Corrigeer je antwoord en je kan punten winnen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:50 schreef ScottTracy het volgende:
Ja sorry meer kan ik er niet van maken.
ik heb ze niet echt verdiend he.... t is wat weggezakt na 20 jaar...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:59 schreef PhysicsRules het volgende:
Nou, slaveloos krijgt de punten O/
slaveloos +1
punten in deel 573
slaveloos 1
attitude +1quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:02 schreef Attitude het volgende:
Ex- drummer
Dan zat ik toch goed met mn dichtheidquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:03 schreef PhysicsRules het volgende:
Als gevolg van de polariteit van de moleculen vomt water een zeer ruim opgezet kristal, waar veel lege ruimte (vacuüm, geen lucht, dat is fout) in zit. IJskristallen nemen dus meer ruimte in dan water, dat heel compact is.
Ja, maar ik vroeg naar de reden van de dichtheidverandering.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan zat ik toch goed met mn dichtheid![]()
is een beetje de vraag herhalenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:04 schreef Ticootje het volgende:
Dan zat ik toch goed met mn dichtheid![]()
oh, ja okquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ja, maar ik vroeg naar de reden van de dichtheidverandering.
zolang de helft hier momenteel zich niet aan de regels houdt, wat boeit het dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:14 schreef Attitude het volgende:
Hoe heet de vrouwelijke hond uit de serie 'Pfaff'?
( trouwens, zijn er geen regels voor mensen die punten innen en dan smeren?)
is het geen regel dat als je googled, dat je dan een topic niet mee mag doen??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zolang de helft hier momenteel zich niet aan de regels houdt, wat boeit het dan?
het kan nu eenmaal gebeuren, dan wordt het gewoon overgenomen. no big deal lijkt mij ik vind het veeeeeeeel erger dat er tegenwoordig vrij duidelijk gegoogled wordt!
klopt, Jean Marie Pfaff was ooit ene beroemde Belgische doelman, zeer populair bij Bayern Munchen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:18 schreef Ticootje het volgende:
ik dacht dat jean marie de vader was..
nee, het is gewoon verboden, klaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
is het geen regel dat als je googled, dat je dan een topic niet mee mag doen??
Als je herhaaldelijk wordt betrapt met googlen kan je zelfs een ban krijgen. Kijk maar naar Jayhawk die tot 2 keer toe een ban kreeg. En terecht trouwens, wat mij betreft is dit gewoon spelbederf en kan je voorgoed vertrekken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Tjsa, bewijs het maar eens. Dan moet je een analyse gaan maken of iemand alleen scoort op opzoekbare vragen. (sommige antwoorden zijn nu eenmaal makkelijker te vinden dan anderen.)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
was dat toen zo duidelijk dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:23 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Als je herhaaldelijk wordt betrapt met googlen kan je zelfs een ban krijgen. Kijk maar naar Jayhawk die tot 2 keer toe een ban kreeg. En terecht trouwens, wat mij betreft is dit gewoon spelbederf en kan je voorgoed vertrekken.
je kunt wat terug vinden in de OP, is best grappigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
was dat toen zo duidelijk dan?
De hond is zwart...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:24 schreef Attitude het volgende:
angie is een doberman pinscher
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:24 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
was dat toen zo duidelijk dan?
Zit er niet meer in neequote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je kunt wat terug vinden in de OP, is best grappig
ohw, dat zit niet meer in de OP
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je kunt wat terug vinden in de OP, is best grappig
ohw, dat zit niet meer in de OP
En daarna heeft ie nog een kloon aangemaakt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jayhawk gebanned, daarna had 'ie een kloon aangemaakt. Die werd na 1 post ontmaskerd
2 kloons? Kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:27 schreef Neleos het volgende:
[..]
En daarna heeft ie nog een kloon aangemaakt.![]()
neequote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:30 schreef Attitude het volgende:
pinpas?
Huiluil en hij kwam ook nog een keer terug als "de huisgenoot van Jayhawk". Maar weet niet meer welk account dat was.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2 kloons? Kan ik me niet herinneren.
niet compleet dekkendquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:31 schreef Ticootje het volgende:
telefoonnummer?
ohja..groene kikker ofso?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef Neleos het volgende:
[..]
Huiluil en hij kwam ook nog een keer terug als "de huisgenoot van Jayhawk". Maar weet niet meer welk account dat was.
neuh...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef Attitude het volgende:
je o6 nummer
dekt het ook niet...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:33 schreef slaveloos het volgende:
postcode?
Een afspraakje is optioneelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:34 schreef Ticootje het volgende:
telefoonnummer adres en afspraakje?
Lees je het topic wel?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef Attitude het volgende:
welke troep?
Ik dacht echt dat het iets met de cijfers in combi met de letters te maken had.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
Waar halen jullie die troep met die letters vandaan?
Nee dat is het niet.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Het is dus een nummerisme.
Zeg dan gewoon dat iemand anders even een vraag moet stellenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:42 schreef Ticootje het volgende:
en nu moet ik weg...
sorry, jullie kunnen zelf wel kijken wie het goed heeft!
Het is dus 'For information' en 911 'For help'.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
411 is/was in Amerika het informatienummer.
Dat zeg ik: het informatienummer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:43 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het is dus 'For information' en 911 'For help'.
Zijn er in totaal al wel 15 goed dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:47 schreef PhysicsRules het volgende:
heb even gekeken, het is nog niet goed.
Ik denk dat afdaling, reuze slalom gewoon onder skieën valtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:48 schreef slaveloos het volgende:
mag je skieen opdelen in de verschillende onderdelen?
Die had je al gepostquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:49 schreef Attitude het volgende:
bobsleen, skien, snowboarden, rodelen, , noorde combinatie ,schaatsen
curling
kunstrijden
ijsdansen
schansspringen
shorttracking
ijshockey
langlaufen
biathlon
skeleton
Nu die heeft ge-edit wel ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:51 schreef PhysicsRules het volgende:
het zijn er precies 15.
nou, even wat correcties.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:49 schreef Attitude het volgende:
bobsleen,
skien,
snowboarden,
rodelen, ,
noorde combinatie ,
schaatsen
curling
kunstrijden
ijsdansen
schansspringen
shorttracking
ijshockey
langlaufen
biathlon
skeleton
lees je de op eens door? dank je welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:52 schreef Attitude het volgende:
ja het was er steeds iets niet goed en er stond 2 keer skieen, beetje stom van me
Ja, maar dat heeft hij ge-editquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, er zijn precies 15 sporten, niet meer, niet minder.
Hee. Jij mag ook niet editten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lees je de op eens door? dank je wel
dit is even wat netter
Je bedoelt dat er in totaal 15 wintersporten zijn?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:57 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik heb het over de vraag, niet over Attitude
Ho ho ff rustig an...Ook allemaal newbies waarschijnlijk, die net als jij niet eerst even de OP doorlezen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:57 schreef Attitude het volgende:
dus een ingeving mag je niet editten, moet je niet tegen mij alleen zeggen lul... ik heb in voorgaande topics mensen dat zien doen...
ik heb zo genoeg van jou he...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:57 schreef Attitude het volgende:
dus een ingeving mag je niet editten, moet je niet tegen mij alleen zeggen lul... ik heb in voorgaande topics mensen dat zien doen...
ik gaf geen antwoord op de vraagquote:
1. als we mensen "lul" gaan noemen dan gaan we maar lekker buiten spelen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:57 schreef Attitude het volgende:
gozert, nieuwe ava zie ik.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef Yestuuur het volgende:
....ik verdenk Attitude van googlen
eens!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:00 schreef PhysicsRules het volgende:
Bovendien stel ik strafpunten voor voor dit taalgebruik![]()
je bent niet de enige...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef Yestuuur het volgende:
....ik verdenk Attitude van googlen
Nee. Helaas is dit blijkbaar de nieuwe trend sinds een week.quote:
het ging hier altijd heel gezellig en gemoedelijk....quote:
Dim nou maar ff wat in, anders ga je hier niet je makkelijkste tijd krijgen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef Attitude het volgende:
dat is dan wederzijds... heb de OP gelezen voordat ik hieraan meedeed, en mij beetje uitmaken voor nitwit, jaja . ik had je eerste reactie gelezen voordat je die had ge-edit.
Je hebt de OP helemaal niet goed gelezen. Dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef Attitude het volgende:
dat is dan wederzijds... heb de OP gelezen voordat ik hieraan meedeed, en mij beetje uitmaken voor nitwit, jaja . ik had je eerste reactie gelezen voordat je die had ge-edit.
mooi zoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:01 schreef Attitude het volgende:
I love it when a plan comes together.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:06 schreef Attitude het volgende:
Wat zegt Hannibal altijd als er een plannetje lukt?
Zou jij aub ook wat op je taalgebruik kunnen letten. Er zijn hier ook mensen die het niet prettig vinden om dit te lezen. Geldt trouwens ook voor het gevloek in de sig.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:05 schreef B_BOY het volgende:
next question enophouden met dat gekanker.
Er is NIET gegoogled door mij of bromfly_er in het vorige topic! De vragen lagen simpelweg in onze interesse.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zolang de helft hier momenteel zich niet aan de regels houdt, wat boeit het dan?
het kan nu eenmaal gebeuren, dan wordt het gewoon overgenomen. no big deal lijkt mij ik vind het veeeeeeeel erger dat er tegenwoordig vrij duidelijk gegoogled wordt!
Laffer is een mod van MEN en DÉ mod van dit topic.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:08 schreef sativa het volgende:
Wie is Laffer?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:13 schreef Neleos het volgende:
Incest
Nog beterquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:13 schreef Neleos het volgende:
Incest
correctquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:13 schreef Neleos het volgende:
Incest
een beetje humor mag af en toe wel toch. of moet het allemaal bloedserieus.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:14 schreef Nembrionic het volgende:
wtf? Serieus? Dit zijn geen AKQ vragen mensen
dit valt bij mij niet onder humorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een beetje humor mag af en toe wel toch. of moet het allemaal bloedserieus.
Absoluut. Maar daadwerkelijk naar incest vragen als een "familie gezelsschapspel" is gewoon te triest voor woorden...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een beetje humor mag af en toe wel toch. of moet het allemaal bloedserieus.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:16 schreef RoofingBurner het volgende:
![]()
Kennis Quiz
![]()
You were a friend of mine
![]()
![]()
een grapje en gelijk gewein. wat is dat nou. Is de fokker heden ten dage niets meer gewend of wat?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:17 schreef SaskiaR het volgende:
Pfff, als het zo moet kom ik hier ook niet meer
In de Slowchat niet? Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:17 schreef SaskiaR het volgende:
Pfff, als het zo moet kom ik hier ook niet meer
Het is niet grappig.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een grapje en gelijk gewein. wat is dat nou. Is de fokker heden ten dage niets meer gewend of wat?
Gast...Als 10 mensen er wat van zeggen, dan kun je toch wel aannemen dat zoiets hier niet gewaardeerd wordt. En dan moet je niet met zo'n trieste reactie komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:17 schreef B_BOY het volgende:
[..]
een grapje en gelijk gewein. wat is dat nou. Is de fokker heden ten dage niets meer gewend of wat?
We zullen het pas na 00:00 weten ben ik bangquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Zal mij benieuwen wat Laffer hier van gaat zeggen.![]()
Dat zat ik me nu ook af te vragen.quote:
Nee, wel een Fransman ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:26 schreef Mister1977 het volgende:
Manet
Vergeet niet dat 'ie ook nog eens schilder is. Het is immers een zelfportretquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:29 schreef B_BOY het volgende:
tis een fransman en een tsjaarvrij vaag
Mister1977 + 1quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:29 schreef Mister1977 het volgende:
Paul Cezanne
Ik zou je er bijna een punt voor gevenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:35 schreef Yestuuur het volgende:
Daphne Bunskoek (fabfab)
Je geeft antwoord op de vraag voordat de vraag er staat. Moet ik het zo zien?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:35 schreef Yestuuur het volgende:
Daphne Bunskoek (fabfab)
Vragen dikgedrukt. Lees de OP!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:36 schreef B_BOY het volgende:
noem 10 bekende nederlandse homo's
Op zekerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:39 schreef Yurithemaster het volgende:
paul de groot? (koefnoen)
ScottTracy + 1quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:40 schreef ScottTracy het volgende:
Paul de Leeuw
Gerard joling
Jamai
Gordon
Albert Verlinde
Jos Brink
Andre van Duin
Carlo Boszhard
Harm Edens
Onno Hoes
ik vraag het nog 1xquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef Attitude het volgende:
oh beau heeft kids, ze zeggen op tv vaak dat daphne naast een poot zit.. vandaar
Dat is voor mij hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:42 schreef B_BOY het volgende:
al is onno hoes meer een bekende brabo maar ik reken hem goed.
Touché, maar Beau heeft het vaker over zijn vriendin/vrouwquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is ook vader van 2 kinderen.![]()
zwitserland.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is voor mij hetzelfde.
Volgende vraag
Wat is het enige Europese land dat uitsluitend grenst aan landen zonder kustlijn (en zelf dus ook geen kustlijn heeft)?
Liechtenstein?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is voor mij hetzelfde.
Volgende vraag
Wat is het enige Europese land dat uitsluitend grenst aan landen zonder kustlijn (en zelf dus ook geen kustlijn heeft)?
Leg eens uit waarom IK het punt niet krijg? Ik maak het rijtje van 10 vol.quote:
quote:
noem 10 bekende nederlandse homo'squote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom IK het punt niet krijg? Ik maak het rijtje van 10 vol.
Een grens aan zeequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:45 schreef Waterweg het volgende:
wat versta je dan eigenlijk onder kustlijn?
En dat heb je mooi na een edit in de vraag gezet. Fijn hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
owja alleen in 1 post. hij plaatste alles in 1 post zoals g4evraagd
owja alleen in 1 post.
stond er eeuwen voordat jou antwoord er stond.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat heb je mooi na een edit in de vraag gezet. Fijn hoor
In de bres.quote:
ik lees een vraag ook vaak maar 1xquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
stond er eeuwen voordat jou antwoord er stond.
Als iemand z'n antwoord tikt is hij niet steeds aan het F5-en. Niet later nog eens wat aanpassen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
stond er eeuwen voordat jouw antwoord er stond.
Yeah!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Man the pumps, on the barricades![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
stond er eeuwen voordat jou antwoord er stond.
was vroeger de dinar weet niet of dat nu nog zo isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:51 schreef Hi_flyer het volgende:
Ok nieuwe vraag.
Wat is de munteenheid van Servië en wat is ongeveer de waarde tov de Euro?
Dat zegt dus heeelemaal niets, kijk naar Italië voor de Euro!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:56 schreef B_BOY het volgende:
dus mijn antwoord luid de dinar en hijs 1 100e waard van de euro ofzo (zal wel niet bijster veel zijn, die landen kennende)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |