De hond krijgt een behendigheidscursus ofzo. En vannacht heeft Natasia de redactie gebeld en gezegd dat ze dan haar kinderen ook wil uitnodigen voor een behendigheidscursus.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou ze dan toch nog iets goed doen?
Dan is hij zeker Jan Klaassenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:47 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik vind poppenkast ook hartstikke leuk. Ik zit hier in een levende poppenkast"
GMTAquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:47 schreef uitgeslapen het volgende:
Huub: Ik zit in een levende poppenkast
Hmmmm, en wie zou dan Jan Klaassen zijn?
Great Minds Think Alikequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:50 schreef uitgeslapen het volgende:
GMTA
Wat de fok betekent dat nou weer?
Zal ik de recorder vast aanzetten ???quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:52 schreef scanman01 het volgende:
Straks gaan ze zelfs al weer allemaal aan 1 tafel zitten
het ging om de pizza's...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Natasia roept tegen Huub dat hij moet eten.
Dus het plan om in het vervolg niet meer voor 'team Huub' te koken is al weer overboord gezet?
Volgens mij wel, maar het negeren heeft ze geloof ik ongeveer 10 uurtjes vol gehouden waarvan ze er acht sliepquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:51 schreef noekje het volgende:
Hoi hoi!
Kom ook even binnenvallen.
Is ze nu echt voor 4 man aan het koken?
Natasia straks: "Jij hebt niet gewonnen.... jij hébt niet gewonnen.... jij HEBT niet gewonnen.... JIJ HEBT NIET GEWONNEN"quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik de recorder vast aanzetten ???![]()
lol, zo voorspelbaar hequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia straks: "Jij hebt niet gewonnen.... jij hébt niet gewonnen.... jij HEBT niet gewonnen.... JIJ HEBT NIET GEWONNEN"
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:54 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar het negeren heeft ze geloof ik ongeveer 10 uurtjes vol gehouden waarvan ze er acht sliep![]()
Waar kan je filmpjes terugkijken eigenlijk. Op Youtube staat van alles maar niet de stemming zelf.. Heb het wel gezien maar niet met het hoofd van Heerlijk Helder Huub in beeldquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zal ik de recorder vast aanzetten ???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |