Op zekerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:39 schreef Yurithemaster het volgende:
paul de groot? (koefnoen)
ScottTracy + 1quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:40 schreef ScottTracy het volgende:
Paul de Leeuw
Gerard joling
Jamai
Gordon
Albert Verlinde
Jos Brink
Andre van Duin
Carlo Boszhard
Harm Edens
Onno Hoes
ik vraag het nog 1xquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef Attitude het volgende:
oh beau heeft kids, ze zeggen op tv vaak dat daphne naast een poot zit.. vandaar
Dat is voor mij hetzelfde.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:42 schreef B_BOY het volgende:
al is onno hoes meer een bekende brabo maar ik reken hem goed.
Touché, maar Beau heeft het vaker over zijn vriendin/vrouwquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is ook vader van 2 kinderen.![]()
zwitserland.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is voor mij hetzelfde.
Volgende vraag
Wat is het enige Europese land dat uitsluitend grenst aan landen zonder kustlijn (en zelf dus ook geen kustlijn heeft)?
Liechtenstein?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat is voor mij hetzelfde.
Volgende vraag
Wat is het enige Europese land dat uitsluitend grenst aan landen zonder kustlijn (en zelf dus ook geen kustlijn heeft)?
Leg eens uit waarom IK het punt niet krijg? Ik maak het rijtje van 10 vol.quote:
quote:
noem 10 bekende nederlandse homo'squote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom IK het punt niet krijg? Ik maak het rijtje van 10 vol.
Een grens aan zeequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:45 schreef Waterweg het volgende:
wat versta je dan eigenlijk onder kustlijn?
En dat heb je mooi na een edit in de vraag gezet. Fijn hoorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:46 schreef B_BOY het volgende:
[..]
noem 10 bekende nederlandse homo's
owja alleen in 1 post. hij plaatste alles in 1 post zoals g4evraagd
noem 10 bekende nederlandse homo's
owja alleen in 1 post.
stond er eeuwen voordat jou antwoord er stond.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat heb je mooi na een edit in de vraag gezet. Fijn hoor
In de bres.quote:
ik lees een vraag ook vaak maar 1xquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
stond er eeuwen voordat jou antwoord er stond.
Als iemand z'n antwoord tikt is hij niet steeds aan het F5-en. Niet later nog eens wat aanpassen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
stond er eeuwen voordat jouw antwoord er stond.
Yeah!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Man the pumps, on the barricades![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:48 schreef B_BOY het volgende:
[..]
stond er eeuwen voordat jou antwoord er stond.
was vroeger de dinar weet niet of dat nu nog zo isquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:51 schreef Hi_flyer het volgende:
Ok nieuwe vraag.
Wat is de munteenheid van Servië en wat is ongeveer de waarde tov de Euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |