Goedemorgen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:17 schreef Peter6000 het volgende:
Na maandag is het los, denkt Natasia.
Ze noemt zelfs Bart.
(gezellig, met zijn alle streamen).![]()
Dat de muurbloempjes eruit moeten, en dat daarom de regels voor het uitstemmen versoepeld worden (geloof ik).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:18 schreef demins het volgende:
Maar wat bedoelt ze nou precies met "verplicht" (?) "eigen mensen" eruit stemmen...![]()
Ze noemt geen concrete dingen, ondanks dat het regelboek er wel isquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:20 schreef David_Aames het volgende:
staat het al vast dat alles wordt omgegooid dan? OF is dat enkel weer doemdenken van natasia die de nieuwe regels nog nieteens gelezen heeft?
Dat was nu toch ook al? Alleen heette het "waarschuwingen" tot nu toe...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:30 schreef CartWOman het volgende:
Kom op nou, ik wil Benji nog even samen met Nena zien voor ik ga douchen.
Oe, na 2 sancties is het EXIT, da's dus nieuw.
Wist ik niet, thx. Maar omdat Ilona zij dat dit nieuw was... point dus taken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was nu toch ook al? Alleen heette het "waarschuwingen" tot nu toe...
Wat is Ilona toch ook dom, trouwens...
Die kinderen zijn lief.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:38 schreef blomst het volgende:
Zijn de kinderen van Natasia al met een halsband om aangekomen, of word het alleen Benji die mee doet aan de behenigheiscursus?
Inderdaad! Het omgaan met een diepgestoorde moeder vraagt al het uiterste van hun behendigheid! Daar hebben ze geen training meer voor nodig... !quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die kinderen zijn lief.![]()
Gooi er liever een opvoedingscursus tegenaan.
Ik zal kijken wat ik kan doen! Wil je close-ups van mensen of van Benji?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
Kunnen er nog wat meer mensen caps maken van de cursus?
Bij mij gaat dat traag.
Benji natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen! Wil je close-ups van mensen of van Benji?
quote:
Heb Nena zelden zo enthousiast gezien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:47 schreef CartWOman het volgende:
'Echt leuk dat u er bent.' Ze is echt vrolijk.
Wat daar nou weer mee bedoeld wordtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:14 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia herhaalt: De regels worden dusdanig veranderd, dat we ook onze eigen mensen moeten wegstemmen.
WAT!! sociale leven, lekker simpel?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was het op de streams?![]()
Ik was met mijn sociale leven bezig, dus heb er niets van meegekregen.
zou het inderdaad zo gaan dat de meerderheid bepaalt?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat daar nou weer mee bedoeld wordt
Maar er is dus toch wel druk op de ketel om het programma niet al te lang meer te laten duren. Teleurstellend, we zitten nog niet eens op een hálf jaar. Maar wel begrijpelijk, gezien de kosten/baten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |