Gevaarlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:15 schreef HiDiHo het volgende:
Oh jee, nasty weer met een mes !
[afbeelding]
nee dat is alweer uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:14 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia's tanga komt ver boven de broek uit trouwens. Dat is toch niet de nieuwe mode hoop ik
Omdat ze verloren hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:08 schreef Sug4r het volgende:
Ik snap niet goed waarom Bart en Natasia zo boos zijn op Nena
zonder is nu toch de mode ?quote:
ik dacht boxershorts van Bjorn Borg voor vrouwenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zonder is nu toch de mode ?
(en anders zet ik hem bij deze)
ze reageert zich af op Nenaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:21 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom loopt ze in dat vlees te hakken ?
(gelukkig hoef ik daar niet te eten)
Niet alleen buitenlanders, ik doe dat ook. Maar misschien wast ze het na het snijden/hakken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:21 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom loopt ze in dat vlees te hakken ?
(gelukkig hoef ik daar niet te eten)
Moet ze het vlees niet wassen?
Dat doen buitenlanders toch altijd?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ze reageert zich af op Nena
ECHTE SCHOONHEID ZIT VAN BINNEN!
Zoals Nena gisteren haar haren liet wassen door Huub en met hem buiten zat, kwam heel natuurlijk op mij over. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef uitgeslapen het volgende:
Wat gaat Nena toch op een gekunstelde manier met haar nieuwe vrienden om. Ze voelt zich duidelijk niet op haar gemak..Hoe lang houdt ze dit vol..Moehahahahaha...Blijkt gewoon een hele sympathieke meid te zijn. Jammer dat Bart zo verpest is door die andere rotte appels anders denk ik dat je best ook met hem zou kunnen lachen...of misschien ook wel niet trouwens
ik vond de snorkels leukquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vond alleen de vuilnisbelt eng![]()
(frekkels)
Hoeveel keer is je leiding al verstopt geweest ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet alleen buitenlanders, ik doe dat ook. Maar misschien wast ze het na het snijden/hakken.
Dat is gek. Ik zie dat héél anders. We zien eindelijk de echte Nena... een leuke nena. Ze heeft ook altijd dikke pret als ze met Huub is. Dus ik heb geen idee waar je het over hebt. En veel mensen niet denk ik zo.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef uitgeslapen het volgende:
Wat gaat Nena toch op een gekunstelde manier met haar nieuwe vrienden om. Ze voelt zich duidelijk niet op haar gemak..Hoe lang houdt ze dit vol..Moehahahahaha...Blijkt gewoon een hele sympathieke meid te zijn. Jammer dat Bart zo verpest is door die andere rotte appels anders denk ik dat je best ook met hem zou kunnen lachen...of misschien ook wel niet trouwens
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
eeeeen HATSJOE ... over het vlees ... he, lekker hoor
0quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoeveel keer is je leiding al verstopt geweest ?
Volgens mij moet je beter lezen...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is gek. Ik zie dat héél anders. We zien eindelijk de echte Nena... een leuke nena. Ze heeft ook altijd dikke pret als ze met Huub is. Dus ik heb geen idee waar je het over hebt. En veel mensen niet denk ik zo.
Was ook ironisch bedoeld, moest even lachen als ik me bedenk hoe dat in die hoofden van BBNN werktquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is gek. Ik zie dat héél anders. We zien eindelijk de echte Nena... een leuke nena. Ze heeft ook altijd dikke pret als ze met Huub is. Dus ik heb geen idee waar je het over hebt. En veel mensen niet denk ik zo.
Ja, sorry. Ik was weer eens te snel met reagerenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:31 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Was ook ironisch bedoeld, moest even lachen als ik me bedenk hoe dat in die hoofden van BBNN werkt
Ik ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik was na 2 zinnen inderdaad gestopt![]()
Komt vanzelf. Heet vet water, koelt af en gaat vast zitten in de afvoer.quote:
Naspoelen met heet water voorkomt het verstoppen welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Heet vet water, koelt af en gaat vast zitten in de afvoer.![]()
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Naspoelen met heet water voorkomt het verstoppen wel
Precies, beetje afwasmiddel er achteraanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Naspoelen met heet water voorkomt het verstoppen wel
Zal ik er ff een topic van maken ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, beetje afwasmiddel er achteraan![]()
Sorry, dat ik me ermee bemoeide. Ik dacht je even een dutje deed!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:31 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Was ook ironisch bedoeld, moest even lachen als ik me bedenk hoe dat in die hoofden van BBNN werkt
quote:
Vind je het gek? Ieder weldenkend mens die daar even langs komt in de villa gaat toch meteen op zoek naar Huub, Sylvia en nenaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zit nou zelfs de fysiotherapeut van Nathanael bij de vrienden? ... moet niet gekker worden![]()
Ja Marrije, geen zorgen, vlees is nog gewassen - nadat ze er per ongeluk kaneel over hadden geflikkerd. Toen heeft Natasia er ook nog een paar keer overheen staan niezen (echt!)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Maar heeft ze het vlees na het snijden nou nog gewassen of niet? Heb ik weer gemist natuurlijk.
Wie is die man die bij de dames zit? Ik dacht dat dat een kok was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |