en Brian te blijven?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
In eerste instantie wel..... ze adviseerde Nena zelfs zo ongeveer om wat met hem te beginnen (dat is dan iig beter dan dat los vast gefrutsel) maar ik vermoed dat ze daar inmiddels helemaal van teruggekomen is.
Nouuuu safe. Oke hij neukte met een condoom om, maar die 2 andere wijven zaten elkaar te beffen en daarna ging hun tong weer bij huub naar binnen dus of dat nou zo safe is !!!!!!!!!!!!!quote:
Nee maar daarom kan er nog wel getekend moeten worden voor het feit dat je de nieuwe regels gelezen hebt, dan hebben ze je paraaf staan en kun je nooit meer liegen dat je het niet wist.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:37 schreef bunnyma het volgende:
Ze hebben dat eerste contract toch al getekend?
En daar stond in dat iedere regel veranderd kon worden..... dan hebben ze nu toch niets te willen!
inderdaad, zal een kwestie van tijd en een paar harde woorden uit de snackbar zijn voor bart&Nl ondertekenenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze hebben dat eerste contract toch al getekend?
En daar stond in dat iedere regel veranderd kon worden..... dan hebben ze nu toch niets te willen!
Dat was allemaal veel later........ vorig jaar..... toen dat geneuzel tussen Brian en Nena net begon, toen was mama Nena de mening toegedaan dat ze het wat serieuzer moest aanpakken (was ook uitstekend advies van mama, want dat wel-niet gedoe maakte het alleen maar ranziger)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:38 schreef bunnyma het volgende:
Had Nena niet een telefoontje van haar zus die haar waarschuwde uit de buurt van Bart en Brian te blijven?
OK, ziekenfonds vergoedt niet alles meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar steunkousen voor je, als je er belangstelling voor hebt!![]()
denk ik niet, nena lijkt wel erg veel op dr moeder namelijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:47 schreef Mika25 het volgende:
Vreemd...Nena zegt "Is m'n vader er ook". Erg vreemd, want in tegenover je moeder zeg je dan normaal "Is Papa er ook", of iets in die trant. Is deze vrouw soms een stiefmoeder?
ik zeg ook vaak tegen me zusje me moeder ipv mama want we hebben dezelfde mama'quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:47 schreef Mika25 het volgende:
Vreemd...Nena zegt "Is m'n vader er ook". Erg vreemd, want in tegenover je moeder zeg je dan normaal "Is Papa er ook", of iets in die trant. Is deze vrouw soms een stiefmoeder?
Ehm..... Nena zei gister dat haar moeder 3 jaar scheelde met Ilona.... dus ze is 41/42 of ongeveer 47...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:47 schreef Lieve het volgende:
Goed zo, mama nena kijkt van Boer Bart naar zijn voeten ( zo maak je iemand iets kleiner en onbeduidender) en ook brainless zet ze mooi op afstand! Wel een lieve moeder. Duidelijk iets te jong geweest om een dochter te hebben. Nena zit hier om groot te worden dus.
JEZUS, KAN DIE GEK IN DE TUIN WORDEN OPGEHAALD DOOR MANNEN IN WITTE PAKKEN???
Nou zo te zien niet hè.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:47 schreef Mika25 het volgende:
oke, ja, dat is een vrij normale leeftijdquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm..... Nena zei gister dat haar moeder 3 jaar scheelde met Ilona.... dus ze is 41/42 of ongeveer 47...
Dat lijkt me een vrij normale leeftijd om een kind van 19 te hebben.
tja, mijn moeder was 37 toen ik 19 wasquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm..... Nena zei gister dat haar moeder 3 jaar scheelde met Ilona.... dus ze is 41/42 of ongeveer 47...
Dat lijkt me een vrij normale leeftijd om een kind van 19 te hebben.
doet eens lezen !!!!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:54 schreef Kinga het volgende:
Wie is die vrouw???
ja, ze heeft hem begroet terwijl hij als een complete idioot op een trekkertje rondbaggerde. In de modder, waar hij hoort!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:50 schreef farceman het volgende:
Heeft die moeder Brianless begroet? mag hopen van niet
Als jij je moeder 3 maanden niet heb gezien en dan ook nog eens omringd ben door allemaal camera's en je weet dat je live te zien bent op de live streams. Zou jij dan *normaal* kunnen praten ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:57 schreef Kinga het volgende:
Ow haar moeder. Rare interactie hebben ze dan.
Het is toch je moeder? Tuurlijk... Maar ja iedereen heeft een andere band met zijn ma.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Als jij je moeder 3 maanden niet heb gezien en dan ook nog eens omringd ben door allemaal camera's en je weet dat je live te zien bent op de live streams. Zou jij dan *normaal* kunnen praten ?
Aan Nena dr introductiefilmpje te zien wonen ze vrij modaal, maar ze lijken toch bovenmodaal te leven.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:58 schreef Mika25 het volgende:
Is er meer bekend over Nena's ouders? Als Nena een rijkeluis kindje is dan zou dat veel dingen verklaren
Ik vind dit zo irritant dat TVP van jou. Tiep dan gewoon niets.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:00 schreef F04 het volgende:
TVP
idd...... ik zou de mijne niet eens uitnodigen....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:59 schreef Kinga het volgende:
Het is toch je moeder? Tuurlijk... Maar ja iedereen heeft een andere band met zijn ma.
same here ....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
idd...... ik zou de mijne niet eens uitnodigen....
De lopende COS vinden in het DGK subforum is immers zo moeilijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:01 schreef petraa het volgende:
Ik vind dit zo irritant dat TVP van jou. Tiep dan gewoon niets.![]()
MANIAKquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:00 schreef F04 het volgende:
TVP
?? .. ik zit ook te kijken, maar dat heb ik blijkbaar toch gemist ??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Fikkert het volgende:
whaha, volgens mij geilt mama nena zelf een beetje op brAIn![]()
Kreeg niet de indruk. Ze wilde juist over hem gaan roddelen maar Nena brak dat af.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Fikkert het volgende:
whaha, volgens mij geilt mama nena zelf een beetje op brAIn![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij bent nog wel een jongentje..... dat is toch anders![]()
dr moeder vroeg of ze nog terug zou gaan naar brian (ofzoiets), maar met zo'n blik ... tja, dr moeder zou het iig niet erg vinden als nena weer in zn armen ligt kreeg ik het ideequote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
?? .. ik zit ook te kijken, maar dat heb ik blijkbaar toch gemist ??
Heeft ze waarschijnlijk op e.o.a. forum gelezen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:13 schreef Peter6000 het volgende:
De moeder van Nena heeft het er ook al over, dat de unaniem-eruitstem-regel gaat veranderen.
Nee de moeder van Nena zegt dat ze daar gisteren iets over gehoord heeft..... ze heeft dus waarschijnlijk dezelfde streams gezien als wij, waarin Natasia en Brian zaten te bedenken wat die veranderende regels wel niet zouden kunnen inhouden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:13 schreef Peter6000 het volgende:
De moeder van Nena heeft het er ook al over, dat de unaniem-eruitstem-regel gaat veranderen.
Ik pikte dat precies andersom op, maar ja misschien is de wens de moeder van de gedachte.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:14 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dr moeder vroeg of ze nog terug zou gaan naar brian (ofzoiets), maar met zo'n blik ... tja, dr moeder zou het iig niet erg vinden als nena weer in zn armen ligt kreeg ik het idee
als het publiek wordt ingezet bij het stemmen stop ik zeker met kijkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:15 schreef rooie3 het volgende:
Snap die veranderingen van hun nu.
Ze zijn veel te bang dat het publiek word ingezet bij stemmen.
Dus zijn ze met een charme offensief bezig.
Interessante hypothese!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:15 schreef rooie3 het volgende:
Snap die veranderingen van hun nu.
Ze zijn veel te bang dat het publiek word ingezet bij stemmen.
Dus zijn ze met een charme offensief bezig.
Daar heb (geloof ik) wel gelijk in.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee de moeder van Nena zegt dat ze daar gisteren iets over gehoord heeft..... ze heeft dus waarschijnlijk dezelfde streams gezien als wij, waarin Natasia en Brian zaten te bedenken wat die veranderende regels wel niet zouden kunnen inhouden.
Dit is weer typisch zo'n voorbeeld van iets wat iemand bedenkt en wat met het uitspreken van die gedachte waarheid lijkt te worden voor de overige bewoners (en een deel van de streamers)
Denk jij van niet dan.quote:
Daarnet ook ff met Benji. Nena zei dat Bart zo leuk was met Benji toen zei haar moeder ja maar als jij er niet bij was deed hij echt heel lelijk en Zdngmw ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Rosalie zeikt Bart ook even af .. geweldig !!!
Ik denk dat ze achter gewoon gewaarschuwd is (veranderende regels van gisteren) en dat ze die waarschuwing in eerste instantie niet goeg begreep (toen bedacht ze ook veranderende regels in haar voordeel) en dat ze dat begrip er inmiddels achter wel ff ingewerkt hebben......quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef rooie3 het volgende:
Denk jij van niet dan.
Ze wilde zo graag oorlog maar is binnen een dag niks meer van over.
Ineens gaat je weet wel over haar kindjes en Wilgo praten.
zo word het dus knap saai als ze allemaal gaan slijmen.
niemand ??, dan heb ik dat misschien verkeerd gehoordquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:12 schreef Fikkert het volgende:
zei nena nou iets over dat het stop wordt gezet over 5 maanden ???
Ik heb het idee dat jij alleen maar dingen hoor die je wil horen. Maar dat is dus niet gezegd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Fikkert het volgende:
[..]
niemand ??, dan heb ik dat misschien verkeerd gehoord![]()
ik heb het ook gehoord ....snap er ook niks vanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Fikkert het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over die vijf maanden maar kon niet thuis brengen waardat op sloeg. Rosalie zei ook zoiets als 'dan mag je wel opschieten met die opleiding (weddingplanner)' ...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Fikkert het volgende:
[..]
Dus het word nu knap saai.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze achter gewoon gewaarschuwd is (veranderende regels van gisteren) en dat ze die waarschuwing in eerste instantie niet goeg begreep (toen bedacht ze ook veranderende regels in haar voordeel) en dat ze dat begrip er inmiddels achter wel ff ingewerkt hebben......
Resultaat: charme-offensief...... want Natasia wordt inmiddels dusdanig uitgekotst dat ze er kijkers mee wegjaagt.
en motorrijlessen ....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over die vijf maanden maar kon niet thuis brengen waardat op sloeg. Rosalie zei ook zoiets als 'dan mag je wel opschieten met die opleiding (weddingplanner)' ...
Ze hadden het daar idd net over..... maar dat was meer een reactie op het feit dat iemand anders (haar vader?) wel eens geruchten hoorde over het opheffen van het programma.... waarop Nena zei dat ze iets gehoord had van "na 5 maanden"quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Fikkert het volgende:
Ik heb haar wel iets horen zeggen over 5 maanden, maar dat ging zo stiekem dat ik het niet helemaal kon volgen. Het zou kunnen dat het idd ging over stoppen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Fikkert het volgende:
[..]
Er zijn wel eerder oorlogen aangekondigd door Natasia die niet door bleken te gaan. Maar voor de rest leek het me een interessante gedachte. Het zou kunnen! Maar het zou het programma wezenlijk veranderen en dat is, denk ik, minder waarschijnlijk. Dan ligt stoppen meer voor de hand!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk jij van niet dan.
Ze wilde zo graag oorlog maar is binnen een dag niks meer van over.
Ineens gaat je weet wel over haar kindjes en Wilgo praten.
zo word het dus knap saai als ze allemaal gaan slijmen.
en ik krijg het idee dat jij niet kan lezen, maar goed... ik ben niet zo'n flamer dus,quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij alleen maar dingen hoor die je wil horen. Maar dat is dus niet gezegd.![]()
had Michel het toch ook al over gisteren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb haar wel iets horen zeggen over 5 maanden, maar dat ging zo stiekem dat ik het niet helemaal kon volgen. Het zou kunnen dat het idd ging over stoppen.
En toch hou ik wel van je hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:26 schreef Fikkert het volgende:
[..]
en ik krijg het idee dat jij niet kan lezen, maar goed... ik ben niet zo'n flamer dus,![]()
Ik heb het gehoord. Roddels denk ik binnen het huis.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Fikkert het volgende:
[..]
Ik hoorde haar daar iets over zeggen, het stukje '5 maanden' dan, maar de context begreep ik er niet uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Fikkert het volgende:
[..]
Bovendien, zoals ik al eerder postte, ontkende Nena dit gerucht meteen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee de moeder van Nena zegt dat ze daar gisteren iets over gehoord heeft..... ze heeft dus waarschijnlijk dezelfde streams gezien als wij, waarin Natasia en Brian zaten te bedenken wat die veranderende regels wel niet zouden kunnen inhouden.
Dit is weer typisch zo'n voorbeeld van iets wat iemand bedenkt en wat met het uitspreken van die gedachte waarheid lijkt te worden voor de overige bewoners (en een deel van de streamers)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |