abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44541007
Over een paar maanden is het weer zover, het carnaval staat weer voor de deur. Rond deze tijd beginnen de eerste carnavalplaatjes uit te komen, en de grote vraag is natuurlijk wat de grootste hit van dit carnavalsjaar wordt.

Vorige jaar was er niet echt sprake van een duidelijke hit, wel bleek Lief Klein Konijntje van Henkie een gouden vondst te zijn.

Heb jij al krakers gehoord? Of welke nummers worden naar jouw mening de krakers van dit jaar. Laat het hier weten!
pi_44541200
Den Bosch heeft mooi z'n eigen nummers met carnaval.
pi_44541246
Natuurlijk iets in het Limburgs. Die Hollandse Carnavalstroep kun je nu niet echt serieus nemen!
pi_44541283
Beppie Kraft - In D'n Hemel
De Nachroave - Sjeng Aon De Geng
En natuurlijk Frans Theunisz

Ongeëvenaard
pi_44541631
Ik heb dat hele konijntje vorig jaar helemaal niet gehoord met Carnaval, en het heeft ook helemaal niet het tempo van een carnavalsplaat.

Vorig jaar was denk ik eerde de kraker iets van We hebben een woonboot (vreselijk nummer trouwens).
pi_44541667
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:31 schreef _The_General_ het volgende:
Natuurlijk iets in het Limburgs. Die Hollandse Carnavalstroep kun je nu niet echt serieus nemen!
pi_44541687
Ze heette bloodymary, ze was de schrik der zee....
pi_44541779
Die is goed ja, vooral dat begin met die pauken of wat zijn het!
pi_44541818
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:42 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb dat hele konijntje vorig jaar helemaal niet gehoord met Carnaval, en het heeft ook helemaal niet het tempo van een carnavalsplaat.

Vorig jaar was denk ik eerde de kraker iets van We hebben een woonboot (vreselijk nummer trouwens).
Dat Konijntje was misschien net na de carnaval, ik kan me ook niet meer zo goed herinneren dat het met carnaval een echte hit was. Die woonboot was inderdaad wel een hit, net als "Leef Als Een Zigeuner" van Frank van Etten, al is die al ouder.
  maandag 18 december 2006 @ 23:34:40 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_44557001
Nelis en Leentje is dan ook niet echt carnaval maar gewoon apres ski.

Het is wachten wat de LVK ons weer te bieden heeft dit jaar.
Gourmetten of steengrillen?
pi_44683548
quote:
Henkie komt met nieuwe single.

Henkie brak dit jaar echt door met zijn grote hit "Lief klein konijntje". Het stond ruim een half jaar in de hitlijsten in ons land maar ook in Belgie en Duitsland is het een ongekend succes. Begin 2007 komt Henkie zijn nieuwe single uit.

De nieuwe single krijgt als titel "Mijn goudvis" en is geschreven door Henkie's zoon DJ Calaga. De verwachtingen zijn hooggespannen voor deze nieuwe single aldus platenmaatschappij Berk music.

De komende weken krijgt Henkie het erg druk met promotie, zo zijn er binnenkort opnames voor het TV programma van K3 "De wereld van K3" en Henkie zal deze week langs gaan in België waar Studio Brussel bezig is met hun uitzending in een galzenhuis voor het goededoel. Henkie zal hier zijn goudenplaat veilen voor het goededoel. Ook zal Henkie komende week TV opnames hebben in Tirol voor de Duitse TV (RTL 2), hij zal hier het ski seizoen 2007 openen.
quote:
Ed Nieman brengt hit single "Leve de Lol" opnieuw uit:

Ed Nieman is één van Nederlands beste en meest bekende feestzangers, die na 10 jaar zijn eigen grootste succes - de feestkraker "Leve De Lol" (inmiddels wereldberoemd in heel Nederland) - opnieuw heeft opgenomen.

De altijd gezellige en vrolijke volkszanger, met zijn unieke en warme stemgeluid, heeft onlangs "Leve De Lol" in een splinternieuwe versie op CD gezet. Het nummer is één van de grootste feestklassiekers ooit gemaakt in Nederland! Nu, 10 jaar later, is het nog altijd één van de meest gedraaide feesthits aller tijden.
pi_45000804
Wederom een update

Nieuwe single De Feestpolitie.
Ruud en Youri van de Feestpolitie hebben een nieuwe single uit gebracht met de titel "Het openings lied". Het is hun derde carnavals single die nu uit is, eerder brachten ze uit "Zeg schat hallo" en "strippenkaart". De Feestpolitie begonnen met 4 jongens daarvan zijn Ruud en Youri overgebleven.

Carnavals hit Gebroeders Ko en Frits van Eerd.
Frits van Eerd en de Gebroeders Ko hebben vrijdagavond in Eerde een videoclip opgenomen voor een nieuwe carnavalshit "Wij doen het licht wel uit " welke de 3e week van januari uit zal komen onder de naam Fritske ft Gebroeders Ko !!!. Café De Driesprong fungeerde als decor voor de vrolijke clip die zeker Landelijk te zien zal zijn . Het café was voor de tv-opnames al helemaal in carnavalssferen gebracht en de leden van carnavalsclub Vudel zorgden voor een vrolijk deinende achtergrond.
Al eerder bracht Frits van Eerd een carnavalsnummer uit. Dat was in het jaar dat hij Prins Carnaval van Kuussegat was. Ook ter ondersteuning van het lied ‘Vanavond gaan we er weer tegen aan!’ werd er toen een videoclip gemaakt. Het nummer was zeker in de regio een hit. Landelijk kwam het echter niet tot een doorbraak. Misschien dat dat nu met de hulp van de Gebroeders Ko wel lukt. Deze twee professionele feestneuzen hebben inmiddels enkele succesvolle hits op hun naam staan zoals recent ‘Sinterklaasboot’, ‘Broodje Frikandel’, ‘Jammie, Jammie’ en ‘Toeter op mijn waterscooter’.
Het is de bedoeling dat de zingende directeur van Jumbo Supermarkten het nummer samen met de Gebroeders Ko ten gehore brengt tijdens het Vudelfeest op de vrijdag vóór carnaval. Verder zullen Fritske en gebroeders Ko o.a te zien zijn in Brabant party Carnavals editie en 3 Uurkes Vuraf op Omroep Brabant !!!

donderdag 4 januari 2007 @ 12:16:33 #14
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_45000922
ik heb nog geen kraker gehoord dit jaar.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_45000935
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:16 schreef 9christensen het volgende:
ik heb nog geen kraker gehoord dit jaar.
Ik ook niet
Het lijkt ieder jaar minder te worden. Maar ja, nog even afwachten.
pi_45001362
hopelijk komt de carnavalskraker van Theo Maassen uit
  donderdag 4 januari 2007 @ 12:37:22 #17
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_45001444
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:32 schreef Urquhart het volgende:
Beppie Kraft - In D'n Hemel
De Nachroave - Sjeng Aon De Geng
En natuurlijk Frans Theunisz

Ongeëvenaard
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_45028033
Ben ik net bijgekomen van die klote kersthits en nu komen die carnavalskrakers er al aan!
led nie op de spelvaudten!
  vrijdag 5 januari 2007 @ 02:09:53 #19
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_45028511
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 12:34 schreef linebear het volgende:
hopelijk komt de carnavalskraker van Theo Maassen uit
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:33:35 #20
164713 Jos_
Allemaal zever.
pi_45037561
The Annonanno's - Feest in hét café
pi_45037900
Ik hoop op een Nederlandse doorbraak van 'Wir machen durch bis morgen frueh'.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:48:34 #22
164713 Jos_
Allemaal zever.
pi_45038040
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:44 schreef chibibo het volgende:
Ik hoop op een Nederlandse doorbraak van 'Wir machen durch bis morgen frueh'.
Blijven hopen.
pi_45038491
De De Deurzakkers doen het altijd goed met carnaval
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:02:32 #24
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_45038514
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:26 schreef Urquhart het volgende:
Over een paar maanden is het weer zover, het carnaval staat weer voor de deur. Rond deze tijd beginnen de eerste carnavalplaatjes uit te komen, en de grote vraag is natuurlijk wat de grootste hit van dit carnavalsjaar wordt.

Vorige jaar was er niet echt sprake van een duidelijke hit, wel bleek Lief Klein Konijntje van Henkie een gouden vondst te zijn.

Heb jij al krakers gehoord? Of welke nummers worden naar jouw mening de krakers van dit jaar. Laat het hier weten!
De winnaar van het Brabantse knotskraker festival is nie zo veul dit jaar volges mij. Vorig jaar was de karnavalskraker toch wel 'Tis maar veur effekes' (als ik oew effe kus). Maar dat kan goed alleen in Eindhoven zijn gewist.

Ik kijk absoluut niet uit naar de gebroeders Ko en andere flauwe cover, met luide bass, schreeuwlelijkerds. Effe afwachten nog. Vanaf aankomende week beginnen ze op Omroep Brabant carnaval weer te promoten, dan komme die liekes ok allemaal voorbij!

ps. ik vergeet nog de Nuenense carnavalshit uit 2006 Apo-pol-pol-pol-polonaise, naar het beruchte, en inmiddels wijlen, café/zaal apollo.
Accept you're dead and start living
pi_45041279
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 14:02 schreef Carnaval het volgende:
De De Deurzakkers doen het altijd goed met carnaval
Was afgelopen carnaval volgens mij de beste verkochte carnavalshit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')