heb ik al.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef midje het volgende:
dicke titten. weet niet van welke artiets dat nr is
omfgzquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:06 schreef nijnja het volgende:
Ovide; DJ Gerrit Kooystra
Muh, Muh, Muh; Die Kleine Kuh Von Malibu
HitMix; Höhner
Suc6![]()
Dan zoek je dit?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef B_BOY het volgende:
ik zeok vooral hele foute teksten. una paloma blanca is bijvoorbeeld wel fout, maar als je zat bent is het nog leuk.ik zoek egt bijvoorbeeld shit net zoals lvo met teksten zoals, wie is die gast met die veelstegrote paardelul die heet als de nacht is.
bzb heb ik al.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan zoek je dit?
Johnny Jordaan - Een Pikketanussie![]()
Band Zonder Banaan - Verbrande Liefde
BZB - Slettebak
zoek anders verder onder BZB?
Die is van Macho Geilbroekquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:19 schreef B_BOY het volgende:
hoe heet datnummer van de dikke lul band.met daar gaat ze?
Daar deden we het voorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:07 schreef B_BOY het volgende:
man tog man tog wat heb ik een heerlijke rijles gehad![]()
En hoe reageerde die?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:07 schreef B_BOY het volgende:
man tog man tog wat heb ik een heerlijke rijles gehad![]()
hij lag helemaal dubbel. op een gegeven moment ik had ook white and nerdy derop staan (weir al yankovic) dus hij helemaal meezingen. muziekkneiterhard vergeet hij aan te geve waar ik heen mioet dus zomaar beetje gereden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
En hoe reageerde die?Antonia - Er Hat Ein Knall Rotes Gummiboot WcExperience moet er ook tussen staan ![]()
DJ Man!kz - Ba-na-na Roman Flugel - Geht's noch
Dat is fout!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:53 schreef Gripper het volgende:
Alles van Mambo Kurt: een duitser die met ein vet aksent ganz bekende rock schallplatten nadoet met enkel und allein ein heimorgel Zie http://www.mambo-kurt.de/php/index.php
WTF dat nummer is fantastischquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:26 schreef Zeitgeist het volgende:
Skrewdriver - Skinhead
Cannibal Corpse - Fucked With A Knife
Cannibal Corpse - Stripped Raped & Strangled
D.A.F. - Der Mussolini
Die is erg zeg!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:53 schreef Gripper het volgende:
Alles van Mambo Kurt: een duitser die met ein vet aksent ganz bekende rock schallplatten nadoet met enkel und allein ein heimorgel Zie http://www.mambo-kurt.de/php/index.php
Hahaha, schuur & Cement is idd wel mooi, als je Gronings verstaatquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:13 schreef LeT0W het volgende:
zoek eens wat nummers van :
schuur en cement.
mooi wark
en iets van de desperando's ofzo...
collega van me draait dat regelmaatig. dat gaat echt nergens over.
Heb m een keer live gezien in Willemeen in Arnhem, een redelijk ruig jongerencentrum. Hij speelde daar als voorprogramma van een metalbandquote:Op zondag 28 januari 2007 12:22 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Die is erg zeg!Dan vraag ik me toch af hoe jij dit kent.....
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |