Ja gewassen, en wie die man is weet ik nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Maar heeft ze het vlees na het snijden nou nog gewassen of niet? Heb ik weer gemist natuurlijk.
Wie is die man die bij de dames zit? Ik dacht dat dat een kok was.
Het wordt wel steeds leuker zo met die twee kampen .... van mij mag er een dikke streep door die villa getrokken worden .... lijkt me nog leukerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ieder weldenkend mens die daar even langs komt in de villa gaat toch meteen op zoek naar Huub, Sylvia en nena
Bij de volgende stemming ???quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "We hebben flink wat losgemaakt Iloontje. "
Ilona: "Ja, nou ik vind het prima. We kunnen hier ook prima praten. "
Huub: "Maar jij hebt soms toch moeite met deze stemmingen?"
Ilone: "Ja, maar nu niet"
Zou ze dan toch nog iets goed doen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Morgen komt mijn hond"
(dat zou Natasia toch gaan tegen houden?)
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja Marrije, geen zorgen, vlees is nog gewassen - nadat ze er per ongeluk kaneel over hadden geflikkerd. Toen heeft Natasia er ook nog een paar keer overheen staan niezen (echt!)
Die kok is de fysiotherapeut van Nath
Daarvoor had ze het ook al gewassen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja Marrije, geen zorgen, vlees is nog gewassen - nadat ze er per ongeluk kaneel over hadden geflikkerd. Toen heeft Natasia er ook nog een paar keer overheen staan niezen (echt!)
Die kok is de fysiotherapeut van Nath
De hond krijgt een behendigheidscursus ofzo. En vannacht heeft Natasia de redactie gebeld en gezegd dat ze dan haar kinderen ook wil uitnodigen voor een behendigheidscursus.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou ze dan toch nog iets goed doen?
Dan is hij zeker Jan Klaassenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:47 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik vind poppenkast ook hartstikke leuk. Ik zit hier in een levende poppenkast"
GMTAquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:47 schreef uitgeslapen het volgende:
Huub: Ik zit in een levende poppenkast
Hmmmm, en wie zou dan Jan Klaassen zijn?
Great Minds Think Alikequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:50 schreef uitgeslapen het volgende:
GMTA
Wat de fok betekent dat nou weer?
Zal ik de recorder vast aanzetten ???quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Straks gaan ze zelfs al weer allemaal aan 1 tafel zitten
het ging om de pizza's...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Natasia roept tegen Huub dat hij moet eten.
Dus het plan om in het vervolg niet meer voor 'team Huub' te koken is al weer overboord gezet?
Volgens mij wel, maar het negeren heeft ze geloof ik ongeveer 10 uurtjes vol gehouden waarvan ze er acht sliepquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:51 schreef noekje het volgende:
Hoi hoi!
Kom ook even binnenvallen.
Is ze nu echt voor 4 man aan het koken?
Natasia straks: "Jij hebt niet gewonnen.... jij hébt niet gewonnen.... jij HEBT niet gewonnen.... JIJ HEBT NIET GEWONNEN"quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik de recorder vast aanzetten ???![]()
lol, zo voorspelbaar hequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia straks: "Jij hebt niet gewonnen.... jij hébt niet gewonnen.... jij HEBT niet gewonnen.... JIJ HEBT NIET GEWONNEN"
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:54 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar het negeren heeft ze geloof ik ongeveer 10 uurtjes vol gehouden waarvan ze er acht sliep![]()
Waar kan je filmpjes terugkijken eigenlijk. Op Youtube staat van alles maar niet de stemming zelf.. Heb het wel gezien maar niet met het hoofd van Heerlijk Helder Huub in beeldquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik de recorder vast aanzetten ???![]()
http://www.megaupload.com/?f=8H8NM7R2quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:55 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Waar kan je filmpjes terugkijken eigenlijk. Op Youtube staat van alles maar niet de stemming zelf.. Heb het wel gezien maar niet met het hoofd van Heerlijk Helder Huub in beeld
En dan blijkt er maar voor de helft te zijn gekooktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Straks gaan ze zelfs al weer allemaal aan 1 tafel zitten
"Denk maar niet dat je er al bent. Je bent er nog niet schatje. Je kan wel denken dat je er al bent. Maar ik ben er ook nog , ja ja, ik ben er ook nog. Weet je, ik ben er ook nog. Ik ben eerlijk, ik ben eerlijk, ik ben eerlijk, ik zeg alles in je gezicht. Ik loop niet voor je weg, want ik zeg alles in je gezicht. Ik praat niet achter je rug om, want ik blaas het liever in je gezicht. Je krijgt het terug, je krijgt het terug, weet je? Je denkt dat je er bent, maar je krijgt het terug... SEKER WETUH!!!. JE KRIJGT HET TERUG SCHATJE!!!!.... "quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia straks: "Jij hebt niet gewonnen.... jij hébt niet gewonnen.... jij HEBT niet gewonnen.... JIJ HEBT NIET GEWONNEN"
refrein x3quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
"Denk maar niet dat je er al bent. Je bent er nog niet schatje. Je kan wel denken dat je er al bent. Maar ik ben er ook nog , ja ja, ik ben er ook nog. Weet je, ik ben er ook nog. Ik ben eerlijk, ik ben eerlijk, ik ben eerlijk, ik zeg alles in je gezicht. Ik loop niet voor je weg, want ik zeg alles in je gezicht. Ik praat niet achter je rug om, want ik blaas het liever in je gezicht. Je krijgt het terug, je krijgt het terug, weet je? Je denkt dat je er bent, maar je krijgt het terug... SEKER WETUH!!!. JE KRIJGT HET TERUG SCHATJE!!!!.... "
hUUB EN nENA ZIJN NAAR DE OOGARTSquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:00 schreef Kinga het volgende:
Waar gaan Huub en Nena heen?
Huub heeft de andere bewoners ook gevraagd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:01 schreef Kinga het volgende:
Groepje Huub ging toch pizza bestellen?
Om Ilona en Sylvia zogenaamd jaloers te maken met het heerlijke eten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef David_Aames het volgende:
kan dat mens der bek eens houden met der pommetjes de hele tijd. Waarom moet ze toch altijd zichzelf op de borst kloppen bij alles wat ze doet ;r
Ik dacht al, waarom zag ik Brian dan pizza vreten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub heeft de andere bewoners ook gevraagd.
Natasia en NL eten pom de anderen eten pizza.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Grappig .... op de tien site:
Natasia heeft een nieuwe jas gekregen, het zit als gegoten. Ze presenteert haar nieuwe look met grote glimlach op haar gezicht aan de aanwezige toeschouwers. Je weet wel op zo'n manier zoals je in 'Make me beautiful' ook wel eens ziet...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Grappig .... op de tien site:
Natasia heeft een nieuwe jas gekregen, het zit als gegoten. Ze presenteert haar nieuwe look met grote glimlach op haar gezicht aan de aanwezige toeschouwers. Je weet wel op zo'n manier zoals je in 'Make me beautiful' ook wel eens ziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |