quote:Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef _The_General_ het volgende:
Natuurlijk iets in het Limburgs. Die Hollandse Carnavalstroep kun je nu niet echt serieus nemen!
Dat Konijntje was misschien net na de carnaval, ik kan me ook niet meer zo goed herinneren dat het met carnaval een echte hit was. Die woonboot was inderdaad wel een hit, net als "Leef Als Een Zigeuner" van Frank van Etten, al is die al ouder.quote:Op maandag 18 december 2006 16:42 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb dat hele konijntje vorig jaar helemaal niet gehoord met Carnaval, en het heeft ook helemaal niet het tempo van een carnavalsplaat.
Vorig jaar was denk ik eerde de kraker iets van We hebben een woonboot (vreselijk nummer trouwens).
quote:Henkie komt met nieuwe single.
Henkie brak dit jaar echt door met zijn grote hit "Lief klein konijntje". Het stond ruim een half jaar in de hitlijsten in ons land maar ook in Belgie en Duitsland is het een ongekend succes. Begin 2007 komt Henkie zijn nieuwe single uit.
De nieuwe single krijgt als titel "Mijn goudvis" en is geschreven door Henkie's zoon DJ Calaga. De verwachtingen zijn hooggespannen voor deze nieuwe single aldus platenmaatschappij Berk music.
De komende weken krijgt Henkie het erg druk met promotie, zo zijn er binnenkort opnames voor het TV programma van K3 "De wereld van K3" en Henkie zal deze week langs gaan in België waar Studio Brussel bezig is met hun uitzending in een galzenhuis voor het goededoel. Henkie zal hier zijn goudenplaat veilen voor het goededoel. Ook zal Henkie komende week TV opnames hebben in Tirol voor de Duitse TV (RTL 2), hij zal hier het ski seizoen 2007 openen.
quote:Ed Nieman brengt hit single "Leve de Lol" opnieuw uit:
Ed Nieman is één van Nederlands beste en meest bekende feestzangers, die na 10 jaar zijn eigen grootste succes - de feestkraker "Leve De Lol" (inmiddels wereldberoemd in heel Nederland) - opnieuw heeft opgenomen.
De altijd gezellige en vrolijke volkszanger, met zijn unieke en warme stemgeluid, heeft onlangs "Leve De Lol" in een splinternieuwe versie op CD gezet. Het nummer is één van de grootste feestklassiekers ooit gemaakt in Nederland! Nu, 10 jaar later, is het nog altijd één van de meest gedraaide feesthits aller tijden.
Ik ook nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:16 schreef 9christensen het volgende:
ik heb nog geen kraker gehoord dit jaar.
quote:Op maandag 18 december 2006 16:32 schreef Urquhart het volgende:
Beppie Kraft - In D'n Hemel
De Nachroave - Sjeng Aon De Geng
En natuurlijk Frans Theunisz
Ongeëvenaard
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:34 schreef linebear het volgende:
hopelijk komt de carnavalskraker van Theo Maassen uit
Blijven hopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:44 schreef chibibo het volgende:
Ik hoop op een Nederlandse doorbraak van 'Wir machen durch bis morgen frueh'.
De winnaar van het Brabantse knotskraker festival is nie zo veul dit jaar volges mij. Vorig jaar was de karnavalskraker toch wel 'Tis maar veur effekes' (als ik oew effe kus). Maar dat kan goed alleen in Eindhoven zijn gewist.quote:Op maandag 18 december 2006 16:26 schreef Urquhart het volgende:
Over een paar maanden is het weer zover, het carnaval staat weer voor de deur. Rond deze tijd beginnen de eerste carnavalplaatjes uit te komen, en de grote vraag is natuurlijk wat de grootste hit van dit carnavalsjaar wordt.
Vorige jaar was er niet echt sprake van een duidelijke hit, wel bleek Lief Klein Konijntje van Henkie een gouden vondst te zijn.
Heb jij al krakers gehoord? Of welke nummers worden naar jouw mening de krakers van dit jaar. Laat het hier weten!
Was afgelopen carnaval volgens mij de beste verkochte carnavalshitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:02 schreef Carnaval het volgende:
De De Deurzakkers doen het altijd goed met carnaval![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |