quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:32 schreef Skaai het volgende:
Ik verwacht voor het volgende topic de meest gavye OP ooit!
Ik denk daar nooit bij na neequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, en zuipen en neuken is zó niet intelligent![]()
Whehehe!quote:
Want ja, ik ben natuurlijk de énige die deelneemt aan een discussie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoel meer de hele discussie....
maar ik ben nogal suf dus het zal wel aan mij liggen
Ja, de discussie waarin Bupa de leider isquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoel meer de hele discussie....
maar ik ben nogal suf dus het zal wel aan mij liggen
Huilliequote:
Donequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Whehehe!
Nu is de TT gay. Nu de OP nog!
He maar #1000 was mooi hequote:
Haha, je maakt mij de pis niet lauw hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik denk daar nooit bij na neeLicht uit, en op de tast een tiet proberen te vinden. Als ik geluk heb heeft ze haar beha uit gedaan, zoniet dan wordt het een kutnacht
Maar tja, toch ben ik wel tegen vrouwen die hun lichaam verkopen hoorKun je geen typ cursus proberen zodat je kunt stoppen met je huidige baan?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:37 schreef Svensational het volgende:
Moeten jullie ook allemaal zo lachen om Dada?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:37 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Haha, je maakt mij de pis niet lauw hoor.
Val zeker weinig te neuken daar in dat gesticht waar je zit?
Om 11 uur gaat het licht uit natuurlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Dada het volgende:
[..]
is dat het beste dat je kunt bedenken
![]()
![]()
Ik ga naar bed
Trustequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Dada het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga naar bed
Slaap lekker enne, handjes boven de deken he.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Dada het volgende:
[..]is dat het beste dat je kunt bedenken
![]()
![]()
Ik ga naar bed
Wedje leggen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Om 11 uur gaat het licht uit natuurlijk!
Dat is een vet gemene grap als je weet dat hij altijd in z'n dwangbuis moet slapen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Slaap lekker enne, handjes boven de deken he.
Ik noem dat "meelopen"quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, nu begint een newbie-SC'er ook al over het gesticht. Over integratie gesproken.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is een vet gemene grap als je weet dat hij altijd in z'n dwangbuis moet slapen!
Tuurlijk ik raak jouw vieze haar niet aan terwijl jij mijn lul leegzuigtquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Slaap lekker enne, handjes boven de deken he.
Exactly.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is een vet gemene grap als je weet dat hij altijd in z'n dwangbuis moet slapen!
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kan iemand dat even aanpassen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef Skaai het volgende:
Hier wat gay's voor in de OP!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik moet wel zeggen dat je in de lik betere hoeren kunt krijgen dan in het gestichtquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef Dada het volgende:
[..]
Tuurlijk ik raak jouw vieze haar niet aan terwijl jij mijn lul leegzuigt
Gerard Joling ook. Mits dood.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Q. het volgende:
T.R. Knight is tof. In zijn bekendste rol that is.
Donequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Kan iemand dat even aanpassen?![]()
Heeft die kneus nou wéér je post vergrendeldquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:41 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Kan iemand dat even aanpassen?![]()
Manbitches noemen ze dat toch?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je in de lik betere hoeren kunt krijgen dan in het gesticht
Nee, maar als ik het quote moet ik al die tagjes veranderen enzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heeft die kneus nou wéér je post vergrendeld?
Het komt in ieder geval niet uit dat lege bolle koppie van d'rquote:
Toch hou ik van jequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heeft die kneus nou wéér je post vergrendeld?
Hallo, jij hebt het over topic nummers die in de juiste volgorde moeten oplopenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je kunt aan de hand van zijn labiele posts niet anders concluderen.
Misschien moeilijk voor te stellen, maar er zijn mensen die meer persoonlijkheid herbergen dan alleen wat er aan de oppervlakte te zien isquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je kunt aan de hand van zijn labiele posts niet anders concluderen.
In Nederland kun je gewoon leuke vrouwen krijgen hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Manbitches noemen ze dat toch?![]()
Precies, ik kan heus wel tellen hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:44 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Misschien moeilijk voor te stellen, maar er zijn mensen die meer persoonlijkheid herbergen dan alleen wat er aan de oppervlakte te zien is![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef Dada het volgende:
[..]
Precies, ik kan heus wel tellen hoor.
Hij was afgelopen maandag op een bedrijfs'feest' bij ons. Wat een drama. Gelukkig zat ik toen al in de kroeg.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef PeRi het volgende:
Ik wil Dada al.
Dan mag G je naarbinnen smokkelenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef PeRi het volgende:
Ik wil Dada al.
Ja, ik ben echt niet goed wijsquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Hallo, jij hebt het over topic nummers die in de juiste volgorde moeten oplopen
quote:
vs.quote:
Kijk eens kritisch naar jezelf, cinnamongirl. Vind jij dit nou een leuk antwoord? Eentje waarvan je zegt: "Ja, dit dekt de lading wel"? Kijk eens naar de posts boven je. Kijk eens hoe het óók kan. En waarom moet het zo nodig in het Engels en zónder PI? Wil je je postcount opkrikken ofzo? Hè? Nou?quote:
Inderdaad, "je neemt dit forum gebeuren veel te serieus"quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt niet goed wijs![]()
Doe nou niet zo stoerquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef Dada het volgende:
[..]
In Nederland kun je gewoon leuke vrouwen krijgen hoor
Mwah, ik moest aan vorige week zaterdag denken en iets wat je zeiquote:
Dat zou ik nooit toelatenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoerIk weet best wel dat je meer dan eens keihard in een hoekje van de gemeenschappelijke douche tot bloedens toe anaal vernederd bent, net zo lang tot je het lekker begon te vinden
Ik bedoel, ik kan heus wel tellen hoor
![]()
Welke randdebiel bedenkt er zo'n act? Of willen ze jullie zonder gouden handdruk de deur uitwerken ofzo?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij was afgelopen maandag op een bedrijfs'feest' bij ons. Wat een drama. Gelukkig zat ik toen al in de kroeg.
Dat weet ik ook wel hoor schatquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:44 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Misschien moeilijk voor te stellen, maar er zijn mensen die meer persoonlijkheid herbergen dan alleen wat er aan de oppervlakte te zien is![]()
????quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:49 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
1, 2, 3, 4, 5, 6.
HA! Je liet het toe![]()
Ze trapt er nog in ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:49 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel hoor schat![]()
Nou, zorg jij daar eens voor danquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Er was toch wat kama sutra beloofd?
Aah, jouw soort humor.quote:
Ik had 1001 nicht al lang en breed daarvoor bedachtquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Er was toch wat kama sutra beloofd?
Dat zeg ik: Buups humor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Wel een van mijn mindere![]()
Van Zhenar-kwaliteit bijna![]()
Ga maar in een hoekje lopen, huillie!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik had 1001 nicht al lang en breed daarvoor bedacht![]()
![]()
Dus ga maar in een huillie lopen... hoekje?Kut
![]()
Lees mijn post, jouw antwoord en dan mijn "grapje" nog eens, misschien snap je het dan, aftandse korstenknabbelaarquote:
ga jankenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:36 schreef Bupatih het volgende:
babette praat poep en probeert mij stelselmatig kapot te maken!
Jan Smit was er ook. En Lange Frans & Baas B. En Xander de Boudinges.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:48 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Welke randdebiel bedenkt er zo'n act? Of willen ze jullie zonder gouden handdruk de deur uitwerken ofzo?![]()
Sue me.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
vs.
[..]
Kijk eens kritisch naar jezelf, cinnamongirl. Vind jij dit nou een leuk antwoord? Eentje waarvan je zegt: "Ja, dit dekt de lading wel"? Kijk eens naar de posts boven je. Kijk eens hoe het óók kan. En waarom moet het zo nodig in het Engels en zónder PI? Wil je je postcount opkrikken ofzo? Hè? Nou?
En ik zeg dit niet voor mijn plezier, hoor.
Ik probeer ook eens een leuk grapje te maken. Enfin, twee olijke reacties daarop terug en wat doet mevrouw? "Exactly." Wat heb ik daar aan? Dat is toch feedback van het niveau likmevestje? Ik kan er werkelijk níéts mee. Ik zit hier een beetje tijd en moeite te steken in een forum/community en uitgerekend een mod komt er karig van af met het simpel ogende "Exactly".
Nu ben ik helemaal confuus!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga maar in een hoekje lopen, huillie!
Hoeveel vraag jij nou voor een uurtje?quote:
Klinkt als de perfecte gelegenheid voor een gek met een mitrailleurquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Jan Smit was er ook. En Lange Frans & Baas B. En Xander de Boudinges.. Moet je nagaan.
Dizer zit op dit moment Band of Brothers te kijken, even bellen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Klinkt als de perfecte gelegenheid voor een gek met een mitrailleur![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoeveel vraag jij nou voor een uurtje?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Dada het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zelfde als je moeder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoeveel vraag jij nou voor een uurtje?
Ik ben een jongeman van midden twintig, het is bijna 23:00 en ik ben geil. Prima vraag dusquote:
die ava van je is al erg genoeg, dit wordt echt teveel:quote:
Ah, gelukkig, je herkende hem wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
die ava van je is al erg genoeg, dit wordt echt teveel:
zóveel Jim Carrey kan 'n Babette niet aan......
tabee
quote:
Laat hem lekker johquote:
Inderdaad, want dan weet je hoeveel een moderator van een forum kost per uur. Reuze handig om te weten, zeg, zo rond elf uur 's avonds.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik ben een jongeman van midden twintig, het is bijna 23:00 en ik ben geil. Prima vraag dus
Oei, gaat dit de banpost worden?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:57 schreef Dada het volgende:
[..]
dan zie jij er in het echt dus nog slechter uit dan in je fotoboek
Tering, maar daarom klus je dus bij als mod?
Toen mijn moeder 28 was verdiende ze genoeg om mij en mijn vader en zusje te onderhoudenquote:
Tsja, uiteindelijk toch het gebrek aan variatie dat hem opbreekt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik denk dat die 3 x 'hoer' het 'm wordt.
Wat een BVO-binnenkomer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef BVO het volgende:
HOEEEEEEEEEER!
Ah joh, hij bedoelt het niet kwaad. Dada is een lieverd, diep van binnen. Geef hem nog een kans! Of twintigquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Precies. Dat is killing voor een levendig forum als dit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, uiteindelijk toch het gebrek aan variatie dat hem opbreekt.
Altijd nog beter dan geband worden omdat men je username kut vindtquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, uiteindelijk toch het gebrek aan variatie dat hem opbreekt.
Het BVO-gehalte is nog steeds te laag hierquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:00 schreef BVO het volgende:
HOEEEEEEEEEER!
Die vond ik overigens volkomen terecht.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan geband worden omdat men je username kut vindt![]()
![]()
Precies. En we hebben niks aan zo'n saaie kantoorklerk als Dada. Bannen, zeg ik je. Bannen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Precies. Dat is killing voor een levendig forum als dit.
Maar jij betichtte zijn moeder van hetzelfde beroep!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja, of omdat je hebt gelekt, gestaakt, gescholden en getierd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:02 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan geband worden omdat men je username kut vindt![]()
![]()
Kutnewbiequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Die vond ik overigens volkomen terecht.
Helemaal niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar jij betichtte zijn moeder van hetzelfde beroep!![]()
Als dát niet eens meer kan...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, of omdat je hebt gelekt, gestaakt, gescholden en getierd.![]()
Het was in reactie op Dada, dus als zijn "hoeveel vraag je voor een uurtje" stout is, dan is die reactie dat net zo ergquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Helemaal niet.Dat is wat jij erin leest!
Kut usernamequote:
Ik kreeg daar alleen maar een note voorquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef BVO het volgende:
Iemand van NSB-praktijken beschuldigen is pas echt een hippe banreden!
Het ging meer om het gehoer en niet zozeer om het gevraag om de uurkosten, geloof ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Het was in reactie op Dada, dus als zijn "hoeveel vraag je voor een uurtje" stout is, dan is die reactie dat net zo erg![]()
Want die hadden natuurlijk betrekking op de bijlessen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ging meer om het gehoer en niet zozeer om het gevraag om de uurkosten, geloof ik.
Maar ik hou nog steeds van jequote:
Hier begon het dus al:quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar jij betichtte zijn moeder van hetzelfde beroep!![]()
Meteen de aanval in zonder mij te kennen en dan meteen persoonlijk worden enzo. Ik ben geen zuurpruim maar dit vind ik niet normaal.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Precies en nu dus weerFlikker toch op joh inconsequente hoer met gevoelens
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar ik hou nog steeds van je.
Ben ik nu zo'n beetje ingeburgerd?
De volledige checklistquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef Gezondaar het volgende:
[..]Wisselvalige attitudes ten opzichte van je mede-ShowChatters: check
Je bent er bijna![]()
Zijn we niet te oud voor een "hij begon eerder"-discussie?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hier begon het dus al:
[..]
Meteen de aanval in zonder mij te kennen en dan meteen persoonlijk worden enzo. Ik ben geen zuurpruim maar dit vind ik niet normaal.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:01 schreef Lucille het volgende:
Dada mag even afkoelen, mensen voor hoer uitmaken als iets je niet zint doe je maar bij je ouwe moer, maar niet hier.
Ik ook niet, hoor. Dada heeft altijd zo'n grote mond over de jeugd van tegenwoordig en vaak zijn -niet geheel onopvallend- z'n andere tirades doorspekt van indirecte kritieken jegens diezelfde jeugd, maar als puntje bij paaltje komt, laat Dada zich weer eens ouderwets kennen en is hij de grootste kleuter van allemaal.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hier begon het dus al:
[..]
Meteen de aanval in zonder mij te kennen en dan meteen persoonlijk worden enzo. Ik ben geen zuurpruim maar dit vind ik niet normaal.
Oh, dan is het goedquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
In de zin van, het kotst nu wat makkelijker weg.
Oh, en Lynx welquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:10 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Maar je hebt het "naakt met stokslagen geteisterd worden" nog niet volbracht![]()
Vertelquote:
Hij schold me volkomen out of the blue uit voor 'hoer'. Tot drie keer toe.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:09 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Zijn we niet te oud voor een "hij begon eerder"-discussie?![]()
Ja, natuurlijk zat Dada fout, hij is eenbotte lul
![]()
Maar als je dat afkeurt, moet je niet met soortgelijke insinuaties gaan gooien. Dat is inconsequent en, erger nog, hypocriet![]()
Had hem dan meteen geband.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij schold me volkomen out of the blue uit voor 'hoer'. Tot drie keer toe.
Ik schoffeer nooit iemand op Fok!, maar ik ga me ook niet zomaar uit laten maken voor alles en nog wat hier.
Neem je alles niet een ietsiepietsie te serieus?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij schold me volkomen out of the blue uit voor 'hoer'. Tot drie keer toe.
Ik schoffeer nooit iemand op Fok!, maar ik ga me ook niet zomaar uit laten maken voor alles en nog wat hier.
Wat een bitch!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:12 schreef Bupatih het volgende:
Probeert Lucille daar nou te inseminer..examine...insinueren dat Dada's ouwe moer een hoer is!!!!!
Daar lijkt het verdomde veel op jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:12 schreef Bupatih het volgende:
Probeert Lucille daar nou te inseminer..examine...insinueren dat Dada's ouwe moer een hoer is!!!!!
Hey dan moet je bij de FA's zijn. Ban was al eerder aangevraagd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Had hem dan meteen geband.![]()
Het staat zo kneuzig als je iemand bant vanwege een misgrijp waaraan je je zelf ook schuldig hebt gemaakt![]()
Welnee gekkie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Neem je alles niet een ietsiepietsie te serieus?
Dada moet je geen kansen geven. Niks een handje toereiken. Gewoon meteen * TSJAK !, vingers eraf!quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:15 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Daar lijkt het verdomde veel op ja
Maar goed, dit zat er aan te komen.
Ik heb Dada kans na kans gegeven, ben 'm tegemoet gekomen maar zijn gedrag werd er niet beter op.
Dat neemt niet weg dat je je hebt "verlaagd" tot zijn niveauquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hey dan moet je bij de FA's zijn. Ban was al eerder aangevraagd.
quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:22 schreef Gezondaar het volgende:
Maar ja, ik vind de discussie niet vermakelijk meer![]()
Laten we er over ophouden en feest vieren![]()
Dat was een mieters feest.quote:
Ik verdedig Dada! Veel onethischer krijg je het niet, dus ik weet niet welke "moraal" jij in mijn betoog zietquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:22 schreef Bupatih het volgende:
Je lijkt wel op Zhenaar de Moraalridder, GZR.
Feest zonder mij bedoelde ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Dat was een mieters feest.
Mmmmmm, oraal.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:23 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik verdedig Dada! Veel onethischer krijg je het niet, dus ik weet niet welke "moraal" jij in mijn betoog ziet![]()
Ik heb hem geen hoer genoemd, en z'n ma ook niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:22 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat je je hebt "verlaagd" tot zijn niveau![]()
Wat een tof FB gesprek met HB.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga ook!
De bezorgdheidquote:Op 21-01-2007 00:06 schreef Haaibaaike
Hoi Ole
Je vind toch niet erg dat ik in je fotoalbum stukje schrijft !
Groetjes, Haaibaaike![]()
Weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Jeffrey Wammes is nicht. Is altijd in de Gay Palace. Is echt een verwijfd typetje en heel arrogant.
En die jongste zoon van Vanessa is ook homo. Hij zei wat tegen me. Ik verstond het niet want er zat een aardappel in zijn keel. Hij vond mijn shirt leuk. Ik zei "dank je" ...liep door en barst in het lachen uit. Ik ken niemand die zo bekakt praatte
Mike Starink heb ik weleens op de cam gehad..jaren terug..klein pikkie.
Londen, cool! Veel plezier!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:06 schreef PeRi het volgende:
Op naar London! Tot maandag en een fijn weekend lieffies.
.
Heeft een 48 uurs ban....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:26 schreef Re het volgende:
tvp
Is Dada al dood?, zo nee... dan mag dat best alsnog
owwwquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:09 schreef Re het volgende:
de day after zal maar zeggen
Gelukkig allemaal een beetje langs ons heengegaan, we zaten Troy te kijken
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:46 schreef Re het volgende:
daarom,
en was een goeie film ja, blote mannenlijven en veel zweet
Ben je niet in de war met een "natuurfilm"?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:46 schreef Re het volgende:
daarom,
Nee dat was daarna met veel blote vrouwenlijvenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met een "natuurfilm"?
Sinds wanneer ben jij van de ladies?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee dat was daarna met veel blote vrouwenlijven![]()
Sinds 12 oktober 2004 om half 3 's middags... ofzoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van de ladies?
Hoe precieselijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sinds 12 oktober 2004 om half 3 's middags... ofzo
Juistquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:46 schreef Re het volgende:
daarom,
Ik vond hem tof!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:13 schreef Gezondaar het volgende:
[..]Brad Pitt
![]()
Orlando Bloom
![]()
En gewoon de hele Illias verneukt![]()
![]()
Ik heb respect voor jouw meningquote:
Tell me morequote:
en wat wordt er dan specifiek besmeurd?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:18 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik heb respect voor jouw mening![]()
![]()
Zelfs als die mening de drek is waarmee de ooit glorieuze cultuur der Griekse Oudheid nu mee besmeurd wordt![]()
Ik weet het nog goedquote:
Joh!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het nog goedhet was een druilerige dag en ik verveelde me....
Nee, ik zei maar wat
Orlando.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:22 schreef Re het volgende:
[..]
en wat wordt er dan specifiek besmeurd?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:27 schreef Re het volgende:
[..]
ow ja, zo'n sissy boy moet GZR toch wel aanspreken
![]()
gelukkig heb ik gisteren niet de hele pan leeg gegetenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tuurlijk
Nu etenGebakkken aardappeltjes
![]()
homoquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:42 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] I've got an announcement to make! [afbeelding]
IK BEN ER WEER!
Ik kreeg zelfs een smsje over je drama-actie van gisterenquote:
quote:
Van mijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs een smsje over je drama-actie van gisteren
Nou ja, dat ene woord "homo" ging natuurlijk wel gepaard met allemaal beelden (high definition) van gay porn, Sven in een tutu, leren speelgoedkonijntjes etc. Dus eigenlijk zijn mijn gedachten heel complex.quote:
Ja... Das bijna even erg als Dizers actiequote:
ik ben ook wel benieuwd naar Sven in leren speelgoedkonijnenpakjequote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:28 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Nou ja, dat ene woord "homo" ging natuurlijk wel gepaard met allemaal beelden (high definition) van gay porn, Sven in een tutu, leren speelgoedkonijntjes etc. Dus eigenlijk zijn mijn gedachten heel complex.
Maar ik verwoordde het simpel![]()
Zeker. 'T concert afgelopen woensdag was ook weer erg goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:22 schreef Bupatih het volgende:
De terechte winnaar van de Popprijs 2006
Hoe bedoel je nu pas, het is nog vet vroegquote:
nog zo'n 8 minuten denk ikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:50 schreef Gezondaar het volgende:
Bijna weekend; ik kan niet wachten!!!![]()
Someone called?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Vin't wel een goeie naam voor een nick.
Alwéér eenquote:
Verdomme, Sven kan ook nooit wat goed doenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:03 schreef Bupatih het volgende:
Die punt.
Sterf.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:14 schreef Zinderend. het volgende:
[..]
Verdomme, Sven kan ook nooit wat goed doen.
Ja, sorry, we hadden weer even een slechte kloon te verwerken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:17 schreef Re het volgende:
nou ik ga dan ook maar, wat een gezelligheid hier
Net als jouw woordgrapjes:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Want alleen Bupatih's klonen zijn leuk.
quote:
of hij jat ze van anderenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Want alleen Bupatih's klonen zijn leuk.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:26 schreef Bupatih het volgende:
Pardon.
Hmm, ik heb geen e-mailadressen over.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hahahahaahahaahah!!! Laat ik een kloon registreren die Pardon heet en daarmee reageren op mensen die 'Pardon' zeggen.
![]()
![]()
!!@!!!!!!
ShowChat volgens mij.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:33 schreef Bupatih het volgende:
Hé, Erik! Ja, JIJ! Waar postte je eigenlijk eerder? ShowChat of TTKLPT?
Niet als je het zó vraagtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:30 schreef Bupatih het volgende:
Hé, GZR! Ja, JIJ! Heb je al tijd? En zin?
quote:Op donderdag 3 juni 2004 20:40 schreef Bupatih het volgende:
Is dit leuk? Slowchat?
Is goed, poedelewoepsieflippieflapsiehoteldebonkieknonkie.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:40 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Niet als je het zó vraagt![]()
Hihi, grapje![]()
Wellicht kom ik er dit weekend aan toe. Herinner me er morgen aan![]()
Mijn intrede in ShowChat was geklaag over IDO, en binnen 5 posts had ik "ik wordt" getypt volgens mijquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:40 schreef Bupatih het volgende:
Maar nog lang niet zo matig als mijn entree in ShowChat:
[..]!!!
Hoe matig kan het zijnquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn intrede in ShowChat was geklaag over IDO,
Dat is toch niet je allereerste post in ShowChat?quote:
quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Oh, Hind in Life and Cooking, voor BVO.
Moet je nagaan, mijn eerste post was in SC #3 en die vond plaats in juni, terwijl jouw eerste post in april was.quote:
Ik had toen al smaak.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:27 schreef BVO het volgende:
Ik vind dat nummer van Boris trouwens erg lekker. Die vrouw in de clip ook btw
.
Nee, ik kwam ook ergens rond het einde van IDO. Maar ik heb geen zin om het op te zoekenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is toch niet je allereerste post in ShowChat?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, ik kwam ook ergens rond het einde van IDO. Maar ik heb geen zin om het op te zoeken.
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:25 schreef Fir3fly het volgende:
Die topics gaan hier wel hard zeg...
Hmm, wat er in een jaar allemaal kan veranderen....quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:29 schreef Svensational het volgende:
BVo, hoe heet jou team nou met Rondemaster?
Mijn entreequote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oeh, ik ben populair hier, krijg ik nu ook een naamtopic?
![]()
ZOWIEE?quote:
Uhuhquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:56 schreef Dada het volgende:
ZOWIEE is inderdaad een droomvrouw en daarom teken ik bezwaar aan tegen de topictitel. Ik vind "de natte droom van Fok!" niet kunnen. Het toont geen respect vind ik. Had dan "droomvrouw van Fok!" gedaan (misschien dat het nog verandert kan worden?). Ze is geen gore natte droom van vieze mannetjes die hun keyboard besmeuren met zaad. Sommige vrouwen lokken zo’n natte droom commentaar wel een beetje uit (alhoewel je dan nog het respect opbrengt het niet te zeggen) d.m.v. hoe de foto geschoten is/ kleding enz. Maar ZOWIEE is zo’n vrouw/meisje waarmee je gaat trouwen, waar je verliefd op wordt, ZO’N vrouw dus. Dus toon een beetje respect wil je?
Zo en nu ga ik mijn fotoboek updaten met wat WK ’98 foto’s.
En, Beev?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat dit het gaat worden..
=klik=
Had hem nog niet..
Oeh, wat vind ik nu?!quote:Op donderdag 18 november 2004 12:39 schreef Zhenar het volgende:
* Zhenar komt ook eens kijken wat ShowChat nu precies allemaal inhoudt.
allemaal
Orginial, zit je nu ruzie te maken met je eigen kloon in een semi-sluwe poging er zelf populairder uit naar voren te komen? Of ben ik gewoon paranoïde?
Ik had de TriPo in ShowChatquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Want?
Goed plan Dizer. Ik wil wel
Mja, what were we thinking in hemelsnaam toenquote:
quote:Op donderdag 18 november 2004 11:33 schreef Habbo het volgende:
[..]
Orgi,mag ik de rol van flikker bigmac als Cody overnemen in je soapje?
bigmac = homo
Jullie dachten met jullie geslachtsdelenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mja, what were we thinking in hemelsnaam toen?
quote:Op donderdag 18 november 2004 14:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zei die groep biker chicks vorige week ook... vlak voordat ze mij groepsverkrachtten...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |