Mooi nummertje welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:15 schreef Sug4r het volgende:
Krijg jij dat nummer ook niet uit je hoofd?![]()
haha ja met die zonnebril opquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:17 schreef BONG4002 het volgende:
Huub heeft het wel naar zijn zin met die DJ set, hij lijkt helemaal in zijn element te zijn
Ik zei al in vorige topic, lijkt net Neo uit de Matrix (Keanu Reeves)quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:21 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
mocht ie willenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zei al in vorige topic, lijkt net Neo uit de Matrix (Keanu Reeves)![]()
Dat begreep ik ook, zie de PI die ik bezigdequote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:25 schreef tho_Omas het volgende:
BONG4002, eerwaarde. Ik kan u mededelen dat het onkuise taalgebruik, gebezigt in het topic van ene Dribbel, niet aan uw adres gericht was.
[/Einde mededeling]
Nou, ik zie hem wel als een potentiële winnaar moet ik zeggenquote:
Ik ben alleen bang dat hij naast zijn schoenen gaat lopen....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:30 schreef BONG4002 het volgende:
Huub is nog volledig in de roes van afgelopen avond, dat kan je wel merken en heeft hem ook sterker gemaakt dan hij al was
Ben ik met je eens, en dat kan hem wat betreft populariteit de kop kosten, maar aangezien het géén BB is en de kijker NIET beslist kan het Huub in zijn voordeel werken en is hij niet afhankelijk daarvan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat hij naast zijn schoenen gaat lopen....
Er is een populariteitspoll he?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, en dat kan hem wat betreft populariteit de kop kosten, maar aangezien het géén BB is en de kijker NIET beslist kan het Huub in zijn voordeel werken en is hij niet afhankelijk daarvan.
Maar dat zal geen directe gevolgen voor hem hebben als dat het wel voor Angelique was (denk ik) al kunnen de regels elk moment aangepast worden natuurlijk, maar buiten dat heb ik toch het gevoel dat Huub goed blijft scoren bij de kijkersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er is een populairiteitspoll he?
(leuk woord voor galgje)
Ik hoop dat hij snel weer gaat pokeren, dan kan ik hem weer iets "influisteren"quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar dat zal geen directe gevolgen voor hem hebben als dat het wel voor Angelique was (denk ik) al kunnen de regels elk moment aangepast worden natuurlijk, maar buiten dat heb ik toch het gevoel dat Huub goed blijft scoren bij de kijkers
Tja als je 3 "dames" op bezoek heb gehad en je ze toch de baas kan blijven, nou petje afquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:39 schreef Sug4r het volgende:
[..]
vind dat zo komisch als hij dat zegt![]()
Ben benieuwd (als Huub de chat aan laat staan én niet minder belangrijk, de redactie het oogluikend toestaat)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij snel weer gaat pokeren, dan kan ik hem weer iets "influisteren"![]()
Tja veel gezopen he?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:44 schreef Sug4r het volgende:
ligt Huub nou met zijn lange broek in bed? hij is wel van het padje he![]()
Het is ook niet mijn ding.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja als je 3 "dames" op bezoek heb gehad en je ze toch de baas kan blijven, nou petje afIk zou me ook master voelen al WALG ik van prostitutie en moet ik er niets van hebben
Idd, en dat is wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding.
Maar in vergelijking met die loverboy, die het doucheputje smerig maakt.
BoerBart, die met zijn politieke correcte SGP-familie ook niets doet.
En Satanael, de bisexueel, die liever een gigolo heeft...
Tjsa, dan doet Huub het zo slecht nog niet...
Het werd hem ook aangeboden he, ikzelf denk dat hij deze meiden te ordi vond buiten dat ene meisje dan. Hij heeft die andere 2 meer moeten corrigeren dan dat ze hem genot schonken en ze waren meer met elkaar bezig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn ding.
Maar in vergelijking met die loverboy, die het doucheputje smerig maakt.
BoerBart, die met zijn politieke correcte SGP-familie ook niets doet.
En Satanael, de bisexueel, die liever een gigolo heeft...
Tjsa, dan doet Huub het zo slecht nog niet...
Het gesprek met Nena, Ilona en Sylvia na die tiijd bevestigen je gedachte. Hij heeft er niet van genoten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:53 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het werd hem ook aangeboden he, ikzelf denk dat hij deze meiden te ordi vond buiten dat ene meisje dan. Hij heeft die andere 2 meer moeten corrigeren dan dat ze hem genot schonken en ze waren meer met elkaar bezig.
Was het op de streams?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:55 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vond het ronduit smerig/ordinair allemaal (dat 'hoeren' gedoe wat live op stream was en bleef) maar snap de achterliggende gedachte van Talpa/TIEN wel, dat ze een statement wilde neerzetten door zoiets live uit te zenden, soort stoerheid/publiciteit etc.
Nooit afgaan op geruchten. Er is nog geen bron geweest dat die Zwarte Diva een hoer is geweest. .... Toch????quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:56 schreef uitgeslapen het volgende:
En Sylvia,die alle reden heeft om Naatasaia naar de diepste diepten te trekken wanneer Huub zegt dat die hoeren weten dat zij dezelfde klusjes heeft geklaard, Huub maant zijn mond te houden en het ter kennis geving aan te nemen... Lieve goede vrouw die ie Sylvia, maar moet eerlijk bekennen dat mijn eerste indrukken van haar ook erg negatief waren...
ALLES was op de streams, geen streamlock te bekennen (ook niet 1sec)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was het op de streams?![]()
Ik was met mijn sociale leven bezig, dus heb er niets van meegekregen.
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:17 schreef Peter6000 het volgende:
Na maandag is het los, denkt Natasia.
Ze noemt zelfs Bart.
(gezellig, met zijn alle streamen).![]()
Dat de muurbloempjes eruit moeten, en dat daarom de regels voor het uitstemmen versoepeld worden (geloof ik).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:18 schreef demins het volgende:
Maar wat bedoelt ze nou precies met "verplicht" (?) "eigen mensen" eruit stemmen...![]()
Ze noemt geen concrete dingen, ondanks dat het regelboek er wel isquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:20 schreef David_Aames het volgende:
staat het al vast dat alles wordt omgegooid dan? OF is dat enkel weer doemdenken van natasia die de nieuwe regels nog nieteens gelezen heeft?
Dat was nu toch ook al? Alleen heette het "waarschuwingen" tot nu toe...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:30 schreef CartWOman het volgende:
Kom op nou, ik wil Benji nog even samen met Nena zien voor ik ga douchen.
Oe, na 2 sancties is het EXIT, da's dus nieuw.
Wist ik niet, thx. Maar omdat Ilona zij dat dit nieuw was... point dus taken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:33 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was nu toch ook al? Alleen heette het "waarschuwingen" tot nu toe...
Wat is Ilona toch ook dom, trouwens...
Die kinderen zijn lief.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:38 schreef blomst het volgende:
Zijn de kinderen van Natasia al met een halsband om aangekomen, of word het alleen Benji die mee doet aan de behenigheiscursus?
Inderdaad! Het omgaan met een diepgestoorde moeder vraagt al het uiterste van hun behendigheid! Daar hebben ze geen training meer voor nodig... !quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die kinderen zijn lief.![]()
Gooi er liever een opvoedingscursus tegenaan.
Ik zal kijken wat ik kan doen! Wil je close-ups van mensen of van Benji?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
Kunnen er nog wat meer mensen caps maken van de cursus?
Bij mij gaat dat traag.
Benji natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:46 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen! Wil je close-ups van mensen of van Benji?
quote:
Heb Nena zelden zo enthousiast gezien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:47 schreef CartWOman het volgende:
'Echt leuk dat u er bent.' Ze is echt vrolijk.
Wat daar nou weer mee bedoeld wordtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:14 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia herhaalt: De regels worden dusdanig veranderd, dat we ook onze eigen mensen moeten wegstemmen.
WAT!! sociale leven, lekker simpel?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was het op de streams?![]()
Ik was met mijn sociale leven bezig, dus heb er niets van meegekregen.
zou het inderdaad zo gaan dat de meerderheid bepaalt?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat daar nou weer mee bedoeld wordt
Maar er is dus toch wel druk op de ketel om het programma niet al te lang meer te laten duren. Teleurstellend, we zitten nog niet eens op een hálf jaar. Maar wel begrijpelijk, gezien de kosten/baten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |