Gevaarlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:15 schreef HiDiHo het volgende:
Oh jee, nasty weer met een mes !
[afbeelding]
nee dat is alweer uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:14 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia's tanga komt ver boven de broek uit trouwens. Dat is toch niet de nieuwe mode hoop ik
Omdat ze verloren hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:08 schreef Sug4r het volgende:
Ik snap niet goed waarom Bart en Natasia zo boos zijn op Nena
zonder is nu toch de mode ?quote:
ik dacht boxershorts van Bjorn Borg voor vrouwenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zonder is nu toch de mode ?
(en anders zet ik hem bij deze)
ze reageert zich af op Nenaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:21 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom loopt ze in dat vlees te hakken ?
(gelukkig hoef ik daar niet te eten)
Niet alleen buitenlanders, ik doe dat ook. Maar misschien wast ze het na het snijden/hakken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:21 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom loopt ze in dat vlees te hakken ?
(gelukkig hoef ik daar niet te eten)
Moet ze het vlees niet wassen?
Dat doen buitenlanders toch altijd?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:24 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ze reageert zich af op Nena
ECHTE SCHOONHEID ZIT VAN BINNEN!
Zoals Nena gisteren haar haren liet wassen door Huub en met hem buiten zat, kwam heel natuurlijk op mij over. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef uitgeslapen het volgende:
Wat gaat Nena toch op een gekunstelde manier met haar nieuwe vrienden om. Ze voelt zich duidelijk niet op haar gemak..Hoe lang houdt ze dit vol..Moehahahahaha...Blijkt gewoon een hele sympathieke meid te zijn. Jammer dat Bart zo verpest is door die andere rotte appels anders denk ik dat je best ook met hem zou kunnen lachen...of misschien ook wel niet trouwens
ik vond de snorkels leukquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vond alleen de vuilnisbelt eng![]()
(frekkels)
Hoeveel keer is je leiding al verstopt geweest ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet alleen buitenlanders, ik doe dat ook. Maar misschien wast ze het na het snijden/hakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |