http://www.megaupload.com/?f=8H8NM7R2quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:55 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Waar kan je filmpjes terugkijken eigenlijk. Op Youtube staat van alles maar niet de stemming zelf.. Heb het wel gezien maar niet met het hoofd van Heerlijk Helder Huub in beeld
En dan blijkt er maar voor de helft te zijn gekooktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Straks gaan ze zelfs al weer allemaal aan 1 tafel zitten
"Denk maar niet dat je er al bent. Je bent er nog niet schatje. Je kan wel denken dat je er al bent. Maar ik ben er ook nog , ja ja, ik ben er ook nog. Weet je, ik ben er ook nog. Ik ben eerlijk, ik ben eerlijk, ik ben eerlijk, ik zeg alles in je gezicht. Ik loop niet voor je weg, want ik zeg alles in je gezicht. Ik praat niet achter je rug om, want ik blaas het liever in je gezicht. Je krijgt het terug, je krijgt het terug, weet je? Je denkt dat je er bent, maar je krijgt het terug... SEKER WETUH!!!. JE KRIJGT HET TERUG SCHATJE!!!!.... "quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia straks: "Jij hebt niet gewonnen.... jij hébt niet gewonnen.... jij HEBT niet gewonnen.... JIJ HEBT NIET GEWONNEN"
refrein x3quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
"Denk maar niet dat je er al bent. Je bent er nog niet schatje. Je kan wel denken dat je er al bent. Maar ik ben er ook nog , ja ja, ik ben er ook nog. Weet je, ik ben er ook nog. Ik ben eerlijk, ik ben eerlijk, ik ben eerlijk, ik zeg alles in je gezicht. Ik loop niet voor je weg, want ik zeg alles in je gezicht. Ik praat niet achter je rug om, want ik blaas het liever in je gezicht. Je krijgt het terug, je krijgt het terug, weet je? Je denkt dat je er bent, maar je krijgt het terug... SEKER WETUH!!!. JE KRIJGT HET TERUG SCHATJE!!!!.... "
hUUB EN nENA ZIJN NAAR DE OOGARTSquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:00 schreef Kinga het volgende:
Waar gaan Huub en Nena heen?
Huub heeft de andere bewoners ook gevraagd.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:01 schreef Kinga het volgende:
Groepje Huub ging toch pizza bestellen?
Om Ilona en Sylvia zogenaamd jaloers te maken met het heerlijke eten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef David_Aames het volgende:
kan dat mens der bek eens houden met der pommetjes de hele tijd. Waarom moet ze toch altijd zichzelf op de borst kloppen bij alles wat ze doet ;r
Ik dacht al, waarom zag ik Brian dan pizza vreten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub heeft de andere bewoners ook gevraagd.
Natasia en NL eten pom de anderen eten pizza.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Grappig .... op de tien site:
Natasia heeft een nieuwe jas gekregen, het zit als gegoten. Ze presenteert haar nieuwe look met grote glimlach op haar gezicht aan de aanwezige toeschouwers. Je weet wel op zo'n manier zoals je in 'Make me beautiful' ook wel eens ziet...
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Grappig .... op de tien site:
Natasia heeft een nieuwe jas gekregen, het zit als gegoten. Ze presenteert haar nieuwe look met grote glimlach op haar gezicht aan de aanwezige toeschouwers. Je weet wel op zo'n manier zoals je in 'Make me beautiful' ook wel eens ziet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |