Ik heb nog wel een paar steunkousen voor je, als je er belangstelling voor hebt!quote:
"You are not what you eat but what you donot shit".quote:
Had Nena niet een telefoontje van haar zus die haar waarschuwde uit de buurt van Bart en Brian te blijven?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
In eerste instantie wel..... ze adviseerde Nena zelfs zo ongeveer om wat met hem te beginnen (dat is dan iig beter dan dat los vast gefrutsel) maar ik vermoed dat ze daar inmiddels helemaal van teruggekomen is.
Nouuuu safe. Oke hij neukte met een condoom om, maar die 2 andere wijven zaten elkaar te beffen en daarna ging hun tong weer bij huub naar binnen dus of dat nou zo safe is !!!!!!!!!!!!!quote:
Nee maar daarom kan er nog wel getekend moeten worden voor het feit dat je de nieuwe regels gelezen hebt, dan hebben ze je paraaf staan en kun je nooit meer liegen dat je het niet wist.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:37 schreef bunnyma het volgende:
Ze hebben dat eerste contract toch al getekend?
En daar stond in dat iedere regel veranderd kon worden..... dan hebben ze nu toch niets te willen!
inderdaad, zal een kwestie van tijd en een paar harde woorden uit de snackbar zijn voor bart&Nl ondertekenenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze hebben dat eerste contract toch al getekend?
En daar stond in dat iedere regel veranderd kon worden..... dan hebben ze nu toch niets te willen!
Dat was allemaal veel later........ vorig jaar..... toen dat geneuzel tussen Brian en Nena net begon, toen was mama Nena de mening toegedaan dat ze het wat serieuzer moest aanpakken (was ook uitstekend advies van mama, want dat wel-niet gedoe maakte het alleen maar ranziger)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:38 schreef bunnyma het volgende:
Had Nena niet een telefoontje van haar zus die haar waarschuwde uit de buurt van Bart en Brian te blijven?
OK, ziekenfonds vergoedt niet alles meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:38 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar steunkousen voor je, als je er belangstelling voor hebt!![]()
denk ik niet, nena lijkt wel erg veel op dr moeder namelijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:47 schreef Mika25 het volgende:
Vreemd...Nena zegt "Is m'n vader er ook". Erg vreemd, want in tegenover je moeder zeg je dan normaal "Is Papa er ook", of iets in die trant. Is deze vrouw soms een stiefmoeder?
ik zeg ook vaak tegen me zusje me moeder ipv mama want we hebben dezelfde mama'quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:47 schreef Mika25 het volgende:
Vreemd...Nena zegt "Is m'n vader er ook". Erg vreemd, want in tegenover je moeder zeg je dan normaal "Is Papa er ook", of iets in die trant. Is deze vrouw soms een stiefmoeder?
Ehm..... Nena zei gister dat haar moeder 3 jaar scheelde met Ilona.... dus ze is 41/42 of ongeveer 47...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:47 schreef Lieve het volgende:
Goed zo, mama nena kijkt van Boer Bart naar zijn voeten ( zo maak je iemand iets kleiner en onbeduidender) en ook brainless zet ze mooi op afstand! Wel een lieve moeder. Duidelijk iets te jong geweest om een dochter te hebben. Nena zit hier om groot te worden dus.
JEZUS, KAN DIE GEK IN DE TUIN WORDEN OPGEHAALD DOOR MANNEN IN WITTE PAKKEN???
Nou zo te zien niet hè.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:47 schreef Mika25 het volgende:
oke, ja, dat is een vrij normale leeftijdquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm..... Nena zei gister dat haar moeder 3 jaar scheelde met Ilona.... dus ze is 41/42 of ongeveer 47...
Dat lijkt me een vrij normale leeftijd om een kind van 19 te hebben.
tja, mijn moeder was 37 toen ik 19 wasquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm..... Nena zei gister dat haar moeder 3 jaar scheelde met Ilona.... dus ze is 41/42 of ongeveer 47...
Dat lijkt me een vrij normale leeftijd om een kind van 19 te hebben.
doet eens lezen !!!!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:54 schreef Kinga het volgende:
Wie is die vrouw???
ja, ze heeft hem begroet terwijl hij als een complete idioot op een trekkertje rondbaggerde. In de modder, waar hij hoort!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:50 schreef farceman het volgende:
Heeft die moeder Brianless begroet? mag hopen van niet
Als jij je moeder 3 maanden niet heb gezien en dan ook nog eens omringd ben door allemaal camera's en je weet dat je live te zien bent op de live streams. Zou jij dan *normaal* kunnen praten ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:57 schreef Kinga het volgende:
Ow haar moeder. Rare interactie hebben ze dan.
Het is toch je moeder? Tuurlijk... Maar ja iedereen heeft een andere band met zijn ma.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Als jij je moeder 3 maanden niet heb gezien en dan ook nog eens omringd ben door allemaal camera's en je weet dat je live te zien bent op de live streams. Zou jij dan *normaal* kunnen praten ?
Aan Nena dr introductiefilmpje te zien wonen ze vrij modaal, maar ze lijken toch bovenmodaal te leven.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:58 schreef Mika25 het volgende:
Is er meer bekend over Nena's ouders? Als Nena een rijkeluis kindje is dan zou dat veel dingen verklaren
Ik vind dit zo irritant dat TVP van jou. Tiep dan gewoon niets.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:00 schreef F04 het volgende:
TVP
idd...... ik zou de mijne niet eens uitnodigen....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:59 schreef Kinga het volgende:
Het is toch je moeder? Tuurlijk... Maar ja iedereen heeft een andere band met zijn ma.
same here ....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
idd...... ik zou de mijne niet eens uitnodigen....
De lopende COS vinden in het DGK subforum is immers zo moeilijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:01 schreef petraa het volgende:
Ik vind dit zo irritant dat TVP van jou. Tiep dan gewoon niets.![]()
MANIAKquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:00 schreef F04 het volgende:
TVP
?? .. ik zit ook te kijken, maar dat heb ik blijkbaar toch gemist ??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Fikkert het volgende:
whaha, volgens mij geilt mama nena zelf een beetje op brAIn![]()
Kreeg niet de indruk. Ze wilde juist over hem gaan roddelen maar Nena brak dat af.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Fikkert het volgende:
whaha, volgens mij geilt mama nena zelf een beetje op brAIn![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
En jij bent nog wel een jongentje..... dat is toch anders![]()
dr moeder vroeg of ze nog terug zou gaan naar brian (ofzoiets), maar met zo'n blik ... tja, dr moeder zou het iig niet erg vinden als nena weer in zn armen ligt kreeg ik het ideequote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:12 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
?? .. ik zit ook te kijken, maar dat heb ik blijkbaar toch gemist ??
Heeft ze waarschijnlijk op e.o.a. forum gelezen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:13 schreef Peter6000 het volgende:
De moeder van Nena heeft het er ook al over, dat de unaniem-eruitstem-regel gaat veranderen.
Nee de moeder van Nena zegt dat ze daar gisteren iets over gehoord heeft..... ze heeft dus waarschijnlijk dezelfde streams gezien als wij, waarin Natasia en Brian zaten te bedenken wat die veranderende regels wel niet zouden kunnen inhouden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:13 schreef Peter6000 het volgende:
De moeder van Nena heeft het er ook al over, dat de unaniem-eruitstem-regel gaat veranderen.
Ik pikte dat precies andersom op, maar ja misschien is de wens de moeder van de gedachte.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:14 schreef Fikkert het volgende:
[..]
dr moeder vroeg of ze nog terug zou gaan naar brian (ofzoiets), maar met zo'n blik ... tja, dr moeder zou het iig niet erg vinden als nena weer in zn armen ligt kreeg ik het idee
als het publiek wordt ingezet bij het stemmen stop ik zeker met kijkenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:15 schreef rooie3 het volgende:
Snap die veranderingen van hun nu.
Ze zijn veel te bang dat het publiek word ingezet bij stemmen.
Dus zijn ze met een charme offensief bezig.
Interessante hypothese!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:15 schreef rooie3 het volgende:
Snap die veranderingen van hun nu.
Ze zijn veel te bang dat het publiek word ingezet bij stemmen.
Dus zijn ze met een charme offensief bezig.
Daar heb (geloof ik) wel gelijk in.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee de moeder van Nena zegt dat ze daar gisteren iets over gehoord heeft..... ze heeft dus waarschijnlijk dezelfde streams gezien als wij, waarin Natasia en Brian zaten te bedenken wat die veranderende regels wel niet zouden kunnen inhouden.
Dit is weer typisch zo'n voorbeeld van iets wat iemand bedenkt en wat met het uitspreken van die gedachte waarheid lijkt te worden voor de overige bewoners (en een deel van de streamers)
Denk jij van niet dan.quote:
Daarnet ook ff met Benji. Nena zei dat Bart zo leuk was met Benji toen zei haar moeder ja maar als jij er niet bij was deed hij echt heel lelijk en Zdngmw ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
Rosalie zeikt Bart ook even af .. geweldig !!!
Ik denk dat ze achter gewoon gewaarschuwd is (veranderende regels van gisteren) en dat ze die waarschuwing in eerste instantie niet goeg begreep (toen bedacht ze ook veranderende regels in haar voordeel) en dat ze dat begrip er inmiddels achter wel ff ingewerkt hebben......quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef rooie3 het volgende:
Denk jij van niet dan.
Ze wilde zo graag oorlog maar is binnen een dag niks meer van over.
Ineens gaat je weet wel over haar kindjes en Wilgo praten.
zo word het dus knap saai als ze allemaal gaan slijmen.
niemand ??, dan heb ik dat misschien verkeerd gehoordquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:12 schreef Fikkert het volgende:
zei nena nou iets over dat het stop wordt gezet over 5 maanden ???
Ik heb het idee dat jij alleen maar dingen hoor die je wil horen. Maar dat is dus niet gezegd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Fikkert het volgende:
[..]
niemand ??, dan heb ik dat misschien verkeerd gehoord![]()
ik heb het ook gehoord ....snap er ook niks vanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Fikkert het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over die vijf maanden maar kon niet thuis brengen waardat op sloeg. Rosalie zei ook zoiets als 'dan mag je wel opschieten met die opleiding (weddingplanner)' ...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Fikkert het volgende:
[..]
Dus het word nu knap saai.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze achter gewoon gewaarschuwd is (veranderende regels van gisteren) en dat ze die waarschuwing in eerste instantie niet goeg begreep (toen bedacht ze ook veranderende regels in haar voordeel) en dat ze dat begrip er inmiddels achter wel ff ingewerkt hebben......
Resultaat: charme-offensief...... want Natasia wordt inmiddels dusdanig uitgekotst dat ze er kijkers mee wegjaagt.
en motorrijlessen ....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets over die vijf maanden maar kon niet thuis brengen waardat op sloeg. Rosalie zei ook zoiets als 'dan mag je wel opschieten met die opleiding (weddingplanner)' ...
Ze hadden het daar idd net over..... maar dat was meer een reactie op het feit dat iemand anders (haar vader?) wel eens geruchten hoorde over het opheffen van het programma.... waarop Nena zei dat ze iets gehoord had van "na 5 maanden"quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Fikkert het volgende:
Ik heb haar wel iets horen zeggen over 5 maanden, maar dat ging zo stiekem dat ik het niet helemaal kon volgen. Het zou kunnen dat het idd ging over stoppen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Fikkert het volgende:
[..]
Er zijn wel eerder oorlogen aangekondigd door Natasia die niet door bleken te gaan. Maar voor de rest leek het me een interessante gedachte. Het zou kunnen! Maar het zou het programma wezenlijk veranderen en dat is, denk ik, minder waarschijnlijk. Dan ligt stoppen meer voor de hand!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk jij van niet dan.
Ze wilde zo graag oorlog maar is binnen een dag niks meer van over.
Ineens gaat je weet wel over haar kindjes en Wilgo praten.
zo word het dus knap saai als ze allemaal gaan slijmen.
en ik krijg het idee dat jij niet kan lezen, maar goed... ik ben niet zo'n flamer dus,quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij alleen maar dingen hoor die je wil horen. Maar dat is dus niet gezegd.![]()
had Michel het toch ook al over gisteren.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb haar wel iets horen zeggen over 5 maanden, maar dat ging zo stiekem dat ik het niet helemaal kon volgen. Het zou kunnen dat het idd ging over stoppen.
En toch hou ik wel van je hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:26 schreef Fikkert het volgende:
[..]
en ik krijg het idee dat jij niet kan lezen, maar goed... ik ben niet zo'n flamer dus,![]()
Ik heb het gehoord. Roddels denk ik binnen het huis.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Fikkert het volgende:
[..]
Ik hoorde haar daar iets over zeggen, het stukje '5 maanden' dan, maar de context begreep ik er niet uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:22 schreef Fikkert het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |