Naspoelen met heet water voorkomt het verstoppen welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Heet vet water, koelt af en gaat vast zitten in de afvoer.![]()
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Naspoelen met heet water voorkomt het verstoppen wel
Precies, beetje afwasmiddel er achteraanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Naspoelen met heet water voorkomt het verstoppen wel
Zal ik er ff een topic van maken ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, beetje afwasmiddel er achteraan![]()
Sorry, dat ik me ermee bemoeide. Ik dacht je even een dutje deed!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:31 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Was ook ironisch bedoeld, moest even lachen als ik me bedenk hoe dat in die hoofden van BBNN werkt
quote:
Vind je het gek? Ieder weldenkend mens die daar even langs komt in de villa gaat toch meteen op zoek naar Huub, Sylvia en nenaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zit nou zelfs de fysiotherapeut van Nathanael bij de vrienden? ... moet niet gekker worden![]()
Ja Marrije, geen zorgen, vlees is nog gewassen - nadat ze er per ongeluk kaneel over hadden geflikkerd. Toen heeft Natasia er ook nog een paar keer overheen staan niezen (echt!)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Maar heeft ze het vlees na het snijden nou nog gewassen of niet? Heb ik weer gemist natuurlijk.
Wie is die man die bij de dames zit? Ik dacht dat dat een kok was.
Ja gewassen, en wie die man is weet ik nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Maar heeft ze het vlees na het snijden nou nog gewassen of niet? Heb ik weer gemist natuurlijk.
Wie is die man die bij de dames zit? Ik dacht dat dat een kok was.
Het wordt wel steeds leuker zo met die twee kampen .... van mij mag er een dikke streep door die villa getrokken worden .... lijkt me nog leukerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Ieder weldenkend mens die daar even langs komt in de villa gaat toch meteen op zoek naar Huub, Sylvia en nena
Bij de volgende stemming ???quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "We hebben flink wat losgemaakt Iloontje. "
Ilona: "Ja, nou ik vind het prima. We kunnen hier ook prima praten. "
Huub: "Maar jij hebt soms toch moeite met deze stemmingen?"
Ilone: "Ja, maar nu niet"
Zou ze dan toch nog iets goed doen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:45 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Morgen komt mijn hond"
(dat zou Natasia toch gaan tegen houden?)
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja Marrije, geen zorgen, vlees is nog gewassen - nadat ze er per ongeluk kaneel over hadden geflikkerd. Toen heeft Natasia er ook nog een paar keer overheen staan niezen (echt!)
Die kok is de fysiotherapeut van Nath
Daarvoor had ze het ook al gewassen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:41 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja Marrije, geen zorgen, vlees is nog gewassen - nadat ze er per ongeluk kaneel over hadden geflikkerd. Toen heeft Natasia er ook nog een paar keer overheen staan niezen (echt!)
Die kok is de fysiotherapeut van Nath
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |